PDA

Bekijk Volledige Versie : Islamitische vrouw sluit homohuwelijk



gaypride
05-04-03, 20:17
Islamitische vrouw sluit homohuwelijk

De Amsterdamse PvdA-politica Fatima Elatik gaat het huwelijk sluiten van haar collega Tjeerd Herrema en zijn vriend. De voltrekking is "absoluut geen statement", aldus de islamitische vrouw. De politica van Marokkaanse afkomst heeft zelfs gezegd dat als de bruiloft een media-spektakel dreigt te worden, ze af zal haken. "Dit zijn twee van mijn vrienden die met elkaar trouwen. Een gebeurtenis waarin ik graag een rol speel," aldus Elatik onlangs in dagblad Trouw.
Elatik is wethouder in het Amsterdamse stadsdeel Zeeburg, collega Herrema, eveneens PvdA'er, is voorzitter in hetzelfde stadsdeel. Hoewel beiden publieke figuren zijn, had Elatik gehoopt dat dit huwelijk privé kon blijven. "Misschien is het naïef, maar ik vind het na tien jaar politiek bedrijven nog steeds irritant dat alles wat Fatima doet als statement gezien wordt. Ik heb daar soms zo genoeg van. Ik doe het niet als het een 'big deal' wordt. Dat heb ik ook tegen Tjeerd gezegd." De politica weet dat het homohuwelijk in de moslimwereld gevoelig ligt, maar voelt niet de behoefte zich te verantwoorden.

:fplayer:
Gp

Dutchguy
05-04-03, 20:23
RESPECT!!! :handbang:

Wizdom
05-04-03, 20:24
Geplaatst door gaypride
Islamitische vrouw sluit homohuwelijk

De Amsterdamse PvdA-politica Fatima Elatik gaat het huwelijk sluiten van haar collega Tjeerd Herrema en zijn vriend. De voltrekking is "absoluut geen statement", aldus de islamitische vrouw. De politica van Marokkaanse afkomst heeft zelfs gezegd dat als de bruiloft een media-spektakel dreigt te worden, ze af zal haken. "Dit zijn twee van mijn vrienden die met elkaar trouwen. Een gebeurtenis waarin ik graag een rol speel," aldus Elatik onlangs in dagblad Trouw.
Elatik is wethouder in het Amsterdamse stadsdeel Zeeburg, collega Herrema, eveneens PvdA'er, is voorzitter in hetzelfde stadsdeel. Hoewel beiden publieke figuren zijn, had Elatik gehoopt dat dit huwelijk privé kon blijven. "Misschien is het naïef, maar ik vind het na tien jaar politiek bedrijven nog steeds irritant dat alles wat Fatima doet als statement gezien wordt. Ik heb daar soms zo genoeg van. Ik doe het niet als het een 'big deal' wordt. Dat heb ik ook tegen Tjeerd gezegd." De politica weet dat het homohuwelijk in de moslimwereld gevoelig ligt, maar voelt niet de behoefte zich te verantwoorden.

:fplayer:
Gp

Haal dat Islamitische maar weg..., want dat heeft hier helemaal niets mee te maken... je kunt toch ook niet zeggen dat water en vuur elkaar kunnen verdragen...

gaypride
05-04-03, 20:27
Geplaatst door Wizdom
Haal dat Islamitische maar weg..., want dat heeft hier helemaal niets mee te maken... je kunt toch ook niet zeggen dat water en vuur elkaar kunnen verdragen...

van water en vuur krijg je prachtige wolken

:vreemd:
Gp

gaypride
05-04-03, 20:28
Geplaatst door Dutchguy
RESPECT!!! :handbang:

:wink:
Gp

Joesoef
05-04-03, 20:29
Geplaatst door Wizdom
Haal dat Islamitische maar weg..., want dat heeft hier helemaal niets mee te maken... je kunt toch ook niet zeggen dat water en vuur elkaar kunnen verdragen...


Het gaat om een homo-huwelijk, niet om een islamitisch-huwelijk piemeltje :zwaai:

Wizdom
05-04-03, 20:30
Geplaatst door Joesoef
Het gaat om een homo-huwelijk, niet om een islamitisch-huwelijk piemeltje :zwaai:

Daarom mag je dat Islamitisch wel weg halen. Een beetje respect aub is wel op zijn plaats...

gaypride
05-04-03, 20:33
Geplaatst door Wizdom
Daarom mag je dat Islamitisch wel weg halen. Een beetje respect aub is wel op zijn plaats...

waar is mijn bericht zonder respect ?????

:loens:
Gp

Joesoef
05-04-03, 20:33
Geplaatst door Wizdom
Een beetje respect aub is wel op zijn plaats...

En respect is wat bij jouw ontbreekt :fplet:

Waterval
05-04-03, 20:36
Geplaatst door gaypride
van water en vuur krijg je prachtige wolken

:vreemd:
Gp



Uit prachtige wolken komt een pleuris regenbui...








ps. Ik ben vóór het homohuwelijk.

gaypride
05-04-03, 20:40
Geplaatst door Waterval
Uit prachtige wolken komt een pleuris regenbui...

ps. Ik ben vóór het homohuwelijk.

:haha:
en die regen is weer goed voor de bloemetjes en de bijtjes :stout:

:jeweetog:
Gp

Wizdom
05-04-03, 20:41
Geplaatst door Joesoef
En respect is wat bij jouw ontbreekt :fplet:

Er zijn grenzen aangaande gedrag..... Jullie moeten niet zo respectloos in het offensief gaan en respecteren dat Moslims niets op hebben met Homofilie....punt....

gaypride
05-04-03, 20:43
Geplaatst door Wizdom
Er zijn grenzen aangaande gedrag...

Verklaar je nader !?

:maf2:
Gp

Wizdom
05-04-03, 20:45
Geplaatst door gaypride
Verklaar je nader !?

:maf2:
Gp

Er zijn grenzen aangaande gedrag..... Jullie moeten niet zo respectloos in het offensief gaan en respecteren dat Moslims niets op hebben met Homofilie....punt....


Daar bereik je niets mee...

Joesoef
05-04-03, 20:46
Geplaatst door Wizdom
Er zijn grenzen aangaande gedrag..... Jullie moeten niet zo respectloos in het offensief gaan en respecteren dat Moslims niets op hebben met Homofilie....punt....

Deze moslim maakt het geen flikker uit of iemand homofiel is. En betreft respect, toon jij maar eens respect voor o.a. je mede moslims door niet voor hem te spreken. Spreek voor jezelf.

Waterval
05-04-03, 20:47
Geplaatst door gaypride
:haha:
en die regen is weer goed voor de bloemetjes en de bijtjes :stout:

:jeweetog:
Gp


Die bijen steken en die bloemen bezorgen me hooikoorts.. :boer:





ps. Ik ben echter tegen adoptie van kinderen door homoparen.

gaypride
05-04-03, 20:55
Geplaatst door Wizdom
Er zijn grenzen aangaande gedrag..... Jullie moeten niet zo respectloos in het offensief gaan en respecteren dat Moslims niets op hebben met Homofilie....punt....


Daar bereik je niets mee...

beste Wizdom,
ik ga niet in het offensief, ik laat alleen een ander geluid horen. Ook met dit bericht. Als je daar niet tegen kunt dan zeg je het maar. Maar ga me niet beschuldigen van gebrek aan respect.

:wat?!:
Gp

gaypride
05-04-03, 20:58
Geplaatst door Waterval
Die bijen steken en die bloemen bezorgen me hooikoorts.. :boer:





ps. Ik ben echter tegen adoptie van kinderen door homoparen.

dan ga je beter op het strand liggen :hihi:

ps: verwaarloosde kinderen van een verslaafde ouders zijn beter af bij een homopaar dat ze geborgenheid veiligheid en stabiliteit biedt.

:fpimp:
Gp

Orakel
05-04-03, 21:00
Hoi GP,

volgens mij had ie 't niet tegen jou, maar tegen Joesoef.

Bij die laatste sluit ik me als Moslim trouwens aan.

Laten we niet pretenderen voor de Islam of voor de Ummah te spreken, maar ons beperken tot ons eigen persoontje en eventuele weerstanden ook op persoonlijke titel uitspreken.

DIe Fatima Elatik begin ik trouwens leuker en leuker te vinden. :engel:

Waterval
05-04-03, 21:03
Geplaatst door gaypride
dan ga je beter op het strand liggen :hihi:

ps: verwaarloosde kinderen van een verslaafde ouders zijn beter af bij een homopaar dat ze geborgenheid veiligheid en stabiliteit biedt.

:fpimp:
Gp


Gp, snij jezelf niet in de vingers door een homopaar te vergelijken met verslaafde ouders. Ik reken homoparen tot gezonde mensen. Kinderen hebben een duidelijk rolmodel nodig. Een meisje met 2 vaders zal het denk ik erg moeilijk hebben.

gaypride
05-04-03, 21:08
Geplaatst door Orakel
Hoi GP,

volgens mij had ie 't niet tegen jou, maar tegen Joesoef.

Bij die laatste sluit ik me als Moslim trouwens aan.

Laten we niet pretenderen voor de Islam of voor de Ummah te spreken, maar ons beperken tot ons eigen persoontje en eventuele weerstanden ook op persoonlijke titel uitspreken.

DIe Fatima Elatik begin ik trouwens leuker en leuker te vinden. :engel:

Oi Orakel,
ik ben nog steeds een beetje koortsig :loog: maar hij had het ook tegen mij, maar goed ....

mensen zouden inderdaad wat meer in ik-vorm moeten spreken ipv wij-


biraat
Gp

gaypride
05-04-03, 21:14
Geplaatst door Waterval
Gp, snij jezelf niet in de vingers door een homopaar te vergelijken met verslaafde ouders. Ik reken homoparen tot gezonde mensen. Kinderen hebben een duidelijk rolmodel nodig. Een meisje met 2 vaders zal het denk ik erg moeilijk hebben.

Rolmodel mee eens, een kind is t beste af met een vader en een moeder maar als dat heel problematisch is dan wordt het anders.

Ik zag een tijdje geleden een docu waar twee homo's een hele batterij kinderen opving van zwervers, verslaafden en andere randverschijnselen en die kinderen zagen er heel relaxt en gelukkig uit, hadden een evenwichtige basis en leefden hun leven.
Iedere situatie is weer anders .... dus hoe kun je daarover oordelen?
dat bedoel ik

:vreemd:
Gp

Joesoef
05-04-03, 21:15
This wel een beetje vreemde dame hoor die Fatima. Zag haar laatst op AT5. Ze is een echte politica nu, inclusief het er om heen draaien........ (ging over geld voor renovatie van scholen wat er wel/ niet zou zijn).

The General
05-04-03, 21:47
Nu komt toch wel weer duidelijk naar boven dat de huidige politici die zich voordoen als de vertegenwoordigers van Moslims en tijdens verkiezingstijd huigelachtig campagne voeren in de islamitische gemeenschap hypocrieten zijn.


snel naar 2006........snel naar gemeenteraadsverkiezingen met AEL

gaypride
05-04-03, 21:55
Geplaatst door The General
Nu komt toch wel weer duidelijk naar boven dat de huidige politici die zich voordoen als de vertegenwoordigers van Moslims en tijdens verkiezingstijd huigelachtig campagne voeren in de islamitische gemeenschap hypocrieten zijn.


snel naar 2006........snel naar gemeenteraadsverkiezingen met AEL

Tot nu toe is dacht ik t standpunt van AEL over homo's:
LEVEN EN LATEN LEVEN

en daar ben ik t wel mee eens
:hihi:
Gp

The General
05-04-03, 22:13
Ja natuurlijk....

Maar een Moslim zal nooit een biertje tappen...ook niet voor een ander.

gaypride
05-04-03, 22:17
Geplaatst door The General
Ja natuurlijk....

Maar een Moslim zal nooit een biertje tappen...ook niet voor een ander.

je weet maar nooit of je slager een homo is

:ninja:
Gp

The General
05-04-03, 22:23
uh?....ik snap 'm niet :verward:

gaypride
05-04-03, 22:24
Geplaatst door The General
uh?....ik snap 'm niet :verward:

dan word het hoog tijd dat je eens goed gaat nadenken

:wow:
Gp

The General
05-04-03, 22:36
Wat kan mij het nou schelen of mjn slager homo is ? Daar hoeft een Moslim toch geen probleem mee te hebben ?

gaypride
05-04-03, 22:43
Geplaatst door The General
Wat kan mij het nou schelen of mjn slager homo is ? Daar hoeft een Moslim toch geen probleem mee te hebben ?

dan hoeft een Moslim er ook geen probleem mee te hebben dat een Moslim een biertje tapt als dat toevallig zijn/haar werk is

:rolleyes:
Gp

moenna
05-04-03, 22:50
Ik respecteer ieder mens ongeacht ras, geaardheid, etc. etc.

Fijn dat de betreffende homo's een echtelijke verbintenis kunnen aangaan in Nederland. Maar dat FE dit huwelijk eigenhandig gaat sluiten.... :jammer:. Ze zou als moslima zijnde, beter moeten weten...

gaypride
05-04-03, 22:51
Geplaatst door moenna
Ik respecteer ieder mens ongeacht ras, geaardheid, etc. etc.

Fijn dat de betreffende homo's een echtelijke verbintenis kunnen aangaan in Nederland. Maar dat FE dit huwelijk eigenhandig gaat sluiten.... :jammer:. Ze zou als moslima zijnde, beter moeten weten...

wat is "BETER" ?

:maf3:
Gp

The General
05-04-03, 22:54
Geplaatst door gaypride
dan hoeft een Moslim er ook geen probleem mee te hebben dat een Moslim een biertje tapt als dat toevallig zijn/haar werk is

:rolleyes:
Gp


aha..:D.....

wat ik bedoelde is dus dat een Moslim vanwege zijn religie geen biertje hoort te tappen voor andere mensen.

net zoals hij/zij geen homohuwelijk hoort te sluiten.

snap ie ?

nouwra
05-04-03, 22:57
Geplaatst door moenna
Ik respecteer ieder mens ongeacht ras, geaardheid, etc. etc.

Fijn dat de betreffende homo's een echtelijke verbintenis kunnen aangaan in Nederland. Maar dat FE dit huwelijk eigenhandig gaat sluiten.... :jammer:. Ze zou als moslima zijnde, beter moeten weten...

Mee eens. Gp, don't get me wrong, be who you want to be. Een Moslim mag over een ander nooit met zekerheid zeggen dat hij fout zit en dus gedoemd is tot Naar. Dat oordeel is voorbehouden aan Allah.

De keerzijde van de medaille is dat een Moslim niet hoort mee te gaan in moenkar

gaypride
05-04-03, 22:59
Geplaatst door The General
aha..:D.....

wat ik bedoelde is dus dat een Moslim vanwege zijn religie geen biertje hoort te tappen voor andere mensen.

net zoals hij/zij geen homohuwelijk hoort te sluiten.

snap ie ?

misschien weet jij dit niet maar er zijn oprechte Moslims in dit land die hun vrouw en kinderen een bestaan geven en mogelijkheden geven om hun leven te leven als Moslims door bier te tappen voor anderen.

Omdat er geen andere mogelijkheid is in hun situatie.

dus wie of wat geeft jouw het recht om over deze Moslims te oordelen?

:eek:
Gp

moenna
05-04-03, 23:02
Geplaatst door gaypride
wat is "BETER" ?

:maf3:
Gp

Gp, met alle respect, maar een moslim hoort de meest fundamentele regels/principes te respecteren en hier naar te handelen. Een van de principes is dat je je eigen verre houdt van verboden, en op geen enkele manier daar betrokken bij raakt. Eigenhandig een homohuwelijk sluiten, is toch wel een beetje heel erg ver over de schreef....Maar Allahou3lam.

Gp, ik respecteer jou als mens, en ik vind het ook bewonderenswaardig hoe jij iedere keer weer de confrontatie aangaat. Maar je kunt van mij, noch van anderen niet verwachten dat wij ons hier niet persoonlijk(mentaal) tegen verzetten...

gaypride
05-04-03, 23:05
Geplaatst door nouwra
be who you want to be.

Nouwra het is geen kwestie van who I WANT to be
it is who I AM.

en inderdaad het oordeel is aan Allah en niet aan de mens

salaam,
Gp

gaypride
05-04-03, 23:08
Geplaatst door moenna
de meest fundamentele regels/principes te respecteren en hier naar te handelen.

leven en laten leven
en dat geld ook voor homo's en homomoslims

salaam
gp

The General
05-04-03, 23:13
Geplaatst door gaypride
misschien weet jij dit niet maar er zijn oprechte Moslims in dit land die hun vrouw en kinderen een bestaan geven en mogelijkheden geven om hun leven te leven als Moslims door bier te tappen voor anderen.

Omdat er geen andere mogelijkheid is in hun situatie.

dus wie of wat geeft jouw het recht om over deze Moslims te oordelen?

:eek:
Gp

:cheefbek: :cheefbek:

Je bedoelt zoiets als...

misschien weet jij dit niet maar er zijn oprechte Moslims in dit land die hun man en kinderen een bestaan geven en mogelijkheden geven om hun leven te leven als Moslims door hun lichaam te verkopen aan anderen.

Omdat er geen andere mogelijkheid is in hun situatie.

dus wie of wat geeft jouw het recht om over deze Moslims te oordelen?

BULLSHIT DUS !!!

En ik heb niemand beoordeeld......maar biertappen, homohuwelijksluiten en prostitutie druist gewoon in tegen de Islam....

gaypride
05-04-03, 23:19
Geplaatst door The General
[Bmaar biertappen, homohuwelijksluiten en prostitutie druist gewoon in tegen de Islam.... [/B]

ik vind het sluiten van een homohuwelijk als ambtenaar toch even iets anders dan prostitutie

:jammer:
Gp

The General
05-04-03, 23:26
waarom ?...prostitutie is hier in NL ook gewoon een legitieme job geworden hoor ?

gaypride
05-04-03, 23:34
Geplaatst door The General
waarom ?...prostitutie is hier in NL ook gewoon een legitieme job geworden hoor ?

niet alleen in NL maar in alle landen van de wereld (incl Marokko)

maar het is voor jouw verantwoording om een Moslima die er achter staat om twee van haar vrienden het huwelijk te sluiten te vergelijken met prostitutie

zie verder mijn onderschrift en denk daar maar eens goed over na

:zwaai:
Gp

The General
06-04-03, 01:05
correctie:

De samenleving past zich aan de mensen en hun religie en opvattingen aan. En niet anders om.

Wizdom
06-04-03, 01:10
Geplaatst door gaypride
misschien weet jij dit niet maar er zijn oprechte Moslims in dit land die hun vrouw en kinderen een bestaan geven en mogelijkheden geven om hun leven te leven als Moslims door bier te tappen voor anderen.

Omdat er geen andere mogelijkheid is in hun situatie.

dus wie of wat geeft jouw het recht om over deze Moslims te oordelen?

:eek:
Gp

Wat zit jij nou te Bullshitten. Jij kunt niet voor Moslims praten. De Almachtige heeft heel goed gedefinieerd wat de grenzen zijn.

Jij probeert met je loze uitspraken deze uit te hollen, maar dat heeft totaal geen zin. De wetten zijn geschreven, het inkt is opgedroogt. GODS wet staat vast. Jij praat maar wat in de lucht. En een ieder die het met je eens is, is jou broeder en deelt je zelfde lot.

Dutchguy
06-04-03, 01:46
Geplaatst door Wizdom
En een ieder die het met je eens is, is jou broeder en deelt je zelfde lot.

Och, zolang het een winnend lot is.... of bedoel je dat niet? :D

Puk
06-04-03, 02:17
Geplaatst door The General
Ja natuurlijk....

Maar een Moslim zal nooit een biertje tappen...ook niet voor een ander.

Hahahahaha sukkel!

Als je eens wist hoeveel biertjes mijn zwager al voor me getapt heeft!

sil
06-04-03, 02:49
Geplaatst door The General
Ja natuurlijk....

Maar een Moslim zal nooit een biertje tappen...ook niet voor een ander.

Hoeveel wil je er op je stoep hebben.

gaypride
06-04-03, 08:23
Geplaatst door EdV
De Islam past zich aan aan de Nederlandse samenleving

het is in dit geval in deze topic geen aanpassen van een religie maar iets dat FE doet voor goeie vrienden

een religie hoeft zich namelijk niet aan te passen, mensen tot op zekere hoogte wel
maar mensen moeten wel nadenken

:denk:
Gp

gaypride
06-04-03, 08:24
Geplaatst door Wizdom
Jij kunt niet voor Moslims praten

en jij wel?

:boer:
Gp

The General
06-04-03, 13:08
Geplaatst door Puk
Hahahahaha sukkel!

Als je eens wist hoeveel biertjes mijn zwager al voor me getapt heeft!

sukkel is hij die jou niet bij het grofvuil heeft gezet bij je geboorte...

en wat jou zwager betreft...mischien moet ik wat duidelijker zijn...

"een Moslim hoort geen biertjes te tappen en ook geen homohuwelijken te sluiten".

De Rode Roos
06-04-03, 14:04
Het gaat om 2 invalshoeken:

1. Mensen maken de religie.
2. Of religie maakt de mens.

Als de mensen veranderen, dan veranderen ze de religie ook.
Of als de religie is veranderd, dan veranderen de mensen.

Religie is niet iets statisch. Het gaat ook met de tijd mee. Velen zullen dat ontkennen, want een "openbaring" is tijdloos. Maar de praktijk verschilt gewoon van de theorie. Dat komt vooral doordat de mensen veranderen per tijd/land/milieu. Daarom denk ik dat de mensen de religie maken, en niet andersom.

Duivelin
06-04-03, 14:43
Je mag zeggen wat je zeggen wil, ik vind Faat cool. Ze heeft vele malen zelfs Theo van Goh een oor aangenaaid:hihi:.

Duivelin
06-04-03, 14:45
En dit is Tjeerd;):

Simon
06-04-03, 20:01
Geplaatst door Wizdom
Haal dat Islamitische maar weg..., want dat heeft hier helemaal niets mee te maken... je kunt toch ook niet zeggen dat water en vuur elkaar kunnen verdragen...

Oh dus Fatima is niet meer Islamitisch naar jouw mening omdat ze twee homo's in de echt verbindt? Ik vind het wel moedig van haar. Het zal nog wel even duren voordat ze het eerste homo moslimstel in de echt verbindt maar het heeft toch meer positiefs jegens minderheden in zich dan die vervloekende El Moumni.

Simon

Orakel
06-04-03, 20:01
Geplaatst door EdV
Dit mag je uitleggen, mon general.

Mensen en hun opvattingen en hun religie: is dat zelf al geen samenleving?
Daarnaast blijf ik bij mijn stelling: religie is lijdend, niet leidend.

Ed

:D :hihi:

Ed kerel. ALtijd weer een genot om jou te lezen.

En wat heb jij een gave avatar.

Hahahahahhahahahaahaha :D :D :D

Puk
06-04-03, 20:14
Geplaatst door The General
sukkel is hij die jou niet bij het grofvuil heeft gezet bij je geboorte...

en wat jou zwager betreft...mischien moet ik wat duidelijker zijn...

"een Moslim hoort geen biertjes te tappen en ook geen homohuwelijken te sluiten".

Mijn zwager zegt dat jij daar niks mee te maken hebt! Bemoei je met je eigen zaken!


En de Arabische Europese Hezbollah vindt hij een fundi-club.


:cola:

BiL@L
06-04-03, 20:23
Geplaatst door EdV

Daarnaast blijf ik bij mijn stelling: religie is lijdend, niet leidend.

Ed

Als God de mensen nodig zou hebben ja. Maar God heeft de mensen niet nodig. Religie bestaat enkel om het de mensen makkelijker te maken en om God te dienen, that's it voor wat betreft dit leven...

Of ben jij er weer zo 1 die denkt dat we hier allemaal toevallig doelloos rondlopen? In dat geval moet je eens wat meer info opzoeken over de bekende bioloog Edward Conklin, die heeft namelijk jaren lang de evolutie theorie bestudeerd waarover hij zegt: "De waarschijnlijkheid dat het leven bij toeval is ontstaan, is vergelijkbaar met de waarschijnlijkheid dat het onverkorte woordenboek is voortgekomen uit een ontploffing in een drukkerij".

Naast een flinke dosis hersenen had hij nog gevoel voor humor ook zoals je kunt zien.
:giechel:

Sawda
06-04-03, 22:00
Een passende hadith over deze zaak. Ik hoop dat Fatima dit leest.

Wie aan deze zaak van ons (de Islam) iets toevoegt, wat er niet bij hoort, zal daar zelf de gevolgen van ondervinden.

Wie iets doet wat niet in overeenstemming is met onze zaak, zal daar zelf de gevolgen van ondervinden.

rnaj
07-04-03, 09:41
Geplaatst door gaypride

ps: verwaarloosde kinderen van een verslaafde ouders zijn beter af bij een homopaar dat ze geborgenheid veiligheid en stabiliteit biedt.

Gp

In Nederland is het sinds jaar en dag de gewoonte om moeilijk opvoedbare kinderen bij homosexuelen onder te brengen.
De kinderbescherming is er zeer gelukkig mee, sinds een aantal hetro's in deze wereld de klus niet kiunnen klaren.

Mark
07-04-03, 09:59
Geplaatst door BiL@L
Als God de mensen nodig zou hebben ja. Maar God heeft de mensen niet nodig. Religie bestaat enkel om het de mensen makkelijker te maken en om God te dienen, that's it voor wat betreft dit leven...

De mens heeft God ook niet nodig. Het leven wordt niet makkelijker met religie.



Geplaatst door BiL@L

Of ben jij er weer zo 1 die denkt dat we hier allemaal toevallig doelloos rondlopen? In dat geval moet je eens wat meer info opzoeken over de bekende bioloog Edward Conklin, die heeft namelijk jaren lang de evolutie theorie bestudeerd waarover hij zegt: "De waarschijnlijkheid dat het leven bij toeval is ontstaan, is vergelijkbaar met de waarschijnlijkheid dat het onverkorte woordenboek is voortgekomen uit een ontploffing in een drukkerij".


Heeft hij die kans uitgerekend? Vergelijk die kans eens met het aantal planeten waar GEEN leven op is ontstaan en met het aantal jaar dat het heelal bestaat en het aantal kansen op het ontstaan van het leven.

Wizdom
07-04-03, 12:51
Geplaatst door Mark
De mens heeft God ook niet nodig. Het leven wordt niet makkelijker met religie.




Heeft hij die kans uitgerekend? Vergelijk die kans eens met het aantal planeten waar GEEN leven op is ontstaan en met het aantal jaar dat het heelal bestaat en het aantal kansen op het ontstaan van het leven.

Kom op Mark, wees eens verstandig. Die hele evolutie theorie is science fiction die in de hoofden van een aantal zieke geesten is verzonnen. Er is geen enkel wetenschappelijk reproduceerbaar bewijs dat ook maar een grijntje basis geeft voor deze theorie. Het is een hoop gezwets in de ruimte met een hoop ifs en fantasie.

Het is een kaarten huis op drijfzand...

Mark
07-04-03, 12:54
Geplaatst door Wizdom
Kom op Mark, wees eens verstandig. Die hele evolutie theorie is science fiction die in de hoofden van een aantal zieke geesten is verzonnen. Er is geen enkel wetenschappelijk reproduceerbaar bewijs dat ook maar een grijntje basis geeft voor deze theorie. Het is een hoop gezwets in de ruimte met een hoop ifs en fantasie.

Het is een kaarten huis op drijfzand...

Goed verhaal Wizdom, je hebt alleen per ongeluk "evolutie theorie" ingetypt waar "religie" had moeten staan :duim:

verder wel ok!

Canaris
07-04-03, 13:09
wizdom heeft wederom gelijk.

Wat willen die sukkels nu eigenlijk met hun evolutie leer ons wijs maken ?

Dat de sterren geen lampionnetjes zijn die Allah daar voor ons heeft ogehangen ?
Ieder kind weet dat de aarde als eerste door God werd geschapen en daarna de Zon en maan
Dinosauriers hebben nooit bestaan . God heeft die gebeenderen er neer gelgd om ons geloof te toetsen ( Effe plagiaat bij de broeders de Getuigen Jehovas gepleegd)
De Neaderthaler is een ziek verzinnsel om ons van de juiste weg af tebrengen
Het aambeeld stijgbeudel en hamer waren voreger kieuwen ?? Ha dat ik niet lach , Dat gelooft niet eens mijn grootje
Genetisch onderzoek heeft toch bewezen dat wij allemaal van 1 vrouw afstammen ? Wie ziet nog steeds niet dat alleen maar Eva kan zijn geweest.

Ziende blind. Allemaal