PDA

Bekijk Volledige Versie : Hij nam al het goede weg, dat ik nog had!!

marjam123
06-04-03, 11:16
Asalamoe alaikoem, ik heb maar besloten om een verhaaltje te schrijven. Dit is niet waargebeurd maar zulke dingen gebeuren wel vaker. WaAllahu jahfad!
Hier komt ie dan:

Hij nam al het goede, weg dat ik nog had!!!

Huilend lag ze op haar bed. Laila, hij had haar haar leven en haar vrijheid ontnomen. Ze was al een maand niet weg geweest...............................
Laila, 17 jaar, en al zoveel problemen. Nadat 'het' was gebeurd zei haar moeder niet eens meer iets tegen haar en keek haar niet meer aan.
Vorig jaar had ze hem ontmoet. Ze had hem leren kennen bij de chat van het beruchte TMF. Normaal geeft ze niemand haar nummer, maar deze jongen uit Rotterdam was zo aardig dat ze het toch maar deed.
Hij belde haar. Hij heette Hassan. Hij had zo'n heerlijke zachte stem. ,Ja' zei Laila. ,Ja hallo met Hasan. Spreek ik met Laila?'
'Ja je spreekt met haar. Hi Hassan, van TMF toch?' zei ze. 'Ja dat klopt. Ewa alles goed meid'. 'Ja gaat goed alhamdoelilah en met jou?' 'Gaat lekker. Ik vroeg me eigenlijk af of je morgen met me wou afspreken? Kunnen we elkaar beter leren kennen.'
'AFSPREKEN' dacht Laila. Moet ik dat wel doen? Ach het kan geen kwaad, Karima (haar beste vriendin) doet het ook altijd en die krijgt er geen problemen van.
'Is goed, waar wil je afspreken?'
'Nou ik dacht je woont in Bos en Lommer dus Station SLoterdijk. Wat dacht je daarvan? Rond half 4?'
'Ja dat is perfect. Ehhm, zie ik je bij de halte van de 64?'
'Ja dat is goed, lieverd. Ik moet nu ophangen, ik zie je morgen. Doei schoonheid.'
Hij noemde haar schoonheid, lieverd en schatje. Ze vond het zo leuk als hij dat zei. Als ze dat hoorde leek het wel of ze kon vliegen.
Ze kon hem herkennen aan zijn zonnebril en zijn donkerblauwe spijkerjas. Het was een mooie zonnige dag. Laila had vlinders in haar buik en ze kende hem nog niet eens.
Eindelijk ze was bij de halte van de 64. Hij was er niet!!!!!!!!! O nee hij heeft toch niet tegen mij gelogen, dacht Laila.
'Hi lieverd' zei Hasan. 'O, hi. Ik schrok me dood'.
Hij was zo knap!!!!!!!!! Laila werd helemaal rood. Ze raakte haar woorden kwijt. Maar Hassan stelde haar gerust. 'O lieverd je hoeft niet nerveus te zijn echt niet. Vertrouw me maar. Kom we gaan wat eten'
Laila volgde Hassan. Hij had een mooie Golf 4. Ze stapte in. Ze reden naar de stad en gingen in een sjieke restaurant zitten. Laila was er niet eens voor gekleed. Maar daar dacht ze niet aan.
Hassan deed zijn zonnebril af en ze zag zijn mooie donkere ogen.
'Nou Laila, vertel eens wat over jezelf? Waar zit je op school enzo? Je bent toch 17?'
'Ja,'zei Laila' ik ben 17. Ik zit op het Wall Raven van Hall college. Ik weet niet of je het kent. Bij Lelylaan?' 'En of ik het ken,' zei Hassan' mijn broertje zit daar op school.'
Zijn broertje????????? Hij woont toch in Rotterdam. Dacht Laila. Ze besloot om het maar te vragen.
'Ehhm, Hassan. Je zei toch dat je in Rotterdam woonde?' Heb ik dat gezegd? Vast wel he. Ja je weet hoe het gaat. Ik kan niet zomaar iedereeen vertellen waar ik woon. Sorry. Je vindt het toch niet erg h?
'Ze vond het heel erg, maar zei dat ze het niet erg vond. 'Hij wil dus eigenlijk zeggen dat ik wel zomaar vertel waar ik woon. Ach, laat ook maar zitten. Zo'n knappe jongen laat ik niet vallen om zo iets.' dacht Laila.
Hij is 23 en studeert rechten. De droomjongen van bijna alle marokkaanse meisjes in Nederland.
Nadat ze heerlijk hadden gegeten bracht hij haar naar huis. Natuurlijk stapte ze uit om de hoek. Niemand mocht haar zien, en al helemaal haar moeder niet.
Hij gat haar een kus op haar wang. Ze werd knalrood.
'Sorry, je vindt het toch niet erg schatje.' zei Hassan. 'Nee hoor. Beslama ik zie je nog wel.' 'Ik bel je wel, lieverd. Beslama' zei hij.
Ze was helemaal verliefd. Ze vertelde het alleen maar aan Karima. En die vond het fantastisch.
6 Maanden gingen voorbij. Laila (nu 18 jaar) was dolverliefd op Hassan en volgens haar was hij dat ook (maar dan op haar, hihi)
Ze hadden het vaak over trouwen. Samen naar bed gaan deden ze niet. Dat zou Laila nooit durven of willen.
Hij had het het vaakst over trouwen..................................

Laat me weten wat jullie ervan vinden!!
groetjes van Marjam

marjam123
06-04-03, 17:19
hier komt het volgende stukje:

'O wat heb ik toch een heerlijk leventje!' Dacht Laila. 'Een schat van een jongen. Knap EN slim. Me moeder die me vertrouwt. Ik doe dan wel iets achter haar rug om, maar niks slechts.' Een vader had ze niet. Hij was neergeschoten en verder had haar moeder geen kinderen.
Ze sprak om de 3-4 dagen af met Hassan. Hij haalde haar op van school en dan gingen ze naar het parkje vlak bij haar school. Er was een grote cirkel met schommels. Andere dagen gingen ze de stad in, of ze gingen ergens eten. Maar het lekkerst vonden ze toch het parkje.
Bzzzz, Bzzzz. Het was haar telefoon. Hassan! Gelukkig stond het geluid uit. 'Hallo schatje van me.' zei hij. 'Hi lekker ding.' zei Laila. Ze waren al veel intiemer met elkaar. Tenminste wat hun gesprekken betreft. Ze gingen toch niet verder dan een tongzoen.
'Heb je zin om iets speciaals te doen morgen' zei Hassan. Hij klonk een beetje onzeker. Laila voelde zich niet echt op haar gemak. Maar het kon geen kwaad dacht ze.
'Ja is goed hoor. In het parkje?'
'Nee ik dacht meer aan het huis van een vriend? Ik wil even met je praten.
Laila voelde zich niet lekker en vroeg: 'Waarover?'
'O niks bijzonders schat. Maak je maar niet druk. Je hoort het morgen van me. Vertrouw me maar lieverd.'
Ja ik vertrouw hem volledig dacht Laila.
'Oke, haal je me op van school. Om 10 over 4?'
'Ja schat. Ik zie je morgen. Beslama'
'Beslama.' zei Laila. Ze hing op. Ze voelde zich niet erg op haar gemak, maar ze vertrouwt Hassan volledig en schonk niet echt aandacht aan dat gevoel.
De volgende dag haalde hij haar op van school. Ze gingen naar een rustige straat in Osdorp. Ze had hem al gevraagd of ze daar alleen zouden zijn. En hij had haar gezegd dat zijn vriend op vakantie was naar Spanje. Ze gingen naar binnen. Het huis was op de derde etage.
Toen ze binnenkwamen merkte Laila op dat het een heel net huis was. Het was mooi ingericht. En lekker kleurig. De zitkamer had een blauw kleurtje en zag er prachtig uit.
'Ga maar zitten lieverd. En trek je jas uit. Ik ga wat te drinken pakken. Doe maar alsof je thuis bent'
'Is goed'. Ze trok haar jas uit en deed te t.v. aan.
Hassan had Sinnasappelsap gehaald en kwam bij haar zitten. Ze praten over de dagelijkse dingen.
Toen vroeg Laila: 'Hassan, je wou me wat vragen? Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt?'
'Ja, ik ben zo terug' Hij stond op en ging naar de slaapkamer van het huis.
Laila voelde zich ongemakkelijk toen ze zag dat het de slaapkamer was. Ze was bang dat hij haar zou roepen...................................

marjam123
08-04-03, 19:15
Maar gelukkig deed hij dat niet. Hij kwam er alweer aan. Hij ging bij haar zitten en zei:
'Laila, je bent het mooiste wat mij is overkomen. Ik ga er niet omheen draaien. Wil je met me trouwen?' Hij haalde een prachtige ring tevoorschijn. Laila wist niet wat ze moest zeggen.
'Ja' zei ze zonder eigenlijk te beseffen wat ze nou had gezegd. 'Ja, ik wil met je trouwen. Je weet dat je naar huis zal moeten komen. Maar ik stem al in. Ik hou van je en ook jij bent het mooiste wat mij is overkomen.'
Hij pakte haar vinger en deed haar de ring om. Hij kuste haar. Het was zijn beste kus ooit, vond zij.
Ze praten samen verder. Hij vertelde haar dat ze het nog een tijdje stil moesten houden tot hij wat dingen had geregeld. Laila vond het geen probleem. Zo konden ze elkaar alleen maar beter leren kennen.
Hun leven ging net zo door als ervoor. Het parkje, wat te eten, de stad in etc. Laila had alles aan Karima verteld. Karima vond het fantastisch voor Laila. Zelf had zij na 100 jongens nog steeds niet de goede gevonden.
Ze spraken wel vaker af in een huis van zijn vrienden. Ze praatten wat, kusten wat en zo. Hij stopte zijn hand steeds vaker onder haar bloesje. Hij zei dat ze toch gingen trouwen dus ze konden alles doen wat ze wilden.
Zij vondt het eerst niet zo leuk maar daarna dacht zij er bijna net zo over als hij. Alleen zij wilde het grootste toch laten voor de huwelijksnacht.
Er ging een maand voorbij. De moeder van Laila was naar haar zus in Belgie. Hassan wist dit en vroeg aan Laila of hij bij haar mocht logeren. Ze moest er een nachtje over slapen en dacht toen: We gaan ooit toch trouwen het kan geen kwaad. (ze hadden eigenlijk nog niks dat op trouwen leek, hij had het haar gevraagd en zij droeg zijn ring, verder was er niks)

Is er iemand die dit verhaal leest ????

Noumidia22
08-04-03, 20:52
Ja ikke..!!!Ga verder ik vindt t best spannend..!!

Is het waargebeurd????

Niet te lang wachten met t verhaal afmaken!!

Groetjes van mij!!!!! :zwaai:

Noumidia22
08-04-03, 20:54
Oh oeps..!! :nerveus: ik lees nu pas dat t een niet waargebeurd verhaal is!!

Miss_Lopez
08-04-03, 21:45
Nou meid, je kunt goed fantazeren moet ik zeggen, tof verhaal nou ik vind het toch tof :duim: wil je alstublieft door gaan want je brengt me in nieuwgierigheid en da heb ik ni zo graag :droef:
moehim je hoort nog wel van me LATERSSSS :zwaai:

berbersoogje
09-04-03, 07:15
Hey Marjam!!
Wacht inderdaad niet al te lang met het afmaken van je verhaal!! Leuk verhaal...... Toppie... :duim:

Sahrazed
10-04-03, 10:31
Ja, schrijf aub door! Ben echt reuze benieuwd!!

xxx

marjam123
10-04-03, 17:24
De moeder van Laila bleef nog een week in Belgie.
De eerste nacht sliep Hassan op de bank ik de zitkamer. De tweede dag kwam hij bij Laila in bed liggen (in haar moeders bed) omdat hij met haar wou praten.
De derde avond sliep hij weer bij haar, vierde ook. Laila kon het niet geloven. Hij sliep bij haar en het enige wat ze deden was zoenen. WOW wat een jongen!
De vijfde avond lagen ze samen in bed. Hassan deed.............................................. ...........................
zijn broek uit en bleef in zijn boxershort. Normaal slaapt hij in een lange pyama broek. Laila schonk er niet erg veel aandacht aan, hoewel ze het niet erg normaal vond. Hij kwam naast haar liggen, slechts in zijn boxershort. Hij keek haar indringend aan. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht. Hij streelde Laila over haar arm, en stelde haar gerust. 'Je hoeft niet nerveus te zijn, we zijn nu toch eigenlijk man en vrouw.' Laila knikte en zoende hem. Iedereen weet hoe dat verder gaat: kusje hier, kusje daar, zijn hand op plekken waar ze niet horen te zijn, hij............................................... ............................en zij ................................................

Noumidia22
10-04-03, 19:22
Ewa zied!!!

Niet van die korte stukjes maken!!!!! :nijn:

marjam123
10-04-03, 21:13
De volgende ochtend werd Laila wakker. Ze voelde zich heerlijk. Ze sloeg haar arm om Hassan heen.
Sta je op, schat. Ik ga even het ontbijt maken.' Ze gaf hem een kus en ging even wat te eten maken.
Hassan had zich al aangekleed toen Laila terugkwam. Hij zat op het bed. 'Hassan kom je, we gaan ontbijten.' 'Ja schat ik kom zo, even me gezicht wassen.'
Hij ging naar de badkamer en zij ging naar de zitkamer. Toen hij eindelijk kwam hebben ze ontbeten en zijn ze even gaan kletsen bij de t.v.
Hassan deed een beetje afwezig. 'Wat is er Hassan?' 'Met mij? Met mij is er niks aan de hand. Lieverd.'
Oke', zei Laila. Ze gaf hem een kus en ging even naar de keuken.
Ze besefte niet dat ze geen maagd meer was, ze wist het wel. 'Maar ja, we gaan toch trouwen.' dacht Laila.
Ze ging weer terug naar de zitkamer gaf hem nog een kus en nog een en nog een en nog een. Hij duwde haar zachtjes weg. 'Wat is er nou met je?' vroeg ze. 'Je hebt zelf gezegd: we kunnen nu eigenlijk toch alles doen, we zijn eigenlijk man en vrouw.'
'Dacht je nou echt dat ik met je ga trouwen, vieze h**r. Ben je nou echt zo dom? Je duikt zomaar met mij in bed en denkt dat die ring je gaat redden omdat we zijn ''''getrouwd'''' Haha. Als jij het al met mij doet met wie zal je het nog meer doen. H**r!'
Laila wist niet wat ze hoorde. Ze kreeg het helemaal warm en haar ogen zaten vol met tranen. Ze zei rustig tegen hem: 'Je liegt, dit is zeker een grap. Weet je wel wat voor gevolgen dit voor mij kan hebben?'.............................

marjam123
12-04-03, 09:42
Hij gaf haar een klap in haar gezicht en noemde haar voor de laatste keer h**r. Hij liep weg. Laila hoorde de deur dicht gaan. Ze viel op de grond, ze huilde en huilde, het stopte maar niet. Wat moest ze doen? Ze hadden niet eens een condoom gebruikt, dacht ze. O my god we hebben niet eens een condoom gebruikt?. Ze stond op en ging op het bed liggen. Ze merkte dat er een bloedvlekje op de lakens zat. Ze stond op en probeerde de lakens te verschonen maar tevergeefs, het lukte haar niet. Ze dacht steeds aam haar moeder. Wat moest ze zeggen? Wat moest ze doen? WEGLOPEN!!!!!!!!!! zei een stem in haar hoofd. Maar dat kon ze haar moeder niet aan doen. Ze probeerde te kalmeren. Ze ging op het bed liggen en viel huilend in slaap.
'Laila, Laila,. A benti, Laila.' Laila werd wakker, haar moeder was gekomen. 'Wat is er gebeurd?' vroeg haar moeder. Laila zei niks terug, ze besefte dat het geen nachtmerrie was, maar de werkelijkheid. Ze begon te huilen. 'Hij heeft tegen me gelogen' schreeuwde ze. Haar moeder probeerde haar te kalmeren. 'Het was een droom, a benti. Je was aan het slapen. Stil maar.'
Nee, mama, nee het was echt. Haar moeder keek haar aan, Laila wees naar de vlek op het bed. Het gezicht van haar moeder verstarde. De ogen van haar moeder zaten vol met tranen. Maar ze was heel rustig.
'Wat is er gebeurd?' 'Hij heeft me ontmaagd en me in de steek gelaten, Waarom ik? Waarom?' Ze zei bijna dat ze ervan genoten had, maar dat ze al niet heeft gezegd dat hij haar had verkracht was voor haar moeder al genoeg. Als dat wel zo was had ze dat meteen gezegd.
'Wie was het?' vroeg haar moeder heel rustig en serieus.
Laila dacht even na en kwam weer op de naam die ze probeerde te vergeten. 'Hassan, sahbi.'
'Wie heeft hem naar binnengelaten?' 'Ik, huilde laila. Ik, de h**r!'
Haar moeder deed niks en zei niks. Ze huilde. Laila zag dat haar moeder niks kon zeggen.
Laila's moeder stond op en ging naar de zitkamer. Laila bleef op het bed liggen, en huilen.
Na een uur of twee kwam haar moeder weer terug. 'Laila, je moet niet denken dat ik het goedkeur maar er moet iets aan gedaan worden. Hebben jullie een condoom gebruikt? Zeker wel he?'
Laila huilde alleen maar ze zei niks terug. Haar moeder nam aan dat ze het niet hadden gebruikt en begon steeds harder te huilen. Laila kon niks zeggen en ze kon haar moeder niet aankijken. Wat moest ze doen als ze zwanger was? Ze wist het niet meer, ze besloot om het hele verhaal aan haar moeder te vertellen. Maar haar moeder luisterde alleen maar en zei niks terug. Laila zag in de ogen van haar moeder dat ze pijn lijdde. Ze stond op en ging naar Karima. Haar moeder vroeg niet waar ze heen ging.
Toen ze bij Karima aankwam vertelde ze alles aan Karima, behalve dat ze geen condoom hadden gebruikt. Karima wist niet goed wat ze moest zeggen. 'De vuile klootzak. Hoe durft hij! Laten we hem gaan zoeken. Waar woont hij?'
Nu besefte Laila dat ze niks van hem wist. Ze wist alleen dat zijn achternaam Belhaj was, maar daar heb je er tientallen van.
Ze besloot om maar eens op school rond te vragen. Zonder resultaat. Hij had misschien niet eens een broertje.......................................... ..............

Famos
12-04-03, 21:08
Dit verhaal is de BOMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!
GA DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!

{Dina} _ {Zina}
13-04-03, 12:48
pfff el 3eyla weet je hoe frustrerend het is om op een vervolg te moeten wachten :maf3:

Rwina Cousina
14-04-03, 12:37
nou zoals Famos heeft gezegt het is natuurlijk een 'BOM' verhaal
maar blijf niet lang wachten met de vervolg, want je brengt me in nieuwgierigheid :nijn:

groetjes XxXxXx Ikram, laterssss :zwaai:

saidaatje
14-04-03, 12:58
hey niet al te lang wachten met het vervolg ervan.

Zerda
14-04-03, 13:39
hey niet al te lang wachten met het vervolg ervan.

als je het vervolg wilt weten moet je het zelf verzinnen!

saidaatje
15-04-03, 17:54
wacht maar miss zerda als ik jou te pakken krijg op school he!!!!!

je loopt me overal af te kraken. Maar zoals ik al eerder zei: im gonna get you...... :terrorist

marjam123
15-04-03, 19:18
Laila was ten einde raad. Ze zocht en ze zocht, niks, noppes, nada. Zelfs zijn telefoonnummer had hij veranderd. Ze besloot om maar eens naar de dokter te gaan, want als ze zwanger was, moest er iets aan gedaan worden.
Toen Laila bij de dokter was kon ze elk moment doodvallen (tenminste zo voelde ze zich) Wat als de dokter zegt: Je bent Zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zelf een test doen vertrouwde ze niet. Ze vertrouwde niks en niemand meer. Zelfs Karima niet. Als ze er op school achter kwamen zou ze er geweest zijn. Daarom heeft ze Karima niks verteld over het condoom dat ze niet had gebruikt.
'Mevrouw Laila ben Said. Mevrouw Ben Said'. 'O' dacht Laila, dat ben ik. Ze stond op en liep naar de kamer van de dokter. Hij onderzocht haar en praatte met haar. Toen ze hem alles had verteld kwam hij met de uitslag. 'Ehhm Laila, ik ben bang dat ik slecht nieuws heb. Je bent zwanger.'
Alles werd zwart............................................. ..

'Laila, Laila word wakker.' Het was haar moeder. 'Laila sta op lieverd. Ik hou van je, wat er ook gebeurt.' Laila besefte alweer dat het geen droom was. Het was echt. Ze lag in het ziekenhuis. Laila kom het nog steeds niet geloven. Ze had het ergste gedaan (in de Islam dan) en was ook nog eens zwanger. Toen ze weer wakker was at ze eindelijk wat. Laila wist nog steeds niet wat ze moest doen. Het kind houden kon ze niet! 'Onmogelijk, de rest van me leven met zijn kind doorbrengen. Iemand die waarschijnlijk zo mooi is als hij. Geen denken aan!' 'Mama,' zei Laila. 'Wat moet ik doen met het kind?' Opvoeden natuurlijk! Je denkt er toch niet aan om hem weg te doen?' 'Ik denk niet dat ik dat kan mama. De rest van me leven met zijn kind. Het zou me teveel pijn doen.'
Haar moeder stond op en ging naar huis zonder iets te zeggen. Ze schaamt zich voor me dacht Laila. Wat moet ik doen?????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????

De volgende dag mocht Laila naar huis. Haar moeder sprak niet tegen haar. Laila wist dat haar moeder het kind ook niet wil. Maar zij is bang om in de hel te belanden (dat zijn we natuurlijk allemaal)
Laila is er nog steeds niet uit wat ze moet doen, Ze denkt er nog steeds aan om een abortus te doen. Maar dat moest wel achter de rug van haar moeder weer. Kan ze dat wel? Ze dacht: Ik kan toch niet weer iets achter haar rug doen? Nee! maar wat moet ik met dat kind? Ze ging maar weer eens naar Karima. Karima praatte nog tegen haar, hoewel Laila tegen haar had gezegd dat ze niks meer van haar wou weten. Karima wist dat Laila het niet meende omdat ze boos was,.
Karima raadde Laila aan om een abortus te nemen en dan kon ze weer iemand vinden. Laila dacht er een week over na, ze was er nog niet uit. Ze besloot om te kiezen: abortus of niet? als ze niet nu zou kiezen zou het straks te laat zijn..............WEL....................NIET..... ...............WEL.........NIET................... ............................................

Laila zat in het ziekenhuis. Ze besloot om een abortus te nemen. Ze wist 100% zeker dat ze niet kon leven met zijn kind.
Ze hoopte op een wonder, wat voor wonder wist ze niet. Iets dat alles ongedaan kon maken, ze wist natuurlijk dat dat niet kon.
'Mevrouw Ben said, ik ben dokter Van Hagen. Loopt u mee, dan kunnen we zo aan het werk.' De dokter praatte even met haar en bracht haar naar de kamer waar alles zou gebeuren. Laila voelde zich vreselijk slecht, maar ze wist dat als ze het niet zou doen dat ze niet meer verder kon leven.
Nadat alles was gebeurt, het kindje was er dus uit, ging Laila ziek naar huis. Ze voelde zich zo dom: Hoe had dit mij ooit kunnen gebeuren! Waarom ik???
Gelukkig, de moeder van Laila was niet thuis. Laila ging even t.v. kijken maar ze voelde een verschrikkelijke pijn in haar buik, en haar hart.
O, nee. De deur ging open. Haar moeder was thuis. Wat nu, moet ik het wel of niet vertellen? dacht Laila. 'mijn moeder zou het me nooit vergeven, ze vermoordt me! Ik hou het nog wel even stil. '............................................
Een week later heeft Laila het nog niet verteld aan haar moeder. Haar moeder praat alleen tegen haar als ze haar roept om te komen eten. Karima was bij Laila, ze zaten in Laila's slaapkamer. 'Laila je moet het vertellen tegen je moeder. Je kunt het niet altijd verborgen houden. Ze zal het uiteindelijk wel begrijpen. Het kan niet anders.' zegt Karima. 'Ik weet het maar wat moet ik doen, straks schopt ze me het huis uit. En dat is nog wel iets goeds. Hij heeft met bedrogen en ik ben er ingetrapt. De klootzak. Hij zei nog dat we zouden trouwen.' Ze begint te huilen. 'Hij heeft alles weggenomen wat ik nog had. Hoe moet ik nu ooit een man vinden. Ik zal altijd een hoer blijven. Altijd!' 'O, lieverd maak je niet druk. Vertel het tegen je moeder en er zal iemand komen inshaAllah, die echt van je zal houden. Stil maar.'
Toen Karima naar huis was besloot Laila om het te vertellen aan haar moeder.
'Mama, ik moet je wat vertellen.' Haar moeder zei niks terug, dus Laila vertelde het maar. 'Ik heb het kind weggedaan. Het spijt me. Maar ik kan er niet mee leven.'
Haar moeder keek haar boos aan, maar zei niks terug. Ze zei al een maand niks meer tegen Laila, en Laila had het gevoel dat dat nog heel lang zo zou blijven........................................... .................................................. ....

EINDE

Dat was het! ik weet hij is een beetje kort, maar ja...........
Ik heb hem nu er helemaal op gezet (eigenlijk deed ik het stukje voor stukje om jullie een beetje nieuwsgierig te maken) maar ik vergeet het steeds omdat ik het verschrikkelijk druk heb met school.
Ik hoop dat jullie het zo ook leuk zullen vinden.
Beslama,
Marjam

marjam123
15-04-03, 19:32
BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES! :handbang:

supergirl16
16-04-03, 13:14
hey meisie!!
vertel aub verder!!!!!!!!!
het is zo spannend!!al is het verzonnen!! :(
dit soort verhalen houden mij tegen,
om af te spreken met jongens van 't chat
of via de telefoon!!
er zijn zo veel marokkaanse jongens die ECHT NIET te vertrouwen zijn!
al praten ze zo lief tegen je!!! :jeweetog:
altijd nee zeggen, als je hem niet goed kan!! :ego:
heel veel liefs mij!! :haha:

Manar20
16-04-03, 15:41
He supergirl16

Je bent nog zo jong en je denkt aan zulke dingen...ben je wel goed bij je hoofd..

Jij op deze leeftijd hoort aan school te denken....

je bent 16

1 tip...begin er niet aan

marjam123
17-04-03, 09:09
supergirl16, het spijt me, maar dat was het.
Ik heb hem met opzet zo laten aflopen, zodat je nog door kunt denke.
Het verhaal is inderdaad gebaseerd op ware gebeurtenissen.
Zelf doe ik niet aan het chat gedoe. Chatten, maar nooit verder.
Stel je voor je spreekt af met een of andere rasist, idioot, moordenaar alaahu jahfad.

het beste is om er nooit aan te begiinnen je bereikt er niks mee.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

supergirl16
17-04-03, 11:27
salaam manar, :D
bedankt voor het waarschuwen!!
maar ik heb nooit met een jongen afgesproken,
en zal het ook NOOIT doen!!!!!!!! :maf:
ik weet waar mijn grenzen liggen!!!!!!!!! :zweep:
ik ben ook bezig met school, maar dit soort dingen lees ik in mijn vrije tijd!
nog maals bedankt, liefs s.

rabea
21-04-03, 22:47
hey meid,
tof van je dat je dat ook kan verzinnen ik kan het soms ook ik zal een van me verhalen ook hier op zetten dankunnen mensen dat ook lezen ik ozu zeggen ga zo door zo leren we ook om daar van af te blijven
liefs rabea

c5962709
22-04-03, 15:46
zozo heb je ht zelf verzonne?Wauw joh je hebt talent bninty!!!!!!!
Maar is ht gaat tog verder?Ewa zied vertel verder.Ben benieuwd!!!!!!!
xxx :tik: hanan

c5962709
22-04-03, 15:49
Oh oeps ik lees net dat ht de einde was.Sorry.Maar ga door met schrijve je hebt TALENT. :zozo: