PDA

Bekijk Volledige Versie : Michiel Smit klaagt Yehi (?) aan



barfly
11-04-03, 12:09
Het Rotterdamse gemeenteraadslid Michiel Smit heeft aangifte gedaan bij het OM tegen een ''moslimactivist'' die zich in het multicuturele blad Multined beledigend heeft uitgelaten over tal van personen. De man, Ali Tazini, kreeg van Multined in de editie van 5 februari j.l ruim baan om zijn afkeer van de westerse maatschappij te ventileren.

In het artikel stelt Tazini, die in 1982 vanuit Marokko naar Nederland kwam, onder meer dat blanke Nederlanders de islam willen vernietigen. ''Als ze daar niet mee ophouden'', voorziet hij aanslagen. Verder tekende Multined uit Tazinis mond op: Iedereen die de islam beledigt wordt gestraft. Dat is Pim Fortuyn ook overkomen" Over Hirsi Ali: "De blanke Nederlanders hebben haar gekocht als een slavin. Ze gebruiken deze vieze stinkende analfabete Afrikaan om moslims te beledigen. Ze is geen mens" en ook: "Als moslim volg je alleen de islamitische wetten en niet de grondwet. Abou Jah Jah respecteert die grondwet, ik niet''

Overigens krijgen ook tal van islamitische instellingen er in het artikel flink van langs. Verschillende voormannen van Nederlandse moslims worden door hem homo's genoemd. De enige echte moslim is volgens hem Osama bin Laden.

Multined is een een voortzetting van de ter ziele gegane Landelijke Allochtonenkrant. Het multiculturele magazine krijgt ruime financiële steun van het Bedrijfsfonds voor de Pers.

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27642

Mark
11-04-03, 12:16
Hahahaha fantastisch! Die vent moet hier snel komen prikken :lole:

nouwra
11-04-03, 12:19
Geplaatst door Mark
Hahahaha fantastisch! Die vent moet hier snel komen prikken :lole:

Waarom heb het idee dat hij dat hij die actie al ondernomen heeft...:vreemd:

ps. waar is elmoerabit :confused: .......tijdje niet gezien...

Simon
11-04-03, 12:21
En waarop baseer je dat het hier om Yehi gaat?

Ik vind trouwens dit soort interviews meer geschikt voor de Panorama. Hoewel ... lees Vrij Nederland deze week met de coverstory: "Nasser, headhunter voor de Jihad". Dit schijnt het nu eenmaal beter te doen dan een moslim die gewoon in alle rust van zijn leven en kinderen wil genieten.

Simon

plexus
11-04-03, 12:23
Geplaatst door nouwra
Waarom heb het idee dat hij dat hij die actie al ondernomen heeft...:vreemd:

ps. waar is elmoerabit :confused: .......tijdje niet gezien...

even low profile :ninja:

Mark
11-04-03, 12:28
Geplaatst door Simon
een moslim die gewoon in alle rust van zijn leven en kinderen wil genieten.


Van kinderen genieten laten we over aan de Belgen :boeps:

Pixelshade
11-04-03, 12:48
Geplaatst door Mark
Van kinderen genieten laten we over aan de Belgen :boeps:

:student:

nouwra
11-04-03, 12:56
Geplaatst door plexus
even low profile :ninja:

low...hm.... dat klinkt wel erg globaal. Low as in het zuiden van Irak...?

:tik:

De Rode Roos
11-04-03, 13:30
Nogal vergaande uitspraken. Ik kan heel goed begrijpen waarom hij dat zegt, maar hij had het wat "netter" kunnen zeggen.

Die Smit doet niets anders dan iets proberen te vinden om minderheden in een kwaad daglicht te stellen. Niemand leest z'on blad...maar ja...Smit weet het weer te vinden!

nouwra
11-04-03, 13:45
Geplaatst door De Rode Roos
Nogal vergaande uitspraken. Ik kan heel goed begrijpen waarom hij dat zegt, maar hij had het wat "netter" kunnen zeggen.

Die Smit doet niets anders dan iets proberen te vinden om minderheden in een kwaad daglicht te stellen. Niemand leest z'on blad...maar ja...Smit weet het weer te vinden!

;)

Oftewel seek and you shall find...

Tomas
11-04-03, 13:46
Geplaatst door De Rode Roos
Nogal vergaande uitspraken. Ik kan heel goed begrijpen waarom hij dat zegt, maar hij had het wat "netter" kunnen zeggen.

Die Smit doet niets anders dan iets proberen te vinden om minderheden in een kwaad daglicht te stellen. Niemand leest z'on blad...maar ja...Smit weet het weer te vinden!

Ik neem aan dat je Smit dus ook wel begrijpt. En die zegt het nog netjes ook, zoals jij graag ziet.

De Rode Roos
11-04-03, 14:58
Geplaatst door Tomas
Ik neem aan dat je Smit dus ook wel begrijpt. En die zegt het nog netjes ook, zoals jij graag ziet.

Die begrijp ik ook ja ;)

observer
12-04-03, 15:40
wel een beetje slap om nu de interviewer de schuld te geven

ik heb ook niemand de pers de schuld horen geven van de uitspraken van Fortuyn, hij heeft het toch echt zelf gezegd

een man is zo veel waard als de woorden die hij zegt, en deze man lijkt me niet veel waard.

Tomas
12-04-03, 16:02
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Dat soort interviews is absoluut niemand mee gediend. De woede is enigszins te begrijpen. Zeker als je aan den lijve hebt ondervonden wat anti-islamisme is. Maar om daar nou middels zo'n ongecontroleerd interview je gal over te spuien is nou ook niet echt de ideale manier. Agressief blaten en schelden werkt enkel tegen de geinterviewde. Ik vind dan ook dat die louche interviewer die persoon tegen zichzelf in bescherming had moeten nemen. Iedereen heeft weleens in een vlaag van woede zaken verwoord waar ie later toch niet helemaal 'happy' mee was dat ie dat op die wijze heeft uitgesproken. Dit heeft helemaal niets meer te maken met journalistiek bedrijven. Walgelijk gewoon.

CYA...........

Tuurlijk ligt het asan de intervieuwer. Stel je voor zeg! Een Marokkaan die zelf fout zit, dat bestaat toch niet! Die bestaan echt niet, hoor....

Mark
12-04-03, 16:05
Het is goed dat deze man eindelijk eens de waarheid zegt. Ik vind alle Marokkanen die het niet met hem eens zijn maar een stelletje uncle Tom's!

:roker:

Tomas
12-04-03, 16:13
Geplaatst door Mark
Het is goed dat deze man eindelijk eens de waarheid zegt. Ik vind alle Marokkanen die het niet met hem eens zijn maar een stelletje uncle Tom's!

:roker:

Ja, Matt_ttie is een bounty!

En jij een cultuurverlakker, met je deze-topic.

Mark
12-04-03, 16:39
Geplaatst door Tomas
Ja, Matt_ttie is een bounty!

En jij een cultuurverlakker, met je deze-topic.


Niet, jij bent een verrader... volgens mij zijn die blauwe ogen van je gewoon kleurlenzen.

Iedereen die "dit topic" zegt is geen Hollander.

:fplet:

barfly
12-04-03, 17:06
Geplaatst door Mark
Niet, jij bent een verrader... volgens mij zijn die blauwe ogen van je gewoon kleurlenzen.

Iedereen die "dit topic" zegt is geen Hollander.

:fplet:

Als je goed kijkt zie je dat ie gele ogen heeft wat duidt op een lever stoornis waarschijnlijk door overmatig alcohol gebruik :giechel:

barfly
12-04-03, 17:10
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Dat soort interviews is absoluut niemand mee gediend. De woede is enigszins te begrijpen. Zeker als je aan den lijve hebt ondervonden wat anti-islamisme is. Maar om daar nou middels zo'n ongecontroleerd interview je gal over te spuien is nou ook niet echt de ideale manier. Agressief blaten en schelden werkt enkel tegen de geinterviewde. Ik vind dan ook dat die louche interviewer die persoon tegen zichzelf in bescherming had moeten nemen. Iedereen heeft weleens in een vlaag van woede zaken verwoord waar ie later toch niet helemaal 'happy' mee was dat ie dat op die wijze heeft uitgesproken. Dit heeft helemaal niets meer te maken met journalistiek bedrijven. Walgelijk gewoon.

CYA...........

Ik vraag me af waarom 't nou weer de schuld is van de interviewer? Die man mag toch zeggen wat ie wil? Ik hoor geregeld anarchisten dingen vertellen die het verhaal van deze fundi tot een soort hemel op aarde maakt :)
Volgens mij stoort niemand zich aan deze fundamentalist als hij vind dat de wereld er op die manier uit moet zien dan moet ie dat vooral blijven verkondigen en wat Dingetje Shit betreft die lult over dingen dat ik denk: Verbannen naar Antartica is millieu vervuiling!

Tomas
12-04-03, 19:04
Geplaatst door Mark
Niet, jij bent een verrader... volgens mij zijn die blauwe ogen van je gewoon kleurlenzen.

Iedereen die "dit topic" zegt is geen Hollander.

:fplet:

Ik heb bruine ogen. Ja, deze alles ondanks m'n drankmisbruik. En ik ben in staat om dezegene die mij Hollander noemt te vermoorden. Je hebt dus mazzel.