PDA

Bekijk Volledige Versie : Het wordt steed duidelijker dat de VS en GB leugenaars zijn mbt WMD...



Wizdom
08-04-03, 08:28
De ene verdachtmaking na de andere. Het ziet er naar uit dat de VS en GB hopeloos op zoek zijn naar een blikje mosterdgas of andere substantie die een grijntje ruugegraat kan geven aan de leugen bombardementen die we over ons heen hebben gekregen...

Simon
08-04-03, 08:35
Het is veel te vroeg om dat zo te stellen. Ze hebben vele maanden gehad om dat spul te verbergen of zelfs het land uit te smokkelen. Het ligt heus niet in een schuurtje.

Simon

Simon
08-04-03, 09:07
Ook weer voorlopige berichtgeving:

VS-militairen wellicht met mosterdgas besmet

Uitgegeven: 8 april 2003 09:57

NAJAF - Het Amerikaanse leger gaat onderzoeken of vijf militairen in de stad Najaf in aanraking met mosterdgas zijn gekomen. De Amerikaanse militairen werden misselijk en kregen blaren, nadat ze maandagmiddag in Najaf een Iraakse opslagplaats voor mosterdgas hadden bezocht.

Dat heeft de Amerikaanse inlichtingenofficier Mastrianni dinsdag gezegd. Mastrianni zei dat voorlopige onderzoeken van een stof in Najaf hebben uitgewezen, dat inderdaad sprake was van mosterdgas.

kaassietoch
08-04-03, 09:41
Geplaatst door Wizdom
De ene verdachtmaking na de andere. Het ziet er naar uit dat de VS en GB hopeloos op zoek zijn naar een blikje mosterdgas of andere substantie die een grijntje ruugegraat kan geven aan de leugen bombardementen die we over ons heen hebben gekregen...

Waarom toon jij, alwetende ziener, dan niet eens aan dat er in heel Irak geen enkel wapen te vinden is, zijn we van die discussie ook gelijk af.

Canaris
08-04-03, 09:47
Kaasie . Bingo

Dit is wel het vreemdste aan deze orloog.

Laten we Sarin en Ko , maar even vergeten.

Wat men met absolute zekerheid weet is dat

Irak 17 Divisies heeft
1200 Tanks waarvan een groot deel T72
Migs , gevechtshelicopters. Howitzers.

Waar is al dat spul?

Tot nu toe zijn 7500 overglopen of hebben zich overgegeven ( ca 2% van het leger)
Ca 70 tanks zijn vernietigt
2 Divisies ogenschijnlijk vermorselt, 15 dus niet !!

Waar is de rest?

manc
08-04-03, 09:54
Geplaatst door Canaris
Kaasie . Bingo

Dit is wel het vreemdste aan deze orloog.

Laten we Sarin en Ko , maar even vergeten.

Wat men met absolute zekerheid weet is dat

Irak 17 Divisies heeft
1200 Tanks waarvan een groot deel T72
Migs , gevechtshelicopters. Howitzers.

Waar is al dat spul?

Tot nu toe zijn 7500 overglopen of hebben zich overgegeven ( ca 2% van het leger)
Ca 70 tanks zijn vernietigt
2 Divisies ogenschijnlijk vermorselt, 15 dus niet !!

Waar is de rest?

Ik denk dat er wel al wat meer tanks kapot zijn: 1 journalist telde op 1 dag al een stuk of 70 kapotte tanks!

The General
08-04-03, 09:57
Geplaatst door Canaris


Waar is de rest?

Hopelijk goed verstopt om na de ophanging van Saddam een "echt verzet" te vormen tegen de bezetting, en om ervoor te zorgen dat er geen VS-democratie wordt gevormd maar een volks-democratie.

NIS1
08-04-03, 10:02
Tot nu toe hebben ze niks gevonden. Hans Blix heeft zijn werk dus goed gedaan en eerlijk gerapporteerd. Tuurlijk is de kans groot, dat de Iraki's hun spul goed verbergen of misschien wel hebben vernietigd.

Wat dacht je van het feit, dat de Amerikanen deze stoffen zelf importeren met Arabische tekens op de buitenkant. Ze hebben straks vrij spel met hun eigen regering. Importeren die handel en dat naar buiten brengen als gevonden in een woestijn. Let op mijn woorden!! Amerika is vaker betrapt op leugens en misleidingen..

shalom
08-04-03, 10:03
Geplaatst door kaassietoch
Waarom toon jij, alwetende ziener, dan niet eens aan dat er in heel Irak geen enkel wapen te vinden is, zijn we van die discussie ook gelijk af.


Nou Wizdom hoeft het dus niet voor ons aan te tonen. Dat heeft de VN al gedaan. Die hebben toch niks gevonden?? Wat ik een beetje raar vind is het feit dat de VS en de Britten weer roepen ''toon aan dat je het niet hebt.'' Dan is mijn vraag: hoe kan je in godsnaam iets aantonen wat je niet in je bezit hebt?


shalom, ;)

Donna
08-04-03, 10:36
Tsja.

Of ze vinden helemaal geen ene mallemoer.

En dan blijft de vraag dus staan: Waar zijn de WMD?

Dan wordt het leuk......

Zijn de WMD naar Syrie gebracht? Naar Iran?

Heeft Noord Korea de WMP politiek asiel gegeven.....?

kaassietoch
08-04-03, 10:36
Geplaatst door shalom
Nou Wizdom hoeft het dus niet voor ons aan te tonen. Dat heeft de VN al gedaan. Die hebben toch niks gevonden??

Hmmm ja. Ik raak wel eens een contactlens kwijt. Man, je blijft zoeken en zoeken en zoeken en vinden: ho maar!!! Maar die contactlens ligt toch echt ergens.

Wizdom begint gelijk te balken over leugens terwijl ie nog geen poging doet het tegendeel te bewijzen, oa daarom mijn verzoek.





Wat ik een beetje raar vind is het feit dat de VS en de Britten weer roepen ''toon aan dat je het niet hebt.'' Dan is mijn vraag: hoe kan je in godsnaam iets aantonen wat je niet in je bezit hebt?

Ach dit is een wat dommig logica spelletje zolang de aanleiding tot die vraag niet in je betoog betrekt. Irak heeft natuurlijk een traditie met chemische en biologische wapens waar je U tegen zegt. Vraag maar aan de Koerden en de Iraniers. Ik neem aan dat je het met me eens bent dat je een wrede en onbetrouwbare zak als Hussein ver van chemische en biologische wapens moet houden, vooral ook omdat Hussein met de Inval in Koeweit zijn gevaarlijke combi van stommigheid met krijgslust heeft aangetoond. Dus is het toch wel een goed idee om het Hussein regime grotendeels te ontwapenen. ONTWAPENEN WIL ZEGGEN DAT ER VAN EEN BEPAALD WAPEN UITEINDELIJK EEN VOORRAAAD GELIJK AAN NUL MOET ZIJN. Het vaststellen van die voorraden en de controle dat er inderdaad geen wapens meer zijn, en dat dus bij vookeur door een onafhankelijke club, dat is iets wat Hussein stelselmatig heeft getraineerd. Hussein had ook kloppende officiele documenten kunnen overleggen die aantoonden dat een bepaalde voorraad die op plaats X stond opgeslagen vernietigd was en dat de toegang tot plaats X voor inspecties ook zonder gerommel werd vrijgegeven en zelfs dat vlak voor die controle er op satellietbeelden nog niet snel aan de achterdeur van plaats X een vrachtwagen met onbekende lading vertrok. ZO toon je aan dat je niets hebt.

shalom
08-04-03, 12:24
Geplaatst door kaassietoch


Ach dit is een wat dommig logica spelletje zolang de aanleiding tot die vraag niet in je betoog betrekt. Irak heeft natuurlijk een traditie met chemische en biologische wapens waar je U tegen zegt. Vraag maar aan de Koerden en de Iraniers. Ik neem aan dat je het met me eens bent dat je een wrede en onbetrouwbare zak als Hussein ver van chemische en biologische wapens moet houden, vooral ook omdat Hussein met de Inval in Koeweit zijn gevaarlijke combi van stommigheid met krijgslust heeft aangetoond. Dus is het toch wel een goed idee om het Hussein regime grotendeels te ontwapenen. ONTWAPENEN WIL ZEGGEN DAT ER VAN EEN BEPAALD WAPEN UITEINDELIJK EEN VOORRAAAD GELIJK AAN NUL MOET ZIJN. Het vaststellen van die voorraden en de controle dat er inderdaad geen wapens meer zijn, en dat dus bij vookeur door een onafhankelijke club, dat is iets wat Hussein stelselmatig heeft getraineerd. Hussein had ook kloppende officiele documenten kunnen overleggen die aantoonden dat een bepaalde voorraad die op plaats X stond opgeslagen vernietigd was en dat de toegang tot plaats X voor inspecties ook zonder gerommel werd vrijgegeven en zelfs dat vlak voor die controle er op satellietbeelden nog niet snel aan de achterdeur van plaats X een vrachtwagen met onbekende lading vertrok. ZO toon je aan dat je niets hebt.

Jongen, jij bent gewoon een topper, jij kan volgens mij de taken van dhr Blix zo overnemen.

Succes met ontwapening van iets dat niet gewapend is. Zal een moeilijk opgave voor je worden, maar jij hebt de capaciteiten ervoor. :D
Ik hoop dat je na de ontwapening van een ongewapend S. Houessein, vervolgens jou werk voortzet in Israel om alsnog A. Sharon ook te ontwapenen die bekendstaat als oorlogsmisdadiger.


Shalom,

Puk
08-04-03, 12:29
Geplaatst door Wizdom
De ene verdachtmaking na de andere. Het ziet er naar uit dat de VS en GB hopeloos op zoek zijn naar een blikje mosterdgas of andere substantie die een grijntje ruugegraat kan geven aan de leugen bombardementen die we over ons heen hebben gekregen...

Shit Wizdom! Hebben ze jou ook gebombardeerd? Waar? Wanneer?

kaassietoch
08-04-03, 12:39
Geplaatst door shalom
Jongen, jij bent gewoon een topper, jij kan volgens mij de taken van dhr Blix zo overnemen.

Succes met ontwapening van iets dat niet gewapend is.

Toon dit nou eens gewoon onweerlegbaar aan, slechts daarmee snoer je mijn mond.





Zal een moeilijk opgave voor je worden, maar jij hebt de capaciteiten ervoor. :D
Ik hoop dat je na de ontwapening van een ongewapend S. Houessein, vervolgens jou werk voortzet in Israel om alsnog A. Sharon ook te ontwapenen die bekendstaat als oorlogsmisdadiger.


Shalom,

Ik denk dat jij gewoon ff uitgeluld bent.

Puk
08-04-03, 13:08
Geplaatst door NIS1
Tot nu toe hebben ze niks gevonden. Hans Blix heeft zijn werk dus goed gedaan en eerlijk gerapporteerd. Tuurlijk is de kans groot, dat de Iraki's hun spul goed verbergen of misschien wel hebben vernietigd.

Wat dacht je van het feit, dat de Amerikanen deze stoffen zelf importeren met Arabische tekens op de buitenkant. Ze hebben straks vrij spel met hun eigen regering. Importeren die handel en dat naar buiten brengen als gevonden in een woestijn. Let op mijn woorden!! Amerika is vaker betrapt op leugens en misleidingen..

Dan moet je mij eens uitleggen waarom er nu nog niks gevonden is. Dat was toch fantastische propaganda geweest? Stel dat de Coalitie de boel echt had willen belazeren... waarom zou ze dan wachten totdat de oorlog voorbij is?

Conclusie: De Coalitie doet haar werk heel eerlijk en open.

Maar de mogelijkheid dat ze nog wat gaat vinden, sluit ik zeker niet uit.

lennart
08-04-03, 13:48
Goeie kans dat Hezbollah onlangs de hand heeft weten te leggen op enkele 100'n liters anthrax.

shalom
08-04-03, 14:33
Geplaatst door kaassietoch






Ik denk dat jij gewoon ff uitgeluld bent.

Och jeej..uitgeluld, dat klinkt zo grof.

:melig: Maar dat mag jij gerust denken hoor :D

kaassietoch
08-04-03, 14:37
Geplaatst door shalom
Och jeej..uitgeluld, dat klinkt zo grof.

:melig: Maar dat mag jij gerust denken hoor :D

Hmmm deze post bewijst in ieder geval mijn gelijk in deze, niet?

shalom
08-04-03, 14:48
Geplaatst door kaassietoch
Hmmm deze post bewijst in ieder geval mijn gelijk in deze, niet?


natuurlijk kaassietoch.. door een temperamentvolle reactie zoals


Geplaatst door kaassietoch je bent nu wel ff uitgeluld[/B]


heb je in ieder geval een dingetje bewezen. Dat that's ur ''Frustration'' :D

Shalom,

;)

manc
08-04-03, 14:59
Geplaatst door NIS1
Tot nu toe hebben ze niks gevonden. Hans Blix heeft zijn werk dus goed gedaan en eerlijk gerapporteerd. Tuurlijk is de kans groot, dat de Iraki's hun spul goed verbergen of misschien wel hebben vernietigd.

Wat dacht je van het feit, dat de Amerikanen deze stoffen zelf importeren met Arabische tekens op de buitenkant.

Ik denk eerder Franse, Duitse en Russische opschriften.



Ze hebben straks vrij spel met hun eigen regering. Importeren die handel en dat naar buiten brengen als gevonden in een woestijn. Let op mijn woorden!! Amerika is vaker betrapt op leugens en misleidingen..

Tja, dit zou je OOK zeggen in het geval van een authentieke vondst, is het niet? Aan speculaties zou ik me nog even niet moeten bezondigen, maar ik denk nog wel dat ze iets zullen vinden. Voor mij tellen de juichende, blije en bevrijde Irakis nog altijd het meest.

kaassietoch
08-04-03, 15:01
Geplaatst door shalom
natuurlijk kaassietoch.. door een temperamentvolle reactie zoals
heb je in ieder geval een dingetje bewezen. Dat that's ur ''Frustration'' :D

Shalom,

;)

Ach jochie, als ik daar nog gefrustreerd over zou moeten raken, ik constateer gewoon wat.

Maar het is nog niet te laat, toon dan toch eens ondubbelzinnig aan dat er in Irak echt helemaal niks te vinden is. Tot die tijd heb je voorlopig geen punt, echt niet. Oh en maak je geen zorgen, ik beschouw dat in het geheel als jouw probleem.

manc
08-04-03, 15:01
Geplaatst door shalom
Nou Wizdom hoeft het dus niet voor ons aan te tonen. Dat heeft de VN al gedaan. Die hebben toch niks gevonden??
Ze hebben ook nooit goed kunnen zoeken.



Wat ik een beetje raar vind is het feit dat de VS en de Britten weer roepen ''toon aan dat je het niet hebt.'' Dan is mijn vraag: hoe kan je in godsnaam iets aantonen wat je niet in je bezit hebt?

shalom, ;)

Onzin, Irak was aantoonbaar in het bezit van verboden wapens en blijft in gebreke bij de vraag WAT er dan met die wapens gebeurd is: zijn ze verstopt, vernietigd, verkocht? Dat moet je aan kunnen tonen.

shalom
08-04-03, 15:12
Geplaatst door manc
Ze hebben ook nooit goed kunnen zoeken.



Onzin, Irak was aantoonbaar in het bezit van verboden wapens en blijft in gebreke bij de vraag WAT er dan met die wapens gebeurd is: zijn ze verstopt, vernietigd, verkocht? Dat moet je aan kunnen tonen.


je begint je zin al heel goed

''Onzin''zeg je, daar ben ik mee eens. Dat Irak aantoonbaar is in het bezit van verboden wapens is idd klinklare-onzin. :D

manc
08-04-03, 15:20
Geplaatst door shalom
je begint je zin al heel goed

''Onzin''zeg je, daar ben ik mee eens. Dat Irak aantoonbaar is in het bezit van verboden wapens is idd klinklare-onzin. :D Ik zie dat je je verlaagt tot mislukte bijdehandheden? Heel origineel, de manier waarop je je argumenten kracht bij zet, maar het is alles behalve overtuigend.

Nepjoodje! :boer:

kaassietoch
08-04-03, 15:23
Geplaatst door shalom
''Onzin''zeg je, daar ben ik mee eens. Dat Irak aantoonbaar is in het bezit van verboden wapens is idd klinklare-onzin. :D

Ik vind het veel veel interessanter om aan te tonen dat Irak GEEN chemische wapens heeft. Jij kan dat in ieder geval niet. Zullen we dan maar, Hussein's reputatie in het achterhoofd, geen risico's nemen?

shalom
08-04-03, 15:30
Geplaatst door manc


Nepjoodje! :boer:

:D ach gossie..ik ben een nepjoodje. Omdat ik misschien de gedachtengoed van Sharon niet echt deel met jullie. Maakt dat mij weer niet joodswaardig? Dit is het bewijs van de intolerantie binnen het joodse gemeenschap tegen over andersdenkenden. Ik denk dat ik ook best bevrijd wil worden :D, en natuurlijk de overige joden in Israel die anders denken :D

Shalom, :D

manc
08-04-03, 15:37
Geplaatst door shalom
[B]:D ach gossie..ik ben een nepjoodje. Omdat ik misschien de gedachtengoed van Sharon niet echt deel met jullie. Maakt dat mij weer niet joodswaardig?

Nee, dat heb ik nooit gezegd. Lul dus niet uit je domme nek. Nepjoodje. Je bent als zo vaak als zodanig ontmaskerd door echte joden op dit bord dat het niet leuk meer is. Er zijn overigens zat joden die een schurfthekel hebben aan Sharon, maar die zal ik nooit daarom als niet-jood bestempelen.



Dit is het bewijs van de intolerantie binnen het joodse gemeenschap tegen over andersdenkenden.

Zoals ik al honderd keer heb gezegd, ik ben een Goy. Maar dat je dat niet begrijpt en nog steeds over mij als 'de joodse gemeenschap' praat is alweer een waterdicht bewijs voor het feit dat je alles behalve joods bent.



Ik denk dat ik ook best bevrijd wil worden :D, en natuurlijk de overige joden in Israel die anders denken :D Shalom, :D

Hoezo? Je bent toch geen Israelier? Waar heb je het over?

Puk
08-04-03, 15:39
Geplaatst door shalom
:D ach gossie..ik ben een nepjoodje. Omdat ik misschien de gedachtengoed van Sharon niet echt deel met jullie. Maakt dat mij weer niet joodswaardig? Dit is het bewijs van de intolerantie binnen het joodse gemeenschap tegen over andersdenkenden. Ik denk dat ik ook best bevrijd wil worden :D, en natuurlijk de overige joden in Israel die anders denken :D

Shalom, :D

Lul! Neem je moeder in de maling!