PDA

Bekijk Volledige Versie : Koop T-Shirts van Al-Sahaf!!!



De Rode Roos
10-04-03, 20:59
:D :D :D

Manina
10-04-03, 22:28
:duim:
Waar zijn die te koop?
Hij is de beste comedian van het jaar wisten jullie dat al? :lole:

Orakel
10-04-03, 22:55
Geplaatst door De Rode Roos
:D :D :D

http://www.football365.com/mediastore/Story_Images/Homepage/elminbig.gif

:D

nouwra
10-04-03, 23:21
Geplaatst door Orakel
http://www.football365.com/mediastore/Story_Images/Homepage/elminbig.gif

:D

hm.... doet wat Che Geuverra achtig aan...:argwaan: Die kin in de lucht, de dromerige in-de-verte blik van wraak, die grijns, die gezichtstrekken.... *zucht*
a girl can't have it all
:D

ff serieus, ik zou het wel ontzettend erg vinden als hij gedood zou worden. Ik kan iemand met humor, hoe fout ook, altijd wel waarderen :(

De Rode Roos
10-04-03, 23:41
Geplaatst door nouwra
hm.... doet wat Che Geuverra achtig aan...:argwaan: Die kin in de lucht, de dromerige in-de-verte blik van wraak, die grijns, die gezichtstrekken.... *zucht*
a girl can't have it all
:D

ff serieus, ik zou het wel ontzettend erg vinden als hij gedood zou worden. Ik kan iemand met humor, hoe fout ook, altijd wel waarderen :(

Het is Che Guevara...het is politiek incorrect om Che een held te vinden, maar ik doe het toch. ;)

Ik ben het wel met je eens. Hopelijk zal die man niet gedood worden.

Iglo
10-04-03, 23:49
Geplaatst door De Rode Roos
Het is Che Guevara...het is politiek incorrect om Che een held te vinden, maar ik doe het toch. ;)

Ik ben het wel met je eens. Hopelijk zal die man niet gedood worden.
Vergeet niet, dat ook aan zijn handen het bloed van honderdduizenden vermoorde, gemartelde Iraki's kleeft. Deze man was in dienst van een wrede dictatuur. Dat hij zo grappig is maakt al die gedode Iraki's niet goed.

De Rode Roos
10-04-03, 23:54
Geplaatst door Iglo
Vergeet niet, dat ook aan zijn handen het bloed van honderdduizenden vermoorde, gemartelde Iraki's kleeft. Deze man was in dienst van een wrede dictatuur. Dat hij zo grappig is maakt al die gedode Iraki's niet goed.

Heeft hij direct bevelen gegeven om mensen te martelen? Misschien heb je gelijk, maar je hebt meer aan hem levend dan dood.

Iglo
10-04-03, 23:59
Geplaatst door De Rode Roos
Heeft hij direct bevelen gegeven om mensen te martelen? Misschien heb je gelijk, maar je hebt meer aan hem levend dan dood.
Tsja, wat denk je zelf. Hij was de afgezant bij de VN, hoofd van het ministerie van informatie. Natuurlijk heeft hij mensen laten doden, anders kom je nooit op zo'n positie. Maar het is inderdaad beter dat hij levend opgepakt word, en dan berechten. Ik kreeg een beetje het idee dat jullie Al-Sahaf wel een toffe peer vinden ;-), en je moet de zaken wel in het goede perspectief blijven bekijken. (hij zal waarschijnlijk dood beter af zijn dan levend, ik wil niet weten hoe die ex-Baath leden na de oorlog behandeld worden)

De Rode Roos
11-04-03, 00:20
Geplaatst door Iglo
Tsja, wat denk je zelf. Hij was de afgezant bij de VN, hoofd van het ministerie van informatie. Natuurlijk heeft hij mensen laten doden, anders kom je nooit op zo'n positie. Maar het is inderdaad beter dat hij levend opgepakt word, en dan berechten. Ik kreeg een beetje het idee dat jullie Al-Sahaf wel een toffe peer vinden ;-), en je moet de zaken wel in het goede perspectief blijven bekijken. (hij zal waarschijnlijk dood beter af zijn dan levend, ik wil niet weten hoe die ex-Baath leden na de oorlog behandeld worden)

Hij kwam op z'on hoge positie omdat hij goed kon slijmen. ;)

moenna
11-04-03, 00:30
Hoe cynisch het ook mag klinken, maar het was altijd een genot om naar die man te kijken. De bommen vielen twee straten verder, en nog blijven ontkennen...

Hij is gewoon een rasoptimist, en heb daarom ook sterk het vermoeden dat hij tijdens het bezoekje van Ratelband, een Tjakka-lezing van hem heeft bijgewoond en daardoor sterk geinspireerd is geraakt....

Dutchguy
11-04-03, 03:12
Geplaatst door Iglo
Tsja, wat denk je zelf. Hij was de afgezant bij de VN, hoofd van het ministerie van informatie. Natuurlijk heeft hij mensen laten doden, anders kom je nooit op zo'n positie. Maar het is inderdaad beter dat hij levend opgepakt word, en dan berechten. Ik kreeg een beetje het idee dat jullie Al-Sahaf wel een toffe peer vinden ;-), en je moet de zaken wel in het goede perspectief blijven bekijken. (hij zal waarschijnlijk dood beter af zijn dan levend, ik wil niet weten hoe die ex-Baath leden na de oorlog behandeld worden)

Je hebt wel gelijk hoor. Ik voelde ook een soort medelijden met deze man en plaatsvervangende schaamte dat hij zulke onzin moest verkondigen. Ergens begon ik hem ook 'grappig' te vinden. Maar het blijft natuurlijk een handlanger van Saddam en als zodanig heeft ook hij bloed aan zijn handen.