PDA

Bekijk Volledige Versie : 12 April....JiHad ACTIE in Rotterdam gePlanD!!!



The General
09-04-03, 00:48
jihad [dzji'haad] (Arab) (de (m)) Je inspannen voor de zaak van God


http://www.ael.nl/aelflyer.jpg

Syphax
09-04-03, 01:08
Dan voel ik me helaas niet geroepen, want ik ben geen arabier. :zweep:
Ik denk wel dat je voorzichtig moet zijn voor het gebruik van het woord "Jihad", als mensen daar iets heel anders onder verstaan.

The General
09-04-03, 07:14
2 bullshit opmerkingen in 1 post......wat een prestatie :jammer:

Mark
09-04-03, 08:18
Hey general, mijn vraag uit de post van yehi is verwijderd... dus nogmaals:

Weet jij hoe de AEL staat ten opzichte van de boodschappen uit Hadiets?

plexus
09-04-03, 08:41
Geplaatst door J.M.T.
Jammer voor de AEL dat de meeste autochtonen tégen die oorlog zijn. Zij maken zich gewoon belachelijk! Zij willen alleen publiciteit! Jihad! Bah! En wat een moed zeg - een Jihad buiten het oorlogsgebied. Gewoon oproerkraaiers!

... :watte?: maak je 's niet zo druk het is gewoon een demonstratie...

plexus
09-04-03, 08:53
Geplaatst door J.M.T.
Propaganda voor de AEL demonstratie. Zij zullen zichzelf (en moslims) daarmee niet populairder maken in Nederland.

..JMT kom jij ook demonstreren :zwaai:

plexus
09-04-03, 09:23
Geplaatst door J.M.T.
Tuurlijk! Boeoeoeoe! roepen tégen de AEL!

..ja cool doe ik mee ..kunnen we erna nog een paar vlaggetjes in de fik steken...ik neem de stars en stripes mee..neem jij een britse vlag mee :fplet:

The General
09-04-03, 09:33
Geplaatst door J.M.T.
Tuurlijk! Boeoeoeoe! roepen tégen de AEL!

:haha: bakstenen koppen zal je bedoelen :haha:

plexus
09-04-03, 09:34
Geplaatst door J.M.T.
Nee hoor geen vlag-verbranden: ik ben niet tegen Britten en Amerikanen, wél tegen de AEL.

:haha:

Syphax
09-04-03, 10:13
Geplaatst door The General
2 bullshit opmerkingen in 1 post......wat een prestatie :jammer:

Goed he...thanks. :wohaa:

rafiq
09-04-03, 10:26
Beste General,


Heb jij ooit weleens Von Clausowitz gelezen? Zo niet dan geef ik je nederig het advies om eens te lezen over strategie en positioneren.

Zonder een goede strategie kameraad ga jij en je AEL flink bakzeil halen.

Ook het schermen met woorden en begrippen als Jihaad, Faisser Bi Illah etc worden door mensen als jij uitgeholt en gemarganiliseerd. . Pas daar mee op.


Nog even en The GENERAL himself komt met een Fatwa. Mensen zonder baard incl. ikzelf die denken met semi religieuze interpretatie te komen moeten vooral niet aan het woord komen. Kijk even naar die Egyptische "sjeikh". Ook zonder baard overigens.. Zeer glad ijs.
Dit is niet voor eigen belang maar voor het belang van de oemma. Ook de AEL is toch voor de oemma?

Of wordt de AEL het surrogaat van de oemma...Of erger nog van "Islamitisch bewustzijn" wat dat ook moge betekenen.

Bij groepjes ideeën die met de inrichting van de samenleving te maken hebben (en dus met regelementen) wordt er nog al snel kwaad aangericht. Plato's STAAT zouden wij nu een DICTATUUR noemen .

Vandaar dat Machiavelli, die dat als geen ander wist, met zijn vrolijke regelementen kwam in 1505.

Fillastiene
09-04-03, 10:30
Geplaatst door rafiq
Beste General,


Heb jij ooit weleens Von Clausowitz gelezen? Zo niet dan geef ik je nederig het advies om eens te lezen over strategie en positioneren.

Zonder een goede strategie kameraad ga jij en je AEL flink bakzeil halen.

Ook het schermen met woorden en begrippen als Jihaad, Faisser Bi Illah etc worden door mensen als jij uitgeholt en gemarganiliseerd. . Pas daar mee op.


Nog even en The GENERAL himself komt met een Fatwa. Mensen zonder baard incl. ikzelf die denken met semi religieuze interpretatie te komen moeten vooral niet aan het woord komen. Kijk even naar die Egyptische "sjeikh". Ook zonder baard overigens.. Zeer glad ijs.
Dit is niet voor eigen belang maar voor het belang van de oemma. Ook de AEL is toch voor de oemma?

Of wordt de AEL het surrogaat van de oemma...Of erger nog van "Islamitisch bewustzijn" wat dat ook moge betekenen.

Bij groepjes ideeën die met de inrichting van de samenleving te maken hebben (en dus met regelementen) wordt er nog al snel kwaad aangericht. Plato's STAAT zouden wij nu een DICTATUUR noemen .

Vandaar dat Machiavelli, die dat als geen ander wist, met zijn vrolijke regelementen kwam in 1505.

:rolleyes:

Welke Ummah?

Lima.

rafiq
09-04-03, 10:40
Zuster Fillastien,


Ik bedoel de moslim c.q. Marokkaanse oemma.

Al zijn we verdeeld ik zie hemdullah steedsmeer broeders en zusters die zich zelf organiseren en niet wachten tot 17 april om "van start te kunnen gaan".


Wij hebben nog steeds vreselijk te lijden onder allerlei <koloniale> ideeën. We hoeven niet te wachten op de grote "Leider" die ons uit "het slop haalt" of de Palestijnen.

Vaak geloven mensen echter dat ideeën niet in hun hoofd zitten, maar juist ver boven de mensen staan en dat zij juist de echte werkelijkheid achter datgene wat zich aan ons voordoet, zijn. Dat trekje zie ik steeds meer bij de AEL. Maar waar is het op gefundeerd?

Ik zie ze enkel alleen bij demonstraties..En hier op dit forum...

rafiq
09-04-03, 10:50
J.M.T.


Heb jij weleens gehoord van optisch bedrog?

Juichende mensen....Wat ben jij naief... En vrijheid gaat ten koste van anderen.

Vraag dat maar aan die student in de omgeving van Basra waar ze de lokale universiteit hebben leeggeroofd.

En maar juichen..En maar juichen.

Eerst heeft Amerika Saddam de God gegeven kans gegeven om het Iraakse verzet te breken.

Nu komt Amerika het Iraakse volk onderwerpen en zijn tol innen.

------------------------------------------------------------------------------
Binnekort kent nederland nog één partij: de PcdA

Misschien krijgen wij dan ook één Dictator



-----------------------------------------------------------------------------

manc
09-04-03, 11:15
Geplaatst door plexus
..ja cool doe ik mee ..kunnen we erna nog een paar vlaggetjes in de fik steken...ik neem de stars en stripes mee..neem jij een britse vlag mee :fplet:

Wel oppassen he? ;)

http://www.saroutfitter.com/Images/PRICELESS.jpg

plexus
09-04-03, 11:28
Geplaatst door manc
Wel oppassen he? ;)

http://www.saroutfitter.com/Images/PRICELESS.jpg


?

Puk
09-04-03, 11:48
Geplaatst door The General
jihad [dzji'haad] (Arab) (de (m)) Je inspannen voor de zaak van God


http://www.ael.nl/aelflyer.jpg

Hè lekker...

Fijne posting!

Hoef ik een keertje niet zélf aan te tonen hoe belachelijk de Arabische Europese Hezbollah is.

Nabil?! :duim:

rafiq
09-04-03, 11:49
Je neemt mij en jezelf in de zeik j.m.t. en de waarheid respecteer je ook niet. Laat staan historische bronnen.

rafiq
09-04-03, 11:56
Heeft iedere gebeurtenis zijn parralel in het verleden?

De slag om Khe San...

LIBERATED BASE MONUMENT THE AREA OF TACON PONT [sic] BASE BUILT BY U.S. AND SAIGON PUPPET. BUILT 1967. AIR FIELD AND WELL CONSTRUCTED DEFENSE SYSTEM. CO LUONG [town] DONG HA [county] QUANG TRI [province]. U.S. AND ARMY PUPPETS USED TO MONITOR THE MOVEMENT AND TRIED TO STOP ASSISTANCE FROM THE NORTH INTO THE BATTLE OF INDO CHINA (3 COUNTRIES).

AFTER 170 DAYS AND NIGHTS OF ATTACK BY THE SURROUNDING LIBERATION ARMY, TACON (KHE
SANH) WAS COMPLETELY LIBERATED. THE LIBERATION ARMY DESTROYED THE DEFENSE SYSTEM FOR THE BATTLE OF INDO CHINA. 112,000 U.S. AND PUPPET TROOPS KILLED AND CAPTURED. 197
AIRPLANES SHOT DOWN. MUCH WAR MATERIAL WAS CAPTURED AND DESTROYED. KHE SANH ALSO ANOTHER DIEN BIEN PHU FOR U.S.

Bas
09-04-03, 12:01
Geplaatst door J.M.T.
Nee hoor geen vlag-verbranden: ik ben niet tegen Britten en Amerikanen, wél tegen de AEL.

Juist wel verbranden, heb net aandeeltjes gekocht in Britse en Amerikaanse vlaggenmakers ;)

Puk
09-04-03, 12:07
Ik wil graag een AEH-vlag verbranden.
Weet iemand waar ik die kan kopen?

observer
09-04-03, 16:25
gezien de gebeurtenissen van vandaag

het ineenstorten van het regime
de nogal blije mensen in bagdad
etc

wordt de demo afgelast (mosterd na de maaltijd)
of wordt het nu een demo voor de volgende oorlog?

CyberMujahida
09-04-03, 16:34
Het enige waar ik problemen mee heb is inderdaad dat laden en lossen in Rotterdam.
Maar naar deze demonstratie van de AEL kom ik dus echt never nooit niet.

Mark
09-04-03, 19:54
Geplaatst door CyberMujahida
Het enige waar ik problemen mee heb is inderdaad dat laden en lossen in Rotterdam.
Maar naar deze demonstratie van de AEL kom ik dus echt never nooit niet.

hoezo niet?

Pytaghoras
09-04-03, 21:21
Geplaatst door The General
jihad [dzji'haad] (Arab) (de (m)) Je inspannen voor de zaak van God


http://www.ael.nl/aelflyer.jpg

Ik loop niet achter een stelletje nationalisten, die de Islam gebruiken wanneer hen het goed uitkomt. Het zijn juist zulke arabische nationalisten die uiteindelijk dictators worden. Daarnaast zijn het de arabieren die hun landen hebben verkocht aan de zionisten en aan de Amerikkanen.

En tevens zie ik dat de arabieren gestraft worden met wat ze gedaan hebben met de etnische minderheden in hun landen. Niemand die wat zei toen Iran aangevallen werd door de arabieren. Niemand die wat zei toen de koerden massaal werden vermoord. Niemand die wat zei toen er op een dag 80 kabyli´s in algerij werden vermoord tijdens de demonstratie. Maar als het de arabieren die vermoord worden, dan wordt er van alles geroepen: Jihad, Allah Okbar enz....

Ik ben tegen de oorlog omdat er kleine kinderen, vrouwen en oude mensen doodvallen. Ik hoop dat er een einde komt aan alle arabische nationalisten, aan alle arabische leiders en tevens aan die fucking zionisten.

barfly
09-04-03, 21:32
Geplaatst door Pytaghoras
Ik loop niet achter een stelletje nationalisten, die de Islam gebruiken wanneer hen het goed uitkomt. Het zijn juist zulke arabische nationalisten die uiteindelijk dictators worden. Daarnaast zijn het de arabieren die hun landen hebben verkocht aan de zionisten en aan de Amerikkanen.

En tevens zie ik dat de arabieren gestraft worden met wat ze gedaan hebben met de etnische minderheden in hun landen. Niemand die wat zei toen Iran aangevallen werd door de arabieren. Niemand die wat zei toen de koerden massaal werden vermoord. Niemand die wat zei toen er op een dag 80 kabyli´s in algerij werden vermoord tijdens de demonstratie. Maar als het de arabieren die vermoord worden, dan wordt er van alles geroepen: Jihad, Allah Okbar enz....

Ik ben tegen de oorlog omdat er kleine kinderen, vrouwen en oude mensen doodvallen. Ik hoop dat er een einde komt aan alle arabische nationalisten, aan alle arabische leiders en tevens aan die fucking zionisten.

Hier kan ik me wel zo'n beetje in vinden :duim:

CyberMujahida
09-04-03, 21:40
Waarom?

Nationalisme en Islam gaan gewoon niet samen.
Daarom.

barfly
09-04-03, 21:43
Ik zou daar aan toe willen voegen:
Politiek en religie gaan ook niet samen.

Puk
09-04-03, 23:00
Ik zat zo te denken... de oorlog in Irak is dus afgelopen. Dan heeft die demo van de Arabische Europese Hezbollah natuurlijk geen zin meer.

Maar ik zie desondanks toch wel mogelijkheden voor een actie in Rotterdam. Al die spullen van de Amerikanen moeten namelijk ook weer terug. Misschien komen de eerste scheepsladingen 12 april al wel aan.

Dan kan de Arabische Europese Hezbollah mooi helpen met de spullen daar uit te laden. Dat lijkt me geheel in de lijn van de actie te liggen! Toch?

Goed idee lijkt me dus...

kaassietoch
09-04-03, 23:10
Geplaatst door Pytaghoras
Ik loop niet achter een stelletje nationalisten, die de Islam gebruiken wanneer hen het goed uitkomt. Het zijn juist zulke arabische nationalisten die uiteindelijk dictators worden. Daarnaast zijn het de arabieren die hun landen hebben verkocht aan de zionisten en aan de Amerikkanen.

En tevens zie ik dat de arabieren gestraft worden met wat ze gedaan hebben met de etnische minderheden in hun landen. Niemand die wat zei toen Iran aangevallen werd door de arabieren. Niemand die wat zei toen de koerden massaal werden vermoord. Niemand die wat zei toen er op een dag 80 kabyli´s in algerij werden vermoord tijdens de demonstratie. Maar als het de arabieren die vermoord worden, dan wordt er van alles geroepen: Jihad, Allah Okbar enz....

Ik ben tegen de oorlog omdat er kleine kinderen, vrouwen en oude mensen doodvallen. Ik hoop dat er een einde komt aan alle arabische nationalisten, aan alle arabische leiders en tevens aan die fucking zionisten.

:duim: :duim: mooie Pytaghoras!

lennart
09-04-03, 23:12
Maar Puk, je dacht toch niet dat de Amerikanen al klaar zijn?

Er zijn 1,5 week geleden nog 120,000 soldaten naar de golf gestuurd, die gaan daar echt niet van de zon genieten.

Puk
09-04-03, 23:17
Geplaatst door lennart
Maar Puk, je dacht toch niet dat de Amerikanen al klaar zijn?

Er zijn 1,5 week geleden nog 120,000 soldaten naar de golf gestuurd, die gaan daar echt niet van de zon genieten.

Nou ja... ze zullen niet alle tanks meer nodig hebben, lijkt me zo.

En het was eigenlijk ook meer om die strijders van de Arabische Europese Hezbollah een hart onder de riem te steken... zeg maar. Dat hun actie niet helemaal voor niks is.

Pytaghoras
09-04-03, 23:22
Geplaatst door lennart
Maar Puk, je dacht toch niet dat de Amerikanen al klaar zijn?

Er zijn 1,5 week geleden nog 120,000 soldaten naar de golf gestuurd, die gaan daar echt niet van de zon genieten.

Nee, die zijn niet klaar, die gaan nog Syrie en Iran aanvallen. En die soldaten blijven daar om de olievooraden te beschermen. Zelfs de Amerikkaanse soldaten die gestationeerd zijn in Saudie Arabie, Qatar, Kuwait, Bahrain sinds 1991, blijven daar. Dat is de nieuwe manier van het vestigen van kolonies. De Amerikkanen hebben geen interesse in de Sahara, want die hebben ze wel in california. Ze zijn geinteresseerd in OLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

The General
09-04-03, 23:33
Geplaatst door Pytaghoras
Ik loop niet achter een stelletje nationalisten, die de Islam gebruiken wanneer hen het goed uitkomt. Het zijn juist zulke arabische nationalisten die uiteindelijk dictators worden.


AEL is tegen elke dictatuur en voor democratie. Daarnaast accepteren AEL-ers dat God ze geschapen heeft als Arabier, Imazighen, Sousi, enz. en zijn ze Hem daar dankbaar voor. Ze voelen zich absoluut niet beter. Maar ze zijn wel voor behoud van hun identiteit, taal en cultuur. En dit alles moet passen binnen het kader van de Islam...dat is het AEL uitgangspunt. En dat vind jij een probleem ?



Daarnaast zijn het de arabieren die hun landen hebben verkocht aan de zionisten en aan de Amerikkanen.


uhhh...racisme, generalisering en het verspreiden van nonsense..daar ben je heel goed in. Alsof Arabieren blij zijn met de dictaturen die hen besturen.



En tevens zie ik dat de arabieren gestraft worden met wat ze gedaan hebben met de etnische minderheden in hun landen. Niemand die wat zei toen Iran aangevallen werd door de arabieren. Niemand die wat zei toen de koerden massaal werden vermoord. Niemand die wat zei toen er op een dag 80 kabyli´s in algerij werden vermoord tijdens de demonstratie. Maar als het de arabieren die vermoord worden, dan wordt er van alles geroepen: Jihad, Allah Okbar enz....


Ten eerste stel je hier alle arabieren verantwoordelijk voor wat dictators en corrupte regimes doen. En je denkt te weten wie God staft en wie niet. Vertel eens..hoe groot waren de demonstraties hier in NL door de kabili's toen dat gebeurde in Algerije ? Je bent vol onzin...en suggereerd dat omdat er toen niets gedaan is er nu ook niets gedaan mag worden. AEL zal inshallah alle misstanden aankaarten....koerden, arabieren, kashmiri's enz.



Ik ben tegen de oorlog omdat er kleine kinderen, vrouwen en oude mensen doodvallen. Ik hoop dat er een einde komt aan alle arabische nationalisten, aan alle arabische leiders en tevens aan die fucking zionisten.

En hier geef ik niet eens commentaar op.

The General
09-04-03, 23:35
Geplaatst door CyberMujahida
Waarom?

Nationalisme en Islam gaan gewoon niet samen.
Daarom.

Islam en behoud van je taal cultuur gaan perfect samen.