PDA

Bekijk Volledige Versie : Als hij ze heeft, zal hij ze ook gebruiken.



Syphax
05-04-03, 01:46
Ik weet niet of Saddam nog steeds massavernietigingswapens heeft, maar ik weet wel zeker dat hij ze zal gebruiken als hij ze heeft.
Vele regeringen hebben die wapens aangeschaft voor minder bedreigende situaties als die waarin Saddam nu verkeert.

Geloof je nog steeds dat Saddam die wapens heeft als hij ze niet gebruikt, zelfs als er achteraf bewijzen worden gepresenteerd door de Amerikanen???

Tomas
05-04-03, 07:45
Persoonlijk geloof ik allang niet meer dat ie ze heeft, maar dat is maar een mening.

Wat mij als Bush zijnde nogal als een lastig dilemma lijkt:

Als ie ze niet inzet, dan sta je toch een beetje voor lul met al je stoere praatjes en het starten van de oorlog. Maar gebruikt ie ze wel, dan gaan er heel veel mensen dood.

Wat zal Bush nou liever willen?

Simon
05-04-03, 08:37
Volgens mij heeft hij ze wel maar zal hij ze niet gebruiken omdat hij er zijn eigen troepen mee in gevaar brengt en omdat hij dan een leugenaar blijkt die de VN om de tuin leidt. Het is ook best mogelijk dat hij ze naar het buitenland gebracht heeft zoals Israel beweerd. Maar ik denk dat dat wel duidelijk wordt als de oorlog voorbij is.

Simon

NIS1
05-04-03, 09:09
Veel landen hebben een laboratorium, waar ze het zekere voor het onzekere nemen en deze wapens toch stiekem produceren. Laten we eerste dit voorop stellen.

Of Saddam ze zal gebruiken? Echt niet! We schetsen hem neer als een gek, maar hij is een slimme gek!

mrz
05-04-03, 14:18
Misschien is ie wel een pleasure delayer... :stout:

Syphax
05-04-03, 21:33
Geplaatst door Simon
Volgens mij heeft hij ze wel maar zal hij ze niet gebruiken omdat hij er zijn eigen troepen mee in gevaar brengt en omdat hij dan een leugenaar blijkt die de VN om de tuin leidt. Het is ook best mogelijk dat hij ze naar het buitenland gebracht heeft zoals Israel beweerd. Maar ik denk dat dat wel duidelijk wordt als de oorlog voorbij is.

Simon

Maar hij had ze al eerder kunnen gebruiken, en het leven van zijn eigen troepen zou hem toch ook niet moeten deren.
Het bewijs leveren voor de VN dat hij geen misdadiger is lijkt me nu ook niet relevant meer.
Zou dat niet het bewijs zijn dat hij zelfs minder gevaarlijk is als Amerika is, want daarvan weten we toch wel dat ze ze zouden gebruiken als ze in zo`n levensbedreigende situatie zouden verkeren als Saddam nu is.

Ik zeg niet dat Saddam ongevaarlijk is, daarom zou ik juist geloven dat hij ze niet heeft als hij ze niet gebruikt.