PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland worden steeds achtelijker!



Joesoef
03-04-03, 14:38
De meest zieke website op dit moment :

http://www.pim6mei.nl/





tenzij het een 1 april grap is.............

Mark
03-04-03, 14:44
ZO HEEFT PIM HET GEWILD :student:

manc
03-04-03, 14:47
Geplaatst door Mark
ZO HEEFT PIM HET GEWILD :student:

Ik denk, nee ik weet zeker, dat Pim ergens daarboven op een wolkje meekijkt en heel trots op ons is. :student:

~Panthera~
03-04-03, 14:51
Mag ik even :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Eer dat ik daar mijn geld aan uit ga geven. :aftel:

Joesoef
03-04-03, 14:55
Geplaatst door manc
Ik denk, nee ik weet zeker, dat Pim ergens daarboven op een wolkje meekijkt en heel trots op ons is. :student:




GADVERDAMME.


Nu weet ik wat die hagel is die gisteren op mijn voorruit bleef plakken!! :maf2:

manc
03-04-03, 14:57
Geplaatst door Joesoef
GADVERDAMME.

Nu weet ik wat die hagel is die gisteren op mijn voorruit bleef plakken!! :maf2:

:lol:

Fillastiene
03-04-03, 15:01
6 mei?
Nationale dag?

:haha:

Sorry, maar dan is het al Nationale-Sorry-Dag.

Yezuss, helemaal gestoord.

Lima.

Joesoef
03-04-03, 15:01
-ers is trouwens weggevallen in de kop. Zal wel een oorzaak hebben. Wat was er ook alweer slecht voor de ogen?

CyberMujahida
03-04-03, 15:36
het gaat gewoon een beetje ver denk ik, jmt, om een gedenkdag te gaan invoeren voor een man die alleen een beetje vlotte babbel had.

manc
03-04-03, 15:47
Geplaatst door CyberMujahida
het gaat gewoon een beetje ver denk ik, jmt, om een gedenkdag te gaan invoeren voor een man die alleen een beetje vlotte babbel had. Idd. Dat Pim is afgekanld door een klootzak is natuurlijk te gek voor woorden. Maar waarom is dat erger dan bijvoorbeeld een Kevin Duinmeijer die is neergestoken omdat hij zwart was? Pim was Pim en hij is dood. Dat is al erg genoeg.

Donna
03-04-03, 16:42
De familie fortuyn gaat ook niets te ver om de dood van hun broer te gebruiken om aandacht te trekken.

Persoonlijk ben ik blij dat ik die kop van die gast niet meer elke dag op TV hoef te zien, alhoewel moord idd wel een b-tje ver gaat. Ik bedoel: een klein sars-je was ook goed geweest. ;)

lennart
03-04-03, 16:47
Als we op 6 mei vrij krijgen, wil ik ook weer vrij hebben op 4 mei.
3 dagen vakantie; als dat nu midden in de week valt; week vrij :duim:
Bahamas here i come :fparty:

Joesoef
03-04-03, 16:57
Geplaatst door varkentje
toon is een beetje respect voor deze geweldige politicus

Volkert is het beste wat Nederland afgelopen jaren is overkomen. :duim:

manc
03-04-03, 16:59
Geplaatst door varkentje
:vingers: ja dit geeft eens te meer aan dat de integratie volkomen is mislukt en jij ook, toon is een beetje respect voor deze geweldige politicus, maar waarschijnlijk is het woord respect niet in jouw woordenboek aanwezig.

ronduit zielig ben jij.

Sadeeq, Nouwra, Nabil, en alle anderen, moet je kijken wat varkentje tegen MIJ, tegen BMan zegt! Hahahaha.

Donna
03-04-03, 17:08
Geplaatst door manc
Sadeeq, Nouwra, Nabil, en alle anderen, moet je kijken wat varkentje tegen MIJ, tegen BMan zegt! Hahahaha.


Jaaah... dat zeg ik! Maroc.nl is echt verreweg de grappigste community ooit........ :D

Donna
03-04-03, 17:21
Geplaatst door varkentje
:fuckit2:



de ergste 1 april grap dat ben jij, farn du.................


Tegen wie zit je nou weer te pruttelen?

Joesoef
03-04-03, 17:28
Geplaatst door J.M.T.
Deze gedachte komt zeker voort uit je buitenlandse achtergrond? Nederlanders vinden het doodschieten van iemand het ergste wat in Nederland kan gebeuren - WIE DAT OOK IS!!!




Generaliseren :confused:

Donna
03-04-03, 17:28
Geplaatst door J.M.T.
Deze gedachte komt zeker voort uit je buitenlandse achtergrond? Nederlanders vinden het doodschieten van iemand het ergste wat in Nederland kan gebeuren - WIE DAT OOK IS!!!




Ik roep 6 mei uit tot een nationale feestdag.

Dan lopen we allemaal in een T-shirtje:

'Volkert BEDANKT!'

Ere wie ere toekomt. Zelfs als autochtoon.

Donna
03-04-03, 17:29
Geplaatst door varkentje
jaaa maroc.nl is echt de beste site ooit ga zo door.

het is zeer prettig om met randdebielen om te gaan via dit forum, is echt goed voor de werkstress. werk wat is dat ????? ja lekker een uitkering zeker van sociale dienst... ikke niet werken.....


Correcte interpuntie, spelling & grammatica, wat is dat?

Jij werkt zeker met je handen.............

manc
03-04-03, 17:31
Geplaatst door J.M.T.
Deze gedachte komt zeker voort uit je buitenlandse achtergrond? Nederlanders vinden het doodschieten van iemand het ergste wat in Nederland kan gebeuren - WIE DAT OOK IS!!! Sorry JTM, maar dit vindt ik een racisitsche opmerking. Dat soort dingen hebben niks met buitenlanders of binnenlanders te maken. Foei!

p.s. Overigens was degene die er het minste moeilijk over deed om Pim af te maken hardstikke wit, autochtoon en ingeburgerd.

Joesoef
03-04-03, 17:38
Geplaatst door Donna
Correcte interpuntie, spelling & grammatica, wat is dat?

Jij werkt zeker met je handen.............



Dit varkentje typt met zijn neus. En elke keer blijven die toestjes in die gaten steken.

Arm beestje. Vast ook nog een virusje te pakken :(

lennart
03-04-03, 17:38
Als er nu nou ook nog iets spectaculairs op 7 of 8 mei zou gebeuren, dan wordt het helemaal feest!

manc
03-04-03, 17:45
Geplaatst door Joesoef
Dit varkentje typt met zijn neus. En elke keer blijven die toestjes in die gaten steken.

Arm beestje. Vast ook nog een virusje te pakken :(

Moeten zieke varkentjes niet geruimd worden van de minister?

Abdul Karim
03-04-03, 17:53
Geplaatst door manc
Moeten zieke varkentjes niet geruimd worden van de minister?

Nee, 't is niet Halal ;)

sadeeQ
03-04-03, 21:14
Geplaatst door manc
Sadeeq, Nouwra, Nabil, en alle anderen, moet je kijken wat varkentje tegen MIJ, tegen BMan zegt! Hahahaha.



Geplaatst door varkentje
:vingers: ja dit geeft eens te meer aan dat de integratie volkomen is mislukt en jij ook, toon is een beetje respect voor deze geweldige politicus, maar waarschijnlijk is het woord respect niet in jouw woordenboek aanwezig.

ronduit zielig ben jij.

:stomp: zelfs een zieke varkentje(m .smits?) heeft door dat je niet deugt en hier niet thuis hoort in dit vredige land :vreemd: :zwaai:

pak je spullen en neem nu een echte duik en waag het niet om ooit terug te keren naar nederland.smerige respecteloze buitenlander :nerd:

manc
03-04-03, 21:31
Geplaatst door sadeeQ
:stomp: zelfs een zieke varkentje(m .smits?) heeft door dat je niet deugt en hier niet thuis hoort in dit vredige land :vreemd: :zwaai:

pak je spullen en neem nu een echte duik en waag het niet om ooit terug te keren naar nederland.smerige respecteloze buitenlander :nerd:

Haha, zelfs JIJ moet de humor inzien van de belachelijke uitspraken van dit domme varkentje..ja toch?

Donna
04-04-03, 15:38
Geplaatst door mika
Wat is hier verkeerd aan. We moeten er voor waken dat Pim nooit vergeten wordt en ook JIJ zou je daar om moeten bekommeren


Ik zie absoluut niet in waarom dat nodig is.

Dat die man in de slipstream van zijn niet aflatende stroom verbale diarree, vernederingen, beledigingen, haatzaaierij, simplisme, discriminatie, populisme, volksmennerij en idioterie af en toe ook nog wel eens iets zinnigs wist uit te kramen over de democratie is geen enkele reden om hem te eren.

De posthume heiligverklaring van deze relnicht is volkomen onterecht. De man is nooit ergens een symbool van geweest, behalve van zichzelf en zijn volstrekt infantiele politieke beweging.

Joesoef
04-04-03, 15:49
Geplaatst door mika

PIM FOREVER !!!!


Mika


Je bent niet goed snik Mika. Pim was een charlatan en zijn volgelingen de achterlijke discipelen.


Thks Volkert :duim:

~Panthera~
04-04-03, 15:53
Geplaatst door varkentje
:vingers: ja dit geeft eens te meer aan dat de integratie volkomen is mislukt en jij ook, toon is een beetje respect voor deze geweldige politicus
---------------------

Correctie: geweldige psychopaat, narcist etc. :aftel:

Mark
04-04-03, 15:56
Geplaatst door De Rode Roos
Aangezien ik volgens enkelen toch al extremistisch ben geworden, dan kan dit er nog wel bij.

Volkert, bedankt!

Neem je mijn opmerkingen serieus? :watte?:

~Panthera~
04-04-03, 15:56
Geplaatst door De Rode Roos
Aangezien ik volgens enkelen toch al extremistisch ben geworden, dan kan dit er nog wel bij.

Volkert, bedankt!
---------------------------------------------

:lol: :duim:

Op de toon van: Bedankt lieve ouders...... :hihi:

Puk
04-04-03, 16:04
Geplaatst door Donna
Ik zie absoluut niet in waarom dat nodig is.

Dat die man in de slipstream van zijn niet aflatende stroom verbale diarree, vernederingen, beledigingen, haatzaaierij, simplisme, discriminatie, populisme, volksmennerij en idioterie af en toe ook nog wel eens iets zinnigs wist uit te kramen over de democratie is geen enkele reden om hem te eren.

De posthume heiligverklaring van deze relnicht is volkomen onterecht. De man is nooit ergens een symbool van geweest, behalve van zichzelf en zijn volstrekt infantiele politieke beweging.

Dit is wel erg overdreven Donna! Een niet aflatende stroom. Da's echt onzin.

Het was iemand die geen blad voor de mond nam, zoveel is zeker.
En een populist.

Maar wat je hier beweert is onjuist.

lennart
04-04-03, 16:09
Dus als iemand nu Volkert op 7 mei omlegt; 4 dagen vakantie :duim:

Donna
04-04-03, 16:09
Geplaatst door Puk
Dit is wel erg overdreven Donna! Een niet aflatende stroom. Da's echt onzin.

Het was iemand die geen blad voor de mond nam, zoveel is zeker.
En een populist.

Maar wat je hier beweert is onjuist.


Hij had letterlijk voor niemand een goed woord over behalve voor zichzelf. Het was een ordinaire vrouwenhater die zijn teleurstelling in zijn leven en carriere heeft omgezet in rancuneuze politiek.

En of dat onjuist is of niet, dat is aan een ieder om voor zichzelf te bedenken. Als jij zijn politiek als iets anders beschouwt dan een 'nimmer aflatende stroom...', dan is dat jou goed recht. Mijn mening is: de man was een vuile klootzak, Nederland is hem beter kwijt dan rijk.

De Rode Roos
04-04-03, 16:11
Geplaatst door Donna
Ik zie absoluut niet in waarom dat nodig is.

Dat die man in de slipstream van zijn niet aflatende stroom verbale diarree, vernederingen, beledigingen, haatzaaierij, simplisme, discriminatie, populisme, volksmennerij en idioterie af en toe ook nog wel eens iets zinnigs wist uit te kramen over de democratie is geen enkele reden om hem te eren.

De posthume heiligverklaring van deze relnicht is volkomen onterecht. De man is nooit ergens een symbool van geweest, behalve van zichzelf en zijn volstrekt infantiele politieke beweging.

Ik ben het met je eens Donna. :)

Er is laatst een standbeeld van hem opgericht. Ik dacht gelijk: provocerend en kwetsend voor al die miljoenen mensen die hij beledigd heeft en daar nu nog gevolgen van ondervinden. Dat beeld verdient het om ondergekakt te worden door duiven.

Donna
04-04-03, 16:15
Geplaatst door mika
Respect voor de doden AUB
Of moeten we nu ook weer de profeet Mohammed gaan beledigen
als tegenactie.


MIKA


Ik heb respect voor alle doden, als ze tenminste anoniem zijn. Maar ik weiger me door de dood van Pim Fortuyn de mond te laten snoeren over zijn politieke uitspraken en denkbeelden.

Saddam is straks ook dood. Moet ik dan iedere keer Pim gaan beledigen als jij weer eens uitlegt dat het goed is dat hij onder de groene zoden ligt?

~Panthera~
04-04-03, 16:16
Geplaatst door Donna
Hij had letterlijk voor niemand een goed woord over behalve voor zichzelf. Het was een ordinaire vrouwenhater die zijn teleurstelling in zijn leven en carriere heeft omgezet in rancuneuze politiek.

En of dat onjuist is of niet, dat is aan een ieder om voor zichzelf te bedenken. Als jij zijn politiek als iets anders beschouwt dan een 'nimmer aflatende stroom...', dan is dat jou goed recht. Mijn mening is: de man was een vuile klootzak, Nederland is hem beter kwijt dan rijk.
----------------------

:handbang: :handbang: precies !

Joesoef
04-04-03, 19:42
Geplaatst door mika
en jij bent een politiek onbenul en ik hoop dat je die duim ook omhoog steekt als Jahjah een kogel door zijn kop krijgt.
Voorlopig zijn jahjah's dicipelen echt achterlijk.
Jij was slechts bang voor een Nederlander die zijn bek open durfde te doen.
Maar wacht af want er zal een nieuwe pim Fortuyn verschijnen die
nog iets minder scrupules heeft met al die multiculturele adepten.
Dan gaat het hard tegen hard, precies zoals jullie het graag willen


MIKA

Beste blonde dame,

Ik ben geen politiek onbenul maar jij echter wel. Een ieder die Jaja serieus neemt moet zich goed laten nakijken want deze meneer met zijn AEL gaat het echt niet maken. Zijn volgelingen zijn te gering en te dom.

En voor Nederlanders die hun bek opendoen ben ik niet bang, jij misschiem wel want je trekt mijn uitspraken wel erg aan. En een nieuwe Pim komt er echt niet want de Ria Lubbersen zijn te druk met het vouwen van hun theezakjes het poetsen van hun cabriotjes en hun doosjes likkende pekineesjes. :vlammen:

sadeeQ
06-04-03, 00:06
Geplaatst door mika

Toevallig die bekende uitspraak over die vermeende achterlijkheid of dat er geen islamiet meer Nederland binnen zou komen als hij het voor het zeggen zou krijgen, in beide gevallen had hij toch volkomen gelijk.


Aldus een smerige racistische hond
http://www.click-smilies.de/sammlung/aktion/action-smiley-081.gif

Geplaatst door mika

,dat smerige varken uit Bagdad die met zijn pschopatische debiele
zoons miljoenen mensen onder de knoet houdt??
Bovendien een man die de ware Islam te schande maakt en met zijn
Baath-partij nooit een greintje respect heeft gehad voor Koerden
en sjiķeten.

MIKA


hahahahaaaaaaa

een zionistische hond die zich druk maakt om de welzijn van koerden en de eer van islam :hihi: :hihi:

sil
06-04-03, 03:34
Geplaatst door Donna
Correcte interpuntie, spelling & grammatica, wat is dat?

Jij werkt zeker met je handen.............

Oh freule Donna,die heb jij natuurlijk niet in je kennissenkring.
Want het is een grof schandaal als iemand met zijn handen werkt,