PDA

Bekijk Volledige Versie : God Bless Amerika!!!!!



youssef_007
04-04-03, 14:11
HIER HOEF IK NIKS MEER BIJ TE ZETTEN, DEZE FOTO'S ZEGGEN GENOEG.

MAAR BEDENK EEN DING GOED..............DIT ZAL NIEMAND OOIT VERGETEN OF VERGEVEN, EN ALS HET ZOVER IS DAN ZULLEN WE KEIHARD TERUGSLAAN.

http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_mar2003.htm

BiL@L
04-04-03, 14:59
http://www.robert-fisk.com/1_147151_1_6.jpg

eTrex
04-04-03, 16:31
Geplaatst door youssef_007
HIER HOEF IK NIKS MEER BIJ TE ZETTEN, DEZE FOTO'S ZEGGEN GENOEG.

MAAR BEDENK EEN DING GOED..............DIT ZAL NIEMAND OOIT VERGETEN OF VERGEVEN, EN ALS HET ZOVER IS DAN ZULLEN WE KEIHARD TERUGSLAAN.

http://sept-11th-patriot-day.sterlins.com/plane2.jpg

sadeeQ
04-04-03, 16:37
Geplaatst door eTrex
http://sept-11th-patriot-day.sterlins.com/plane2.jpg

:student: dat was het begin

de rest is onderweg :hihi:



http://www.martinairvliegschool.nl/images/content/devloot/930847.jpg

eTrex
04-04-03, 17:50
Geplaatst door sadeeQ
:student: dat was het begin

de rest is onderweg :hihi:


Yep, WTC was het begin en daarom slaat de USA terecht terug.
Het heeft even geduurd maar de onschuldige doden worden gewroken. :hihi:

De echte God bless Amerika !!

Malcolm_X
04-04-03, 22:10
Geplaatst door eTrex
Yep, WTC was het begin en daarom slaat de USA terecht terug.
Het heeft even geduurd maar de onschuldige doden worden gewroken. :hihi:

De echte God bless Amerika !!

Wat had irak te maken met elf september.......


Ik had eerst nog medelijden met de amerikanen na elf september...maar nu.....doet het me niets als Noord Korea een paar Nukes richting washington stuurt.

:auw: :auw: :auw:

kml
04-04-03, 23:18
Geplaatst door youssef_007
HIER HOEF IK NIKS MEER BIJ TE ZETTEN, DEZE FOTO'S ZEGGEN GENOEG.

MAAR BEDENK EEN DING GOED..............DIT ZAL NIEMAND OOIT VERGETEN OF VERGEVEN, EN ALS HET ZOVER IS DAN ZULLEN WE KEIHARD TERUGSLAAN.

http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_mar2003.htm

Gaaap...

Ja hoor.
width=1 height=1

kml
04-04-03, 23:24
Geplaatst door youssef_007

EN ALS HET ZOVER IS DAN ZULLEN WE KEIHARD TERUGSLAAN.



Als het zover is, wat kan ik dan het beste doen om me te beschermen ? we zijn toch prikkers onder elkaar...geef me wat tips.

Ik heb het Survival Handbook by John Wiseman al helemaal doorgenomen, maar ik weet niet zeker of dat voldoende is....

De Rode Roos
04-04-03, 23:26
Geplaatst door Malcolm_X
Wat had irak te maken met elf september.......


Ik had eerst nog medelijden met de amerikanen na elf september...maar nu.....doet het me niets als Noord Korea een paar Nukes richting washington stuurt.

:auw: :auw: :auw:

11 september is het vlammetje bij het kruidvat geweest (net zoals de moord op Franz Ferdinand de aanleiding was geweest voor WO I, sorry jaja ik zie nog steeds veel gelijkenissen). De oorlog in Irak was al jaren gepland door de zionistische haviken Perle en Wolfowitz. Golfoorlog I was voor die groep mensen namelijk onbevredigend afgelopen.

kml
04-04-03, 23:32
Geplaatst door Malcolm_X
Wat had irak te maken met elf september.......


Ik had eerst nog medelijden met de amerikanen na elf september...maar nu.....doet het me niets als Noord Korea een paar Nukes richting washington stuurt.

:auw: :auw: :auw:

Dat in Iraq een trainingskamp van Ansar Al Islam die banden met Al Quada heeft, is gevonden zegt jou waarschijnlijk niets.

Het kamp werd o.a. bevolkt door Taliban die gevlucht zijn uit Afganistan, de lokale bevolking werd gedwongen om te leven onder de wetten zoals de Taliban ze indertijd in Afganistan praktiseerde.

Sweet dreams.

De Rode Roos
04-04-03, 23:37
Geplaatst door kml
Dat in Iraq een trainingskamp van Ansar Al Islam die banden met Al Quada heeft, is gevonden zegt jou waarschijnlijk niets.

Het kamp werd o.a. bevolkt door Taliban die gevlucht zijn uit Afganistan, de lokale bevolking werd gedwongen om te leven onder de wetten zoals de Taliban ze indertijd in Afganistan praktiseerde.

Sweet dreams.

Wat versta jij onder "Irak"?

Bedoel je Saddam? Er is geen bewijs dat hij contact zou hebben met Ansar Al Islam.

kml
04-04-03, 23:52
Geplaatst door De Rode Roos
Wat versta jij onder "Irak"?

Bedoel je Saddam? Er is geen bewijs dat hij contact zou hebben met Ansar Al Islam.

Tjezus Christus,

Ansar Al Islam heeft een trainingskamp in Iraq,

Ansar al Islam heeft banden met Al Quada,

Iraq werdt gerund door Saddam Hoessein,

Geen bewijs???

Acht laat ook maar...

zielepoot.

De Rode Roos
05-04-03, 00:08
Geplaatst door kml
Tjezus Christus,

Ansar Al Islam heeft een trainingskamp in Iraq,

Ansar al Islam heeft banden met Al Quada,

Iraq werdt gerund door Saddam Hoessein,

Geen bewijs???

Acht laat ook maar...

zielepoot.

Drogredenering: post hoc ergo propter hoc (causaal verband leggen omdat 2 dingen na elkaar gebeuren) en argumentum ad hominem ("zielepoot"). Het lijkt ook op een cirkelredenering. Jij neemt 3 stappen en de middelste stap klopt niet.

Irak werd niet helemaal gerund door Saddam. Het Noorden was namelijk autonoom (Koerden). In het gebied waar Ansar al Islam zat had Saddam ook geen macht en gezag. Er is geen bewijs voor Saddam bewind en Al Qaida. Dit is wat het Witte Huis en het Pentagon aan de Amerikanen voorschotelen om het 11 september sentiment op te wekken.

kml
05-04-03, 00:20
Geplaatst door De Rode Roos
Drogredenering: post hoc ergo propter hoc (causaal verband leggen omdat 2 dingen na elkaar gebeuren) en argumentum ad hominem ("zielepoot"). Het lijkt ook op een cirkelredenering. Jij neemt 3 stappen en de middelste stap klopt niet.

Irak werd niet helemaal gerund door Saddam. Het Noorden was namelijk autonoom (Koerden). In het gebied waar Ansar al Islam zat had Saddam ook geen macht en gezag. Er is geen bewijs voor Saddam bewind en Al Qaida. Dit is wat het Witte Huis en het Pentagon aan de Amerikanen voorschotelen om het 11 september sentiment op te wekken.

Zoals gewoonlijk lul je weer gigantisch uit je nek slimmerik..

Een gedeelte van het Noorden is in facto autonoom Kurdisch gebied, niet alles.

Het gebied waar Ansar al Islam zich had genesteld was alleen no flight zone, de Kurden hebben het eergisteren met behulp van de Amerikanen gezuiverd !

Shit for Brains...ik ga pitten...doewiewidth=1 height=1

Syphax
05-04-03, 00:49
Geplaatst door kml
Tjezus Christus,

Ansar Al Islam heeft een trainingskamp in Iraq,

Ansar al Islam heeft banden met Al Quada,

Iraq werdt gerund door Saddam Hoessein,

Geen bewijs???

Acht laat ook maar...

zielepoot.
Dus als ik een band heb met Al Qaida (wat ik natuurlijk ook heb), dan is bewezen dat de Nederlandse regering dat ook heeft? :verrassin
Het Noorden van Irak werd niet echt gerund door Saddam, maar zelfs als hij ervan afwist, is het nog begrijpelijk dat hij het niet als prioriteit zag om er tegen te ageren. Betekent nog niet dat hij zelf banden had met Al Qaida.

Saddam is (naast een antal andere leiders) een afschuwelijk monster, slachter van vele onschuldige mensen, vooral Moslims. Hij is boven alles een belangerijke schaakstuk voor Amerika, en daarom weet ik zeker dat OBL zijn bloed wel kan drinken.

Wel grappig en vooral hypocriet is het onbegrip van sommige gasten voor een aanval (uit wraak om talloze redenen) van Al Qaida op twee gebouwen, waarbij 3000 onschuldigen omkomen. Terwijl diezelfde schijnheiligen oorlogen waarbij honderdduizenden onschuldigen omkomen goedkeuren, en als justificatie het zelfde voorval aangrijpen als die waar ze geen begrip voor hadden...uit wraak dus.
Ik wist niet dat Amerika een patent had op wraak.

Een rechter op wereldniveau is een ideaal, maar niet als die rechter corrupt is. bandiet

De Rode Roos
05-04-03, 00:55
Geplaatst door Syphax
Dus als ik een band heb met Al Qaida (wat ik natuurlijk ook heb), dan is bewezen dat de Nederlandse regering dat ook heeft? :verrassin
Het Noorden van Irak werd niet echt gerund door Saddam, maar zelfs als hij ervan afwist, is het nog begrijpelijk dat hij het niet als prioriteit zag om er tegen te ageren. Betekent nog niet dat hij zelf banden had met Al Qaida.

Saddam is (naast een antal andere leiders) een afschuwelijk monster, slachter van vele onschuldige mensen, vooral Moslims. Hij is boven alles een belangerijke schaakstuk voor Amerika, en daarom weet ik zeker dat OBL zijn bloed wel kan drinken.

Wel grappig en vooral hypocriet is het onbegrip van sommige gasten voor een aanval (uit wraak om talloze redenen) van Al Qaida op twee gebouwen, waarbij 3000 onschuldigen omkomen. Terwijl diezelfde schijnheiligen oorlogen waarbij honderdduizenden onschuldigen omkomen goedkeuren, en als justificatie het zelfde voorval aangrijpen als die waar ze geen begrip voor hadden...uit wraak dus.
Ik wist niet dat Amerika een patent had op wraak.

Een rechter op wereldniveau is een ideaal, maar niet als die rechter corrupt is. bandiet

Jij hebt dit van mij gejat. Ik heb dit elders al ingezonden. :D

Ik zie de VS niet als rechter, ook niet als politieagent, maar als bully.
Voor mij hoeft er geen wereldagent te zijn, of rechter. Checks-and-balances op mondiaal niveau door bijvoorbeeld een bi/tripolaire wereld is beter. In een rechtbank heb je ook meerdere rechters zitten. Poliagenten werken ook altijd met z'n tweeen.

Syphax
05-04-03, 01:05
Geplaatst door De Rode Roos
Jij hebt dit van mij gejat. Ik heb dit elders al ingezonden. :D

Ik zie de VS niet als rechter, ook niet als politieagent, maar als bully.
Voor mij hoeft er geen wereldagent te zijn, of rechter. Checks-and-balances op mondiaal niveau door bijvoorbeeld een bi/tripolaire wereld is beter. In een rechtbank heb je ook meerdere rechters zitten. Poliagenten werken ook altijd met z'n tweeen.

Ja, ik heb het gejat, maar als Marokkaan moet je af een toe vasthouden aan je cultuur. :wink:

Voor de rest heb je gelijk, maar zo kon ik het woord "corrupt" inpassen. :cola:

Ron Haleber
05-04-03, 09:34
Ik heb de verwijzing op CYBURG gezet - een puur autochtone overheidssite met overheidsreclame - voorzien van hetvolgende commentaar:

Reacties op bovenstaand artikel:


ron - 05.04.03

Op Cyburg is dit deze verwijzing naar een webcam-kinderspelletje en de link hierboven naar de NOS-propaganda de enige verwijzing naar de Irak-oorlog...! Schandalig. Overheidsreclame gaat bij autochtonen blijkbaar voor...!

Om te begrijpen dat deze autochtonen eens door de wraak van de derde wereld getroffen zullen worden, bekijk deze foto's... Dus als er weer twintowers of amsteltorens in elkaar lazeren niet gaan klagen hoor...! Maar begrijpen dat het westen zich dit bewust over zichzelf afriep...!

Please note that the following pictures are only a very tiny fraction of the thousands of Civilian Victims who have been terrorised, humiliated, injured and killed through British and American Bombing of civilian areas in various cities of Iraq. Due to continuous bombings, independent reporters could not and still can not reach many areas to photograph or report the damage.

http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_mar2003.htm

Ron Haleber
05-04-03, 10:53
Geplaatst door J.M.T.
De meeste "autochtonen" zijn trouwens tegen deze oorlog.

Jammer (!) dat wij geen "pictures" kunnen zien van de miljoenen slachtoffers van Saddam... Maar ja, dat vergeten wij maar gemakshalve

Waarom dus meet je met twee maten?

Als de Irakezen wijs zijn dan helpen zij de Amerikanen Saddam te verdrijven - daarna kunnen zij de USA er wel weer uitwerken.

JMT, tegen de oorlog zijn is niet voldoende. Men moet tegen degenen zijn die deze oorlog begonnen en nu dus voeren, Bush en Rummie...! En daar ontbreekt het aan bij autochtonen als jij en bij vele anderen op deze site die met twee maten meten...!

JMT aan de slachtoffers van Sadam hebben wij niet direct schuld - dat is in eerste instantie een zaak van de Arabieren en hun corrupte regeringsleiders -, wel aan wat er vandaag via onze grote vrienden USA en GB gebeurt.

Indirect natuurlijk wel via onze politici als de huichelachtige kakkerlak Bolkestein die hier in Nederland een economisch samenwerkingsaccoord met Sadam er doordrukte...

Of de Irakezen die Amerikanen er kunnen uitwerken zoals jij stelt - is nog maar de grote vraag. De Amerikanen zijn het ondanks Blair helemaal niet van plan...! Vergeet de olie niet, je gelooft toch niet in het democratie-sprookje, naïvelinge...?

Puk
05-04-03, 11:10
Geplaatst door Ron Haleber
JMT, tegen de oorlog zijn is niet voldoende. Men moet tegen degenen zijn die deze oorlog begonnen en nu dus voeren, Bush en Rummie...! En daar ontbreekt het aan bij autochtonen als jij en bij vele anderen op deze site die met twee maten meten...!

JMT aan de slachtoffers van Sadam hebben wij niet direct schuld - dat is in eerste instantie een zaak van de Arabieren en hun corrupte regeringsleiders -, wel aan wat er vandaag via onze grote vrienden USA en GB gebeurt.

Indirect natuurlijk wel via onze politici als de huichelachtige kakkerlak Bolkestein die hier in Nederland een economisch samenwerkingsaccoord met Sadam er doordrukte...

Of de Irakezen die Amerikanen er kunnen uitwerken zoals jij stelt - is nog maar de grote vraag. De Amerikanen zijn het ondanks Blair helemaal niet van plan...! Vergeet de olie niet, je gelooft toch niet in het democratie-sprookje, naïvelinge...?

Ron laat zich weer eens van zijn beste kant zien. Neem daar a.u.b. geen voorbeeld aan. Er zijn op dit forum gelukkig mensen die ook nog iets geven om het volk van Irak.

Eindelijk komt er nu een einde aan het martelen, verkrachten en moorden door Saddam en zijn trawanten!

Twee miljoen mensen hebben hun leven gegeven voor de vrijheid van Irak.

Het is niet voor niets geweest!

Ron Haleber
05-04-03, 11:43
Geplaatst door Puk
Ron laat zich weer eens van zijn beste kant zien. Neem daar a.u.b. geen voorbeeld aan. Er zijn op dit forum gelukkig mensen die ook nog iets geven om het volk van Irak.

Eindelijk komt er nu een einde aan het martelen, verkrachten en moorden door Saddam en zijn trawanten!

Twee miljoen mensen hebben hun leven gegeven voor de vrijheid van Irak.

Het is niet voor niets geweest!

Zeg Puk dat valt me nou vreselijk van je tegen...! Het comitee is hevig in jou teleurgesteld .. Staan ze daar maar met honderd man op het Malieveld...! En ze hadden nou toch echt op jou gerekend...

Dat je samen met JMT, Manb, Manc, Bart en de hele horde van Maroc.Nl zou aan komen stormen... Weg achter die stomme computer , jij junk... Gauw nog ff langsgaan.

Mattt_ttie heeft nog een mooi spandoek voor je: "WEG MET DE KAKKERLAKKEN "...! Je hoeft enkel het WEG MET te vervangen door LEVE ...!

Anders leent Yehi je nog wel even zijn spandoek over de kakkerlakken. Dat slaat geweldig in en kom je op de voorpagina van de TELEGRAAF te staan...!

Puk
05-04-03, 12:04
Geplaatst door Ron Haleber
Zeg Puk dat valt me nou vreselijk van je tegen...! Het comitee is hevig in jou teleurgesteld .. Staan ze daar maar met honderd man op het Malieveld...! En ze hadden nou toch echt op jou gerekend...

Dat je samen met JMT, Manb, Manc, Bart en de hele horde van Maroc.Nl zou aan komen stormen... Weg achter die stomme computer , jij junk... Gauw nog ff langsgaan.

Mattt_ttie heeft nog een mooi spandoek voor je: "WEG MET DE KAKKERLAKKEN "...! Je hoeft enkel het WEG MET te vervangen door LEVE ...!

Anders leent Yehi je nog wel even zijn spandoek over de kakkerlakken. Dat slaat geweldig in en kom je op de voorpagina van de TELEGRAAF te staan...!

Ik begrijp dat je teleurgesteld bent Ron.
Maar het is niet anders.

Saddam is history.
Wen er maar aan.

Bas
05-04-03, 14:06
Geplaatst door Tafey Lewis
en hoeveel pretty pictures zijn er wel niet van vermoorde koerden en moeras arabieren ( ja ja ze bestonden echt voordat saddam ze vervolgde en vermoorde) ? waar was de solidariteit toen ?
het lijkt wel alsof alle stoere praat pas ontstaat als een niet moslim een moslim aanvalt. dan is het kippenhok te klein. ik hoop van ganse harte dat saddam en zijn handlangers dadelijk de prijs voor hun misdaden moeten betalen, het liefst nog voor een internationaal tribunaal.

maar vraag je af, zijn 1000 doden de prijs van vrijheid waard ?
de geallieerden hebben ook nederlandse steden en dus ook burgerdoelen gebombardeerd. was het dat waard ? in mijn mening wel.
1000 doden voor de vrijheid van miljoenen en hun generaties is een lichte prijs.

deze fotos zijn natuurlijk afschuweleijk net zoals het leed van hen familieleden, daar mag niet licht over gedacht worden.
maar bedenk (qutoe van iron maiden) blood is freedom's stain.

Daar gaat het toch helemaal niet om hier? Sunnische Arabieren mogen moorden en doden, dan hoor je niemand. Maar stel dat Arabiere worden aangevallen door niet-Arabieren dan gaat iedereen de straat op. Dit fenomeen wordt ook wel verkapt racisme genoemd. Heb jij ooit een (Arabische) moslim zien protesteren tegen de behandeling van Christenen in Sudan? Hypocriete gedoe maak ik me niet eens meer druk om

BiL@L
05-04-03, 14:19
Geplaatst door Bas
Daar gaat het toch helemaal niet om hier? Sunnische Arabieren mogen moorden en doden, dan hoor je niemand. Maar stel dat Arabiere worden aangevallen door niet-Arabieren dan gaat iedereen de straat op. Dit fenomeen wordt ook wel verkapt racisme genoemd. Heb jij ooit een (Arabische) moslim zien protesteren tegen de behandeling van Christenen in Sudan? Hypocriete gedoe maak ik me niet eens meer druk om

De Koerden die in Irak zijn omgekomen zijn door de Galliers veraden. De Galliers hadden er namelijk geen baat bij om ze te steunen in hun strijd om autonomie. Het belangrijkste is dat er geen sterk macht ontstaat dat met zijn rijke bezit aan grondstoffen de Geallieerden niet naar de pijpen danst. Het was dan ook een domme vergissing te denken dat je middels 't steunen van de pitbull Saddam je ze lekker kon uit spelen tegen de Iraniers, de rekening daarvoor is al vele malen betaald en als je het mij vraagt dan is er met de start van deze illegale oorlog een nieuw tijdperk ingeluid...

jaja
05-04-03, 14:46
Geplaatst door Ron Haleber
[B]JMT, tegen de oorlog zijn is niet voldoende. Men moet tegen degenen zijn die deze oorlog begonnen en nu dus voeren, Bush en Rummie...! En daar ontbreekt het aan bij autochtonen als jij en bij vele anderen op deze site die met twee maten meten...! ik denk dat het eerder omgekeerd is. Ik denk dat Rummy en Bush veel slechter liggen dan de oorlog zelf. Voor 911 bleek al dat dit niet "de beste administration" was, maar door omstandigheden zijn ze in een positie gemanouvreerd waarin ze dingen doen die begrijpelijk zijn en ook door mensen als Gore en Clinton zouden zijn gedaan. De oorlog in Irak had niet mijn voorkeur, maar wel de voorkeur over het handhaven van de status quo van 1991-2002 - en het is redelijk hard te maken dat het voor het iraakse volk ook "minder dodelijk" - hoe gek het ook klinkt - is dan een continuering van die status quo.


JMT aan de slachtoffers van Sadam hebben wij niet direct schuld - dat is in eerste instantie een zaak van de Arabieren en hun corrupte regeringsleiders -, wel aan wat er vandaag via onze grote vrienden USA en GB gebeurt. ja ... maar met een twist. niets doen betekent handhaving status quo ... en sadam schijnt volgens amnesty etc goed te zijn voor zo'n 5000 vermoorde irakezen per jaar. Ben je niet mede-verantwoordelijk - niet als de meest verantwoordelijke, maar wel in afgeleide vorm - voor deze doden? Volgens Irak zijn er in deze oorlog nog geen 5000 burgers gedood. Het is een heel cynische afweging ...


Indirect natuurlijk wel via onze politici als de huichelachtige kakkerlak Bolkestein die hier in Nederland een economisch samenwerkingsaccoord met Sadam er doordrukte... ik blijf dit toch een vorm van acculturalisatie vinden die mij tegen staat ... moet het altijd met dit soort taalgebruik? Ik vind zulk soort argumenten die zo verwoord worden altijd minder overtuigend.
Maar ja, natuurlijk is het (deels) hypocriet. Oorlogen worden nooit alleen maar gevoerd om wille van "moraliteit" . Er zijn altijd andere extra motieven - anders doet niemand (inclusief moslims) iets. We hebben het in Cambodja gezien, en op zoveel andere plaatsen. Maar als door extra belangen er ingegrepen wordt en er ook voor gezorgd wordt dat een dictator wordt uitgeschakeld en er een kans is op verbetering in de toestand van een land - dan ben ik niet per definitie tegen .. alleen omdat er ook "eigen belangen" meespelen.
Ik veroordeel Vietnam nog steeds niet omdat het Cambodja binnen viel (en daarbij veel burgers heeft gedood!!) en polpot verdreef (tegen de wil van de VN!) Ondanks de dictatuur die daarop volgde is iedereen er over eens dat het een verbetering was .. niet perfect, wel beter ... en nu is weer beter ... maar nog niet perfect.. (want ik ken geen land waar het perfect is.)
Zal de inval per definitie van irak een beter leefbaar land maken ? 100% zeker weet ik het niet, maar ik denk het wel .. en de kans is vrij groot. Allereerst is de Sadam moordmachine vrij ingrijpend in de huidge irakese samenleving (zie boven) zodat het snel beter is. Verder betkent dit het einde van het sanctiebeleid - ook een verbetering.
Hopelijk houdt de VS zich aan zijn woord en zet er een werkende democratie op - nog meer mogelijke verbetering.
Al met al, de oorlog is niet mijn eerste keus, but a good second, zeker als het aantal doden zo laag blijft als nu (en ja, dan ga ik van te voren er van uit dat we over duidelijk meer dan 10.000 burgers praten ... hoewel dat nu nog niet geval is)


Of de Irakezen die Amerikanen er kunnen uitwerken zoals jij stelt - is nog maar de grote vraag. De Amerikanen zijn het ondanks Blair helemaal niet van plan...! Vergeet de olie niet, je gelooft toch niet in het democratie-sprookje, naïvelinge...? je kunt ook zeggen dat jij een cynicus bent ...;) Ik geloof dat ze echt wel hun eigen belangen in het oog houden. het is de vraag of die belangen gediend zijn met een amerikaanse bezettingsmacht .. ik denk het niet, blair ook niet ... en veel van de oliemaatschappijen ook niet. Zo kom je niet aan goedkope en veilige olie ...

BiL@L
05-04-03, 15:03
De VS trekt niet terug. Maak je geen illusies jaja. Als de VS zelfs oliebronnen in SA bewaakt (bezet) denk je dan werkelijk dat het een regering zal zijn waar de bevolking met tevredenheid onder wenst te leven? Als (Fira3awn) Bush niet uit kijkt kweekt ie zo weer 10 OBL's.