PDA

Bekijk Volledige Versie : Vijf doden bij Iraakse 'zelfmoordaanslag'



Mark
04-04-03, 13:32
Vijf doden bij Iraakse 'zelfmoordaanslag'

Uitgegeven: 4 april 2003 13:33
Laatst gewijzigd: 4 april 2003 14:23

AMSTERDAM - Een auto-explosie bij een controlepost ten noordwesten van Bagdad, heeft het leven gekost aan een automobilist, drie coalitiesoldaten en een zwangere vrouw. Twee militairen raakten gewond. Het incident vond plaats nabij de Haditha Dam, zo'n 130 kilometer van de Irak-Syrische grens.

Het Central Command in Doha vermoedt dat het om een zelfmoordactie gaat. Volgens eerste berichten zou de zwangere vrouw in paniek uit de bewuste auto zijn gestapt. Kort daarna ontplofte de wagen.

Eerder deze week werden vier Amerikaanse soldaten gedood door een zelfmoordaanslag met een autobom, iets ten noorden van de Iraakse stad Najaf.

Daders van zelfmoordaanslagen worden door het Iraakse regime postuum geëerd en de familie wordt met geld beloond. (meer volgt)

lennart
04-04-03, 13:38
Kan natuurlijk ook een friendly fire incident geweest zijn.

Tomas
04-04-03, 13:50
Een onderzoek naar het automerk zou ook geen kwaad kunnen. Wie weet is het wel heel normaal met die Iraakse auto's.

Mark
04-04-03, 13:53
Geplaatst door Mark
Volgens eerste berichten zou de zwangere vrouw in paniek uit de bewuste auto zijn gestapt. Kort daarna ontplofte de wagen.


zelfmoord?

In welke hadieth staat dat je een zwangere moslima mag opblazen?

lennart
04-04-03, 13:55
In welke conventie van Geneve staat dat zwangere vrouwen een legitiem doelwit is?

Bahmed
04-04-03, 14:02
Geplaatst door Mark
Vijf doden bij Iraakse 'zelfmoordaanslag'

Uitgegeven: 4 april 2003 13:33
Laatst gewijzigd: 4 april 2003 14:23

AMSTERDAM - Een auto-explosie bij een controlepost ten noordwesten van Bagdad, heeft het leven gekost aan een automobilist, drie coalitiesoldaten en een zwangere vrouw. Twee militairen raakten gewond. Het incident vond plaats nabij de Haditha Dam, zo'n 130 kilometer van de Irak-Syrische grens.

Het Central Command in Doha vermoedt dat het om een zelfmoordactie gaat. Volgens eerste berichten zou de zwangere vrouw in paniek uit de bewuste auto zijn gestapt. Kort daarna ontplofte de wagen.

Eerder deze week werden vier Amerikaanse soldaten gedood door een zelfmoordaanslag met een autobom, iets ten noorden van de Iraakse stad Najaf.

Daders van zelfmoordaanslagen worden door het Iraakse regime postuum geëerd en de familie wordt met geld beloond. (meer volgt)

Als dit waar is. De vrouw en haar kind zijn shaheed. Allaahoe Akbar.
Allah ir7emhoem.

Mark
04-04-03, 14:05
Geplaatst door lennart
In welke conventie van Geneve staat dat zwangere vrouwen een legitiem doelwit is?

precies!

Mark
04-04-03, 14:06
Ga je ook naar het paradijs als je nooit geboren bent?

Timoesh
04-04-03, 14:09
Geplaatst door lennart
Kan natuurlijk ook een friendly fire incident geweest zijn.


Vind ik nou ook!

Als er tegenwoordig een auto ontploft of iets dergelijks,
wordt het gelijk opgeschoven naar zelfmoordaanslagen!!

Timoesh
04-04-03, 14:11
Geplaatst door Mark
Ga je ook naar het paradijs als je nooit geboren bent?

Ja :)

Baby's en kinderen gaan gelijk naar de hemel.

Bahmed
04-04-03, 14:12
Geplaatst door Mark
Ga je ook naar het paradijs als je nooit geboren bent?

Ja, want de roo7 = ziel wordt al in de buik in de foetus geblazen dacht ik. Wanneer? Allaah oea3lam.

Canaris
04-04-03, 14:16
Ik zie het voor me. De hele hemel vol met bezopen kleine engeltjes die de hele dag niets anders doen als in die rivieren met wijn baden.

laat ik duidelijk, ik hoop het dat ze daar mischien een hemel vinden.
Ik waag het echter te betwijfelen en dat is de echte tragedie

Bahmed
04-04-03, 14:40
Geplaatst door Canaris
Ik zie het voor me. De hele hemel vol met bezopen kleine engeltjes die de hele dag niets anders doen als in die rivieren met wijn baden.


:lol: :maf2:

Iedere mens die in het paradijs komt zal in de kracht van zijn leven zijn slimmerd. Je zal er niet poepen, zweten of weet ik veel nog meer.

Mark
04-04-03, 14:44
Geplaatst door Bahmed
:lol: :maf2:

Iedere mens die in het paradijs komt zal in de kracht van zijn leven zijn slimmerd. Je zal er niet poepen, zweten of weet ik veel nog meer.

Kijk dit soort details vind ik altijd erg interessant! Kun je nog meer vertellen over het paradijs?

Canaris
04-04-03, 14:51
Nau ik vind poepen bijzonder aangenaam.

Voor alle vrouwen, mannen hebben een Prostata. Dat ding wordt bij poepen aardig gestimuleerd. Zo krijgen homos hun orgasme bij het rectale inbeuken.

Dus niet meer poepen ? Wat doe ik dan met de telegraaf ? Die is toch voor het poephuisje gemaakt?


En zweten ? Zalig, Zeker nog nooit in een sauna geweest.

En Bumsen zonder zweten is als eten zonder speeksel

ps. je weet helemaal niets. Kijk maar naar afbeeldingen van engeltjes. Wat zie je allemaal kleine schatige kindjes met die kleine schatige vleugeltjes en die mooie gouden harpjes in hun tere handjes.
Zie je wel. Lekker puh

Mark
04-04-03, 14:54
Geplaatst door Canaris
Nau ik vind poepen bijzonder aangenaam.

Voor alle vrouwen, mannen hebben een Prostata. Dat ding wordt bij poepen aardig gestimuleerd. Zo krijgen homos hun orgasme bij het rectale inbeuken.

Dus niet meer poepen ? Wat doe ik dan met de telegraaf ? Die is toch voor het poephuisje gemaakt?


En zweten ? Zalig, Zeker nog nooit in een sauna geweest.

En Bumsen zonder zweten is als eten zonder speeksel

ps. je weet helemaal niets. Kijk maar naar afbeeldingen van engeltjes. Wat zie je allemaal kleine schatige kindjes met die kleine schatige vleugeltjes en die mooie gouden harpjes in hun tere handjes.
Zie je wel. Lekker puh


:haha:

Misschien is er een apart paradijs voor zwetende poeperds! :hardlach:

Timoesh
04-04-03, 15:01
Geplaatst door Mark
:haha:

Misschien is er een apart paradijs voor zwetende poeperds! :hardlach:



Nou het zou kunnen..................
Maar dan alleen in je dromen :wijs:

BiL@L
04-04-03, 15:10
Geplaatst door lennart
In welke conventie van Geneve staat dat zwangere vrouwen een legitiem doelwit is?

In welke biologieboek staat hoe je van de buitenkant kunt zien wanneer een vrouw zwanger is?

Mark
04-04-03, 15:36
Geplaatst door BiL@L
In welke biologieboek staat hoe je van de buitenkant kunt zien wanneer een vrouw zwanger is?

In het hoofdstuk zwangere uitpuilende buiken!

jaja
04-04-03, 17:26
Geplaatst door lennart
In welke conventie van Geneve staat dat zwangere vrouwen een legitiem doelwit is? in elke ... als de zwangere vrouw een bom bij zich heeft !!!

lennart
04-04-03, 17:38
Geplaatst door jaja
in elke ... als de zwangere vrouw een bom bij zich heeft !!!

Maar dat is nog niet bewezen door een onafhankelijk onderzoek.

Puk
05-04-03, 02:03
Geplaatst door Bahmed
Ja, want de roo7 = ziel wordt al in de buik in de foetus geblazen dacht ik. Wanneer? Allaah oea3lam.

Bij Allah! Ik hoop dat die zwangere vrouw zich daar van te voren goed over heeft laten informeren door een Imam ofzo. Die weten dat soort dingen toch? Anders kan je net zo goed geen Imam hebben.

joop.r
05-04-03, 06:26
Geplaatst door Bahmed
:lol: :maf2:

Iedere mens die in het paradijs komt zal in de kracht van zijn leven zijn slimmerd. Je zal er niet poepen, zweten of weet ik veel nog meer.
Wat een geluk voor jou hoef je ook niet te werken.