PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik Wil Me Opgeven voor het programma



mysterious_girl
09-04-03, 12:56
JAAAAAAAAAAA JULLIE MOgEN MIJ FILMEN......ik zal je alvast in het kort vertellen wat je dan op de Nederlandse tv te zien krijgt.

Een felgele mercedes 207 met blauwe gordijntjes met maar 3 zit plaatsen. Want alle mogelijke ruimte moet benut worden voor de vele spullen die we meenemen. Tja waar de 7 kids dan moeten zitten....GEEN PROBLEEM. ....we maken van een koffertje en een doos met friteuse erin een zacht zit plaatsje en zo sla je 2 vliegen in een klap. We stoppen zo weinig mogelijk en rijden het liefst over afgelegen nationale landweggetjes door spanje en Frankrijk....WAAROM??? Gewoon om die tol uit de weg te gaan.
En dan de stop waar we met zn alle de hele heenweg naar uit hebben gekeken.....ALGAZIRAS...... voor we de boot instappen mogen we snel allemaal een duoche nemen en deelt mama lief de setjes kleding uit die sinds de C&A niet meer uit de plastic tas zijn getoverd. Vol bewondering kijken we naar elkaar....wow dat is wel een ander gezicht als we de afgelopen 2 dagen hebben gezien. Dan stappen we de boot in op weg naar het beloofde land. Eenmaal aangekomen........

En nu ga ik niet verder want dan wordt het programma niet meer leuk

Dus Sandra bel me zo snel mogelijk voordat de vakantieman je voor is!!!

Je kunt me bereiken op 06-000000000 en anders mailen naar www.marokkaansehistorie.com