PDA

Bekijk Volledige Versie : LAND of the FREE.......1% bevolking in de BAJES !!!



The General
08-04-03, 09:48
Bijna 1% van de Amerikanen in gevangenis
Bron: CNN


Het aantal personen dat in de Verenigde Staten het afgelopen jaar in de gevangenis zat overschreed voor de eerse keer de twee miljoen. Dit is het gevolg van strengere en langere straffen voor onder andere drugdelicten. Het land heeft nu ook het hoogste aantal gevangenen per duizend inwoners. Op dit moment zitten 2.1 miljoen Amerikaanse burgers in de gevangenis, ongeveer 0.75% van de bevolking -kinderen en bejaarden meegerekend-.

Canaris
08-04-03, 09:52
en?

Who gives a f****

plexus
08-04-03, 09:53
...meeste die zitten zijn toch zwarten (minderheden)....dus dat valt in principe mee :corcky: ..we praten hier niet echt over de "amerikanen"

Waterval
08-04-03, 09:56
Geplaatst door The General
Bijna 1% van de Amerikanen in gevangenis
Bron: CNN


Het aantal personen dat in de Verenigde Staten het afgelopen jaar in de gevangenis zat overschreed voor de eerse keer de twee miljoen. Dit is het gevolg van strengere en langere straffen voor onder andere drugdelicten. Het land heeft nu ook het hoogste aantal gevangenen per duizend inwoners. Op dit moment zitten 2.1 miljoen Amerikaanse burgers in de gevangenis, ongeveer 0.75% van de bevolking -kinderen en bejaarden meegerekend-.


Eeeeeuh.... ja?

The General
08-04-03, 10:00
Zelfs Saddam heeft niet 1% van zijn bevolking in de gevangenis zitten.

taouanza
08-04-03, 11:10
Geplaatst door Canaris
en?

Who gives a f****



i do :confused:

Canaris
08-04-03, 11:47
you do ?

echt waar. Hum.

Dat van een dame welke haar paradijs ziet in een land waar ongeveer alles en nog wat wordt verboden , en tergelijkertijd zo veel medeleven hebben met die mensne die in amerikaanse gevangenisse zitten
Laat me raden . Omdat het Amerika is.

Misdaden worden in de USA kijhard bestraft .
Ik vind dat perfect.

Je statistiek ziet er dan wel belabbert uit maar ik zie ze die misdadigers liever als statistische schoonheidsfout, als (zoals bij ons) na een paar maandjes weer op straat.

taouanza
08-04-03, 12:02
Geplaatst door Canaris
you do ?

echt waar. Hum.

Dat van een dame welke haar paradijs ziet in een land waar ongeveer alles en nog wat wordt verboden , en tergelijkertijd zo veel medeleven hebben met die mensne die in amerikaanse gevangenisse zitten
Laat me raden . Omdat het Amerika is.

Misdaden worden in de USA kijhard bestraft .
Ik vind dat perfect.

Je statistiek ziet er dan wel belabbert uit maar ik zie ze die misdadigers liever als statistische schoonheidsfout, als (zoals bij ons) na een paar maandjes weer op straat.





vertel vertel waar is mijn pardijs? :nijn: :nijn:
ik ben zo benieuwd. ik had het nooit over paradijs maar kennelijk weet jij meer dan ik dus vertel vertel :geld: :geld:

Puk
08-04-03, 15:56
Geplaatst door The General
Bijna 1% van de Amerikanen in gevangenis
Bron: CNN


Het aantal personen dat in de Verenigde Staten het afgelopen jaar in de gevangenis zat overschreed voor de eerse keer de twee miljoen. Dit is het gevolg van strengere en langere straffen voor onder andere drugdelicten. Het land heeft nu ook het hoogste aantal gevangenen per duizend inwoners. Op dit moment zitten 2.1 miljoen Amerikaanse burgers in de gevangenis, ongeveer 0.75% van de bevolking -kinderen en bejaarden meegerekend-.

Mijn hemel Nabil... wat ben je toch dom.

In het stukje gaat het over 'ongeveer 0,75%'.
En jij maakt er doodleuk 'bijna 1%' van!
Nogal een verschil, vind je niet?

Hamza-T
08-04-03, 16:05
PUK waar is je onderschrift P.eople U.nited K.afiers gebleven?
Ik vond het net zo leuk staan.












Land of the Free, home of the Slave

Puk
08-04-03, 16:13
Geplaatst door Hamza-T
PUK waar is je onderschrift P.eople U.nited K.afiers gebleven?
Ik vond het net zo leuk staan.

Land of the Free, home of the Slave

Het werd weer eens tijd voor iets anders maar ik weet nog niet wat.
En bovendien... ik hou helemaal niet zo van dat soort bewegingen.