PDA

Bekijk Volledige Versie : Student castreert 50 man



Mark
08-04-03, 14:40
Engineering Student Convicted for Castrating 50 Men

A Taiwanese student, studying in the US has been found guilty of castrating men, giving in to his patients sexual fantasies. Shuo-Shan Wang has told US authorities he started his 'career' in Australia, with four contracts.

Ken Frazee, prosecutor, said: "Wang bragged about doing 50 castrations, beginning with the four in Australia. Wang advertised on a fetish website for the procedure which is carried out while the patient is conscious."

Wang faces maybe 4 years in jail, and judge Fred Mester said: "It does not seem to me that Mr Wang is truly understanding the seriousness of this violation."
Source: www.news.com.au

Couscousje
08-04-03, 14:44
Die mensen hebben ziG toG vrijwillig laten castreren?

So, what's the big deal then?

Cc

Tomas
08-04-03, 15:00
Tomas heeft een stukje gelezen en is flauw gevallen.

Altijd al een kleinzerig mannetje geweest.

Mark
08-04-03, 15:05
Geplaatst door Tomas
Tomas heeft een stukje gelezen en is flauw gevallen.

Altijd al een kleinzerig mannetje geweest.

Lijkt het je niet spannend om te zien hoe je gecastreerd wordt Tomas?

Couscousje
08-04-03, 15:08
Geplaatst door Mark
Lijkt het je niet spannend om te zien hoe je gecastreerd wordt Tomas?

Vrijwilligsters met penisnijd nodig?

:D

Cc

~Panthera~
08-04-03, 17:33
Geplaatst door Couscousje
Vrijwilligsters met penisnijd nodig?

:D

Cc
--------------

:lol: eh....takbier of zo ??? :hihi:

Joesoef
08-04-03, 17:56
Het zou mij niets verbazen als Ron Haleber ook een videotje van zichzelf in de kast heeft liggen.

Couscousje
08-04-03, 18:03
Geplaatst door Joesoef
Het zou mij niets verbazen als Ron Haleber ook een videotje van zichzelf in de kast heeft liggen.

:haha:

Cc

Hamza-T
08-04-03, 18:14
heej joessoef ouwe vriend van me, kun je me eens vertellen wat er nou eigenlijk allemaal mis is met Ron Haberlen?

Joesoef
08-04-03, 18:22
Een tekstfragment van onze drs. Haleber, geliefd bij de UvA, op handen gedragen in stadsdeel de Baarsjes en gewaardeerd door vele intellectuele lezers. Wat dit genie hier eerder prikte :



Ron Haleber :
Ha, even genieten, weer lekker even schelden als vanouds...!

Ja jij als vette lesbische hoer doet het zeker nog goed bij de "gastarbeiders" op de wallen...! Toch moet je wel last hebben van die Bulgaarse moslima's, die gooien voor jou heel wat roet in het eten want ze werken graag onder de prijs... Die concurrentie kun je met je eeltige kut allang niet meer aan. Is je loverboy trouwens nog tevreden of loop je nu met een paar blauwe ogen rond...? Dat is nu eenmaal het risico van je vak...! Wanneer dringt het tot je stomme kutkop door dat hoeren hier helemaal niet gewenst zijn met hun beledigingen aan iedereen op dit prikbord die van je kotst...?

Je was niet meer te vinden door Tomas die een topic over je opende. Ik had al gekeken bij opsporing verzocht of er een lesbische teef was zoekgeraakt, maar nee. Toen dacht ik hem te helpen door wat oude herinneringen aan onze tampongooister op te halen. Dan komt ze meteen weer terug... En ja hoor.

Nou ik zal maar geen lesbische of pooiersites vermelden of over venerische ziektes, want die heb jij niet nodig. Als je om je heen kijkt zie je al pooiers, syph-junks en lesbische hoeren genoeg. Dus dat zou maar verspilde moeite zijn. Nou hierbij de even beste wensen die jij doet aan mijn adres, aan jou retour gezonden...!

Bewaar je vieze stinkende tamponnetjes nou maar voor Tomas, die is er misschien gek op...! Met dezelfde mij toegewenste trap in jouw van etter druipende kut retour...! Ga nou maar gauw naar de GG&GD voor een paar injecties tegen die sief van je - of heb je al hiv? Nou vind ik het wel weer mooi geweest, de groeten ouwe kuthoer...

Hamza-T
08-04-03, 18:28
Wat een magnifique hoogstaand intellectueel schrijverswerk levert de heer dokterandes Ron Haleber hier af, de vonken des abstractie en contradictie springen van mijn monitor ende beeldscherm af zijnde als regendruppels der cyber informatie........

Man hier is Joost Zwagerman niks bij.

Tomas
08-04-03, 18:30
Geplaatst door Joesoef
Een teksfragment van onze drs. Haleber, geliefd bij de UvA, op handen gedragen in stadsdeel de Baarsjes en gewardeerd door vele intelectuele lezers. Wat dit genie hier eerder prikte :

Je zou toch bijna denken dat die Ron wat tegen mij heeft...?

Waarom toch?

Wat heb ik misdaan?

Ik ben zo lief....

manc
08-04-03, 19:23
Geplaatst door Joesoef
Het zou mij niets verbazen als Ron Haleber ook een videotje van zichzelf in de kast heeft liggen. HAHAHAHA! :hardlach:

manc
08-04-03, 19:28
Geplaatst door Hamza-T
Wat een magnifique hoogstaand intellectueel schrijverswerk levert de heer dokterandes Ron Haleber hier af, de vonken des abstractie en contradictie springen van mijn monitor ende beeldscherm af zijnde als regendruppels der cyber informatie........

Man hier is Joost Zwagerman niks bij.

Waarlijk een leuke poging! Edoch je hebt in een zin zeker 6 taal-, spel- en andere fouten gemaakt. ;) :student:

Keep up the good work, Hamzat!

Orakel
08-04-03, 22:37
Geplaatst door Tomas
Tomas heeft een stukje gelezen en is flauw gevallen.

Altijd al een kleinzerig mannetje geweest.

:jeweetog:

Hoezo, ben jij nog niet "geholpen"?