PDA

Bekijk Volledige Versie : Mohamed CHippih als Leider AEL!



Malcolm_X
10-04-03, 21:36
Mohamed Chippih wordt leider AEL NEderland...


Is nu bekend zo te zien op Nova
Had het al eerder gehoord van inside informatie...maar nu is het bekend gemaakt



Goede keus van AEL..!!! :blij:

Couscousje
10-04-03, 21:41
Gatverdamme, nu ben ik helemaal blij dat ik geen lid ben.

Ik geef ze 3 maanden en dan zijn ze in een fraude-sGandaal verwikkeld.

Dan kan hij dit keer buiten Nederland verhuizen in plaats van buiten Eindhoven.

Cc

Wizdom
10-04-03, 21:41
Geplaatst door Malcolm_X
Mohamed Chippih wordt leider AEL NEderland...


Is nu bekend zo te zien op Nova
Had het al eerder gehoord van inside informatie...maar nu is het bekend gemaakt



Goede keus van AEL..!!! :blij:

Ik vind dat een heel goede kandidaat, wellicht kan hij de AEL een vliegende start laten maken hier in Nederland!

Orakel
10-04-03, 21:49
Is er ook bekend wat hij gaat doen met zijn positie bij de Europese Moslim Liga?

Is dat te verenigen met de politieke doestellingen en/of aspiraties van de AEL?

Of het handig is weet ik niet, maar hij is verbaal erg sterk en kan dingen volgens mij ook met de nodige nuance neerzetten.

Malcolm_X
10-04-03, 21:50
Geplaatst door Couscousje
Gatverdamme, nu ben ik helemaal blij dat ik geen lid ben.

Ik geef ze 3 maanden en dan zijn ze in een fraude-sGandaal verwikkeld.

Dan kan hij dit keer buiten Nederland verhuizen in plaats van buiten Eindhoven.

Cc

haha...

Zo te zien mag je hem persoonlijk niet. Maar ja vind zelf dat het een goede keus is maar jah jij zal wel een reden hebben :giechel:

The General
10-04-03, 22:15
Zijn functie bij de Wereld Moslim Liga zal hij opgeven, en zich volledig beschikbaar stellen van de AEL.....

van de ene liga naar de andere :)


ps.

PUK......you suck..... :duivels: .... je weet wat ik bedoel :D

Couscousje
10-04-03, 22:24
Geplaatst door Malcolm_X
haha...

Zo te zien mag je hem persoonlijk niet. Maar ja vind zelf dat het een goede keus is maar jah jij zal wel een reden hebben :giechel:

Precies.

Ieder zijn mening.

;)

Cc

The General
10-04-03, 22:35
maar couscousje toch.....er zijn toch ook andere mensen binnen het AEL bestuur waarmee je het goed zou kunnen vinden ? ;)

sadeeQ
10-04-03, 22:42
Geplaatst door The General
maar couscousje toch.....er zijn toch ook andere mensen binnen het AEL bestuur waarmee je het goed zou kunnen vinden ? ;)

:hihi: :hihi:


toch niet die ene nabil heh??
:jeweetog:

nouwra
10-04-03, 22:43
Geplaatst door The General
ps.

PUK......you suck..... :duivels: .... je weet wat ik bedoel :D

hahaha :D

BenzzZZzz.......... :slaap:

moenna
10-04-03, 22:43
In mijn ogen een uitstekende keuze.

Hij weet de nodige nuances te brengen, wat momenteel erg nodig is.

Malcolm_X
10-04-03, 22:52
Hij weet ook genoeg over de islam....dus dat zal wel goed komen

Couscousje
10-04-03, 23:04
Geplaatst door The General
maar couscousje toch.....er zijn toch ook andere mensen binnen het AEL bestuur waarmee je het goed zou kunnen vinden ? ;)

Jawel, jij bent wel relaxed met je bomberjack en je paranoïde blik.

:D

Cc

Puk
11-04-03, 02:34
Geplaatst door The General
Zijn functie bij de Wereld Moslim Liga zal hij opgeven, en zich volledig beschikbaar stellen van de AEL.....

van de ene liga naar de andere :)


ps.

PUK......you suck..... :duivels: .... je weet wat ik bedoel :D

Die Benzakour heeft me mooi voor gek gezet inderdaad! Wat een loser is dat toch. Hij had heel goede papieren totdat hij ging optreden bij Barend & van Dorp. Dat was echt zo dramatisch slecht! En daarna ook nog dat plagiaatgevalletje bij de Volkskrant. Tfoe! Wat een lul. Ik heb hem dan ook per e-mail laten weten hoe teleurgesteld ik was in hem. Nooit wat op terug gehoord verdomme! Idioot..

Maar ik heb toen wel gezegd in een of ander topic dat ik die Benzakour niet meer als kandidaat zag. Dat heb jij dan kennelijk gemist. Die Benzakour had zichzelf heel vakkundig gesloopt.

Maar nu is het dus Chippih geworden. Erger kan dus echt niet! Heb je weleens goed naar dat hoofd gekeken van hem? Je schrikt je toch gewoon dood?! Hij heeft zo'n rare rechthoekige kop met veel te veel vlees. Is die gozer 26??? Ik dacht dat ie al 40 was ofzo. Nee... da's absoluut geen aanwinst voor de AEH als het gaat om charisma. Daar worden de dames in ieder geval niet warm van. Heb je die oren van die Chippih weleens goed bekeken? Man... daar ga je echt heel naar van dromen! Als jij zegt Chippih... dan zeg ik oren. Getver!

Maar inhoudelijk is het natuurlijk ook een stuk onbenul. Djeezus! Hij heeft namelijk helemaal niks te zeggen! Behalve dan dat hij niet met het CIDI durft te praten en dat Israëliërs best gedood mogen worden. En dan heeft ie ook nog een heel foute bril!

Konden jullie echt niks beters vinden?

Nee... ik stel me dus niet beschikbaar!

Simon
11-04-03, 07:57
Nu nog een nieuw kabinet :(

Couscousje
11-04-03, 08:27
Geplaatst door Puk
Die Benzakour heeft me mooi voor gek gezet inderdaad! Wat een loser is dat toch. Hij had heel goede papieren totdat hij ging optreden bij Barend & van Dorp. Dat was echt zo dramatisch slecht! En daarna ook nog dat plagiaatgevalletje bij de Volkskrant. Tfoe! Wat een lul. Ik heb hem dan ook per e-mail laten weten hoe teleurgesteld ik was in hem. Nooit wat op terug gehoord verdomme! Idioot..

Maar ik heb toen wel gezegd in een of ander topic dat ik die Benzakour niet meer als kandidaat zag. Dat heb jij dan kennelijk gemist. Die Benzakour had zichzelf heel vakkundig gesloopt.

Maar nu is het dus Chippih geworden. Erger kan dus echt niet! Heb je weleens goed naar dat hoofd gekeken van hem? Je schrikt je toch gewoon dood?! Hij heeft zo'n rare rechthoekige kop met veel te veel vlees. Is die gozer 26??? Ik dacht dat ie al 40 was ofzo. Nee... da's absoluut geen aanwinst voor de AEH als het gaat om charisma. Daar worden de dames in ieder geval niet warm van. Heb je die oren van die Chippih weleens goed bekeken? Man... daar ga je echt heel naar van dromen! Als jij zegt Chippih... dan zeg ik oren. Getver!

Maar inhoudelijk is het natuurlijk ook een stuk onbenul. Djeezus! Hij heeft namelijk helemaal niks te zeggen! Behalve dan dat hij niet met het CIDI durft te praten en dat Israëliërs best gedood mogen worden. En dan heeft ie ook nog een heel foute bril!

Konden jullie echt niks beters vinden?

Nee... ik stel me dus niet beschikbaar!

Let op mijn woorden!

Over een paar maanden komen witwaspraktijken naar boven.

Cc

Mark
11-04-03, 08:29
Hey Cc,

kennen de meeste moslims in Eindhoven elkaar? Lijkt wel soms zo!

Couscousje
11-04-03, 08:35
Geplaatst door Mark
Hey Cc,

kennen de meeste moslims in Eindhoven elkaar? Lijkt wel soms zo!

Ja, de Islamitische gemeensGap in Eindhoven is nogal heGt.

Maar in het geval van Piggie kent iedereen voornamelijk de reden waarom hij verhuisd is... :hihi:

Cc

Mark
11-04-03, 08:45
Geplaatst door Couscousje
Ja, de Islamitische gemeensGap in Eindhoven is nogal heGt.

Maar in het geval van Piggie kent iedereen voornamelijk de reden waarom hij verhuisd is... :hihi:

Cc

Als ik je goed begrijp heeft ie geld gejat.

Let op je centen Nabil! Hij is een vuile jatmoos :)

Is,
11-04-03, 09:26
`kzou zeggen goede keus, maar verder zullen we zien wat toekomst brengt.

Maarrruuhh Deze Zaterdag wel ff NRC kopen...:)

Mark
11-04-03, 09:27
Geplaatst door Is,
Maarrruuhh Deze Zaterdag wel ff NRC kopen...:)

hoezo?

Is,
11-04-03, 09:29
Geplaatst door Mark
hoezo?


Niet zaniken Mark,
gewoon doen wat ik zeg.

Waterval
11-04-03, 09:39
Geplaatst door Is,
Niet zaniken Mark,
gewoon doen wat ik zeg.



:wow: :nijn:

Is,
11-04-03, 09:41
Geplaatst door Waterval
:wow: :nijn:


..commanderen werkt het best bij die Ihollandien...

NIS1
11-04-03, 09:57
Ken deze gast niet, maar zal toch niks worden.. Zie hun standpunten over Israel.. Veel te dom!

Hoop na een paar jaar wel op een goede lobby voor de Arabieren.. :hihi:

Fillastiene
11-04-03, 10:01
Geplaatst door NIS1
Ken deze gast niet, maar zal toch niks worden.. Zie hun standpunten over Israel.. Veel te dom!

Hoop na een paar jaar wel op een goede lobby voor de Arabieren.. :hihi:

Jij bent natuurlijk zeer intelligent.

Lima.

kaassietoch
11-04-03, 10:04
:lachu: Ik hoef me alleen maar het optreden van Piggie bij "Rondom Tien" te herrinneren om te constateren dat de AEH een goede keuze heeft gemaakt, dit wordt een waar mediafestijn waar Al-Sahhaf nog een puntje aan kan zuigen en het zet de AEH in precies het licht dat ze verdienen. Ik begrijp alleen dat meneer nogal eens zijn zukken vult met andermans geld, dat wordt dus helaas al vrij snel een of ander commissariaatje :jammer:

Mark
11-04-03, 10:04
Geplaatst door Is,
Niet zaniken Mark,
gewoon doen wat ik zeg.

Jawohl Herr Sturmbahnfuhrer!!

The General
11-04-03, 10:18
Geplaatst door NIS1
Ken deze gast niet, maar zal toch niks worden.. Zie hun standpunten over Israel.. Veel te dom!


Palestina is bezet door een staat van joodse, hoofdzakelijk westerse, kolonisten. Verzet hiertegen is vanzelfsprekend en legitiem. De AEL erkent het bestaansrecht van deze zionistische entiteit niet. Deze entiteit dient te worden ontmanteld en op te gaan in een ongedeelde Palestijnse staat, die onderdeel wordt van de nieuw te vormen Arabische federale staat. De AEL ondersteunt pogingen om te komen tot een vreedzame oplossing van het conflict. Een rechtvaardige vrede zal rekening houden met de rechten van alle verdrevenen.

bron: ael.nl

vertel eens ?

Mark
11-04-03, 10:38
Geplaatst door The General
Palestina is bezet door een staat van joodse, hoofdzakelijk westerse, kolonisten. Verzet hiertegen is vanzelfsprekend en legitiem. De AEL erkent het bestaansrecht van deze zionistische entiteit niet. Deze entiteit dient te worden ontmanteld en op te gaan in een ongedeelde Palestijnse staat, die onderdeel wordt van de nieuw te vormen Arabische federale staat. De AEL ondersteunt pogingen om te komen tot een vreedzame oplossing van het conflict. Een rechtvaardige vrede zal rekening houden met de rechten van alle verdrevenen.

bron: ael.nl

vertel eens ?

Jullie zijn dus VOOR de opheffing van het land Marokko?

The General
11-04-03, 10:46
yep

kaassietoch
11-04-03, 10:48
Geplaatst door The General
Palestina is bezet door een staat van joodse, hoofdzakelijk westerse, kolonisten. Verzet hiertegen is vanzelfsprekend en legitiem.


Ik ga me nou altijd afvragen hoe dat de AEH dat verzet ziet als één van haar prominenten deze teksten plaatst met plaatjes van gemaskerde strijders behangen met geweren als ondertekening.

Watnietbezetis
11-04-03, 10:50
Geplaatst door Malcolm_X
Mohamed Chippih wordt leider AEL NEderland...


Is nu bekend zo te zien op Nova
Had het al eerder gehoord van inside informatie...maar nu is het bekend gemaakt



Goede keus van AEL..!!! :blij:

Voor zover ik 'm ken, vind ik hem alleen goed voor de Wereld moslim liga.

Ik ben van mening dat de AEL een grote fout begaat door hem als leider te benoemen.

N.

Mark
11-04-03, 10:59
Nog even een domme vraag:

welke landen zullen opgaan in deze arabische federatie??

The General
11-04-03, 11:06
Alle arabische landen..incl. Palestina...en ander bezette gebieden zoals de Spaanse enclaves in Marokko bijvoorbeeld

Tomas
11-04-03, 11:12
Geplaatst door The General
Alle arabische landen..incl. Palestina...en ander bezette gebieden zoals de Spaanse enclaves in Marokko bijvoorbeeld

Met welk percentage aan arabieren is een land arabisch volgens jou?

En wat vind jij van partijen die streven naar zo iets voor alle arische landen? Waarbij NL dus ook als arisch land wordt benoemd.

The General
11-04-03, 11:42
Geplaatst door Tomas
Met welk percentage aan arabieren is een land arabisch volgens jou?


wauw...en totaal nieuwe discussie....welk land is arabisch en welk niet...gewoon om in een deuk te liggen :melig2: :melig2:



En wat vind jij van partijen die streven naar zo iets voor alle arische landen? Waarbij NL dus ook als arisch land wordt benoemd.

uhhh....wel eens gehoor van de EU ?

1 munt
centraal gezag
geen grenzen
gelijke wetten
gelijk belastingen
nu nog 1 president :)

Mark
11-04-03, 11:52
Geplaatst door The General
wauw...en totaal nieuwe discussie....welk land is arabisch en welk niet...gewoon om in een deuk te liggen :melig2: :melig2:


Nou, ik kan ze niet zo 1 2 3 opnoemen!

Ff denken de volgende landen zijn voor mij twijfelgevallen:

- Sudan?
- Mauretanie?
- wat van die Russiche deelrepublieken??
- zanzibar?

Mark
11-04-03, 11:53
Geplaatst door Tomas
Met welk percentage aan arabieren is een land arabisch volgens jou?

En wat vind jij van partijen die streven naar zo iets voor alle arische landen? Waarbij NL dus ook als arisch land wordt benoemd.


jij hebt wel je WO2 revival periode deze week zeg :)

Tomas
11-04-03, 12:13
Geplaatst door Mark
jij hebt wel je WO2 revival periode deze week zeg :)

Ik verlang de laatste tijd wat naar het verleden, ja. Kan zo nu en dan gebeuren. Maar dat gaat wel weer over.

Maar wat denk jij? Kan of wil Nabil de vraag niet begrijpen? Zal het zin hebben om het verschil tussen een arisch staat en een eropese unie uit te leggen?

Mark
11-04-03, 12:17
Geplaatst door Tomas
Ik verlang de laatste tijd wat naar het verleden, ja. Kan zo nu en dan gebeuren. Maar dat gaat wel weer over.

Maar wat denk jij? Kan of wil Nabil de vraag niet begrijpen? Zal het zin hebben om het verschil tussen een arisch staat en een eropese unie uit te leggen?

Ja maar Tomas toch, Ariers zijn een kunstmatige uitvinding uit de jaren 30, die bestaan helemaal niet! Arabieren wel :)

observer
11-04-03, 12:26
deze man is dus gewoon een verlengstuk van wahabitsche saudi's

straks blaft de ael als het baasje dat wil

nouwra
11-04-03, 12:53
Geplaatst door Puk
Maar nu is het dus Chippih geworden. Erger kan dus echt niet! Heb je weleens goed naar dat hoofd gekeken van hem? Je schrikt je toch gewoon dood?! Hij heeft zo'n rare rechthoekige kop met veel te veel vlees. Is die gozer 26??? Ik dacht dat ie al 40 was ofzo. Nee... da's absoluut geen aanwinst voor de AEH als het gaat om charisma. Daar worden de dames in ieder geval niet warm van. Heb je die oren van die Chippih weleens goed bekeken? Man... daar ga je echt heel naar van dromen! Als jij zegt Chippih... dan zeg ik oren. Getver!

pff.. :rolleyes:

z-w-a-k

Puk
11-04-03, 14:27
Geplaatst door nouwra
pff.. :rolleyes:

z-w-a-k

Maar ik heb wel gelijk. Het is gewoon een enorme vetvlek of niet? Dat straalt toch niks uit op TV?

Hamza-T
11-04-03, 15:30
Jullie zijn dus VOOR de opheffing van het land Marokko?

Nog eerder voor de opheffing van de AEL, en ik vind Muhammed Cheppih niet consequent.

rafiq
11-04-03, 17:12
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd;
alles op z'n tijd, ofwel wat Marx eens in een Taoistische bui zei: "De revolutie komt altijd op tijd."

Mijn reactie op de kandidatuur van Cheppi was die van "Shock and Awe".

Broeder Cheppi is goed onderlegd in de Nederlandse taal en zijn Islamitische kennis is goed. Ik ken hem persoonlijk. Hij is ook van Berber afkomst meen ik. Maar dat doet niet terzake.

Maar ik heb een gevoel van onbehagen.

Mensen als blad aan een boom omdraaiden en plotseling voor de AEL zijn. Dat vindt ik vreemd.

Of de Moslim World League heeft gefaald met tevens zijn directeur. De keuze voor de AEL zou dus een zwakte bod zijn. Meestal is dat als mensen een overstap maken macht kwijt waren en dus niets meer te verliezen hebben.

Of de AEL kan nieuwe kansen bieden omzich te profileren en de Arabische nationalisme kan een halt worden toe geroepen.

De AEL moet GEEN platform worden van internationale statements. Zie het optreden van Cheppi inzake Mullah Krekar bij NOVA. Maar ja als "onzuivere" taal al onopgemerkt over het scherm schiet dan is de
quest voor logica natuurlijk veel te hoog gegrepen.
En rationaliteit nu is juist gebaseerd op logica.

Motto onze vrienden zitten overal ?

Wij hier hebben via disciplinering en indoctrinatie geleerd om vooral eerst te denken en dan te handelen. En meestal werk dat dan ook zo (met name via allerlei structurele maatregelen die intussen ingebouwd zijn en als NORMAAL aanvaard worden.
Er is wat ruimte gelaten (privé vooral) waar je je te buiten mag gaan,
natuurlijk ook binnen grenzen) voor je eigen identiteitsvorming. Cultuur wordt om die rede gesubsidieerd.
Maar wat was het bestaansrecht dan van de MWL? Of staat en valt de MWL Nederland bij de gratie van Cheppi?

Meestal is in het zakenleven dat als een Algemeen Directeur bestijds opstapt geen goed signaal voor de aandeelhouders. Het signaal is ; We gaan bakzeil halen.

BiL@L
11-04-03, 17:24
Khair Insha'Allah...

rafiq
11-04-03, 17:26
Het nulnummer van de AEL is nog maar net verteerd (en verwekt) of de volgende editie ligt al weer klaar.

Broeder Cheppi < wars van elke trend > zou de stok overnemen van het interim bestuur.

Vooraf nog een interessante discussie over een van de meest over het hoofd geziene aspecten zou de AEL bijeenkomst van 17 april juist een ritueel zijn waarbij eigenlijk al besloten is dat Cheppi voorzitter is en niet wordt.

De besluitvorming binnen de AEL daar lees je nou nooit eens iets over. Vreemd dat NOVA toch diverse bronnen heeft.

Nabil Marmouch is daar niet de beroerdste in en gaat dit taboe natuurlijk keihard doorbreken. Als action man natuurlijk. Het is een genoegen de man aan het werk te zien.

Met die gedachte lijken de kansen voor een MuslemWorldLeague remake (braak) niet eens ondenkbaar.

Zo gaan we de nieuwe eeuw (waar specifiek aan gerefereerd wordt zodat het geheel vreemd genoeg erg tijdsgebonden wordt) toch nog hoopvol in. Er wordt hier door Cheppi een verhaal verteld zonder overbodige verhaallijnen en sentimentaliteiten.

Gaan we net als de communisten 17 april werken met groene en rode kaarten ?

Sawda
12-04-03, 07:23
Geplaatst door Couscousje
Gatverdamme, nu ben ik helemaal blij dat ik geen lid ben.

Ik geef ze 3 maanden en dan zijn ze in een fraude-sGandaal verwikkeld.

Dan kan hij dit keer buiten Nederland verhuizen in plaats van buiten Eindhoven.

Cc

CC,

Jij beweert dat Cheppih betrokken is bij de fraude zaak in Eindhoven. Jij beschuldigt hem van een feit waarvan jij niet voor 100% zeker bent dat hij dat ook daadwerkelijk heeft gedaan. Mocht je toch 100% zeker zijn dan vind ik het niet op zijn plaats dat jij dat op internet verkondigt nota bene nog op Maroc.nl die vaak wordt bezocht door sensatiekickers.

Volgens de regels van de Islam is het zo, op het moment dat iemand een ander beschuldigt van iets wat niet op waarheid is berust, te vergelijken is met het plegen van een moord!

Ook al zou het misschien waar kunnen zijn, een persoon kan altijd in die tussentijd veranderen. Mag zo een persoon dan niet de kans krijgen? Hoe vaak komt het voor dat een kafir moslim wordt. Okee hij is dan geen kafir geweest maar ook een moslim kan fouten maken, hij/zij kan altijd touba doen als je maar bewust bent van wat je fout hebt gedaan en niet in herhaling treedt.

Wees je bewust wat voor gevolgen jouw uitlatingen voor Cheppih hebben (eigenlijk ook voor de moslimgemeenschap).

Gezien jouw reacties stel jij je nogal defensief op, zie mijn reactie als een advies en niet als kritiek naar jou toe.

As salaam ou alaikum

rafiq
12-04-03, 11:28
Beste Sawda,

Reageer toch niet op de neurotische praatjes van een geissoleerd persoon als CC.

Mevrouw CC denkt daadwerkelijk over betrouwbare bron dingen te weten.

In dat opzicht is ze net zo betrouwbaar als de praatjes van de charlatan uit amsterdam die dacht namens de AEL te spreken en zich zelf een belangrijke rol zag in het gebeuren.

Daarbij komt dat de naam CC voor mij niet direct de naam is die een objectieve discussie waarborgt.

Vroeger zuster Sawda, dacht ik dat een rationele benadering begeleid door onweerlegbare feiten, voor welke problematiek dan ook een garantie was voor een zuivere discussie. Van dat naieve standpunt heb ik afstand moeten nemen.

Een kameraad heeft me kort geleden iets geschreven over het dubieuze karakter van informatie in het algemeen. Ik ben het daar hartgrondig mee eens maar het schept voor sommigen de mogelijkheid om daar al dan niet opzettelijk, misbruik van te maken.

CC, zo betrouwbaar als ze is wordt ze toch nog geciteerd en zelfs gedoogd met het verspreiden van leugens die in het eindhovense niet worden weerlegd. Wat zijn haar bronnen? toch niet de bronnen uit de Moskee?
Velen zoals bv. CC, hanteren dat welbewust om er zich op kritieke momenten achter te kunnen verschuilen en om hun "uniek" zijn aan te tonen.

Muah...

In ieder geval blijkt dat iedere discussie over wat voor moslim vraagstukken onvermijdelijk op de achtergrond blijft in het circuit door roddels en achterklap.
Zó onzuiver wordt dit soort discussies gevoerd.

Couscousje
12-04-03, 11:37
:haha:

Ga toG spelen, jullie allebei.

De gevolgen voor Mohammed Cheppih zullen me een worst wezen. Wat de media betreft, die nemen wel vaker onjuiste dingen over, zoals het feit dat hij in Mekka is "afgestudeerd", terwijl hij ik geloof het toG wel heel erg vaak gezakt is en zijn opleiding niet heeft afgemaakt.

Wat rafiq betreft, die staat erom bekend een enorm aandaGtsprobleem te hebben. Hij wil per se de enige zijn die claimt Piggie te kennen, nou van mij mag hij. Maar om naar de statements te luisteren van iemand die vorig jaar pas heeft geleerd hoe je moet bidden en nu denkt dat hij de antwoorden heeft op Islamitische vraagstukken, dan wel denkt dat zijn eigen mening als "de waarheid" moet gelden, is niet mijn zaak. Wie in rafiqs zielige poginkjes naar boven te likken en naar beneden te trappen wil geloven, moet dat vooral zelf weten.

Ik spreek namens de Eindhovense gemeensGap die deze mening over Piggie is toebedeeld. En geloof me, het overgrote gedeelte hier is maar al te blij dat deze man is opgehoepeld.

Cc

P.S.: Een objectieve discussie bestaat niet. Iedereen doet alles vanuit zijn of haar referentiekader. Dus een discussie is per definitie subjectief.
P.P.S.: Of hij berouw toont of niet, dat is iets tussen hem en zijn God. Ik en met mij genoeg anderen zullen hem altijd blijven zien als de corpulente fraudeur van Eindhoven. Heeft ie daar moeite mee, hij weet me te vinden. Anders zijn moeder wel. Voor mij is het eens een dief, altijd een dief.

Couscousje
12-04-03, 11:44
P.S.: Het is toG te gek voor woorden dat sommigen anderen hun mening wil opdringen. Je hoeft die vetklep toG niet te mogen? Dit is een vrij land, waar iedereen reGt heeft op een visie op dingen.

Sawda
12-04-03, 11:50
Geplaatst door Couscousje
P.S.: Het is toG te gek voor woorden dat sommigen anderen hun mening wil opdringen. Je hoeft die vetklep toG niet te mogen? Dit is een vrij land, waar iedereen reGt heeft op een visie op dingen.

Niet mogen is toch heel wat anders dan een persoon van iets te beschuldigen, Cc.

Couscousje
12-04-03, 11:55
Geplaatst door Sawda
Niet mogen is toch heel wat anders dan een persoon van iets te beschuldigen, Cc.

Het ene is een gevolg van het andere, Sawda. En ik sprak over dat eeuwige gezeik van die oligofreen van een rafiq, die het maar niet sGijnt te lukken ook maar enigzins intelligent over te komen hier.

Cc

Petrus
12-04-03, 12:02
Dat is niet slim, om voor Chippih te kiezen. Ten eerste is hij natuurlijk hoe dan ook besmet in die Eindhoven zaak. Als woordvoerder van de familie heeft hij dingen gezegd waar hij zelf beter had moeten weten. Ook zijn banden met Wahabi-achtigen in Saoedie Arabie op zijn minst verdacht.

Daarnaast zie ik in Amsterdam inmiddels ongeveer 50% van de Arabische en Berber meisjes geen hoofddoek dragen. Nu zijn zij vast nog steeds 100% moslim, maar ze zullen weinig op hebben met een religieuze hardliner. Daarmee verklein je je achterban wel enorm. De keuze voor een Berber is wel weer slim. Maar goed, met zo'n kleine achterban kun je nooit veel betekenen.

Ook heeft Chippih in discussies zoals toen tijdens rondom tien zelfs wanneer hij een goed punt had zijn gelijk niet kunnen halen. Hij is een zeer slecht woordvoerder die zich eerder door emoties dan zijn verstand laat leiden. Nee, slim is het niet. Hij vertegenwoordigt gewoon een te kleine groep mensen en die vertegenwoordigt hij nog niet goed ook.

BiL@L
12-04-03, 12:28
Geplaatst door Couscousje
Voor mij is het eens een dief, altijd een dief.

Maar jij bent geen God. :knipoog:

Weet je wat ik een keer heb gelezen Cc, iets wat mij echt heeft geraakt. Namelijk dat God ons zal beoordelen op de manier waarop wij anderen beoordeelden.
:slaap:

Groetjes uit R'dam...
:zwaai:

BiL@L
12-04-03, 12:29
Geplaatst door rafiq

Een kameraad heeft me kort geleden iets geschreven over het dubieuze karakter van informatie in het algemeen. Ik ben het daar hartgrondig mee eens maar het schept voor sommigen de mogelijkheid om daar al dan niet opzettelijk, misbruik van te maken.

Leg eens uit...
:)

Couscousje
12-04-03, 12:39
Geplaatst door BiL@L
Maar jij bent geen God. :knipoog:

Weet je wat ik een keer heb gelezen Cc, iets wat mij echt heeft geraakt. Namelijk dat God ons zal beoordelen op de manier waarop wij anderen beoordeelden.
:slaap:

Groetjes uit R'dam...
:zwaai:

Ik ben geen God, dus ik heb geen reGt op een mening?

Ga daar, BiL@L.

Ik beoordeel Piggie al gelang mijn eigen referentiekader, dat wil zeggen wat ik van hem weet, van zijn vetzuGtige broertjes en zusjes, van zijn vader en moeder en ex-vrouw, van mijn eigen ervaringen met hem, de ervaringen van de Eindhovense Islamitische gemeensGap met hem en dat is mijn goed reGt om dat te doen.

Het is typisch dat fundamentalistisch Nederland keer op keer naar dat "God is de enige die kan oordelen"-stokpaardje grijpt, zodra 1 van de kutfundi's bekritiseerd wordt op zijn gedrag. God is de enige die kan oordelen over zijn Islam. Ik mag eGt wel oordelen over zijn gedrag binnen de maatsGappij. Ik heb geen 1 opmerking gemaakt over die vetklep met betrekking tot het praktiseren van zijn geloof en dat is ook mijn zaak niet, so get off my back.

Daa-haag!

:zwaai:

Cc

BiL@L
12-04-03, 13:54
Het gaat mij helemaal niet om of je een eigen mening mag hebben of niet. Om nog maar te zwijgen over dat je eigenlijk maar 1 authentieke bron kent, namelijk je ervaringen zelf met hem. Alles wat daarnaast ligt is een gerucht wanneer je het niet kunt bewijzen. En om je nou te gaan vergelijken met overleveraars als Muslim of Buchari gaat mij te ver...

Wat is er fundamentalistisch aan Cheppih?

Er is niets typisch aan hoor. Iedere leider van de AEL zal zwart gemaakt worden.

Los van of dat de aantijgingen waar zijn of niet. Zoals ik hem nu ken is het een vriendelijke man, met een eigen gezinnetje en die ook nog eens zijn plicht vervult in het doen van da'wah.

Je noemt hem een kutfundi, volgens mij zeg je dan iets met betrekking tot het praktiseren van zijn geloof. Maar vooralsnog blijft mijn vraag staan, wat is er fundamentalistisch aan Cheppih?

Couscousje
12-04-03, 14:22
Geplaatst door BiL@L
Het gaat mij helemaal niet om of je een eigen mening mag hebben of niet. Om nog maar te zwijgen over dat je eigenlijk maar 1 authentieke bron kent, namelijk je ervaringen zelf met hem. Alles wat daarnaast ligt is een gerucht wanneer je het niet kunt bewijzen. En om je nou te gaan vergelijken met overleveraars als Muslim of Buchari gaat mij te ver...

Wat is er fundamentalistisch aan Cheppih?

Er is niets typisch aan hoor. Iedere leider van de AEL zal zwart gemaakt worden.

Los van of dat de aantijgingen waar zijn of niet. Zoals ik hem nu ken is het een vriendelijke man, met een eigen gezinnetje en die ook nog eens zijn plicht vervult in het doen van da'wah.

Je noemt hem een kutfundi, volgens mij zeg je dan iets met betrekking tot het praktiseren van zijn geloof. Maar vooralsnog blijft mijn vraag staan, wat is er fundamentalistisch aan Cheppih?

Waarom ik iemand fundamentalistisch vind gaat je ook geen ruk aan, BiL@L.

Hou jij het maar op je eigen mening betreffende Piggie en probeer mij die niet op te dringen onder het mom: Ik ben wel neutraal.

Immers, jij gaat ook af op wat je eigen ervaring is met de vetklep.

Daa-haag.

:zwaai:

Cc

P.S.: Een bron is een bron en er is geen betere bron betreffende mijn eigen mening als mijn eigen ervaringen met de gast.