PDA

Bekijk Volledige Versie : Woordvoerders



lennart
12-04-03, 17:02
08:25 White House spokesman Ari Fleischer on Baghdad looting: what you are seeing is the reaction of people to oppression

Toen ik dit las moest ik terug denken aan de plunderingen die een paar geleden plaats vonden in Los Angeles. Zouden die pluderingen ook een reactie zijn geweest op onderdrukking? Ik denk niet dat Ari Fleischer het zo zou zien :)

BiL@L
12-04-03, 17:05
Tjah. Dat is nou de Amerikaanse manier van respect tonen.

Puk
13-04-03, 05:33
Geplaatst door lennart
08:25 White House spokesman Ari Fleischer on Baghdad looting: what you are seeing is the reaction of people to oppression

Toen ik dit las moest ik terug denken aan de plunderingen die een paar geleden plaats vonden in Los Angeles. Zouden die pluderingen ook een reactie zijn geweest op onderdrukking? Ik denk niet dat Ari Fleischer het zo zou zien :)

Die negers werden zo ontzettend onderdrukt... dus beroofden ze de Aziaten.

Vond ik zo merkwaardig.

sadeeQ
13-04-03, 13:14
Geplaatst door Puk
[b]Die negers


:student: walgelijke racistische hufter die je bent. :chef:

~Panthera~
13-04-03, 23:08
De negers in Amerika worden al jaaaaaaaaren onderdrukt in the USA.
Vergeet niet, dat zelfs nog tot in de 60er jaren er overal bordjes stonden met "for whites only".
Dat is nog maar iets meer dan 40 jaar geleden.
Martin Luther King enz.

Rood
13-04-03, 23:11
"Wat Malcolm X is geweest voor zwarten, was de Argentijn Che Guevara voor de armen en verdrukten over de hele wereld. Misschien spreekt Guevara zelfs nog iets meer tot de verbeelding, daar Guevara het niet bij woorden alleen liet." (Adys Cupull, Froilán González)