PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor eens en altijd...



Tomas
11-04-03, 14:36
Want ik kan er niet meer tegen!

Dus geen gezeik over formele spellingsregels. Dit gaan we nu gewoon ff democratisch bepalen.

En dan houden we ons ook allemaal (Ja, ook Mark) aan optie 1.

nouwra
11-04-03, 14:39
Geplaatst door Tomas
Want ik kan er niet meer tegen!

Dus geen gezeik over formele spellingsregels. Dit gaan we nu gewoon ff democratisch bepalen.

En dan houden we ons ook allemaal (Ja, ook Mark) aan optie 1.

:D :D :D

Tomas
11-04-03, 14:53
Geplaatst door nouwra
:D :D :D

We gaan winnen, nouwra!!!

Als je niet voor Dit Topic bent, dan ben je tegen ons!

En wij zullen de Deze-topikkers weten te vinden en uitroken, waar ze zich ook verstoppen!

Mark
11-04-03, 14:53
Bah je kunt met jouw zogenaamde democratie niet zomaar de spellingsregels aanpassen!

stemt allen op DEZE topic en DEZE thread :student:

Landgenoten... ik reken op uw steun

ps. cookies uitzetten en 100 keer stemmen mag niet

Mark
11-04-03, 14:54
Geplaatst door Tomas
We gaan winnen, nouwra!!!

Als je niet voor Dit Topic bent, dan ben je tegen ons!

En wij zullen de Deze-topikkers weten te vinden en uitroken, waar ze zich ook verstoppen!

Cultuurverlakker :zweep:

Tomas
11-04-03, 15:19
Geplaatst door Tafey Lewis
man o man die "deze topic-ers"zitten ook overal he? in d emedia in de regring in het financieele wereldje, ik zag balkenende net nog op tv, en wat denk je "bos en ik komen er op deze topic niet uit" EN hij maakte ook nog eens de satanshoren groet !!!!!

Nou moet je niet overdrijven! Alle Deze-topikkers tot nu toe gevonden zijn allemaal semi-werkeloze ingenieurs.

Hamza-T
11-04-03, 15:35
man o man die "deze topic-ers"zitten ook overal he? in d emedia in de regring in het financieele wereldje, ik zag balkenende net nog op tv, en wat denk je "bos en ik komen er op deze topic niet uit" EN hij maakte ook nog eens de satanshoren groet !!!!!

Vet!Groete satan jou via de mond van Balkenende, kon je dat HOREN?

Tomas
11-04-03, 19:08
Mark, jij zit met je cookies te kloten! Dacht je dat ik dat niet door zou hebben? Halve allochtoon!

Joesoef
11-04-03, 20:52
http://members.lycos.nl/franchepan/hpbimg/cookiemonster-eat.gif

Orakel
11-04-03, 22:51
Geplaatst door Joesoef
http://members.lycos.nl/franchepan/hpbimg/cookiemonster-eat.gif


:D :D

Trouwens, als je eruit bent of het dit of deze topic is, hoe verwijs je er dan naar?

Is het dan die of dat topic?

De of het topic? :verward:

Dragon_Khan
11-04-03, 23:16
Leve deze topic! :fplet:

nouwra
12-04-03, 12:30
Geplaatst door Orakel
:D :D

Trouwens, als je eruit bent of het dit of deze topic is, hoe verwijs je er dan naar?

Is het dan die of dat topic?

De of het topic? :verward:

dit topic - deze threat
dat topic - die threat
het topic - de threat

En Mark blijf van die stemknop af of ik klaag je aan :mad:

Mark
12-04-03, 16:03
Tomas en Nouwra, ik zie alweer dat jullie helemaal geen respect tonen voor het democratisch proces.

Het is duidelijk dat de meerderheid van de prikkers hier gewoon graag DEZE topic wil schrijven.

Gaarne een beetje respect daarvoor.

Ik dank u.

Tomas
12-04-03, 16:06
Geplaatst door Mark
Tomas en Nouwra, ik zie alweer dat jullie helemaal geen respect tonen voor het democratisch proces.

Het is duidelijk dat de meerderheid van de prikkers hier gewoon graag DEZE topic wil schrijven.

Gaarne een beetje respect daarvoor.

Ik dank u.

Er zijn meer stemmen uitgeoefend dan er prikkers op dit PB zijn. Hoe kan dat Mark?

Tomas
12-04-03, 16:08
Eej! De stand is opeens weer ten gunste van de Dit-Topikkers!

Ik weet echt van niks hoor! :hardlach:

Mark
12-04-03, 16:08
Waarschijnlijk hebben jij en Nouwra zitten frauderen. Had ik wel kunnen verwachten natuurlijk, maar het blijft jammer.

Oh ik zie dat er oppeens in 10 minuten 10 stemmen voor jullie bij zijn gekomen.... hmmmm :duivel:

nouwra
12-04-03, 16:31
:lekpuh:


hm...Tom, met jou als handlanger moét de SP over vier jaar aan een meerderheid komen http://www.smilies.nl/icon16.gif

btw je mag niet vals spelen ander ga je naar de vuur! En we weten hier allemaal wie daar niet in gelooft.....:duivels:

Mark
12-04-03, 16:35
Geplaatst door nouwra
de vuur!

Nouwra, dit is toch wel een grapje he?

Tomas
12-04-03, 16:39
Geplaatst door Mark
Nouwra, dit is toch wel een grapje he?

DEZE is toch wel een grapje!

nouwra
12-04-03, 16:42
Geplaatst door Mark
Nouwra, dit is toch wel een grapje he?

Mark, as if now delen wij de spellinglakens hier uit. Met een overweldigende meerderheid van 59 stemmen zijn we onverslaanbaar :p
Dus vanaf nu is het de vuur ipv het vuur

:nijn:

Marsipulami
13-04-03, 10:00
Topic is geen Nederlands maar Engels. Het moet 'onderwerp' zijn in plaats van 'topic'. 'Thread' is evenmin Nederlands. Letterlijk kan men thread vertalen door 'draad'. Als je dan op zoek bent naar het juiste aanwijzende voornaamwoord dan moet het 'dit' onderwerp zijn en 'deze' draad.

Zoals meestal zitten de Nederlanders te palaveren over kleine details en zijn ze blind voor de grote stommiteiten die ze maken. Zoals die Hollander die zit te kankeren op het spoorwegpersoneel omdat de trein vijf minuten vertraging heeft, maar niet doorheeft dat hij op de verkeerde trein zit. :fpiraat:

Tomas
13-04-03, 10:03
Geplaatst door Marsipulami
...maar niet doorheeft dat hij op de verkeerde trein zit. :fpiraat:

Hoi Mars,

Wat doe jij eigenlijk in deze thread of dit topic?

Marsipulami
13-04-03, 10:07
Geplaatst door Tomas
Hoi Mars,

Wat doe jij eigenlijk in deze thread of dit topic?

Ik zocht de trein naar Brussel en toen ben ik hier terechtgekomen.