PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke film?



Tomas
09-04-03, 19:58
Ik wil zaterdag naar de bios, maar ik heb geen flauw idee welke films er nu draaien. Heeft iemand een tip? Geen horror. Liefst een goeie triller.

Help ff. Laat die oorlog even voor wat ie is.

Couscousje
09-04-03, 20:03
The Ring en Final Destination 2.

Daredevil moet je vermijden.

Zuigt grote tijd.

Cc

Tomas
09-04-03, 20:06
Geplaatst door Couscousje
The Ring en Final Destination 2.

Daredevil moet je vermijden.

Zuigt grote tijd.

Cc

Is final destination geen horror?

Dutchguy
09-04-03, 20:10
The Ring krijgt hele goede kritieken. Denk dat ik die zelf ook wel eens ga zien als die in de videotheek komt.

sadeeQ
09-04-03, 20:12
http://www.cosmopolis.ch/tomundjerry2.jpg

nouwra
09-04-03, 20:13
Geplaatst door Tomas
Ik wil zaterdag naar de bios, maar ik heb geen flauw idee welke films er nu draaien. Heeft iemand een tip? Geen horror. Liefst een goeie triller.

Help ff. Laat die oorlog even voor wat ie is.

Captain Corelli's Mandolin

ehm....tis wel een oorlogsfilm...:vreemd:

www.pathe.nl :duim:

Tomas
09-04-03, 20:14
Journaliste, Rachel (Naomi Watts), gaat op onderzoek uit wanneer haar nichtje op gruwelijke wijze is overleden na het zien van een mysterieuze videoband. Iedereen die kijkt, ontvangt een telefoontje en krijgt te horen dat hij nog 7 dagen te leven heeft. Rachel kijkt de band en is zo dom de band te laten slingeren waardoor haar zoontje hem vindt en ook kijkt. Dan wordt het een race tegen de klok om binnen een week erachter te komen wat en wie de slachtoffers doodt…

Klinkt niet echt sterk, hoor...

Maar voorlopig hou ik het dus op The Ring.

nouwra
09-04-03, 20:14
Geplaatst door sadeeQ
http://www.cosmopolis.ch/tomundjerry2.jpg

:D

Tomas
09-04-03, 20:17
Geplaatst door nouwra
Captain Corelli's Mandolin

ehm....tis wel een oorlogsfilm...:vreemd:

www.pathe.nl :duim:


Gedurende de Tweede Wereld Oorlog wordt Griekenland belegerd door het Italiaanse leger. Ook het Griekse eiland Cephallonia ontkomt niet aan de Italiaanse bezetting. De Italiaan Antonio Correlli (Cage) is officier en heeft een enorme passie voor de mandoline. De Griekse Pelagia (Cruz) moet in het begin niets hebben van Antonio, maar raakt langzaam toch gecharmeerd door hem. Ook Antonio valt voor de schoonheid van Pelagia en het dorpje waar zij woont en begint zich af te vragen wat het nut van deze oorlog is.

Klinkt als een vrouwenfilm...

Ik mag dit keer kiezen, behalve horror dan.

Malcolm_X
09-04-03, 20:31
Johnny English met Rowan atkinson alias mr Bean

Tomas
09-04-03, 20:34
Geplaatst door Malcolm_X
Johnny English met Rowan atkinson alias mr Bean

De kinderen blijven thuis en ik mag kiezen, dus...

Is Bowling for Columbine misschien wat?

De Rode Roos
09-04-03, 20:45
Geplaatst door Tomas
De kinderen blijven thuis en ik mag kiezen, dus...

Is Bowling for Columbine misschien wat?

ja :)

Tomas
09-04-03, 20:51
Geplaatst door Grietje
Hot chick is leuk!
gaat over een amerikaans schoolmeisje, zo een whatever meisje, die in de morgen wakker wordt als man van middelbare leeftijd. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegt leuk hoor!!!!!!

Bowling draait alleen nog maar in a'dam. En daar wil ik niet dood aangtroffen worden, dus dat gaat ook al niet.

Hot Chick?


Jessica is het populairste meisje op de high-school, maar super arrogant. Dankzij een paar behekste oorbellen, wordt ze op een ochtend wakker in het lichaam van een man van dertig jaar! Jessica moet haar vriendinnen uit alle macht proberen te overtuigen wie zij/hij werkelijk is. Als ze gaat uitzoeken hoe ze haar eigen lichaam terug kan krijgen, ontdekt ze hoe oppervlakkig en gemeen ze altijd is geweest. Ondertussen is Clive (Rob Schneider) wakker geworden in het lichaam van Jessica. Hij/zij maakt echter van de gelegenheid gebruik om een lucratieve carrière te beginnen als stripper...

Mmm... Middelbare leeftijd al bereikt met 30 jaar... Hoe oud ben jij eigenlijk RR?

Klinkt een beetje meisjesachtig... Nou, die carriere als stripper maakt de film misschien nog boeiend. Ik hou wel van diepgang.

barfly
09-04-03, 20:56
De kinderen blijven thuis en ik mag kiezen, dus...

Foute aanpak! Kinderen uitbesteden en dan de Hellraiser cyclus huren uiteraard uitgezonderd deel 5 (die zuigt) en dan met drank en drugs (of chips en cola) een horror marathon houden! :D

Tomas
09-04-03, 21:03
Geplaatst door barfly
Foute aanpak! Kinderen uitbesteden en dan de Hellraiser cyclus huren uiteraard uitgezonderd deel 5 (die zuigt) en dan met drank en drugs (of chips en cola) een horror marathon houden! :D

Lijkt me eigenlijk wel een goed plan. Ik zal 's informeren of ik m'n vrouw ook bij de oppas kan onderbrengen.

barfly
09-04-03, 21:17
Geplaatst door Tomas
Lijkt me eigenlijk wel een goed plan. Ik zal 's informeren of ik m'n vrouw ook bij de oppas kan onderbrengen.

das nie gezellie :lol:

ZwYgStErr
09-04-03, 21:21
Geplaatst door Tomas
De kinderen blijven thuis en ik mag kiezen, dus...

Is Bowling for Columbine misschien wat?

Heb gehoord (en stukjes gezien) dat die echt top was!

The Ring was wel ok, had 'em wat enger verw8...maar absoluut geen aanrader als je geen stalen zenuwen hebt.

Jij als Nijmeegs mietje kan die dus beter niet kijken.

-Zs-

sadeeQ
09-04-03, 21:38
Geplaatst door ZwYgStErr
Heb gehoord (en stukjes gezien) dat die echt top was!

The Ring was wel ok, had 'em wat enger verw8...maar absoluut geen aanrader als je geen stalen zenuwen hebt.

Jij als Nijmeegs mietje kan die dus beter niet kijken.

-Zs-


:stomp: zwijg zwijg zwijg zwijgster

ZwYgStErr
09-04-03, 21:43
Geplaatst door sadeeQ
:stomp: zwijg zwijg zwijg zwijgster

En als ik dat niet doe spuit 11?

Of vond jij The Ring eng? :hihi: Mietje!

-Zs-

nouwra
09-04-03, 21:44
Geplaatst door Tomas
Bowling draait alleen nog maar in a'dam. En daar wil ik niet dood aangtroffen worden, dus dat gaat ook al niet.

hm..jammer
Die docu is zijn geld en reistijd meer dan waard.
ff serieus als je in een interessante bui bent, zeker doen

moenna
09-04-03, 22:14
Ben een echte filmfreak en vaste klant bij de plaatselijke bios! Dus ik kan je als geen ander adviseren, en ik heb altijd gelijk:D.

The Ring, absoluut niet doen! Wat een flauwe film, mijn hartslag is voortdurend en constant gelijk gebleven. Is echt niet veel soeps en de einde slaat al helemaal nergens op. Geen verbeelding, geen open einde, geen ontknoping, nada, niets. Het is gewoon een flutverhaal, en doet me sterk denken aan een schrijver die een LSD-tje te veel heeft ingenomen.

Final Destination 2: Dat is pas een thriller. Ook een beetje overdreven, maar wel humoristisch overdreven. Ik kreeg iig genoeg adrenaline-stoten:D.

The Recruit: Een erg goed verhaal, die de kijker in beginsel op het verkeerde spoor zet om het vervolgens met een onverwachte einde af te sluiten.

De rest van die teenermovies raad ik je af--> is niets voor een bejaarde:D...

sadeeQ
09-04-03, 22:21
Geplaatst door ZwYgStErr
En als ik dat niet doe spuit 11?

dan weet ik wel een oplossing om je de mond te snoeren

http://www.channa-place.com/MamzDollz/speen.jpg



Of vond jij The Ring eng? :hihi: Mietje!

-Zs-

:engel: mietje? de dame met wie ik was trapte er ook in :hardlach: :fpuh:

lennart
09-04-03, 22:29
Geplaatst door moenna
The Recruit: Een erg goed verhaal, die de kijker in beginsel op het verkeerde spoor zet om het vervolgens met een onverwachte einde af te sluiten.


Het einde was onverwacht?

Misschien dat ik em nog een keer moet kijken dan ;)

moenna
09-04-03, 22:38
Geplaatst door lennart
Het einde was onverwacht?

Misschien dat ik em nog een keer moet kijken dan ;)

Haha!

Ik doelde meer dat ik het niet verwacht had, dat die recruit (zijn naam is me even ontschoten) het op bluf speelde. Dat Pacino corrupt was, was duidelijk...

sadeeQ
09-04-03, 22:45
Geplaatst door Grietje

ps ben 18 :strik:

:verliefd: :verliefd: hmmm.mijn favoerite getal. :ego:

sadeeQ
09-04-03, 23:41
Geplaatst door Grietje
hihihihi
jajaja kheb je wel door hoor jij probeert de casonva van maroc.nl te zijn mij palm je niet in hoor met je mooie praatjes

Even later

:fplayer:

http://home.wanadoo.nl/paul.schuilenburg/Love_042.gif

ZIE je ik hou van je,
ik vin je zo lief en zo licht --
je ogen zijn zo vol licht,
ik hou van je, ik hou van je.
Hou van mij
dan is er liefde en geluk voor allebei
Je weet dat ik van je hou
nu ben ik diep in de rouw
Problemen hebben we gehad
maar onze toekomst samen is nog niet beklad
Daarom vraag ik met men volle hart
en hellemaal niet verward
Beloof me liefde en trouw
en word ooit mijn vrouw
je weet dat ik van je hou


http://home.wanadoo.nl/paul.schuilenburg/Love_043.gif




:haha: :haha: aangezien de almachtige en dappere beheer mijn schatje jmt door het riool heeft gespoeld ben ik naarstig op zoek naar een nieuwe liefde.

goed gedaan trouwens beheer,opgeruimd staat netjes

manc
09-04-03, 23:43
Geplaatst door sadeeQ
:haha: :haha: aangezien de almachtige en dappere beheer mijn schatje jmt door het riool heeft gespoeld ben ik naarstig op zoek naar een nieuwe liefde.

goed gedaan trouwens beheer,opgeruimd staat netjes [/B]

Echt waar? Wat is er dan allemaal gebeurd? Mooi gedicht trouwens... :melig:

sadeeQ
09-04-03, 23:51
Geplaatst door manc
Echt waar? Wat is er dan allemaal gebeurd? Mooi gedicht trouwens... :melig:

na vele klachten van autochtonen die klaagden dat die domme geit de weterlingen te schande maakte met haar domme posts en dreigden om klachten bij MIDI in te dienen indien beheer geen actie ondernam tegen deze domme westerse variant van al sahaaf.heeft beheer met pijn in het hart besloten om die racistische drol door de wc te spoelen :lachu: :lachu:

manc
09-04-03, 23:55
Geplaatst door sadeeQ
na vele klachten van autochtonen die klaagden dat die domme geit de weterlingen te schande maakte met haar domme posts en dreigden om klachten bij MIDI in te dienen indien beheer geen actie ondernam tegen deze domme westerse variant van al sahaaf.heeft beheer met pijn in het hart besloten om die racistische drol door de wc te spoelen :lachu: :lachu:

Ik ben blij dat er totaal geen domem geiten zijn die de Marokkanen mogelijk te schande maken door hun domme posts! Vooral jij laat met je parels van wijsheid en prachtige gedichten zien hoe het moet! :boogie:

Puk
09-04-03, 23:56
Geplaatst door sadeeQ
na vele klachten van autochtonen die klaagden dat die domme geit de weterlingen te schande maakte met haar domme posts en dreigden om klachten bij MIDI in te dienen indien beheer geen actie ondernam tegen deze domme westerse variant van al sahaaf.heeft beheer met pijn in het hart besloten om die racistische drol door de wc te spoelen :lachu: :lachu:

Al haar berichten zijn inderdaad weg.

Maar heeft ze nu ook een ban?

sadeeQ
10-04-03, 00:00
Geplaatst door manc
Ik ben blij dat er totaal geen domem geiten zijn die de Marokkanen mogelijk te schande maken door hun domme posts! Vooral jij laat met je parels van wijsheid en prachtige gedichten zien hoe het moet! :boogie:

tja die arrogante westerlingen ,ze zijn veel te bang voor hun ego.ik heb het nog zelfs opgenomen voor die geit en heb een hongerstaking uitgeroepen om mijn geliefde weer terug te krijgen :engel:

sadeeQ
10-04-03, 00:02
Geplaatst door Puk
Al haar berichten zijn inderdaad weg.

Maar heeft ze nu ook een ban?


wie volgt denk je?? :handbang: :handbang: :handbang:





lang leve beheer

manc
10-04-03, 00:04
Geplaatst door sadeeQ
tja die arrogante westerlingen ,ze zijn veel te bang voor hun ego.ik heb het nog zelfs opgenomen voor die geit en heb een hongerstaking uitgeroepen om mijn geliefde weer terug te krijgen :engel: Maar wat heeft JMT nu precies gedaan? Het viel me op dat ze altijd op haar 'anti-islam' houding werd 'gepakt' ook als het heel ergens anders over ging. Weet iemand wat de reden was voor deze actie?

Was dit weer zo'n geintje van Ba'ath beheer die moest laten zien dat ze echt wel de koele koningen van de digitale wereld zijn?

Puk
10-04-03, 00:04
Geplaatst door sadeeQ
wie volgt denk je?? :handbang: :handbang: :handbang:

lang leve beheer

Meen je dat sadeeQ? Gaan ze jou nu ook weer bannen?

Maar heeft J.M.T. nou een ban of niet?
Ik zoek het zelf wel op...

manc
10-04-03, 00:06
'Wij offeren ons Bloed, onze Ziel voor Ba'ath beheer!'




Sadeeq.

sadeeQ
10-04-03, 00:07
Geplaatst door sadeeQ
http://home.wanadoo.nl/paul.schuilenburg/Love_042.gif

ZIE je ik hou van je,
ik vin je zo lief en zo licht --
je ogen zijn zo vol licht,
ik hou van je, ik hou van je.
Hou van mij
dan is er liefde en geluk voor allebei
Je weet dat ik van je hou
nu ben ik diep in de rouw
Problemen hebben we gehad
maar onze toekomst samen is nog niet beklad
Daarom vraag ik met men volle hart
en hellemaal niet verward
Beloof me liefde en trouw
en word ooit mijn vrouw
je weet dat ik van je hou


http://home.wanadoo.nl/paul.schuilenburg/Love_043.gif




:huil: :huil: :huil:


grietje ,lekkere griet van me.laten mijn tranen je onberoerd???


:traan2: :traan2:

Puk
10-04-03, 00:08
J.M.T. heeft dus geen ban.
Wel al haar berichten gewist.

Ik ben toch wel benieuwd welk bericht nu de aanleiding was voor deze actie van Beheer.

sadeeQ
10-04-03, 00:14
Geplaatst door Puk
J.M.T. heeft dus geen ban.
Wel al haar berichten gewist.

Ik ben toch wel benieuwd welk bericht nu de aanleiding was voor deze actie van Beheer.


:moeilijk: verdorie, kun je nog steeds inloggen op je 2e nick "JMT"


beheer JMT is PUK.gooi ze eruit.

:hardlach:

Puk
10-04-03, 00:26
Geplaatst door sadeeQ
:moeilijk: verdorie, kun je nog steeds inloggen op je 2e nick "JMT"


beheer JMT is PUK.gooi ze eruit.

:hardlach:

Damn! Wat een scherpe geest.

SadeeQ! Je bent geniaal...

:corcky:

plexus
10-04-03, 07:49
Ken Park is wel ok! :zwaai:

Tomas
10-04-03, 11:24
Geplaatst door ZwYgStErr
Jij als Nijmeegs mietje kan die dus beter niet kijken.


Je verwart me weer 's met een ander. Maar ja, al die blanke mannen lijken toch al zo op elkaar.

The recruit is dus beter zo te horen...

Sorry Grietje, maar The Chick spreekt me echt niet aan met zo'n vieze vent van middelbare leeftijd.

En volgens mij is jmt geschrapt vanwege de vraag wat moslims toch in godsnaam aan de nederlandse cultuur hebben toevoegd.

Lijkt me toch een legitieme vraag? De joden hebben b.v. ons zoiets als de 2e wereldoorlog als fraai leermoment meegegeven. En dat heb ik de moslims nog niet zien doen!

Puk
10-04-03, 14:03
Geplaatst door Tomas
Je verwart me weer 's met een ander. Maar ja, al die blanke mannen lijken toch al zo op elkaar.

The recruit is dus beter zo te horen...

Sorry Grietje, maar The Chick spreekt me echt niet aan met zo'n vieze vent van middelbare leeftijd.

En volgens mij is jmt geschrapt vanwege de vraag wat moslims toch in godsnaam aan de nederlandse cultuur hebben toevoegd.

Lijkt me toch een legitieme vraag? De joden hebben b.v. ons zoiets als de 2e wereldoorlog als fraai leermoment meegegeven. En dat heb ik de moslims nog niet zien doen!

Huh?

Tomas, kan je dat van die 2e wereldoorlog en de Joden nader toelichten?
Wat bedoel je daar precies mee?

manc
10-04-03, 14:08
Geplaatst door Tomas
Je verwart me weer 's met een ander. Maar ja, al die blanke mannen lijken toch al zo op elkaar.

The recruit is dus beter zo te horen...

Sorry Grietje, maar The Chick spreekt me echt niet aan met zo'n vieze vent van middelbare leeftijd.

En volgens mij is jmt geschrapt vanwege de vraag wat moslims toch in godsnaam aan de nederlandse cultuur hebben toevoegd.

Lijkt me toch een legitieme vraag? De joden hebben b.v. ons zoiets als de 2e wereldoorlog als fraai leermoment meegegeven. En dat heb ik de moslims nog niet zien doen!

Ga in ieder geval NIET in de auto naar Rush Hour 2 kijken, want dan loopt het heeeeeeeeeeeel slecht met je af!

Dragon_Khan
10-04-03, 14:24
City of God (Cidade de Deus) van Fernando Meirelles. http://cidadededeus.globo.com/

http://cidadededeus.globo.com/english/images/sin_01.jpg

Jeugdbendes in Rio de Janeiro. Heel gewelddadig, maar geloofwaardiger dan bij Tarantino. Verontrustend, maar bijzonder knap gemaakt. Meirelles lapt alle cinematografische wetten aan zijn laars, zonder dat dat de film kwaad doet.

Een film die je bij het verlaten van de bisocoop niet meteen weer veregeten bent. Een dag later ook niet en een jaar later nog steeds niet.

Gaat dat zien. Premiere in Nederland op 6 februari.

* Een van de kritieken die ik op een forum heb gelezen. Lijkt mij een bijzonder goede film. :)

Bart
10-04-03, 14:26
Geplaatst door sadeeQ
http://home.wanadoo.nl/paul.schuilenburg/Love_042.gif

ZIE je ik hou van je,
ik vin je zo lief en zo licht --
je ogen zijn zo vol licht,
ik hou van je, ik hou van je.
Hou van mij
dan is er liefde en geluk voor allebei
Je weet dat ik van je hou
nu ben ik diep in de rouw
Problemen hebben we gehad
maar onze toekomst samen is nog niet beklad
Daarom vraag ik met men volle hart
en hellemaal niet verward
Beloof me liefde en trouw
en word ooit mijn vrouw
je weet dat ik van je hou


http://home.wanadoo.nl/paul.schuilenburg/Love_043.gif




:haha: :haha: aangezien de almachtige en dappere beheer mijn schatje jmt door het riool heeft gespoeld ben ik naarstig op zoek naar een nieuwe liefde.

goed gedaan trouwens beheer,opgeruimd staat netjes

Nieuwe carriere als loverboy?

Dragon_Khan
10-04-03, 14:28
Geplaatst door manc
Ga in ieder geval NIET in de auto naar Rush Hour 2 kijken, want dan loopt het heeeeeeeeeeeel slecht met je af!

Hoe weet je dat? Zelf ook gezien? Verklaart misschien wel een hoop... (grapje) ;)

Tomas
10-04-03, 15:33
Geplaatst door Puk
Huh?

Tomas, kan je dat van die 2e wereldoorlog en de Joden nader toelichten?
Wat bedoel je daar precies mee?

'tuurlijk Puk, geen probleem.

Zo'n 50 a 60 jaar geleden was er een hele grote oorlog, die zich niet alleen in Europa, maar ook in vele andere delen van de wereld afspeelde. Heel erg. Die periode noemt met de 2e wereldoorlog, omdat er jaren daarvoor ook zoiets dergelijks afspeelde. Echt heel erg.

Een bijkomstigheid in die 2e wo is dat een specifieke partij in die oorlog, genaamd de NAZI's heel veel Joden hebben vermoord, slechts omdat het Joden waren. Heel veel en heel erg.

Daar hebben we van geleerd dat racisme, stigmatiseren en generaliseren gevaarlijke vormen kan aannemen.

Je kunt er in de bieb vanalles over lezen.

Mark
10-04-03, 15:43
Geplaatst door Tomas
'tuurlijk Puk, geen probleem.

Zo'n 50 a 60 jaar geleden was er een hele grote oorlog, die zich niet alleen in Europa, maar ook in vele andere delen van de wereld afspeelde. Heel erg. Die periode noemt met de 2e wereldoorlog, omdat er jaren daarvoor ook zoiets dergelijks afspeelde. Echt heel erg.

Een bijkomstigheid in die 2e wo is dat een specifieke partij in die oorlog, genaamd de NAZI's heel veel Joden hebben vermoord, slechts omdat het Joden waren. Heel veel en heel erg.

Daar hebben we van geleerd dat racisme, stigmatiseren en generaliseren gevaarlijke vormen kan aannemen.

Je kunt er in de bieb vanalles over lezen.

Maar Tomas,

Daar heeft de wereld van geleerd en sindsdien komt dat niet meer voor :student:

sadeeQ
10-04-03, 15:44
Geplaatst door Bart
Nieuwe carriere als loverboy?


:bril: sorry ventje.je bent aan het verkeerde adres,ben geen homo en val niet op mannen :ego:


probeer je geluk bij dutchgay of puk of manc of ron :boeps:


:zwaai:

Bart
10-04-03, 15:52
Geplaatst door sadeeQ
:bril: sorry ventje.je bent aan het verkeerde adres,ben geen homo en val niet op mannen :ego:


probeer je geluk bij dutchgay of puk of manc of ron :boeps:


:zwaai:

Zeg sukkeltje, begrijpend lezen is ook een kunst, nietwaar? Een kunst die jij in ieder geval niet beheerst. En voor de duidelijkheid, ook al was ik homosexueel dan zou ik niet op jou vallen. Ik heb het niet zo op racistjes.

Tomas
10-04-03, 15:54
Geplaatst door Mark
Maar Tomas,

Daar heeft de wereld van geleerd en sindsdien komt dat niet meer voor :student:

Fijn he?

Maar Puk was blijkbaar overgeslagen bij de uitleg.

En voor ik het vergeet: naast racisme en generaliseren is ook het fenomeen der complottheorieen een basis geweest van die enorme slachting.

Je ziet de aversie van complottheorieen dan ook heel sterk in Europa en natuurlijk onder de Joden. Mensen die niet zoveel met deze oorlog hebben, houden er nog wel van valt mij op.

sadeeQ
10-04-03, 15:58
Geplaatst door Bart
Zeg sukkeltje, begrijpend lezen is ook een kunst, nietwaar? Een kunst die jij in ieder geval niet beheerst. En voor de duidelijkheid, ook al was ik homosexueel dan zou ik niet op jou vallen. Ik heb het niet zo op racistjes.


flikker dan lekker een hele eind op met je blanke tagna :haha: :haha:


:fpetaf:

Dragon_Khan
10-04-03, 15:59
Een Loverboy is iemand die onzekere meisjes met aandacht overstelpt en allerlei lieve attenties.

Dit is niet altijd even goed bedoeld. Nadat de meisjes verliefd zijn geworden, worden ze in de prostitutie gedwongen.

Bart
10-04-03, 16:05
Geplaatst door Dragon_Khan
Een Loverboy is iemand die onzekere meisjes met aandacht overstelpt en allerlei lieve attenties.

Dit is niet altijd even goed bedoeld. Nadat de meisjes verliefd zijn geworden, worden ze in de prostitutie gedwongen.

Suffe dozen dus.

mrz
10-04-03, 16:26
Een Loverboy is iemand die onzekere meisjes met aandacht overstelpt en allerlei lieve attenties.

Dit is niet altijd even goed bedoeld. Nadat de meisjes verliefd zijn geworden, worden ze in de prostitutie gedwongen.

Love manipulation rules, en dat doen de vrouwen even hard. T'is beter als genetische manipulatie i.i.g.

"L'Auberge Espagnole"