PDA

Bekijk Volledige Versie : Hersenloze sukkels op www.nieuwrechts.nl



Aselhiej
03-04-03, 19:10
wat een rascisten zeg!!

die moeten we zeker aanklagen bij MDI

~Panthera~
03-04-03, 19:21
AGGUT.....en WIE zien we daar weer ??? L.ULLO Smit natuurlijk.
Als het niet zo triest was, was het om te lachen. :hihi:

Aselhiej
03-04-03, 19:27
Geplaatst door ~Panthera~
AGGUT.....en WIE zien we daar weer ??? L.ULLO Smit natuurlijk.
Als het niet zo triest was, was het om te lachen. :hihi:

IK GA ZE ZWAAR TERRORISEREN!


ALLAHU AKBAR

JIHAD!!!!!

:hihi:

sadeeQ
03-04-03, 19:32
Geplaatst door Aselhiej
wat een rascisten zeg!!

die moeten we zeker aanklagen bij MDI

:hihi: :hihi:


maak je niet druk man,het zijn maar JMT .PUk ,MANC en KAASKOP.

~Panthera~
03-04-03, 19:34
Geplaatst door Aselhiej
IK GA ZE ZWAAR TERRORISEREN!


ALLAHU AKBAR

JIHAD!!!!!

:hihi:
----------------------

http://panthera.coolfreepages.com/hi5.gif :hihi:

nouwra
03-04-03, 19:35
AGGUT.....en WIE zien we daar weer ??? L.ULLO Smit natuurlijk.
Als het niet zo triest was, was het om te lachen.

Juistem.
Diepe medelijden maakt zich van mij meester als ik aan arme Chieltje in zijn kindertijd (voorzover hij deze ontgroeid is) denk. Is hij dan zo geterroriseerd door zijn vriendje (Sadeeq?)

Als je je ooit nog eens om een stel gefrustreerden wilt bescheuren (leedvermaak...hehehe) , dan zit je daar op de juiste site

~Panthera~
03-04-03, 19:39
Geplaatst door nouwra
Juistem.
Diepe medelijden maakt zich van mij meester als ik aan arme Chieltje in zijn kindertijd (voorzover hij deze ontgroeid is) denk. Is hij dan zo geterroriseerd door zijn vriendje (Sadeeq?)

Als je je ooit nog eens om een stel gefrustreerden wilt bescheuren (leedvermaak...hehehe) , dan zit je daar op de juiste site
--------------------

:lol: tja...moet er ook bijna van huilen. :hihi:

Aselhiej
03-04-03, 19:41
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: :hihi:


maak je niet druk man,het zijn maar JMT .PUk ,MANC en KAASKOP.

die gasten hebben lef!

Aselhiej
03-04-03, 19:43
Standpunten



Eenheid door inhoud


NieuwRechts is een politieke beweging die wil opkomen voor de belangen van het Nederlandse volk. De volgende kernpunten beschouwen wij de onze:


Verbetering koopkracht werkenden met lage inkomens

Wie kan werken, moet werken

Nationale trots stimuleren, door o.a. het verplicht zingen van volkslied op scholen, herinvoering van de dagsluiting op televisie en radio en meer aandacht voor de vaderlandse geschiedenis op scholen

Herinvoering gemeentepolitie

Recht op zelfverdediging en verdediging van have en goed

Referenda, gekozen korpschef van politie

Drugverslaafden afkicken onder narcose

Detachering van legeronderdelen bij politie

Communicatie van (semi-)overheid alleen in Nederlands

Totale sluiting grenzen voor economische asielzoekers, opvang in de regio van economische en politieke vluchtelingen

Intrekking Nederlanderschap criminelen met meerdere nationaliteiten

Aan banden leggen van gezinshereniging

Actieve remigratie, ‘gastarbeidersgeneratie’ met een premie als dank

Nationalisering Nederlandse Spoorwegen

Stop op gemeentelijke herindelingen

Stop op 'leerfabrieken' in onderwijs

Geen verdere soevereiniteitsafdracht






WHUAHAHAHAHAAHAHAH

JUNKIEZ ONDER NARCOSE?
HHAHAHAH

~Panthera~
03-04-03, 19:46
Ik vind deze wel lachen :
"Nationale trots stimuleren, door o.a. het verplicht zingen van volkslied op scholen, herinvoering van de dagsluiting op televisie en radio en meer aandacht voor de vaderlandse geschiedenis op scholen".

Zie je iedereen al voor L.UL staan ?? :lol: :hihi:

manc
03-04-03, 19:47
Geplaatst door nouwra
Juistem.
Diepe medelijden maakt zich van mij meester als ik aan arme Chieltje in zijn kindertijd (voorzover hij deze ontgroeid is) denk. Is hij dan zo geterroriseerd door zijn vriendje (Sadeeq?)

Oeioei, zouden Sadeeq en Smitje elkaar van vroeger kennen?


Als je je ooit nog eens om een stel gefrustreerden wilt bescheuren (leedvermaak...hehehe) , dan zit je daar op de juiste site

Je moet voor de gein de 'steunbetuigingen' aan smitje eens lezen...volgens mij hadden ze bij winne de jong ook dit soort 'steunbrieven'....haha....

Puk
03-04-03, 19:47
Geplaatst door Aselhiej
Standpunten

Eenheid door inhoud

NieuwRechts is een politieke beweging die wil opkomen voor de belangen van het Nederlandse volk. De volgende kernpunten beschouwen wij de onze:


Verbetering koopkracht werkenden met lage inkomens
Wie kan werken, moet werken
Nationale trots stimuleren, door o.a. het verplicht zingen van volkslied op scholen, herinvoering van de dagsluiting op televisie en radio en meer aandacht voor de vaderlandse geschiedenis op scholen
Herinvoering gemeentepolitie
Recht op zelfverdediging en verdediging van have en goed
Referenda, gekozen korpschef van politie
Drugverslaafden afkicken onder narcose
Detachering van legeronderdelen bij politie
Communicatie van (semi-)overheid alleen in Nederlands
Totale sluiting grenzen voor economische asielzoekers, opvang in de regio van economische en politieke vluchtelingen
Intrekking Nederlanderschap criminelen met meerdere nationaliteiten
Aan banden leggen van gezinshereniging
Actieve remigratie, ‘gastarbeidersgeneratie’ met een premie als dank
Nationalisering Nederlandse Spoorwegen
Stop op gemeentelijke herindelingen
Stop op 'leerfabrieken' in onderwijs
Geen verdere soevereiniteitsafdracht

WHUAHAHAHAHAAHAHAH

JUNKIEZ ONDER NARCOSE?
HHAHAHAH

Hé! Dit kende ik helemaal niet.
Er zitten toch wel goeie punten tussen.

Aselhiej
03-04-03, 19:51
Geplaatst door Puk
Hé! Dit kende ik helemaal niet.
Er zitten toch wel goeie punten tussen.

JOUW EEN BEETJE KENNENDE VERBAAST MIJ DAT NIETS

~Panthera~
03-04-03, 19:52
Geplaatst door Puk
Hé! Dit kende ik helemaal niet.
Er zitten toch wel goeie punten tussen.
---------------

Ja.....het woordje "standpunten" is wel erg goed. :hihi: :lol:

Puk
03-04-03, 19:56
Geplaatst door Aselhiej
JOUW EEN BEETJE KENNENDE VERBAAST MIJ DAT NIETS

Maar ben jij het met al die punten oneens dan?

Aselhiej
03-04-03, 20:01
Geplaatst door Puk
Maar ben jij het met al die punten oneens dan?

nee,

maar ze slaan nergens op. Een mens met een beetje intelligentie scheidt verschillende onderwerpen etc etc

die gast is gewoon gek

maar de mensen die in hem geloven nog gekker

en de laatste tijd worden dat steeds meer

ben je daar niet bang voor?

zeg eens eerlijk?

wat is erger?

een grote aanhang van AEL

een grote aanhang van verenigingen als Nieuw Rechts

manc
03-04-03, 20:05
Geplaatst door Aselhiej
nee,

maar ze slaan nergens op. Een mens met een beetje intelligentie scheidt verschillende onderwerpen etc etc

die gast is gewoon gek

maar de mensen die in hem geloven nog gekker

en de laatste tijd worden dat steeds meer

ben je daar niet bang voor?

Nee, voor dit soort halfbegaafden vrees ik niet.



zeg eens eerlijk?

wat is erger?

een grote aanhang van AEL

een grote aanhang van verenigingen als Nieuw Rechts

Ik vindt ze beide nagenoeg even klunzig, verwerpelijk en onwenselijk, maar beide hebben (zolang ze binnen de grenzen van de wet opereren) recht op het uiten van hun vermakelijke meningen....

Aselhiej
03-04-03, 20:09
Geplaatst door manc
Nee, voor dit soort halfbegaafden vrees ik niet.



Ik vindt ze beide nagenoeg even klunzig, verwerpelijk en onwenselijk, maar beide hebben (zolang ze binnen de grenzen van de wet opereren) recht op het uiten van hun vermakelijke meningen....

dan ben jij wel erg naief

Puk
03-04-03, 20:17
Geplaatst door Aselhiej
nee,

maar ze slaan nergens op. Een mens met een beetje intelligentie scheidt verschillende onderwerpen etc etc

die gast is gewoon gek

maar de mensen die in hem geloven nog gekker

en de laatste tijd worden dat steeds meer

ben je daar niet bang voor?

zeg eens eerlijk?

wat is erger?

een grote aanhang van AEL

een grote aanhang van verenigingen als Nieuw Rechts

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik meer weet van de AEH dan van Nieuw Rechts.

Maar een grote aanhang voor de AEH... dat vind ik niks. Die aanhang zullen ze ook wel niet krijgen. Daarvoor hebben de allochtonen het veel te goed in Nederland.

manc
03-04-03, 20:20
Geplaatst door Aselhiej
dan ben jij wel erg naief Kan je me uitleggen waar 'm die naiviteit dan precies in zit?

Aselhiej
03-04-03, 20:21
Geplaatst door manc
Kan je me uitleggen waar 'm die naiviteit dan precies in zit?

ik dacht dat je daar wel slim genoeg voor was toch?

Aselhiej
03-04-03, 20:24
Geplaatst door Puk
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik meer weet van de AEH dan van Nieuw Rechts.

Maar een grote aanhang voor de AEH... dat vind ik niks. Die aanhang zullen ze ook wel niet krijgen. Daarvoor hebben de allochtonen het veel te goed in Nederland.

ik denk het wel

hij maakt iets los

maar wij als Nederlandse AEL-ers moeten ook nadenken hoe we de wachtlijsten (in de zorg, voor ons land) moeten oplossen etc :lekpuh:

Abdul Karim
03-04-03, 20:25
Geplaatst door Puk
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik meer weet van de AEH dan van Nieuw Rechts.

Maar een grote aanhang voor de AEH... dat vind ik niks. Die aanhang zullen ze ook wel niet krijgen. Daarvoor hebben de allochtonen het veel te goed in Nederland.

Maar lang niet alle allochtonen.

Neem bijvoorbeeld het optreden van de politie... hoeveel mensen die op kisten lopen met Nederlandse vlaggen op hun mouwen zijn door de politie op grove wijzen behandeld.

Puk
03-04-03, 20:27
Geplaatst door Aselhiej
ik denk het wel

hij maakt iets los

maar wij als Nederlandse AEL-ers moeten ook nadenken hoe we de wachtlijsten (in de zorg, voor ons land) moeten oplossen etc :lekpuh:

Hallo... ik heb geen zin om een cryptogram op te lossen ofzo!

Wat bedoel je met je laatste opmerking?

Aselhiej
03-04-03, 20:28
Geplaatst door Abdul Karim
Maar lang niet alle allochtonen.

Neem bijvoorbeeld het optreden van de politie... hoeveel mensen die op kisten lopen met Nederlandse vlaggen op hun mouwen zijn door de politie op grove wijzen behandeld.

omdat hun auto dubbel geparkeerd staat ja!

Abdul Karim
03-04-03, 20:28
Geplaatst door Aselhiej
ik denk het wel

hij maakt iets los

maar wij als Nederlandse AEL-ers moeten ook nadenken hoe we de wachtlijsten (in de zorg, voor ons land) moeten oplossen etc :lekpuh:

En het file-probleem :fplet:

Aselhiej
03-04-03, 20:30
Geplaatst door Puk
Hallo... ik heb geen zin om een cryptogram op te lossen ofzo!

Wat bedoel je met je laatste opmerking?

ik probeer duidelijk te maken dat de AEL ook andere onderwerpen op haar agenda moet zetten:

Zorg
Veiligheid
Milieu
Financien
etc etc

Puk
03-04-03, 20:30
Geplaatst door Abdul Karim
Maar lang niet alle allochtonen.

Neem bijvoorbeeld het optreden van de politie... hoeveel mensen die op kisten lopen met Nederlandse vlaggen op hun mouwen zijn door de politie op grove wijzen behandeld.

Huh? Allochtonen op kisten met Nederlandse vlaggen op hun mouwen?

Tot welke mindersheidgroep moet ik die rekenen?

Abdul Karim
03-04-03, 20:31
Geplaatst door Aselhiej
omdat hun auto dubbel geparkeerd staat ja!

Wat ben jij naïef zeg

:D

Puk
03-04-03, 20:33
Geplaatst door Aselhiej
ik probeer duidelijk te maken dat de AEL ook andere onderwerpen op haar agenda moet zetten:

Zorg
Veiligheid
Milieu
Financien
etc etc

Tsjah... ik geloof alleen niet dat de AEH daar in geïnteresseerd is.

Aselhiej
03-04-03, 20:33
Geplaatst door Abdul Karim
Wat ben jij naïef zeg

:D


aaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaah


ik word getroffen door vriendelijk vuur!

Abdul Karim
03-04-03, 20:34
Geplaatst door Puk
Huh? Allochtonen op kisten met Nederlandse vlaggen op hun mouwen?

Tot welke mindersheidgroep moet ik die rekenen?

Jihad-strijders misschien? :rolleyes:

Ik had het eerlijk gezegd over een stereotype die op een partij als Nieuw Rechts stemt.

Aselhiej
03-04-03, 20:37
Geplaatst door Puk
Tsjah... ik geloof alleen niet dat de AEH daar in geïnteresseerd is.

maar de nederlandse AEL wel!

manc
03-04-03, 20:40
Geplaatst door Abdul Karim
Jihad-strijders misschien? :rolleyes:

Ik had het eerlijk gezegd over een stereotype die op een partij als Nieuw Rechts stemt.

Ach dat soort sukkels, die mogen niet eens in hun kistjes en jacks meer op school komen....volgens mij hoor je die kaalkoppen op stormfront precies het tegenovergestelde beweren: dat alleen zij door de politie worden aangepakt terwijl "alle (vanzelfsprekend criminele) Marokkanen vrijelijk hun gang kunnen gaan met het dealen van drugs, het verkrachten van vrouwen en het te laat terugbrengen van video's bij videoland..."

Ik maak me niet zo heel veel zorgen om dat soort domme randfiguren....of ze nu wit of bruin zijn, nederlands-volks-nationalistisch of pan-arabisch-islamitisch...

Abdul Karim
03-04-03, 20:41
Geplaatst door Puk
Tsjah... ik geloof alleen niet dat de AEH daar in geïnteresseerd is.

Ik neem aan dat je van een politieke partij mag verwachten dat ze aan de wensen van zowel allochtonen en autochtonen zullen voldoend.

Puk
04-04-03, 00:22
Geplaatst door Abdul Karim
Ik neem aan dat je van een politieke partij mag verwachten dat ze aan de wensen van zowel allochtonen en autochtonen zullen voldoend.

Tuurlijk.

Ik denk alleen dat de AEH maar weinig wensen heeft die overeenkomen met wat allochtonen en autochtonen willen.

Kijk, in Libanon had de Arabische Europese Hezbollah wel een achterban.
In Nederland en België natuurlijk niet.

Wat dat betreft ben ik optimistisch.

De AEH komt gewoon 50 jaar te laat.

Jammer dan.

Maar verder doen ze goeie dingen: http://www.hezbollah.org/

The General
04-04-03, 00:42
Geplaatst door Aselhiej
ik probeer duidelijk te maken dat de AEL ook andere onderwerpen op haar agenda moet zetten:

Zorg
Veiligheid
Milieu
Financien
etc etc

Standpunten van AEL staan op www.ael.nl. :schok: ......en ja ook standpunten over ....
Zorg
Veiligheid
Milieu
Financien
etc etc

Canaris
04-04-03, 11:11
Ik moet tot mijn schrik toegeven bijna alle punten op dit lijstje te beamen.

Tsja wat ben ik nu ? een möchte gern VVDer welke eigenlijk een radiakale rechtsextremist is?

Pixelshade
04-04-03, 12:05
Geplaatst door Canaris
Ik moet tot mijn schrik toegeven bijna alle punten op dit lijstje te beamen.

Tsja wat ben ik nu ? een möchte gern VVDer welke eigenlijk een radiakale rechtsextremist is?

jij kan je mening maar hebben maar ik ga NOOIT het NL volkslied zingen

Canaris
04-04-03, 12:11
Ik kan me dat wel voorstellen

Pixelshade met zijn rechter hand op de plaats waar (misschien) zijn hart zit. de linker hand aan de oranje wimpel ,

"Ben ik van Duitschen bloed
en de Koooooning van Spanje heb ik altijd geerd."

Ik moet het toegeven , wij hebben een bijzonder vreemd volkslied.

Mooi is het ook niet.

Nederland / Duitsland

Dat Geuzen lied met Dutschen Bloed en dan dat prachtige stuk van Haydn. (Gestolen van Oostenrijk overigens)

Maar het mooiste volkslied op deze wereld is toch wel dat van de vroegere UDsSR en nu, gelukkig weer uit de mottenkist gehaald , van Rusland

Sorrie dit ter zijde

nouwra
04-04-03, 12:25
Geplaatst door J.M.T.
Stukje gemiste integratie Pixelshade! Wat zijn je redenen?

Hooggeachte mevrouw Jmt, kunt u mij, de domme allochtoon, vertellen wat het volkslied te maken heeft met integratie?

Dhalsim
04-04-03, 12:30
Met uitzondering van dat volkslied-voorstel, ben ik het eigenlijk met alle punten wel eens...
Maar deze punten noem ik zeer gematigd rechts...maar alles behalve extreem.

Pixelshade
04-04-03, 12:40
Geplaatst door Canaris
waar (misschien) zijn hart zit.


huh waz dat? :confused:

het is vast haram!!

Mark
04-04-03, 12:49
Geplaatst door Pixelshade
huh waz dat? :confused:

het is vast haram!!

Nee, je harame delen zitten wat lager :hihi:

nouwra
04-04-03, 13:04
Geplaatst door J.M.T.
Dat lijkt mij nogal duidelijk. Het volkslied is hét lied in ieder land dat gezongen wordt bij b.v. officiële gebeurtenissen zoals de Dodenherdenking. Er blijkt ook een zekere verbondenheid uit en een historisch bewustzijn binnen een land. Hetzelfde geldt voor een nationale vlag.

Als je het niet wilt zingen ómdat het het Nederlandse volkslied is en je woont hier en zegt Nederlander/se te zijn dan is dat tenminste vreemd te noemen.

Maar jmt, ik heb helemaal geen historische binding met Nederland.. wat nu ?! :cheefbek: .
Voor zover ik weet heb ik tijdens het doen van mijn dagelijkse boodschappen nooit het verzoek gekregen om een paar coupletten te doen, ben ik wegens deze tekortkoming (...) nooit ontslagen of afgewezen, ben ik hierom nooit gezakt voor enig examen of test... Ondanks deze schandalige tekortkoming heb ik me toch kunnen redden... :moe:

Stinkt verdacht veel naar nationalisme... Wil het feit nu net dat ik nationalisme veracht

Maar als ik jou goed begrijp moet je om in Nederland te kunnen wonen het volkslied mee kunnen bleren...

:vreemd: hm.... verklaart waarom bijna het gehele Nederlandse elftal in het buitenland woont

Is,
04-04-03, 13:27
Nieuwrechts is leuk, Teletubbie niveau forum Eg Cooooool

~Panthera~
04-04-03, 13:47
Geplaatst door J.M.T.
Dat lijkt mij nogal duidelijk. Het volkslied is hét lied in ieder land dat gezongen wordt bij b.v. officiële gebeurtenissen zoals de Dodenherdenking. Er blijkt ook een zekere verbondenheid uit en een historisch bewustzijn binnen een land. Hetzelfde geldt voor een nationale vlag.

Als je het niet wilt zingen ómdat het het Nederlandse volkslied is en je woont hier en zegt Nederlander/se te zijn dan is dat tenminste vreemd te noemen.
------------------------------------

:lol: Als JIJ enig historisch besef had,en je Nederlander wilt noemen, zou ik, als ik jou was, mijn schoolgeld maar eens terughalen en GOED Nederlands gaan leren. (inburgeringscursusje ? ) KUNSTENARES met 2 AA's. :zweep:
Want dit lijkt me toch wel een voorbeeld van het feit dat je je niet echt met Nederland verbonden voelt. (sarcarsme mode) :hihi:
http://www.panthera.coolfreepages.com/nerd.gif

nouwra
04-04-03, 14:30
Geplaatst door J.M.T.
Dat is waar, dat is jammer, dat krijg je ook als immigranten in hun eigen groepen blijven bewegen. Historisch besef moet je toch wel kunnen krijgen als je de geschiedenis van Nederland leert. Vraag blijft dan nog of je verbonden kunt voelen met onze geschiedenis. Genen spelen ook een rol.

Kom Jee jij als echte autochtoonse, intelligente (...) oer Hollandse vrouw moet toch weten dat binding en besef geen gelijkwaardige definitie hebben. (moet uitgerekend ik jou daarop wijzen..).

Mijn historische binding met Nederland gaat terug t/m de dag dat mijn vader een enkeltje Rotterdam kreeg. Neem het me niet kwalijk, maar da's nog niet zo lang geleden :moe: . Willem van Oranje kan me gestolen worden, met die man heb ik gewoon niks. Ook geen vlinders in mijn buik als ik de ode aan hem hoor. De melodie kan er nog net mee door als ik in een depressieve bui ben, de tekst daarentegen werkt op mijn lachspieren. Dan vind ik Vader Abraham toch boeiender, die heeft het over smurfen

Kan je mij dat over die genen uitleggen

:melig:


Niks mis met nationalisme als het maar niet overdreven is. Jouw gevoel voor nationalisme/een land ligt toch kennelijk bij Marokko - anders zat je wel op een echt Nederlands forum te babbelen en niet op Maroc.nl!

Definitie nationalisme is: sterke voorliefde voor het eigen volk, nationalist: vurige vaderlander. Tot zover
Nationalisme vind ik toch best verwerpelijk, vind je niet Jee? We hebben gezien waar dat toe kan lijden. Of wil je hiervan wat historische feiten van een gesluierde allochtoonse?
En wederom, wat een vondst! Ik ben een Marokkaans nationalist omdat ik Maroc.nl zit. Jee, je moet me toch vertellen welke lectuur jij leest, zoveel intelligentie in 1 persoon is toch op zijn minst uniek te noemen.
Alle gekkigheid op een stokje, stel ik vertel je dat ik ook vaak op Joods.nl en Viva.nl babbel, wat ben ik dan?


Dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat als iemand het niet WIL zingen OMDAT het het Nederlandse volkslied is dat vreemd is. Want dat zegt iets - wat dat ook mag zijn.

Maar wie heeft geopperd dat hij/zij dat niet wil omdat het het Nederlandse volkslied is....?
Ik vind het met alle respect een belachelijk lied waar ik niet warm of koud van wordt

Is,
04-04-03, 15:15
JMT,


Tuurlijk wel, Jij bent belachelijk, maar `kheb je mening te respecteren.
Wil nog niet zeggen dat ik het respecteer dat er iemand met zo`n belachelijke kop op deze aardkloot rondloopt.

taouanza
04-04-03, 20:59
Geplaatst door nouwra
Kom Jee jij als echte autochtoonse, intelligente (...) oer Hollandse vrouw moet toch weten dat binding en besef geen gelijkwaardige definitie hebben. (moet uitgerekend ik jou daarop wijzen..).

Mijn historische binding met Nederland gaat terug t/m de dag dat mijn vader een enkeltje Rotterdam kreeg. Neem het me niet kwalijk, maar da's nog niet zo lang geleden :moe: . Willem van Oranje kan me gestolen worden, met die man heb ik gewoon niks. Ook geen vlinders in mijn buik als ik de ode aan hem hoor. De melodie kan er nog net mee door als ik in een depressieve bui ben, de tekst daarentegen werkt op mijn lachspieren. Dan vind ik Vader Abraham toch boeiender, die heeft het over smurfen

Kan je mij dat over die genen uitleggen

:melig:



Definitie nationalisme is: sterke voorliefde voor het eigen volk, nationalist: vurige vaderlander. Tot zover
Nationalisme vind ik toch best verwerpelijk, vind je niet Jee? We hebben gezien waar dat toe kan lijden. Of wil je hiervan wat historische feiten van een gesluierde allochtoonse?
En wederom, wat een vondst! Ik ben een Marokkaans nationalist omdat ik Maroc.nl zit. Jee, je moet me toch vertellen welke lectuur jij leest, zoveel intelligentie in 1 persoon is toch op zijn minst uniek te noemen.
Alle gekkigheid op een stokje, stel ik vertel je dat ik ook vaak op Joods.nl en Viva.nl babbel, wat ben ik dan?



Maar wie heeft geopperd dat hij/zij dat niet wil omdat het het Nederlandse volkslied is....?
Ik vind het met alle respect een belachelijk lied waar ik niet warm of koud van wordt



nouwra meid,
ik zie dat je een dappere poging doet om te discussieren met jmt.
sterkte meid dat heb je nodig.
wat doet dat mens met ons dat we toch elke keer proberen of lig jij ook op de grond te rollen van de slappe lach als je haar 'toespraken' hoort?
heerlijk he zo'n betweter?

nouwra
04-04-03, 21:38
Geplaatst door taouanza
nouwra meid,
ik zie dat je een dappere poging doet om te discussieren met jmt.
sterkte meid dat heb je nodig.
wat doet dat mens met ons dat we toch elke keer proberen of lig jij ook op de grond te rollen van de slappe lach als je haar 'toespraken' hoort?
heerlijk he zo'n betweter?

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zegt mijn vader altijd
Maar ik moet constateren dat jij en ik een speciale voorliefde delen: jmt :D . Tis toch een best mens... mits je de scherpe randjes weg schuurt. Het vervelende is dat jmt uit een hardnekkig soort hout gesneden is. Schuur wat je wilt, die randjes krijg je niet weg. Slechts een lamme arm op de koop toe

(tussen jou en mij: I love it ;) )


Uiteraard is deze discussie nog niet ten einde, even mijn arm de rust gunnen

taouanza
05-04-03, 09:26
[
Uiteraard is deze discussie nog niet ten einde, even mijn arm de rust gunnen [/B][/QUOTE]



dan moet ik je helaas teleurstellen want de ervaring leert dat jmt op het hoogtepunt van de discussie afhaakt en ergens anders helemaal weer van voor af aan begint. :moe:
maar goed dan begint ook voor ons de lol van voor af aan. :boogie: