PDA

Bekijk Volledige Versie : Geen woorden.



Couscousje
08-04-03, 14:11
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/359kleine_jongen.jpg

Cc

Pixelshade
08-04-03, 14:14
hij is door de bevrijders bevrijd van zijn familie
dit is dus wat die smerige kanker amerikanen zaaien, dood en verderf

kaassietoch
08-04-03, 14:21
Tragisch,

het is de zoveelste keer dat we onze kinderen de rotzooi van onze conflicten laten opruimen.

joop.r
08-04-03, 16:29
Geplaatst door Puk


Hier! Nog zo'n foto! Schandalig!

oops... dit is de verkeerde... dit is een foto van de gifgasaanval door Saddam op de Koerden... [/B]

PuK
Deze teld niet mee wand dat is niet gedaan door de Amerikanen.
Maar door de man die ze hier verheerlijke.

ELK MENSENLEVEN DAT GEDOOD WORD ZIJN ER TWEE TE VEEL

Couscousje
08-04-03, 16:55
Geplaatst door Puk
Ja doei!

Viswijf...

:zwaai:

Viswijf hiya mouk.

Cc

Hamza-T
08-04-03, 18:34
They say :''Amerika conquer the world!''
I say:''Amerika Kanker the world''

manc
08-04-03, 19:08
Geplaatst door Hamza-T
They say :''Amerika conquer the world!''
I say:''Amerika Kanker the world'' I say your English is rather flawed.

Syphax
08-04-03, 19:10
Puke, je bedoelt dat saddam en Bush van hetzelfde hout zijn gesneden?
Ben ik helemaal met je eens.

manc
08-04-03, 19:11
Geplaatst door Couscousje
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/359kleine_jongen.jpg

Cc

Dit is inderdaad verschrikkelijk. Van dit soort beelden moet ieder mens toch altijd even schrikken. Hemeltergend, maar ik denk dat er zonder Saddam heel wat minder jongetjes om het verlies van hun vader en moeder zullen hoeven huilen dan met Saddam. In dedoor Nazi-Duitsland bezette gebieden zijn ook door de Engelsen en Amerikanen duizenden kleine jongetjes van hun huis, familie en onschuld beroofd. Ook DAT was een prijs die betaald moest worden.

Begrijp me goed. Er valt niets 'goed' te praten, aangezien het leed van een onschuldig kind altijd ONTERECHT is. Wel weet ik zeker dat de toekomst van Irak er na en zonder Saddam een stuk rooskleuriger en gelukkiger uit zou kunnen zien.

Donna
08-04-03, 19:13
Geplaatst door joop.r
PuK
Deze teld niet mee wand dat is niet gedaan door de Amerikanen.
Maar door de man die ze hier verheerlijke.

ELK MENSENLEVEN DAT GEDOOD WORD ZIJN ER TWEE TE VEEL


Wie verheerlijkt Saddam hier Joop?

'Ze'?

Wie zijn toch 'ze'?

Hoor ik ook bij 'ze'?

Hoor jij bij 'ze'? Of zijn 'ze' allemaal moslim?

manc
08-04-03, 19:13
Geplaatst door Syphax
Puke, je bedoelt dat saddam en Bush van hetzelfde hout zijn gesneden?
Ben ik helemaal met je eens.

Saddam heeft doelbewust honderduizenden burgers, kleine jongetjes incluis, over de kling gejaagd. Wat er allemaal fout gaat in Irak tijdens de bevrijding heeft daar niets weg van.

Dat maakt het leed van de honderden dode burgers en hun families er natuurlijk niet minder om, maar het is leed dat door een heel ander soort geweld is veroorzaakt.

Zijlio
08-04-03, 19:15
Geplaatst door Syphax
Puke, je bedoelt dat saddam en Bush van hetzelfde hout zijn gesneden?
Ben ik helemaal met je eens.

En zelfs dat is niet waar: Saddam dood meer dan 1.000.000 mensen voor z'n eigen lol, terwijl de Amerikanen in ieder geval nog een poging doen de civiele bevolking te ontzien, en dat getal van meer dan 1.000.000 mensen bij lange na niet halen.

manc
08-04-03, 19:17
Geplaatst door Donna
Wie verheerlijkt Saddam hier Joop?

'Ze'?

Wie zijn toch 'ze'?

Hoor ik ook bij 'ze'?

Hoor jij bij 'ze'? Of zijn 'ze' allemaal moslim?

Misschien mensen zoals Sadeeq (zie mijn handtekening!) en Snake die zijn voorkeur voor de inzet van gifgas ook niet onder stoelen of banken steekt...om maar even 2 willekeurige medeprikkers te noemen.

Couscousje
08-04-03, 19:19
Geplaatst door Syphax
Puke, je bedoelt dat saddam en Bush van hetzelfde hout zijn gesneden?
Ben ik helemaal met je eens.

Puke?

:haha:

Cc

Couscousje
08-04-03, 19:22
Geplaatst door manc
Dit is inderdaad verschrikkelijk. Van dit soort beelden moet ieder mens toch altijd even schrikken. Hemeltergend, maar ik denk dat er zonder Saddam heel wat minder jongetjes om het verlies van hun vader en moeder zullen hoeven huilen dan met Saddam. In dedoor Nazi-Duitsland bezette gebieden zijn ook door de Engelsen en Amerikanen duizenden kleine jongetjes van hun huis, familie en onschuld beroofd. Ook DAT was een prijs die betaald moest worden.

Begrijp me goed. Er valt niets 'goed' te praten, aangezien het leed van een onschuldig kind altijd ONTERECHT is. Wel weet ik zeker dat de toekomst van Irak er na en zonder Saddam een stuk rooskleuriger en gelukkiger uit zou kunnen zien.

Ja.

De dag dat ongevoelige klootzakken zoals jij en Bush bedaGten het eens beter te weten en ziG het reGt hebben toegeëind de levens van andere mensen te verwoesten, is de dag dat deze wereld gedoemd was ten onder te gaan.

Tfoe 3lik.

Vaarwel iedereen.

Cc

Couscousje
08-04-03, 19:24
Geplaatst door manc
Saddam heeft doelbewust honderduizenden burgers, kleine jongetjes incluis, over de kling gejaagd. Wat er allemaal fout gaat in Irak tijdens de bevrijding heeft daar niets weg van.

Dat maakt het leed van de honderden dode burgers en hun families er natuurlijk niet minder om, maar het is leed dat door een heel ander soort geweld is veroorzaakt.

Het doel heiligt de middelen niet.

NOOIT.

Dus bespaar me je propagandapraatjes. Ik kijk dan nog liever CNN.

Cc

Tomas
08-04-03, 19:25
Geplaatst door Couscousje
Vaarwel iedereen.

Cc

Hoe bedoel je?

Ik ben daar nu even een beetje overgevoelig voor. Zeg dat het niet waar is!

Viswijf!

_|_

Syphax
08-04-03, 19:27
Doe jij aan koffiedikkijken Manc?
Hoe weet jij zeker dat door het ingrijpen van Amerika, dat niet meer gebeurt.
Denk jij dat de Amerikanen nu gelijk weer vertrekken? Ik denk het niet.
Zodra het volk gegeten en gedronken heeft, dan willen ze dat Amerika vertrekt, dat weet ik zeker.
Amerika doet dat niet, dus die beelden van kinderslachtoffers zijn dan echt geen history meer....zeker niet als er nog meer oorlogen volgen na deze.
Leed dat door een ander soort geweld is veroorzaakt??
Je hebt gelijk. De ene gebruikt geweld om zijn spierballen te laten zien, en de andere gebruikt geweld...hum. :confused:

Couscousje
08-04-03, 19:30
Geplaatst door Tomas
Hoe bedoel je?

Ik ben daar nu even een beetje overgevoelig voor. Zeg dat het niet waar is!

Viswijf!

_|_

:fpuh:

Cc

manc
08-04-03, 19:39
Geplaatst door Syphax
Doe jij aan koffiedikkijken Manc?
Hoe weet jij zeker dat door het ingrijpen van Amerika, dat niet meer gebeurt.

Ik zeg ook bewust 'zou kunnen'. Maar goed, veel slechter dan nu is niet echt mogelijk dunkt me.



Denk jij dat de Amerikanen nu gelijk weer vertrekken? Ik denk het niet.
Zodra het volk gegeten en gedronken heeft, dan willen ze dat Amerika vertrekt, dat weet ik zeker.

Nee, ze zullen niet gelijk vertrekken. Uit Nazi-duitsland, Oostenrijk, Italie en Japan zijn ze ook nooit vertrokken.


Amerika doet dat niet, dus die beelden van kinderslachtoffers zijn dan echt geen history meer....zeker niet als er nog meer oorlogen volgen na deze.

Het is de Amerikanen er toch alles aan gelegen om een stabiel land te maken. In Noord Irak (Koerdistan) zijn ze al een heel eind op weg naar een redelijk vrij en gelukkig land. Ik geloof niet dat er direct een massale oorlog in Irak zal uitbreken en ik geloof ook niet dat er na Saddam dan geen oorlog zou zijn uitgebroken. Dus: als men nu niet had ingegrepen en Saddam over 10 jaar of 20 jaar door een revolutie had laten verwijderen zou er net zo goed een oorlog zijn uitgebroken in dat land. Misschien zelfs nog op grotere schaal wegens de afwezigheid van een internationale coalitie om de zaak in het gareel te houden.


Leed dat door een ander soort geweld is veroorzaakt??
Je hebt gelijk. De ene gebruikt geweld om zijn spierballen te laten zien, en de andere gebruikt geweld...hum. :confused:

Het verschil tussen het geweld van Saddam is dat hij op bizar grote schaal (honderduizenden) onschuldige burgers heeft afgemaakt en dat de burgerslachtoffers die nu vallen helaas fouten zijn die soldaten maken.

manc
08-04-03, 19:42
Geplaatst door Couscousje
Het doel heiligt de middelen niet.

NOOIT.

Wat een demogogische praat. Als jij je kleine neefje kan redden van een aanstormende auto door hem tegen de grond te trekken de stoep op, waarbij hij een geschaafde knie oploopt dan heiligt het doel ook de middelen.

Probeer gewoon de afweging te maken tussen Saddam wel en Saddam niet verwijderen en te kijken waarbij het meeste leed zou worden veroorzaakt.



Dus bespaar me je propagandapraatjes. Ik kijk dan nog liever CNN.
Cc

CNN zou ik niet kijken, dat is een schreeuwerige kutzender.

Couscousje
08-04-03, 19:45
Geplaatst door manc
Wat een demogogische praat. Als jij je kleine neefje kan redden van een aanstormende auto door hem tegen de grond te trekken de stoep op, waarbij hij een geschaafde knie oploopt dan heiligt het doel ook de middelen.

Probeer gewoon de afweging te maken tussen Saddam wel en Saddam niet verwijderen en te kijken waarbij het meeste leed zou worden veroorzaakt.



CNN zou ik niet kijken, dat is een schreeuwerige kutzender.

Vergelijken kun je ook al niet.

Een schaafwond versus een moord.

manc, hoepel op.

:ego:

Cc

nouwra
08-04-03, 19:47
Ik krijg kotsnijgingen van sommige prikkers hier. Het enige gangbare argument dat de pro amerika likkers kunnen aanvoeren is dat Sadam meer mensen heeft gedood dan boesj (ahum..). Als boesj doodt moet het klaarblijkelijk wel gebeuren vanuit goodwill, vanuit een te rechtvaardigen gezichtspunt. amerika is de heiligheid zelfe... krijg het toch heen en weer... :moe:



Dat Sadam doodt, betekent niet dat die infantielen debielen carte blanche hebben om er dan maar op los te doden onder het mom van 'Sadam heeft er meer gedoodt'

:jammer:

manc
08-04-03, 19:48
Geplaatst door Couscousje
Vergelijken kun je ook al niet.

Een schaafwond versus een moord.

manc, hoepel op.

:ego:

Cc

*zucht* zal ik het dan uitspellen? Ik denk met grote zekerheid te kunnen zeggen dat het eenmalig met geweld ingrijpen in de VS nog niet eens een fractie aan leed zal veroorzaken dan de voortzetting van het Regime van Saddam. Een paar honderd, misschien duizenden doden onder de onschuldige burgers van Saddam weegt niet op tegen de honderduizenden die Saddam al heeft afgemaakt en de vele duizenden die doro hem zouden worden gemarteld, gemoord, verkracht en weet ik het allemaal niet wat.

NIETS doen tegen Saddam is duizenden malen schadelijker dan met geweld (waarbij helaas ook burgers omkomen) deze klootzak omver te stoten.

manc
08-04-03, 19:52
Geplaatst door nouwra
[B]Ik krijg kotsnijgingen van sommige prikkers hier. Het enige gangbare argument dat de pro amerika likkers kunnen aanvoeren is dat Sadam meer mensen heeft gedood dan boesj (ahum..). Als boesj doodt moet het klaarblijkelijk wel gebeuren vanuit goodwill, vanuit een te rechtvaardigen gezichtspunt. amerika is de heiligheid zelfe... krijg het toch heen en weer... :moe:

Nee, dat schrijf ik niet. Het gaat niet alleen om de aantallen die Saddam HEEFT gedood, maar om de aantallen die Saddam nog ZOU gaan doden als hij daar kon blijven zitten. Amerika is alles behalve de heiligheid zelve, dergelijke nonsens heb je mij nog nooit horen zeggen. Ik durf alleen te stellen dat het aantal doden, gewonden, gemartelden, verkrachten en van huis en haard verdrevenen na nog een paar jaar Saddam vele vele malen hoger zou zijn dan door deze korte oorlog. En dan moet er na Saddam of zijn zoon nog een nieuw regime komen....hoe denk je dat dat zou zijn gegaan?



Dat Sadam doodt, betekent niet dat die infantielen debielen carte blanche hebben om er dan maar op los te doden onder het mom van 'Sadam heeft er meer gedoodt'

Dat is helemaal waar. Er wordt alleen niet zomaar 'op los gedood'.

manc
08-04-03, 19:52
Geplaatst door Grietje
Ja sorry maar je bent gediskwalificeerd voor het jood zijn

5 spelfouten in een paar regels dat is heel kwalijk.

Kijk maar uit dat manb je niet door heeft want dan wordt je bestempeld als een wannabe jood. Uitkijken hoor!

Nee hoor, de enige nepjood is Shalom.

Couscousje
08-04-03, 19:57
Geplaatst door manc
*zucht* zal ik het dan uitspellen? Ik denk met grote zekerheid te kunnen zeggen dat het eenmalig met geweld ingrijpen in de VS nog niet eens een fractie aan leed zal veroorzaken dan de voortzetting van het Regime van Saddam. Een paar honderd, misschien duizenden doden onder de onschuldige burgers van Saddam weegt niet op tegen de honderduizenden die Saddam al heeft afgemaakt en de vele duizenden die doro hem zouden worden gemarteld, gemoord, verkracht en weet ik het allemaal niet wat.

NIETS doen tegen Saddam is duizenden malen schadelijker dan met geweld (waarbij helaas ook burgers omkomen) deze klootzak omver te stoten.

Niemand, maar dan ook niemand heeft het reGt God te spelen.

Cc

Dutchguy
08-04-03, 20:04
Probleem is dat als Bush niet voor God speelt dat dan Saddam voor God speelt en 'zijn' volk tot in de eeuwigheid in een wurggreep van angst houdt.
Daarom vind ik het heel moeilijk om hierin stelling te nemen en ik denk dat ik de enige niet ben.

manc
08-04-03, 20:05
Geplaatst door Couscousje
Niemand, maar dan ook niemand heeft het reGt God te spelen.

Cc Je dat klopt, het is alleen weer een knap stukje demagogie waar ik niks mee kan.

Niemand, maar dan ook niemand kan ontkennen dat de Irakezen er met nog een paar deccenia Saddam en zijn kliek er vele malen slechter af zouden zijn dan onder een bewind a la Turkije.

Of hadden we in WOII maar met zijn allen moeten toekijken hoe de moffen de joden, de slaven, de zigueners en weet ik het wie niet meer de gaskamers indreven, afknalden of anders vermoorden? Of hoe ze land na land kapotschoten, martelden, verkrachtten en hele volke knechtten? Los van alle eigenbelang welke uiteraard bij de geallieerden indertijd een grote rol heeft gespeeld om Hitler te verdrijven kan je toch niet ontkennen dat dit achteraf het juiste is geweest? Dat er door Duitse soldaten en Burgers te doden uiteindelijk miljoenen levens zijn gered? Ookal kwamen hierbij vele onschuldige Duitsers en andere Europeanen bij om het leven.

Idem dito in het geval van Irak. Ik zal nooit ontkennen dat eigenbelang geen belangrijke (zo niet de belangrijkste) drijfveer van de Yanks en de Britten is en dat het verschirkkelijk is dat er onschuldige vrouwen en kinderen omkomen of gewond raken....maar als je de zaken rationeel, pragmatisch en zonder anti-amerikansime probeert te bekijken ben je het toch ook met me eens dat uiteindelijk het Iraakse volk, ondanks alle leed en pijn als winnaar van deze oorlog uit de bus komt?

nouwra
08-04-03, 20:11
Geplaatst door manc
*zucht* zal ik het dan uitspellen? Ik denk met grote zekerheid te kunnen zeggen dat het eenmalig met geweld ingrijpen in de VS nog niet eens een fractie aan leed zal veroorzaken dan de voortzetting van het Regime van Saddam. Een paar honderd, misschien duizenden doden onder de onschuldige burgers van Saddam weegt niet op tegen de honderduizenden die Saddam al heeft afgemaakt en de vele duizenden die doro hem zouden worden gemarteld, gemoord, verkracht en weet ik het allemaal niet wat.

NIETS doen tegen Saddam is duizenden malen schadelijker dan met geweld (waarbij helaas ook burgers omkomen) deze klootzak omver te stoten.

Manc ff een vraagje
Ongetwijfeld ken je wijlen koning Hassan II (opgeruimd staat nettjes). De grote man was een niet te verwaarlozen vriend van de usa, maatjes in vriendjes taal..
Met zijn sadistische karaktertrekken deed hij niet onder voor zijn Arabische evenpool Sadam; dictator in hart en nieren, ouderwets nieuw marteltuig, verdwijningstactieken waar de grootste goochelaars met jaloerse ogen naar keken, levende begravenissen, oufikirtjes pesten enz. enz. enz. enz. Ik vertel niets nieuws

Anti-dictatuur als de vs is, waarom dan zulke goede vriendjes?? De president van de vs was notabene op het monster's begravenis !
Als de vs zooo anti mensenrechtencheding is, waarom hebben ze toenderrijd niet op zijn minst afstand genomen van dat regime? Immers, zoveel verschil met Sadam was er niet

Can you answer that for me s'il te plait?







:eek: wacht, laat maar; Hassan was een bondgenoot :moe:

Couscousje
08-04-03, 20:17
Geplaatst door manc
Je dat klopt, het is alleen weer een knap stukje demagogie waar ik niks mee kan.

Niemand, maar dan ook niemand kan ontkennen dat de Irakezen er met nog een paar deccenia Saddam en zijn kliek er vele malen slechter af zouden zijn dan onder een bewind a la Turkije.

Of hadden we in WOII maar met zijn allen moeten toekijken hoe de moffen de joden, de slaven, de zigueners en weet ik het wie niet meer de gaskamers indreven, afknalden of anders vermoorden? Of hoe ze land na land kapotschoten, martelden, verkrachtten en hele volke knechtten? Los van alle eigenbelang welke uiteraard bij de geallieerden indertijd een grote rol heeft gespeeld om Hitler te verdrijven kan je toch niet ontkennen dat dit achteraf het juiste is geweest? Dat er door Duitse soldaten en Burgers te doden uiteindelijk miljoenen levens zijn gered? Ookal kwamen hierbij vele onschuldige Duitsers en andere Europeanen bij om het leven.

Idem dito in het geval van Irak. Ik zal nooit ontkennen dat eigenbelang geen belangrijke (zo niet de belangrijkste) drijfveer van de Yanks en de Britten is en dat het verschirkkelijk is dat er onschuldige vrouwen en kinderen omkomen of gewond raken....maar als je de zaken rationeel, pragmatisch en zonder anti-amerikansime probeert te bekijken ben je het toch ook met me eens dat uiteindelijk het Iraakse volk, ondanks alle leed en pijn als winnaar van deze oorlog uit de bus komt?

Zowel jij als Bush bemoeien ziG teveel met andermans zaken.

Demagogie of niet, Bush heeft NIETS te zoeken in een land als Irak. Bush heeft het reGt niet burgers van een ander land te vermoorden. Hij sGiet zijn eigen Amerikanen maar lekker overhoop, als hij dat zo graag wil. Jij probeert hier gruwelijke dingen goed te praten door te verwijzen naar "andere" gruwelijke dingen.

Maar de burgers van Irak zijn niet degene die die gruwelijke dingen op hun geweten hebben. Dat is Saddam. Heeft Bush daar een probleem mee, dan gaat hij maar hoogstpersoonlijk op jaGt naar Saddam in Irak, maar niet op deze manier.

Dit is gewoonweg NIET gerechtvaardigd door GEEN ENKEL argument.

En daarmee basta!

:kwaad:

Cc

manc
08-04-03, 20:20
Geplaatst door nouwra
Manc ff een vraagje
Ongetwijfeld ken je wijlen koning Hassan II (opgeruimd staat nettjes). De grote man was een niet te verwaarlozen vriend van de usa, maatjes in vriendjes taal..
Met zijn sadistische karaktertrekken deed hij niet onder voor zijn Arabische evenpool Sadam; dictator in hart en nieren, ouderwets nieuw marteltuig, verdwijningstactieken waar de grootste goochelaars met jaloerse ogen naar keken, levende begravenissen, oufikirtjes pesten enz. enz. enz. enz. Ik vertel niets nieuws

Ik weet niet genoeg van Hassan om te zeggen dat hij even erg is als Saddam. Maar dat hij mogelijk ook een zak poep is dat neem ik terstond van je aan. Ik betijfel of de beste man ook 2 oorlogen (eigenlijk 3) heeft ontketend, genocide heeft gepleegd op de schaal waarop de moerasarabieren zijn vermoord, een drang heeft naar het aanschaffen, ontwikklen, verstoppen en gebruiken van massavernietigingswapen en nog wat van dat fraais. Maar goed. Hassan is dus ook een lul. So what?


Anti-dictatuur als de vs is, waarom dan zulke goede vriendjes??

De VS is helemaal niet anti-dictatuur per se. Heb ik dat ooit gezegd? Wel durf ik te stellen dat door het handelen van de coalitie een van de gruwlijkste dictators van onze tijd wordt opgeruimd.


De president van de vs was notabene op het monster's begravenis !
Als de vs zooo anti mensenrechtencheding is, waarom hebben ze toenderrijd niet op zijn minst afstand genomen van dat regime? Immers, zoveel verschil met Sadam was er niet

Eigenbelang?



Can you answer that for me s'il te plait?
:eek: wacht, laat maar; Hassan was een bondgenoot :moe:

Idd, het was dus een bondgenoot. (zal ook wel met de koude oorlog te maken hebben gehad) De VS hebben wel meer walgelijke figuren gesteund of in het zadel geholpen. DAT moet inderdaad aangeklaagd worden. Die ene keer dat ze een klootzak helpen verwijderen moet dat dus worden toegejuigd.

manc
08-04-03, 20:26
Geplaatst door Couscousje
Zowel jij als Bush bemoeien ziG teveel met andermans zaken.

Oh, dus JIJ hebt meer recht van spreken dan ik? Of mogen alleen mensen die het met CC eens zijn zich met 'andermans' zaken bemoeien?



Demagogie of niet, Bush heeft NIETS te zoeken in een land als Irak. Bush heeft het reGt niet burgers van een ander land te vermoorden. Hij sGiet zijn eigen Amerikanen maar lekker overhoop, als hij dat zo graag wil. Jij probeert hier gruwelijke dingen goed te praten door te verwijzen naar "andere" gruwelijke dingen.

Dan heb JIJ niet gelezen. Ik praat niks goed. Ik zeg alleen dat het uiteindelijk minder leed oplevert door in te grijpen dan door niet in te grijpen.



Maar de burgers van Irak zijn niet degene die die gruwelijke dingen op hun geweten hebben. Dat is Saddam. Heeft Bush daar een probleem mee, dan gaat hij maar hoogstpersoonlijk op jaGt naar Saddam in Irak, maar niet op deze manier.

Bush zijn leger IS op zoek naar Saddam en zijn klootzakjes. Helaas is het zo dat Saddam niet alleen zijn eigen volk uitmoord, verkracht en marteld: hij gebruikt ze ook om zich achter te verschuilen.



Dit is gewoonweg NIET gerechtvaardigd door GEEN ENKEL argument.


Ah, dan ben ik benieuwd hoe JIJ van Saddam af had willen komen? De coalitie is niet bezig met het 'willekeurig' uitmoorden van onschuldige Irakis. De enige persoon die dat juist al die tijd doelbewust heeft gedaan is ene Saddam...en daar komt NU een einde aan. Godzijdank!




En daarmee basta!
:kwaad:
Cc

Niks basta, vertel maar eens hoe we dan WEL van Saddam af hadden moeten komen...

Couscousje
08-04-03, 20:31
Geplaatst door manc
Oh, dus JIJ hebt meer recht van spreken dan ik? Of mogen alleen mensen die het met CC eens zijn zich met 'andermans' zaken bemoeien?



Dan heb JIJ niet gelezen. Ik praat niks goed. Ik zeg alleen dat het uiteindelijk minder leed oplevert door in te grijpen dan door niet in te grijpen.



Bush zijn leger IS op zoek naar Saddam en zijn klootzakjes. Helaas is het zo dat Saddam niet alleen zijn eigen volk uitmoord, verkracht en marteld: hij gebruikt ze ook om zich achter te verschuilen.



Ah, dan ben ik benieuwd hoe JIJ van Saddam af had willen komen?




Niks basta, vertel maar eens hoe we dan WEL van Saddam af hadden moeten komen...

Wie is "we"?

En waarom moet ik van Saddam af? Ik ben geen Allah en ik ga me zeker niet zo voordoen. Jij geniet maar al te graag van je poging tot God zijn. Echter, je oversGat eGt je eigen belangrijkheid. En dan je eerste zin... Hoor je mij praten over Irak binnenvallen omdat ik dat wens? Neej, dat zijn toG eGt je eigen woorden, makker. Jij bemoeit je met andermans zaken. De zaken van de Irakezen. Ik doe dat niet. Ik zit lekker thuis aGter mijn laptopje in het bourgondische Brabant en heb het druk met mijn eigen dingen, dus kom niet net doen of ik andere dingen beweer. En Bush zit thuis voor de buis. Hij is helemaal niet op zoek MET zijn leger. Moordend op afstand.

Eigenlijk ga ik gewoon niet eens meer in op je gewauwel. Jij bent voor een oorlog?

Dan ben jij net zo medepliGtig.

Dan ben jij een moordenaar.

Daag!

Cc

manc
08-04-03, 20:40
Geplaatst door Couscousje
Wie is "we"?

Onbepaald voornaamwoord. In dit geval: de hele wereld.



En waarom moet ik van Saddam af?

Jij persoonlijk niet, maar ik denk dat een wereld zonder Saddams, Hilters of Polpots een stuk aangenamer is. Of zou je graag hebben gezien dat dit soort klootzakken lekker hun gang kunnen gaan?


Ik ben geen Allah en ik ga me zeker niet zo voordoen. Jij geniet maar al te graag van je poging tot God zijn.

Onzin, ik ben geen God en zal me ook nooit op zijn troon willen zetten. Wel heb je als mens de morele plicht in te grijpen als je onrecht ziet. Een standpunt hebben over deze oorlog is niet hetzelfde als 'God' willen spelen.


Echter, je oversGat eGt je eigen belangrijkheid. En dan je eerste zin... Hoor je mij praten over Irak binnenvallen omdat ik dat wens? Neej, dat zijn toG eGt je eigen woorden, makker.

citaat.



Jij bemoeit je met andermans zaken. De zaken van de Irakezen. Ik doe dat niet. Ik zit lekker thuis aGter mijn laptopje in het bourgondische Brabant en heb het druk met mijn eigen dingen, dus kom niet net doen of ik andere dingen beweer.

Waarom meen jij je dan WEL met de oorlig in irak te mogen bemoeien?

En Bush zit thuis voor de buis. Hij is helemaal niet op zoek MET zijn leger. Moordend op afstand. [/quote]

Tja, zoiets heet overdrachtelijk taalgebruik ofzo. Jammer dat je het niet snapt.



Eigenlijk ga ik gewoon niet eens meer in op je gewauwel. Jij bent voor een oorlog?
Dan ben jij net zo medepliGtig.

Ja, ik ben net zo 'medeplichtig'. Ik neem het standpunt in dat ingrijpen beter is dan passief afwachten, inclusief de bijkomistige schade die door ingrijpen wordt veroorzaakt.


Dan ben jij een moordenaar.

Natuurlijk, ik ben een 'moordenaar', omdat ik een standpunt inneem. Winston Churchill was ook een 'moordenaar', Annie Schaft was ook een 'moordenaar'...en zo lust ik er nog wel een paar.



Daag!
Cc

Dahaag CC. Vergeet niet de TV uit te gooien als je blije en juigende Irakis ziet, ze zouden je wereldbeeld wel eens doen kunnen veranderen.

Couscousje
08-04-03, 20:46
Ik doe mijn TV pas aan als ik juiGende Iraki's zie.

Vooralsnog bestaat dat beeld eGter alleen in je lelijke hoofd.

Cc

Syphax
08-04-03, 20:53
Geplaatst door manc
Ik zeg ook bewust 'zou kunnen'. Maar goed, veel slechter dan nu is niet echt mogelijk dunkt me.

Je bedoelt dat je het je niet kunt voorstellen?
Ga een tijdje tussen de Palestijnen wonen, dan kom je misschien wel van die mening terug.



Nee, ze zullen niet gelijk vertrekken. Uit Nazi-duitsland, Oostenrijk, Italie en Japan zijn ze ook nooit vertrokken.

Appels met peren vergelijken lijkt me.
Je zou gelijk hebben gehad als Irak nu een andere land was binnengevallen, dat was in 91 het geval, en toen was de hele wereld het ermee eens om Saddam aan te vallen. Maar ook toen waren er al vele vraagtekens. Wie was Saddam nou echt? Wat was zijn relatie met Amerika? Waarom dacht hij dat het Amerika koud zou laten al hij Q8 binnen zou vallen? Waarom wisten de Amerikanen al 2 jaar dat Saddam van plan was om Irak binnen te vallen, en hielden ze hun mond dicht?
Dingen die ook nu weer terugkomen. De Amerikanen werden geil voor deze oorlog, en dat is niet voor de bevolking. Waarom dan wel?
Saddam is een dictator van de 1e orde..niet meer en niet minder. Over de hele wereld stikt het van de dictators.
Jou vergelijk gaat meer op voor Sharon met zij rechtsextremisten die het liefst de hele Palestijnse bevolking naar de andere wereld helpen, maar daar hoor ik jou niet over. Zelfs kritiek van de VN werd met een veto tegenhouden, en door wie? Jou redder in nood. Dat zaakje stinkt aan alle kanten zeg ik je.
De enigen die hier gebrainwashed zijn, zijn degenen die het complete plaatje weigeren te zien....valse retoriek.
De Amerikanen en Israeli ageren nooit, maar reageren op een aanval.
Als Israel reageert, dan wordt ons voorgehouden dat we niet verder mogen kijken dan de laatste aanval van een Palestijn...de terrorist.
Een terrorist die zomaar uit het niets, terwijl hij in zijn mooie paleis de koran zat te lezen, en omringd door 24 vrouwen, maar wel 24 lelijke bedacht dat hij in het paradijs wel mooie vrouwen zou krijgen als beloning.
Deze bevrijdingsoorlog riskeert een echte oorlog tussen Turkije en de Koerden in Irak. Het Risico dat door het verblijf in Amerika de omringende landen in een oorlog worden betrokken is groot....zeker als dat sowieso het plan is van Amerika.
Stabiliteit, maar voor wie? zeker niet voor de Iraki`s.
Zij zullen het nooit pikken dat Amerika daar blijft zitten, dat garandeert een heel leger ala OBL`tjes, mat alle gevolgen van dien.
Stabiliteit breng je niet terug door onderdrukking, dat maakt mensen die je onderdrukt alleen maar resistent.


Het is de Amerikanen er toch alles aan gelegen om een stabiel land te maken. In Noord Irak (Koerdistan) zijn ze al een heel eind op weg naar een redelijk vrij en gelukkig land. Ik geloof niet dat er direct een massale oorlog in Irak zal uitbreken en ik geloof ook niet dat er na Saddam dan geen oorlog zou zijn uitgebroken. Dus: als men nu niet had ingegrepen en Saddam over 10 jaar of 20 jaar door een revolutie had laten verwijderen zou er net zo goed een oorlog zijn uitgebroken in dat land. Misschien zelfs nog op grotere schaal wegens de afwezigheid van een internationale coalitie om de zaak in het gareel te houden.

Je bedoelt ze houden de koerden tevreden door beloftes.
We kunnen net zo goed elkaar allemaal gaan afmaken, want wie weet kom je over 10 jaar ook door geweld om.



Het verschil tussen het geweld van Saddam is dat hij op bizar grote schaal (honderduizenden) onschuldige burgers heeft afgemaakt en dat de burgerslachtoffers die nu vallen helaas fouten zijn die soldaten maken.
Dat eerste stuk van jou verwijs ik naar een uitspraak van een zekere terroriste die vond dat de sancties wel 500000 kinderlijkjes waard vond. In mijn ogen gewoon moord.
Ja helaas, maar het is het waard niet??

manc
08-04-03, 21:02
Geplaatst door Syphax
Dat eerste stuk van jou verwijs ik naar een uitspraak van een zekere terroriste die vond dat de sancties wel 500000 kinderlijkjes waard vond. In mijn ogen gewoon moord.
Ja helaas, maar het is het waard niet??

Dat hele sanctiebeleid (Wat door oa de Fransen en de Russen steevast gesabotterd werd) was een flop omdat Saddam het misbruikte om zijn eigen volk voedsel en medicijnen te ontzeggen terijwl hij zelf met zijn smokkelcentjes gouden kraantjes liet aanleggen in paleisje numero zoveel.

De impasse die dit halfslachtige VN beleid te weeg heeft grbracht was rampzalig voor IEDEREEN, inclusief het iraakse volk. Nee, MET NAME het Iraakse volk. Men had ten tijde van de 2e golfoorlog (of de eerste, hoe je hem ook wilt noemen) gelijk naar Baghdad moeten rijden en die klootzak op moeten pakken. Het falende sanctiebeleid is voor mij een extra reden om ingrijpen nu te steunen.

p.s. Ik ben ten zeerste benieuwd naar dat beruchte interview van Allbright...heb je een linkje?

manc
08-04-03, 21:04
Geplaatst door Couscousje
Ik doe mijn TV pas aan als ik juiGende Iraki's zie.

Goh, dan moet je eens wat vaker naar de BBC kijken ofzo.



Vooralsnog bestaat dat beeld eGter alleen in je lelijke hoofd.
Cc

Goed argument!

manc
08-04-03, 21:14
http://www.trancevibez.com/rommel/snapshot(7).PNG
http://www.trancevibez.com/rommel/snapshot(9).PNG
http://www.trancevibez.com/rommel/snapshot(10).PNG http://www.trancevibez.com/rommel/snapshot(4).PNG
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=87103

http://wwwi.reuters.com/images/2003-04-02T183817Z_01_GALAXY-DC-MDF248018_RTRIDSP_2_NEWS-IRAQ-DC.jpg

http://i.a.cnn.net/cnn/interactive/world/0304/gallery.iraq.war.0406/aid.01.jpg

http://i.a.cnn.net/cnn/interactive/world/0304/gallery.iraq.war.0406/aid.02.jpg

http://i.a.cnn.net/cnn/interactive/world/0304/gallery.iraq.war.0406/aid.03.jpg

http://i.a.cnn.net/cnn/interactive/world/0304/gallery.iraq.war.0406/aid.04.jpg
http://i.a.cnn.net/cnn/interactive/world/0304/gallery.iraq.war.0406/aid.05.jpg

manc
08-04-03, 21:24
http://news.bbc.co.uk/media/images/39070000/jpg/_39070005_flower2203.jpg

http://news.bbc.co.uk/media/images/39070000/jpg/_39070007_hospitalap2203.jpg

http://news.bbc.co.uk/media/images/39066000/jpg/_39066943_boy_afp_245.jpg

http://news.bbc.co.uk/media/images/39065000/jpg/_39065611_greet_ap.jpg

http://news.bbc.co.uk/media/images/39065000/jpg/_39065607_water_ap.jpg

Syphax
08-04-03, 21:25
Geplaatst door manc
Dat hele sanctiebeleid (Wat door oa de Fransen en de Russen steevast gesabotterd werd) was een flop omdat Saddam het misbruikte om zijn eigen volk voedsel en medicijnen te ontzeggen terijwl hij zelf met zijn smokkelcentjes gouden kraantjes liet aanleggen in paleisje numero zoveel.

Omdat Saddam het misbruikte, dat hadden ze natuurlijk niet kunnen verwachten van zo`n goede man.
Ik probeer je juist duidelijk te maken dat ze het wel wisten, maar dat het ze geen fuck kon schelen. mijns inziens ben je dan medeverantwoordelijk.
Sterker nog, Saddam is een psychopaat, en in onze rechtssysteem zou saddam TBS krijgen, terwijl de medeplichtigen toerekeningsvatbaar, een keiharde gevangenisstraf zouden krijgen.
Maar in dit geval, geven ze de gek de schuld, en wassen zij hun handen in de onschuld...lekker makkelijk.


p.s. Ik ben ten zeerste benieuwd naar dat beruchte interview van Allbright...heb je een linkje?
Ik heb geen link, maar het komt vast nog wel langs op TV.

manc
08-04-03, 21:32
http://news.bbc.co.uk/media/images/39059000/jpg/_39059675_afpbasra.jpg

http://images.wn.com/i/86/9cc62173.jpg

http://wwwi.reuters.com/images/2003-04-08T230029Z_01_LON17D_RTRIDSP_2_IRAQ-BRITAIN.jpg

http://wwwi.reuters.com/images/2003-04-08T235806Z_01_LON23D_RTRIDSP_2_IRAQ-BRITAIN.jpg

http://wwwi.reuters.com/images/2003-04-08T230029Z_01_LON09D_RTRIDSP_2_IRAQ-BRITAIN.jpg

http://wwwi.reuters.com/images/2003-04-08T230029Z_01_LON17D_RTRIDSP_2_IRAQ-BRITAIN.jpg

http://wwwi.reuters.com/images/2003-04-08T224302Z_01_LON08D-_RTRIDSP_2_IRAQ-BRITAIN.jpg

Syphax
08-04-03, 21:35
Wil je iets duidelijk maken??

manc
08-04-03, 21:36
Geplaatst door Syphax
Ik heb geen link, maar het komt vast nog wel langs op TV. Wat is je bron dan? Of praat je gewoon maar mensen na zonder eea uit te zoeken?

manc
08-04-03, 21:37
Geplaatst door Syphax
Wil je iets duidelijk maken?? Deze waren speciaal voor CC die dacht dat er geen juigende Irakis rond lopen op tv. CC, je kan de tv wel aanzetten hoor!

Couscousje
08-04-03, 21:40
Geplaatst door manc
Deze waren speciaal voor CC die dacht dat er geen juigende Irakis rond lopen op tv. CC, je kan de tv wel aanzetten hoor!

Toevallig dat je steeds de kinderen te pakken hebt, die heel erg blij zijn met een kauwgompje en daarvan gaan laGen.

Ga spelen, manc... Jij verkeert overduidelijk niet in de realiteit.

Cc

Syphax
08-04-03, 21:45
Geplaatst door manc
Wat is je bron dan? Of praat je gewoon maar mensen na zonder eea uit te zoeken?
Doelde je daarop?
Interview gezien met degene die haar heeft geinterviewd?
Praat niemand na, dat laat ik aan jou over.

Couscousje
08-04-03, 21:45
Oh, nog 1 ding voor je, manc...

http://www.maroc.nl/photopost/data/500/359gerechtigheid.jpg

Met de groeten van angkor. :p

Cc

Syphax
08-04-03, 21:51
Geplaatst door Couscousje
Oh, nog 1 ding voor je, manc...

http://www.maroc.nl/photopost/data/500/359gerechtigheid.jpg

Met de groeten van angkor. :p

Cc :eek: :D

manc
08-04-03, 21:59
Geplaatst door Couscousje
Toevallig dat je steeds de kinderen te pakken hebt, die heel erg blij zijn met een kauwgompje en daarvan gaan laGen.

Ga spelen, manc... Jij verkeert overduidelijk niet in de realiteit.

Cc

Eh, even op de links klikken die ertussen staan maar die geen plaatjes worden...daar staan toch echt volwassen mannen op. Wake up and smell the coffee...er zijn zat Irakis die blij zijn dat ze van Saddam af zijn.

manc
08-04-03, 22:00
Geplaatst door Couscousje
Oh, nog 1 ding voor je, manc...

http://www.maroc.nl/photopost/data/500/359gerechtigheid.jpg

Met de groeten van angkor. :p

Cc

Haha, die foto had ik zelf hier al eerder geplaats. Zeg maar tegen die slome Anghkor dat ie met wat originelers komt. :wohaa:

Couscousje
08-04-03, 22:06
Geplaatst door manc
Haha, die foto had ik zelf hier al eerder geplaats. Zeg maar tegen die slome Anghkor dat ie met wat originelers komt. :wohaa:

:rolleyes:

Uhuh.

Yeah, raaaaaaaaaaaait. :moe:

Cc

manc
08-04-03, 22:21
Geplaatst door Couscousje
:rolleyes:
Uhuh.
Yeah, raaaaaaaaaaaait. :moe:
Cc

Kijk maar na:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=60296

staan ook nog een of 2 leuke in over Dubya. Dus zeg maar tegen die slome onorginele Angkhor dat ie met wat beters moet komen, want als ie zelfs Bman gaat zitten na-apen is het slecht met hem gesteld.

Orakel
08-04-03, 22:31
Ze zullen mij wel weer sentimenteel noemen, but who cares.

Het begon allemaal met een foto van de afgrijselijke realiteit, waarbij zoasl zo vaak kinderen het slachtoffer worden van de o zo verstandige volwassenen.

Wat er toen volgde was een heerlijk vergelijkend warenonderzoek tussen vergane en hedendaagse dictators.

Doden en slachtoffers zijn van alle tijden en Saddam is inderdaad een monster.
Zijn we het denk ik allemaal over eens.

Moeten we in bovengenoemd onderzoek ook de 4 miljoen slaven betrekken die gedurende 400 jaar in de eerste overzeese kolonie ook betrekken.

Of kunnen we die vergeten kamer in ons hart betreden en gewoon constateren dat wat we op die foto zien gewoon te ziek voor woorden is?

Ongeacht de aanstichter van dat leed.

:slaap:

Couscousje
08-04-03, 22:41
Heeft Angkor een grote?

:schok:

Cc

Dutchguy
08-04-03, 22:44
Geplaatst door Orakel
Ze zullen mij wel weer sentimenteel noemen, but who cares.

Het begon allemaal met een foto van de afgrijselijke realiteit, waarbij zoasl zo vaak kinderen het slachtoffer worden van de o zo verstandige volwassenen.

Wat er toen volgde was een heerlijk vergelijkend warenonderzoek tussen vergane en hedendaagse dictators.

Doden en slachtoffers zijn van alle tijden en Saddam is inderdaad een monster.
Zijn we het denk ik allemaal over eens.

Moeten we in bovengenoemd onderzoek ook de 4 miljoen slaven betrekken die gedurende 400 jaar in de eerste overzeese kolonie ook betrekken.

Of kunnen we die vergeten kamer in ons hart betreden en gewoon constateren dat wat we op die foto zien gewoon te ziek voor woorden is?

Ongeacht de aanstichter van dat leed.

:slaap:

Ik vind dit niet sentimenteel maar juist de menselijke noot die hier ook thuishoort.

kaassietoch
08-04-03, 22:45
Geplaatst door Couscousje
Heeft Angkor een grote?

:schok:

Cc

Of is ie het? :hihi:


Oh jee..... mijn posts? :nerveus:


Orakel: mooi man, recht in de roos.

Puk
08-04-03, 23:08
Angkor van de Ba'ath partij?!

Dit is echt te gek voor WOORDEN!

Ik weet dat je een fan bent van Saddam.
Maar dit gaat toch echt te ver!
Jij schoft!
Je verwijdert weer een posting van me!
En waar ging die posting over?

Het was een foto van een dood kindje.
En dat kindje is omgekomen bij een gasaanval van Saddam.
Met die foto gaf ik commentaar op de openingstopic van Cc.
Want ik vond het wel erg goedkoop om zo'n foto te plaatsen zonder woorden.
Die woorden heb ik er dus maar bij geleverd.
En waarom mag dat niet?

Het is hier goddomme toch een DISCUSSIE-forum?!

Echt belachelijk!

Schandalig zelfs!

P.S. Heb je je laten pijpen door Cc?

Couscousje
08-04-03, 23:10
Geplaatst door Puk
Angkor van de Ba'ath partij?!

Dit is echt te gek voor WOORDEN!

Ik weet dat je een fan bent van Saddam.
Maar dit gaat toch echt te ver!
Jij schoft!
Je verwijdert weer een posting van me!
En waar ging die posting over?

Het was een foto van een dood kindje.
En dat kindje is omgekomen bij een gasaanval van Saddam.
Met die foto gaf ik commentaar op de openingstopic van Cc.
Want ik vond het wel erg goedkoop om zo'n foto te plaatsen zonder woorden.
Die woorden heb ik er dus maar bij geleverd.
En waarom mag dat niet?

Het is hier goddomme toch een DISCUSSIE-forum?!

Echt belachelijk!

Schandalig zelfs!

:fpuh:

Cc

sadeeQ
08-04-03, 23:10
Geplaatst door Puk
Angkor van de Ba'ath partij?!

Dit is echt te gek voor WOORDEN!

Ik weet dat je een fan bent van Saddam.
Maar dit gaat toch echt te ver!
Jij schoft!
Je verwijdert weer een posting van me!
En waar ging die posting over?

Het was een foto van een dood kindje.
En dat kindje is omgekomen bij een gasaanval van Saddam.
Met die foto gaf ik commentaar op de openingstopic van Cc.
Want ik vond het wel erg goedkoop om zo'n foto te plaatsen zonder woorden.
Die woorden heb ik er dus maar bij geleverd.
En waarom mag dat niet?

Het is hier goddomme toch een DISCUSSIE-forum?!

Echt belachelijk!

Schandalig zelfs!


:mad: walgelijke sadist en pedofiel


je geilt op dode kindjes heh

lennart
08-04-03, 23:12
Geplaatst door Puk
Angkor van de Ba'ath partij?!

Dit is echt te gek voor WOORDEN!

Ik weet dat je een fan bent van Saddam.
Maar dit gaat toch echt te ver!
Jij schoft!
Je verwijdert weer een posting van me!
En waar ging die posting over?

Het was een foto van een dood kindje.
En dat kindje is omgekomen bij een gasaanval van Saddam.
Met die foto gaf ik commentaar op de openingstopic van Cc.
Want ik vond het wel erg goedkoop om zo'n foto te plaatsen zonder woorden.
Die woorden heb ik er dus maar bij geleverd.
En waarom mag dat niet?

Het is hier goddomme toch een DISCUSSIE-forum?!

Echt belachelijk!

Schandalig zelfs!

Hier worden gewoon dezelfde praktijken toegepast als wat er in de VS gebeurd met dissonante geluiden. Aangezien jij groot fan bent van de VS zou je deze maroc.nl actie dus van harte moeten ondersteunen. Maar toch doe je dat niet, waarom?

Puk
08-04-03, 23:13
Geplaatst door Couscousje
:fpuh:

Cc

Wat een slang ben je ook Cc...

Ik walg van je!

Couscousje
08-04-03, 23:13
Geplaatst door lennart
Hier worden gewoon dezelfde praktijken toegepast als wat er in de VS gebeurd met dissonante geluiden. Aangezien jij groot fan bent van de VS zou je deze maroc.nl actie dus van harte moeten ondersteunen. Maar toch doe je dat niet, waarom?

Scherp!

:duim:

Cc

Couscousje
08-04-03, 23:14
Geplaatst door Puk
Wat een slang ben je ook Cc...

Ik walg van je!

:vingers:

Cc

lennart
08-04-03, 23:22
Geplaatst door manc
Goh, dan moet je eens wat vaker naar de BBC kijken ofzo.



BBC eigen is dat ze veel uitzenden over de Britse troepen. Wat ik echter zie is dat de Britse troepen daadwerkelijk Basra aan het bevrijden zijn, maar de inwoners van Nasirya, waarvan beelden vanavond in Nova, waren helemaal niet te spreken over de Amerikanen. Overmatig geweld. Anonieme massagraven, weliswaar van Iraakse soldaten, maar is het teveel gevraagd om te markeren dat er Irakezen begraven zijn???. Meer dan 300 doden, maar waarschijnlijk nog veel meer. Volgens mij is de VS bezig met een botte bijl door Irak te rijden.

manc
08-04-03, 23:25
Geplaatst door Angkor de grote
[COLOR=red]Tsja Manc, jij behoort me toe dus leen ik jouw bedenksels en doe er zelf stoer mee en zo niet dan donder je maar op naar joods.nl naar je varkenszionistische vriendjes!!!![/SIZE]

Hahaha, wat een mooie reactie, ik begin te trillen. :fpetaf: Ik ben sinds dat akkefietje met de 'joden die hier spioneren' toen ik even polshoogte ben gaan nemen en het voor ons mooie forum heb opgenomen eigenlijk niet meer daar geweest. Was het niet van plan ook.

Dat plaatje was trouwens niet van mij, als je mijn bedenksel wilt gebruiken staan ze in mijn fotoboek.


Maar kom Cc, geef Bman effe een break, er zitten bij hem toch geen slechte intenties achter? Als ik Bman goed begrijp verdedigt hij het pleisterprincipe: beter even een korte en hevige pijn dan de ellende maar te laten aansudderen met uiteindelijk veel slechtere gevolgen.

Inderdaad.


Daarmee ontkent Bman natuurlijk niet de onmenselijkheid van deze oorlog. Ik geloof zelfs wel dat Bman onderkent dat de motieven van Bush voor geen meter deugen maar dat dat Hussein dan weer geen minder erge klootzak maakt.

Inderdaad. Ik vertrouw die Bush natuurlijk voor geen meter. Ik heb dat ook ALTIJD gezegd. Zou ook nooit op die eikel gestemd hebben. Dat nu uitgerekend JIJ dit moet zien. :maf2:



het is zeker niet fraai dat Bush de Iraqi's de democratie en 'vrede' met veel geweld door de strot duwt maar gelukkig is er toch nog een lichtpuntje in deze beerput en dat is dat de Iraqi nu tenminste een kans krijgen op een in zijn algemeenheid beter bestaan, alhoewel het offer hiervoor hoog is, tuurlijk.

Jep.


PS als de echte ook nog meeleest, ik hoop dat je gevoel voor humor en relativeringsvermogen dit zijstapje van me even toestaan.

Tuurlijk. Ga nu maar vlug terug naar de kelder van je Ba'ath hoofdkwartier want ik heb Bush alweer gebeld voor een paar a10's en een bunkerbustertje.