PDA

Bekijk Volledige Versie : Is Haleber een nep-Marokkaan, een nep-Hollander, of helemaal nep?



Filosoof11
04-04-03, 00:34
Wie zegt het?
Geef je stem...

mrz
04-04-03, 01:49
Lol man, de werkelijke nepfiguren op aarde zijn de filosofen. Zoals Nietsche al zei: "De enige reden dat ik wat te zeggen heb over mezelf is omdat er een grote discrepantie is tussen wie ik denk dat ik ben of zou moeten zijn en wie ik werkelijk ben". En kakkerlakken? Lol man dat zijn we binnenkort allemaal door de asbestmaffia en de GM-soy en het eeuwig blijven plakken hier op Maroc.nl.

:slaap:

Quark
04-04-03, 06:33
Ik dacht altijd een onderlegde ouwe nicht die op exotische/donkere jongetjes valt.
Iemand die van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt zeg maar.

Niks mis mee overigens.

Joesoef
04-04-03, 07:39
Haleber is een webbot. Het iet wat lullige scriptje is geschreven door een gefrustreerde programeur van het cidi. Het programa zit niet alleen vol fouten maar ook vol met frustraties. Wat dat betreft lijkt er of er a.i. in het programma zit maar dat is het dus niet.

Zoals bekend zijn alle moderne viruscheckers van joods-amerikaanse afkomst, dus scannen met deze programma's helpt niet.

We zullen er mee moeten leren leven ;)

iSrAeLgIrLy
04-04-03, 08:55
Geplaatst door Joesoef

Zoals bekend zijn alle moderne viruscheckers van joods-amerikaanse afkomst, dus scannen met deze programma's helpt niet.


Wat is dit voor een onzin-opmerking?? :|:|

Dit slaat helemaal nergens op.

Mark
04-04-03, 08:58
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
Wat is dit voor een onzin-opmerking?? :|:|

Dit slaat helemaal nergens op.

Mcafee klinkt erg joods toch? ;)

Hey Joesoef: Symantec is HOLLANDSCH :lole:

barfly
04-04-03, 09:41
Geplaatst door Mark
Mcafee klinkt erg joods toch? ;)

Hey Joesoef: Symantec is HOLLANDSCH :lole:

Ehm Symantec is ongeveer net zo Hollandsch als een broodje Kebab dat is.
Het hoofdkantoor zit in imperialistische Cupertino California :)

Joesoef
04-04-03, 10:00
Geplaatst door iSrAeLgIrLy
Wat is dit voor een onzin-opmerking?? :|:|

Dit slaat helemaal nergens op.


Een belangrijke russische onderzoeker heeft onlangs aangetoond dat de broncode van computervirussen opvallende overeenkomsten vertonen met het DNA van zionisten :student:

Ron Haleber
04-04-03, 10:14
.Een vergeefse poging tot Ron-bashing uit 2003...

Maar ik heb het overleefd...!

Onze wijze Joesoef geeft aan vanuit welke hoek de gevaren komen van de Virussen!

Neem dus een goede virusscanner!

manc
04-04-03, 10:25
Ron is wat wij allemaal zullen zijn over 30 jaar als we niet gauw van onze internetverslaving afkomen....een kleffe, zelfingenomen, semi-intellectuele digitale zeur...die het vooral over zichzelf, zijn virtuele vriendjes en zijn geniale oplossingen voor alle wereldproblemen heeft.

Joesoef
04-04-03, 10:36
Toch wel knap zo die subroutine die seniliteit emuleerd.

manc
04-04-03, 10:38
Geplaatst door Joesoef
Toch wel knap zo die subroutine die seniliteit emuleerd. Volgens mij blijft ie wel steken in een infinite loop.

Tomas
04-04-03, 10:47
Googlism for: ron haleber

ron haleber is a scholar in the sociology and philosophy of islam
ron haleber is islamoloog
ron haleber is volkomen juist; opmaak kan dmv html


Dit is alles.

Dat Roniq die laatste door heeft waren we allemaal allang achter.

En Whois (http://www.domain-registry.nl/bestaat.php?uitgebreid=CHECKED&domein=ronhaleber.nl&zoek.x=35&zoek.y=9) levert ook niks op.

Rafiq is veel meer:


[i[Googlism for: rafiq[/i]

rafiq is among the elite few in australia who can offer you the experience that comes from overseeing this process from the ground up
rafiq is a medical student and said she's most interested in a seat on the parliamentary committee for health and social affairs
rafiq is especially helpful in breaking down walls between police and pakistanis
rafiq ismail
rafiq is son of great khawaja rafiq
rafiq is on tour with the fuel crew for their sound off 2 tour
rafiq is in contact with another and they do not hide anything one another
rafiq is specially trained in general pediatrics
rafiq is in fasting; take care of him for breaking his fast
rafiq is also on the policy advisory boards of centre for strategic and international studies
rafiq is musuid
rafiq is a grave grey bearded man of consideration
rafiq is arabic for beloved friend
rafiq is one of only two al khamsa get of *kem safir
rafiq is now his own master
rafiq is participating in the supply working group which is dealing directly with imgs
rafiq is also the executive director of south asian family support services in scarborough
rafiq is dinsdag uit die hoësorg
rafiq is being kept under sedation in the intensive care unit of the panorama medi
rafiq is right in saying that we
rafiq is
rafiq is also a very good left arm bowler but his art may not get much purchase in england
rafiq is an english friend of mine
rafiq is making the bass sound of tomorrow that is why we are signing him to fuel
rafiq is the prime accused in the case recorded with swarankhola police station
rafiq is dead
rafiq is an upright
rafiq is said to have gone crying to his leader again
rafiq is an assistant professor for nasa's commercial space center for medical informatics and technology applications consortium in the department
rafiq is watching when
rafiq is not the 'take
rafiq is a worker of mqm unit 34
rafiq is one of pakistan’s leading plant taxonomists and ecologists
rafiq is currently working as a program officer in the global environment facility unit of the united nations development program pakistan
rafiq is in usa
rafiq is the 68
rafiq is the country head for national bank of pakistan
rafiq is an iba alumni of class of 2001
rafiq is still living in rented quarters and foams at the mouth whenever someone mentions building authorities
rafiq is not really
rafiq is a bit more toned
rafiq is held at the same time as that of the embrace
rafiq is angry because he was kept in the dark about a controversial land deal near new delhi
rafiq is an arabic name and means 'companion' or 'friend' while rana is an indian name and means 'eye catching' or 'beautiful object'
rafiq is also a flashy
rafiq is bowling the last over
rafiq is contesting the elections from the shopian assembly constituency
rafiq is slaving at even as i speak
rafiq is the operations manager of lenscape workshops
rafiq is the brain worker of the latin patriarchate and one of the best theologians in the middle east
rafiq is the intellectual force behind the latin patriarchate and the theologian of the local church of jerusalem
rafiq is the man i mentioned
rafiq is fifteen years old
rafiq is the iucn country representative in pakistan
rafiq is not sure if eliza's mother was sarah brewer or mary smith
rafiq is a batsman how he makes good use to the first 15 overs
rafiq is 23
rafiq is a new mis
rafiq is a new name of god which never mentioned before in the list of asma
rafiq is now owned and living at saratoga arabians
rafiq is now in prison
rafiq is one of my student
rafiq is currently
rafiq is asst
rafiq is pimping for 3 women
rafiq is a proud blue merle man born on 8 september 2001
rafiq is a registered clinical psychologist
rafiq is a great point guard for yuba city; he's signed with
rafiq is the founder & chairman
rafiq is het jongetje die met zijn "mooie looks"
rafiq is also appendixed
rafiq is in the city at ms
rafiq is in kindergarten and "works" on our nerves lol
rafiq is also a student of class viii at saleha's school
rafiq is not a great man
rafiq is a junior at the state university of new york at stony brook
rafiq is seen explaining

plexus
04-04-03, 11:02
...kan iemand hem even resetten! :roker:

manc
04-04-03, 11:04
Geplaatst door plexus
...kan iemand hem even resetten! :roker:

Nee, ik zat meer aan een ouderwetse FORMAT C:

te denken.

plexus
04-04-03, 11:08
Geplaatst door manc
Nee, ik zat meer aan een ouderwetse FORMAT C:

te denken.

:gechoquee ...dat is wel heel drastisch! Maar wat moet... moet!

rafiq
04-04-03, 11:17
Beste Tomas,

We (RONRAF,RAFIQ,RONHALEBER,ENRON) hebben een identity protector ontwikkeld, een soort black box die de identiteit van de gebruiker vertaalt in pseudo-identiteiten. Je krijgt een aantal maskers die ervoor zorgen dat transacties geverifieerd kunnen worden terwijl de identiteit van de gebruiker geheim blijft.

Je kunt niet getraceerd worden. Er zijn al enkele bedrijven en instellingen die een identity protector in hun computersystemen hebben ingebouwd <natuurlijk na een fixe donatie aan Ron Haleber om meer fondsen te verwerven voor de Marokkaanse gemeenschap hier in Nederland met tot doel meer wetenschappelijk onderzoek naar het reilen en zelen van deze gemeenschap>. Er is bijvoorbeeld een instelling die drugsverslaafden volgt, zonder de identiteit van de deelnemers aan het afkickproject te kennen." Is dat niet mooi?

Opslag van gegevens kan allerlei ongewenste effecten hebben . Dat weten wij uit ervaring hier. Als er eenmaal een database is, blijkt dat er allerlei partijen zijn die geïnteresseerd zijn in de inhoud van die database!

En dat zou mijn hart breken als neuroten en deliquente Marokkanen mijn citaten afpakken. Of zijn het die van Ron? Of Ron RAF?

Rote Armee F(r)action Haleber

Mark
04-04-03, 11:17
Nou zeg, Ron bereikt wat alle politici niet lukt: autochtonen en allochtonen zjin hier verenigd in het ron-bashing :nerveus:

rafiq
04-04-03, 11:43
Beste Tomas,

Als jou enge plannen doorgaan, is het einde zoek. Als er echt ernstige verdenking bestaat tegen iemand, moet de politie natuurlijk bij de benodigde gegevens kunnen komen!

Maar er moet in de samenleving een balans blijven bestaan over wat je van elkaar weet. Als er een samenleving ontstaat waarbij de overheid steeds meer over haar burgers weet omdat ze profielen kunnen maken en psychogrammen gaat het vertrouwen verloren. Yehi was immers "actief"op meerdere IP adressen...

Je krijgt een disbalans die kan leiden tot machtsmisbruik en manipulatie zie de topic van Ron over de Koerden!.

Je krijgt het onbehaaglijke gevoel dat je onder controle staat, maar niet precies weet waar de bedreiging zit. Bij grote verkennende onderzoeken zal over veel personen informatie worden vergaard. Deze personen zullen hiervan doorgaans niet op de hoogte worden gesteld. Ben jij van de roemruchte AIVD?

Veel mensen weten weinig van privacy en de gevolgen van privacyschending. Als je aan iemand op straat zou vragen wat het betekent dat bijvoorbeeld Albert Heijn de gegevens van de Bonuskaart gebruikt voor marketingdoeleinden , is de kans groot dat hij of zij geen idee heeft waar je het over hebt. Dat ligt met name aan gebrek aan voorlichting. JIj studeert toch geen Commerciele Economie?

Jammer dat Bush c.s. zich ook niet houd aan internationale afspraken. Lees Machiavelli, en dan weet je dat een dictator nooit luisterd.

Donna
04-04-03, 12:21
Geplaatst door Ron Haleber
http://members.lycos.nl/haroun/cyburg_bestanden/honden.gif

Natuurlijk viel ik meteen op die mooie bruine ogen van ons keffertje Joesoef - vooral na het zien van die mooie verboden film van Joesoef Chahine over Joesoef -, en je ziet hoe hij op mij reageert. We hadden zelfs een vrijage op een topic van MO_NL waarbij Donna onder tafel rolde van het lachen... Maar MO heeft toen tot tweemaal toe die pagina's van het pb gehaald...

Donna maakte mij toen opmerkzaam op de mooie ogen van MO... Maar ja, ook geen kans want zij mag als uitverkoren prikster elke week koffie met MO drinken. Ik heb toen Rondom Tien waar MO onze website verdedigt nog eens opgeslagen en moet erkennen dat zij gelijk heeft - MO zou de aardigste en knapste partner voor alle prikkers en priksters van Maroc.NL zijn geweest...! Ze moeten hem maar klonen dan hoeven er geen partners meer uit de Rif te worden gehaald!
http://graverdammer.vrijspraak.org/images/icons/smilies/Smiley-moslim.gif

Op herhaald advies van Joesoef probeerde ik toen maar bij de knappe jongens van de AEL-NL in het gevlei te komen... Jullie kennen mijn avances... Maar ook bij hen heb ik tenslotte een blauwtje gehaald. Lees het maar al te echte, erg bitse e-mailtje dat ik van mijn beste vriend daar ontving:

----- Original Message -----
From: Abulbezznaz
To: Ron Haleber
Sent: Tuesday, March 18, 2003 1:02 AM

ron haleber, wanneer haal je nu .....?? anders ben je zsm ex-ael lid . capice?

a.

Ondanks dat onze kaalgeschoren Mocromike - altijd voorop bij AEL-demonstraties - nog een goed woordje voor me deed, mocht het niet meer baten...! Jullie weten het, ik val nu eenmaal bij Marokkanen altijd wat uit de toon...
http://graverdammer.vrijspraak.org/images/cartoons/peegif.gif



Ook onze lieve broeder Gp heeft me al in december afgewezen...! http://members.lycos.nl/haroun/prop/gaypride.gif Ik citeerde toen volgens hem veel te veel teksten van Sjeich Kisk over ons beider genoegens in het paradijs... Nnietwaar Gp...? Ja, dat Omar Nahas dat allemaal in zijn boek citeerde en me dus op slechte gedachten bracht, wat kon ik daar aan doen...?



Tenslotte bleef me als gebruinde dikkerd niets anders over dan me te verloven met de Marokkaanse Lalla Aisja Kandisja...

's Nachts zoekt zij mij op in één van haar meest verleidelijkste gedaantes...

Wat blijft je als fop-Marokkaan in dit leven tenslotte anders over...? Echt zielig hè...? Hier een paar foto's van ons verlovingsfeestje:



http://www.ronhaleber.nl/trance_bestanden/image033.jpg

http://www.ronhaleber.nl/trance_bestanden/image034.jpg


Maar gelukkig, Yehi troost me hierboven weer... http://graverdammer.vrijspraak.org/images/icons/smilies/SmileyAniImamScared.gif Als ik net als Matt_ttie maar genoeg kakkerlakken verdelg, dan maak ik toch nog een kleine kans op het paradijs...http://graverdammer.vrijspraak.org/images/icons/smilies/SmileyAniBiddenMaar.gif

:zwaai: Ron










Ron, doe dat nou niet joh. Niet alleen snapt echt helemaal niemand wat je uitkraamt, maar je zet jezelf er ook nog eens zo gigantisch mee voor http://graverdammer.vrijspraak.org/images/cartoons/peegif.gif


Gewoon even een stukej advies gebeuren van mens tot mens zeg maar, de digitale identiteit voorbij.

Donna
04-04-03, 12:26
Geplaatst door rafiq
Beste Tomas,

Als jou enge plannen doorgaan, is het einde zoek.


Heb ik iets gemist?

Over welke plannen van Tomas gaat het nu?

Bart
04-04-03, 12:37
Geplaatst door Donna
Heb ik iets gemist?

Over welke plannen van Tomas gaat het nu?

Voor het vestigen van een otheistische wereldheerschappij toch? Een nobel streven!

kaassietoch
04-04-03, 12:44
Ik vindt het toch altijd griezelig hoe snel Ronfiq voor Haleber in de bres springt. Zelfs al zouden die twee nicks niet aan één persoon toebehoren dan is het toch nog erg ehhh 'apart' hoe de één de ander invult als het in een discussie er met Haleber of Ronfiq pittig aan toe gaat. Ook hetzelfde gebruik van onrustige typografie en de 'ik heb toch wel gelijk' ondertoon is opvallend gelijk. Ik ga hier maar niet verder op door, voordat ik begin over zaken in de relatiesfeer die wellicht wat pijnlijk voor de betrokkenen uitvallen, het viel me gewoon op.

Oh ja Ron, ik heb nieuws voor je: Je bent niet het stralende middelpunt van het universum, Rafiq dus ook niet, zelfs ook niet als jullie van elkaar gaan opmerken dat jullie toch wel verrrrrdomd interessante topics plaatsen.

Tomas
04-04-03, 12:52
Geplaatst door kaassietoch
Oh ja Ron, ik heb nieuws voor je: Je bent niet het stralende middelpunt van het universum, Rafiq dus ook niet, zelfs ook niet als jullie van elkaar gaan opmerken dat jullie toch wel verrrrrdomd interessante topics plaatsen.

Verdomd goeie reactie, Kaassie! :duim:


Enneuh... Wie heeft mijn plannen uit laten lekken?! Nou wie?!

plexus
04-04-03, 13:00
Geplaatst door Tomas



Enneuh... Wie heeft mijn plannen uit laten lekken?! Nou wie?!

http://www.bbc.co.uk/cult/xfiles/images/340/csm01.jpg

Canaris
04-04-03, 13:03
Ik geef toe , dat ik maar 1 ding interressanter vind als het lezen van de stukjes van ron en Rafic

Toekijken hoe verf droogt.

Madonna.
De stukjes staan zo bol van semiwetenschappelijke nuceerende larifari sociolochie , dat de doorsnee lezer wel begrijpt wat er staat , maar niet waar het om gaat.

Beste manen jullie herinneren mij meer en meer aan de politiek correkte lulhannesen binnen de Wierda beckman stichting.


Vraag een stop vraag over het drugsprobleem ( Ja nee antwoord mogenlijk) en je krijgt een ellenlang monoloog over de demografische ontwikkling binnen de ethno-culturele minderheden in Bagladesh en hoe deze ontwikkling toch vooral samen hangt met het drugsprobleem in Zuid Amsterdam , al zijnde het gevolg van onderdrukte emtionale spaningen in de syntex , dat deze door andere niet worden gewaardeerd , wat een duidelijke stijging van indiferrentieele partieel goede, desalniettemin destructiefe sematische reacties voeren , wat enkelt kan worden bestreden middels een direkte educatiefe opgave welke wij ons stellen moeten in zuid Bangladesh.

kaassietoch
04-04-03, 13:05
Geplaatst door Tomas
Verdomd goeie reactie, Kaassie! :duim:

Jij hebt anders ook verdomd goeie reacties Otheist, eeeh Kaaskop, nee...Tomas. Ja!!!




Enneuh... Wie heeft mijn plannen uit laten lekken?! Nou wie?!

Was het de cancerman? Ik steek alvast effe een peuk op om te zien of ik ga lekken.

rafiq
04-04-03, 13:07
Helaas heb ik Ron maar een keer mogen ontmoeten, en dat was onlangs bij de demonstratie in A 'dam.

Dat men poogt om zo nu en dan karaktermoord te plegen op Ron Haleber laat zien hoe precies de verhoudingen zijn.

Af en toe wordt je hier slechtss omgeven door zwakkere broeders, een hopeloze achterstand lijkt dan echt niet weg te werken.

De echte charlatans zijn toch wel degene die met oneliners een statement proberen te maken.

kaassietoch
04-04-03, 13:11
Geplaatst door Canaris
Ik geef toe , dat ik maar 1 ding interressanter vind als het lezen van de stukjes van ron en Rafic

Toekijken hoe verf droogt.

Madonna.
De stukjes staan zo bol van semiwetenschappelijke nuceerende larifari sociolochie , dat de doorsnee lezer wel begrijpt wat er staat , maar niet waar het om gaat.

Beste manen jullie herinneren mij meer en meer aan de politiek correkte lulhannesen binnen de Wierda beckman stichting.


Vraag een stop vraag over het drugsprobleem ( Ja nee antwoord mogenlijk) en je krijgt een ellenlang monoloog over de demografische ontwikkling binnen de ethno-culturele minderheden in Bagladesh en hoe deze ontwikkling toch vooral samen hangt met het drugsprobleem in Zuid Amsterdam , al zijnde het gevolg van onderdrukte emtionale spaningen in de syntex , dat deze door andere niet worden gewaardeerd , wat een duidelijke stijging van indiferrentieele partieel goede, desalniettemin destructiefe sematische reacties voeren , wat enkelt kan worden bestreden middels een direkte educatiefe opgave welke wij ons stellen moeten in zuid Bangladesh.

Oeeeewwwww Canaris, as a knife!!!! big time. Dus ook een verrrrdomd goeie reactie, maar als Deh/Bahmed nog meeleest, Canaris en ik zijn dus niet één en dezelfde persoon, 1202 km is toch eff te veel van het goede omdat in één persoon te bevatten. Maar hou Bman in de gaten...

Maarten
04-04-03, 13:17
Filosoof, heb je in dit vermakelijke topic nou een antwoord op wie Ron Haleber is??

Het geinige van je vraag is, dat Ron juist de ENIGE is op dit forum van wie we ECHT wat weten! Hij heeft zijn homepage lang als onderschrift gehad, en daar staat zoveel op, dat kan je wel een weekje bezighouden. En het is bepaald geen onzin..
Verder is hij de ENIGE hier die herkenbaar onder eigen naam post..
Type het anders maar bij Google in, dan krijg je 8 pagina's links...

Verder is wel duidelijk dat er hier "iets niet helemaal goed"gaat.. :hihi: ...

Maar wie in dit forum precies de grootste domheid post?? Ik vrees dat er veel kandidaten zijn... Geef toe!.. Je moet hier wél het nodige aan schroeffie los hebben om hier bezig te zijn, niet??..

manc
04-04-03, 13:20
Geplaatst door kaassietoch
Oeeeewwwww Canaris, as a knife!!!! big time. Dus ook een verrrrdomd goeie reactie, maar als Deh/Bahmed nog meeleest, Canaris en ik zijn dus niet één en dezelfde persoon, 1202 km is toch eff te veel van het goede omdat in één persoon te bevatten. Maar hou Bman in de gaten...

Hohoho, IK ben Bman! En wie zit er in vredesnaam onder mijn 2e nick Kaassietoch te posten? Die Ba'ath-aanhanger van een Anghkor?

kaassietoch
04-04-03, 13:22
Geplaatst door rafiq
Helaas heb ik Ron maar een keer mogen ontmoeten, en dat was onlangs bij de demonstratie in A 'dam.

Hand in hand gedemonstreerd? Of in die demonstratie vastgesteld dat de wereld te dom is om naar jullie te luisteren en dat het daarom maar niet wil lukken met de wereldvrede?



Dat men poogt om zo nu en dan karaktermoord te plegen op Ron Haleber laat zien hoe precies de verhoudingen zijn.

Af en toe wordt je hier slechtss omgeven door zwakkere broeders, een hopeloze achterstand lijkt dan echt niet weg te werken.

De echte charlatans zijn toch wel degene die met oneliners een statement proberen te maken.

Juist, ik ben een sukkel.

Canaris
04-04-03, 13:25
maarten dat klopt , maar je moet tegeven dat de stukjes van beide heren , af en toe meer lijken op een collectiefe masturbatie met als erotisch middelpunt hun eigen lofbetogen

Ik vind beide heren interressant en hun stukjes (af en toe) het lezen waard , en steken (soms) met kop en schouders boven de dribble van velen hier uit , maar god alle machtig , ik ben een voorbij-vlieger, lees effe wat , gooi er wat in en ben weer weg. Ik heb geen zin en tijd om 15 minuten hun stukjes te bestuderen voor ik eindelijk begrijp waar ze het over hebben. En dat zegt niet een mavo klantje met dislectie.

Tomas
04-04-03, 13:29
Geplaatst door Canaris
Madonna.
De stukjes staan zo bol van semiwetenschappelijke nuceerende larifari sociolochie , dat de doorsnee lezer wel begrijpt wat er staat , maar niet waar het om gaat.


Verdomd goeie reactie, Canaris! :duim:

Maarreuuh... Die Madonna die je daar noemt... Met al die grapjes over dubbele nicks enzo voel ik me bijna gedwongen om iets te bekennen... :droef:

Bart
04-04-03, 13:32
Geplaatst door Maarten
Filosoof, heb je in dit vermakelijke topic nou een antwoord op wie Ron Haleber is??

Het geinige van je vraag is, dat Ron juist de ENIGE is op dit forum van wie we ECHT wat weten! Hij heeft zijn homepage lang als onderschrift gehad, en daar staat zoveel op, dat kan je wel een weekje bezighouden. En het is bepaald geen onzin..
Verder is hij de ENIGE hier die herkenbaar onder eigen naam post..
Type het anders maar bij Google in, dan krijg je 8 pagina's links...

Verder is wel duidelijk dat er hier "iets niet helemaal goed"gaat.. :hihi: ...

Maar wie in dit forum precies de grootste domheid post?? Ik vrees dat er veel kandidaten zijn... Geef toe!.. Je moet hier wél het nodige aan schroeffie los hebben om hier bezig te zijn, niet??..

Sorry, maar die website is dus 1 groot stuk eigengeilerij. Iets waar Ron in zijn posts hier ook nogal veel last van heeft. Als hij zichzelf nou eens niet zo verrrrrdomd (copyright kaassie) belangrijk zou vinden en voordoen, en zich niet overduidelijk beter zou voelen dan de rest, zou hij lang niet zoveel irritatie opwekken als hij nu doet.

nouwra
04-04-03, 13:42
"Als een echt genie in de wereld verschijnt, kun je hem herkennen aan het feit dat alle domkoppen tegen hem samenzweren."

Onderschrift van Abdul Karim ;)

genie= een groot woord, wereld= pb, domkoppen= ?

Donna
04-04-03, 13:43
Het is niet echt intelligent als je voor je inhoud een vorm kiest die de ontvanger van je boodschap consequent irriteert.

Het jammere is dat we helaas nooit echt zullen weten of de heren iets interessants te zeggen hebben, de stijl die ze voor zichzelf hebben gekozen is zodanig afstotelijk dat niemand het meer wil lezen. Behalve Maarten, maar die heeft dan ook een engelengeduld.

Dat had ik ook met Pim Fortuyn. Het zal best dat hij af en toe gelijk had. Echt. Maar na die niet aflatende stroom volstrekte wanstaltigheid was ik gewoon immuun geworden voor zijn inhoud. En kon ik me alleen nog maar concentreren op de enorme afkeer die zijn karakter in me naar boven haalde.

Zo. Effe lekker psychologiseren.

Mark
04-04-03, 13:50
Geplaatst door Angkor de grote


:lachu:

Mark
04-04-03, 13:51
Geplaatst door Donna
Het is niet echt intelligent als je voor je inhoud een vorm kiest die de ontvanger van je boodschap consequent irriteert.

Het jammere is dat we helaas nooit echt zullen weten of de heren iets interessants te zeggen hebben, de stijl die ze voor zichzelf hebben gekozen is zodanig afstotelijk dat niemand het meer wil lezen. Behalve Maarten, maar die heeft dan ook een engelengeduld.

Dat had ik ook met Pim Fortuyn. Het zal best dat hij af en toe gelijk had. Echt. Maar na die niet aflatende stroom volstrekte wanstaltigheid was ik gewoon immuun geworden voor zijn inhoud. En kon ik me alleen nog maar concentreren op de enorme afkeer die zijn karakter in me naar boven haalde.

Zo. Effe lekker psychologiseren.

Er zijn meerdere prikkers wiens stukjes ik stelselmatig oversla omdat ze uitblinken in saaiheid. Ik zal geen namen noemen. :nerd:

Donna
04-04-03, 14:08
Geplaatst door Mark
Er zijn meerdere prikkers wiens stukjes ik stelselmatig oversla omdat ze uitblinken in saaiheid. Ik zal geen namen noemen. :nerd:



Je kunt mij niet bedoelen want dit stukje had je wel gelezen! :D

Maarten
04-04-03, 14:40
Ik vrees dat ik de algemeen gedeelde stelling uit dit topic als volgt kan samenvatten:

Virtuele Digitale Masturbatie is géén vorm van Communicatie!..

En voor wie het nodig heeft: Het zijn gewoon drukke tijden.. Dat vereist klare taal en duidelijke antwoorden.
Je kunt er niet omheen, dat we hier met 1000 verschillende referentiekaders zitten.
De site is gewoon een test van interculturele vaardigheden. (En dat valt niet mee.. men treft hier zelfs VVDers aan :hihi: Het moet niet nóg moeilijker gemaakt worden!..)