PDA

Bekijk Volledige Versie : Prikker maroc.nl met zweetvoeten opnieuw veroordeeld



Joesoef
10-04-03, 11:22
Zweetvoetenman opnieuw veroordeeld

Uitgegeven: 10 april 2003 12:03

DEN HAAG - De 39-jarige Rotterdammer T.T., die bekend staat als de zweetvoetenman, is donderdag opnieuw veroordeeld voor lokaalvredebreuk. Het gerechtshof in Den Haag legde hem een voorwaardelijke geldboete op van 250 euro.

Vorig jaar veroordeelde de politierechter de man tot een onvoorwaardelijke boete van 100 euro. Hij had met zijn zweetvoeten een enorme stankoverlast in de bibliotheek van de Technische Universiteit Delft veroorzaakt en zich niets aangetrokken van het toegangsverbod dat de universiteit hem had opgelegd.

Bibliotheek

Bij zijn bezoeken aan de bibliotheek deed T. expres zijn schoenen uit. Nu het hof hem ook schuldig heeft bevonden, stapt de man naar de Hoge Raad. Hij vindt dat de bibliotheek hem nooit de toegang had mogen weigeren. De zweetvoetenaffaire trok vorig jaar veel media-aandacht, onder meer van diverse buitenlandse kranten

Dragon_Khan
10-04-03, 12:05
:maf2: :haha: :maf3:

manc
10-04-03, 12:22
Het mooie is: deze kerel 'ken' ik al voormalig bezoeker van de bieb...het is een viezig bleek mannetje met een half baardje en vettig haar...MAAR het verhaal wordt nog mooier...

toen ik een jaar of 3 geleden samen met mijn liefje uit de bieb van de EUR kwam en op de tram stapte zat daar 3 stoelen verderop 'de zweetvoetenman'....jaja, ik herkende hem natuurlijk gelijk! En weet je wat bleek: dezelfde man heeft een verbod gekregen op toegang tot de Erasmusbieb omdat hij zich daar ooit heeft af zitten trekken!

I KID YOU NOT!

Mark
10-04-03, 12:36
Hmm nou die kennis is zo'n bieb is natuurlijk erg opwindend enzo.

Ik ben die vent gelukkig nooit tegengekomen, en aangezien ik de komende zondagen waarschijnlijk in de TU bieb zit ben ik blij dat ie een verbod heeft.

Tomas
10-04-03, 12:53
Geplaatst door manc

I KID YOU NOT!

Mmm.. Erasmusbieb zei je toch? Nou, als ik voro zaterdagavond geen film weet te verzinnen, wordt het dat dus.

Mark
10-04-03, 12:58
Tomas: je kan ook gewoon lekker thuis Harry Potter 2 kijken!

Bart
10-04-03, 13:53
Geplaatst door manc
Het mooie is: deze kerel 'ken' ik al voormalig bezoeker van de bieb...het is een viezig bleek mannetje met een half baardje en vettig haar...MAAR het verhaal wordt nog mooier...

toen ik een jaar of 3 geleden samen met mijn liefje uit de bieb van de EUR kwam en op de tram stapte zat daar 3 stoelen verderop 'de zweetvoetenman'....jaja, ik herkende hem natuurlijk gelijk! En weet je wat bleek: dezelfde man heeft een verbod gekregen op toegang tot de Erasmusbieb omdat hij zich daar ooit heeft af zitten trekken!

I KID YOU NOT!

Meen je dat nou? Dan ken ik hem ook. Hij viel altijd alle meiden lastig op de Erasmus. Wat een smerig ventje zeg.

Bart
10-04-03, 13:55
Geplaatst door varkentje
de naam van deze man is Tarik Tachouani.

Nee hoor, als bman gelijk heeft (en het over dezelfde heeft als ik denk) is het een autochtoon. Ik kan alleen niet meer op zijn naam komen.