PDA

Bekijk Volledige Versie : Mark, je blijft op de kaart staan!!



Waterval
05-04-03, 20:41
Pannenkoeken blijven op menu, omelet in gevaar

Uitgegeven: 5 april 2003 14:03
Laatst gewijzigd: 5 april 2003 14:07

HOENDERLOO - Pannenkoekenrestaurants op de Veluwe hebben de afgelopen dagen extra eieren ingeslagen in verband met het dreigende tekort aan eieren. De meeste restaurants kunnen de komende weken daarom nog rustig pannenkoeken bakken. Wel verdwijnt de omelet wellicht van de menukaart.

Restaurant 't Hoenderloo in de gelijknamige plaats sloeg donderdag voor vijf à zes weken eieren in. "Dat is meer dan normaal", aldus bedrijfsleider E. Walravens zaterdag. Nog meer eieren inslaan heeft volgens hem geen zin. "Na zes weken gaat de boel toch bederven."

Kant en klaar

Toch blijft de pannenkoek gewoon op de kaart staan, ook als het restaurant zonder eieren zit. "We hebben al een proefbestelling geplaatst voor kant en klaar beslag. Als de eieren op zijn, schakelen we over op dat beslag", zegt de bedrijfsleider.

Omeletjes

Pannenkoekenhuis 't Lage Veld in Otterlo gebruikte al ander beslag. Het restaurant nam vrijdag voor vier weken eieren af, voor gebruik in omeletjes en uitsmijters. "Als de eieren op zijn, zien we wel verder. Dan verdwijnen de omelet en uitsmijter van de kaart", zegt bedrijfsleidster R. de Bruin. In Ede heeft restaurant De Langenberg nog maar voor een week eieren in huis. "Meer kon de leverancier niet leveren", zegt bedrijfsleidster S. van de Mijn. Door het ophaalverbod van eieren bij boerderijen verdwijnt de uitsmijter waarschijnlijk ook in Ede van het menu.

:wohaa:

Mark
05-04-03, 21:50
huh? Ben ik een pannenkoek? :watte?:

gaypride
05-04-03, 21:59
Geplaatst door Mark
huh? Ben ik een pannenkoek? :watte?:

zou je wel willen

je bent hooguit een poffertje
:ego:

:engel:
Gp

Waterval
06-04-03, 09:38
Geplaatst door Mark
huh? Ben ik een pannenkoek? :watte?:


:D