PDA

Bekijk Volledige Versie : De werkelijke onderdrukker is Israël



Sawda
03-04-03, 20:17
Israël bezet al meer dan 30 jaar Palestina. De Palestijnen leven onder erbarmelijke omstandigheden, geen enkel mens verdient het om zo te leven. Palestijnse burgers die onderdrukt worden door de laffe Israelische militairen.
Als Amerika echt zo een medelijden heeft met de Irakezen waarom had zij dat dan niet voor de onderdrukte Palestijnen. Of krijg ik nu een argument:
Ja, maar Palestina is anders.

Aselhiej
03-04-03, 20:19
Geplaatst door Sawda
Israël bezet al meer dan 30 jaar Palestina. De Palestijnen leven onder erbarmelijke omstandigheden, geen enkel mens verdient het om zo te leven. Palestijnse burgers die onderdrukt worden door de laffe Israelische militairen.
Als Amerika echt zo een medelijden heeft met de Irakezen waarom had zij dat dan niet voor de onderdrukte Palestijnen. Of krijg ik nu een argument:
Ja, maar Palestina is anders.

ja maar Palestijnen zijn moslims...............

en de zionisten zijn onze grote vrienden......

zij hebben mij tijdens de verkiezingen gesteund......

en de wereld moet vrij worden......

Puk
03-04-03, 20:20
Geplaatst door Sawda
Israël bezet al meer dan 30 jaar Palestina. De Palestijnen leven onder erbarmelijke omstandigheden, geen enkel mens verdient het om zo te leven. Palestijnse burgers die onderdrukt worden door de laffe Israelische militairen.
Als Amerika echt zo een medelijden heeft met de Irakezen waarom had zij dat dan niet voor de onderdrukte Palestijnen. Of krijg ik nu een argument:
Ja, maar Palestina is anders.

Palestina is anders.

:knipoog:

Ik hoop en verwacht dat de VS meer werk gaan maken van dat probleem. Er ligt al een voorstel van de VS.

Sawda
03-04-03, 20:22
Geplaatst door Puk
Palestina is anders.

:knipoog:

Ik hoop en verwacht dat de VS meer werk gaan maken van dat probleem. Er ligt al een voorstel van de VS.

Dat voorstel zal zeker ook 30 jaar duren!

sadeeQ
03-04-03, 20:23
Geplaatst door Puk
Er ligt al een voorstel van de VS.

uitmoorden van alle palestijnen,alleen nog ff wachten op de test resultaten van de nieuwe cluster bommen :maf2:

Dx_
03-04-03, 20:36
Palestina is anders.



Ik hoop en verwacht dat de VS meer werk gaan maken van dat probleem. Er ligt al een voorstel van de VS.

:lol:

De afgelopen 40 jaar heeft de VS en het verdere westen de islamitische wereld inderdaad voor de gek kunnen houden oprecht een oplossing te willen voor het Israelisch probleem. ( Niet het Palastijns probleem, want dat wordt er van gemaakt, het is in feite een israelisch, zionistisch probleem).

De islamitische wereld is zwak. Zowel de leiders als de burgerbevolking verkiezen een comfortabel, lui en gemakkelijk leven boven een leven van keihard werken om doelen te verwezenlijken. Dat is nu eenmaal de realiteit. En die realiteit zal pas veranderen als de islamitische gemeenschap de islam niet alleen met de mond belijdt maar ook werkelijk met het hart.

Aselhiej
03-04-03, 20:44
Geplaatst door Dx_
:lol:

De afgelopen 40 jaar heeft de VS en het verdere westen de islamitische wereld inderdaad voor de gek kunnen houden oprecht een oplossing te willen voor het Israelisch probleem. ( Niet het Palastijns probleem, want dat wordt er van gemaakt, het is in feite een israelisch, zionistisch probleem).

De islamitische wereld is zwak. Zowel de leiders als de burgerbevolking verkiezen een comfortabel, lui en gemakkelijk leven boven een leven van keihard werken om doelen te verwezenlijken. Dat is nu eenmaal de realiteit. En die realiteit zal pas veranderen als de islamitische gemeenschap de islam niet alleen met de mond belijdt maar ook werkelijk met het hart.


god behoude je :duim:

lennart
03-04-03, 20:46
Er ligt al een voorstel van de VS.


Nou, dat is niet helemaal waar. Tony Blair had het erover dat de roadmap gepresenteerd zou worden zodra Abu Mazen de post van Eerste Minister zou innemen, dat is inmiddels al een tijdje gebeurd, maar de roapmap is er nog niet.

Sawda
03-04-03, 20:46
Geplaatst door Dx_
:lol:

De islamitische wereld is zwak. Zowel de leiders als de burgerbevolking verkiezen een comfortabel, lui en gemakkelijk leven boven een leven van keihard werken om doelen te verwezenlijken. Dat is nu eenmaal de realiteit. En die realiteit zal pas veranderen als de islamitische gemeenschap de islam niet alleen met de mond belijdt maar ook werkelijk met het hart.

IN CHA ALLAH

Ik hoop in cha allah dat Dall zich omzet in trots.