PDA

Bekijk Volledige Versie : Good News about A.E.L. ; Binnenkort Een Naamsverandering.. A.E.L. wordt I.E.L.



lalla Mina
14-04-03, 12:29
I.E.L. ISLAMITISCHE EUROPESE LIGA IN PLAATS VAN A.E.L. ARABISCHE EUROPESE LIGA.....


Dit zou veel gunstiger zijn voor de nieuwe partij......
...en, zodat verschillende nationaliteiten over hun oorspronkelijkheid zwijgen.... net zo als de Imazaghiën die door de Joden zelfs worden gepromoot om voor hun roots op te komen. (pfff) De joden moedigen de Berbers aan omdat ze bang zijn dat A.E.L. een grote Islamitische goed georganiseerde organisatie/eenheid wordt. ....Terwijl er Joods organisatie's in overvloed zijn over de heel de wereld...
Dat is toch niet eerlijk?... jullie weten...ze verdraaien de boel en A.E.L. heeft dit allang in de gaten.

Ben je een moslim en wil je met I.E.L. verenigen dan kan je dat doen.

Zo hebben ze ook ontdekt dat er dan ook meer Nederlanders, Surinamers, Turken enz..... lid kunnen worden... of teminste in de toekomst kunnen stemmen.

Dus mensen, voor alle duidelijkheid en knoop dit goed in je oren...

HET GAAT NIET OM JE AFKOMST/ROOTS/STAM/OORSPRONKELIJKHEID....OF WAT DAN OOK..
HET GAAT EROM DAT JE MOSLIM BENT EN TOT EEN ISLAMITISCHE EENHEID WIL BEHOREN....

DUS... EENHEID EENHEID EENHEID en nog eens EENHEID.

ALS BESTE VOORBEELD GEEF IK JULLIE DE s'WERELDSE EENHEID VAN JODEN AAN WAT OP NMR 1 STAAT OVER DE HELE WERELD....

WIJ, MOSLIMS MOETEN DAT OOK DOEN...!!!!!
Lang leve de I.E.L. ISLAMITISCHE EUROPESE LIGA....

Ma3a Salaama....


P.S. een kopie van een andere forum

joop.r
14-04-03, 12:37
Geplaatst door lalla Mina
I.E.L. ISLAMITISCHE EUROPESE LIGA IN PLAATS VAN A.E.L. ARABISCHE EUROPESE LIGA.....


Dit zou veel gunstiger zijn voor de nieuwe partij......
...en, zodat verschillende nationaliteiten over hun oorspronkelijkheid zwijgen.... net zo als de Imazaghiën die door de Joden zelfs worden gepromoot om voor hun roots op te komen. (pfff) De joden moedigen de Berbers aan omdat ze bang zijn dat A.E.L. een grote Islamitische goed georganiseerde organisatie/eenheid wordt. ....Terwijl er Joods organisatie's in overvloed zijn over de heel de wereld...
Dat is toch niet eerlijk?... jullie weten...ze verdraaien de boel en A.E.L. heeft dit allang in de gaten.

Ben je een moslim en wil je met I.E.L. verenigen dan kan je dat doen.

Zo hebben ze ook ontdekt dat er dan ook meer Nederlanders, Surinamers, Turken enz..... lid kunnen worden... of teminste in de toekomst kunnen stemmen.

Dus mensen, voor alle duidelijkheid en knoop dit goed in je oren...

HET GAAT NIET OM JE AFKOMST/ROOTS/STAM/OORSPRONKELIJKHEID....OF WAT DAN OOK..
HET GAAT EROM DAT JE MOSLIM BENT EN TOT EEN ISLAMITISCHE EENHEID WIL BEHOREN....

DUS... EENHEID EENHEID EENHEID en nog eens EENHEID.

ALS BESTE VOORBEELD GEEF IK JULLIE DE s'WERELDSE EENHEID VAN JODEN AAN WAT OP NMR 1 STAAT OVER DE HELE WERELD....

WIJ, MOSLIMS MOETEN DAT OOK DOEN...!!!!!
Lang leve de I.E.L. ISLAMITISCHE EUROPESE LIGA....

Ma3a Salaama....


P.S. een kopie van een andere forum

Dus je geeft toe dat jullie van ons joden nog veel kunnen leren
maar zolang Islamitiese groeperingen elkaar bestrijden zal deze eenheid er nooit komen.

lalla Mina
14-04-03, 12:45
Nee ik geef niet toe dat we van de joden veel kunnen leren, het enige waar wij als moslims veel van kunnen leren de heilige koran, dat is ons bron van leven, onze fundering, ik haalde dat slechts aan als voorbeeld.

nouwra
14-04-03, 13:28
Good News about A.E.L. ; Binnenkort Een Naamsverandering.. A.E.L. wordt I.E.L.

Jammer, ik dacht dat het een feit was...

Puk
14-04-03, 13:49
Ik ben ook voor eens naamsverandering, namelijk:

Arabische Europese Hezbollah. AEH dus.

Dat dekt de lading beter.

soully
14-04-03, 17:33
Daaaaaar zat ik op te wachten die eenheid ...............Die joden zaaien alleen woedeen haat tussen alle mansen en niet alleen bij de moslims bij alle bevolkings groepen met doel hun voorbestaan in de bezette Palastina die kunsmaatig is en blijft en niet lang zal blijven.

Wacht maar tot het westen en de rest van de wereld ook tegen hen zal keren en dan staan zij weer alleen zoals in de 2WO zo is Hitler gedwongen te reageren.

Waiting
14-04-03, 17:56
Geplaatst door soully
Daaaaaar zat ik op te wachten die eenheid ...............Die joden zaaien alleen woedeen haat tussen alle mansen en niet alleen bij de moslims bij alle bevolkings groepen met doel hun voorbestaan in de bezette Palastina die kunsmaatig is en blijft en niet lang zal blijven.

Wacht maar tot het westen en de rest van de wereld ook tegen hen zal keren en dan staan zij weer alleen zoals in de 2WO zo is Hitler gedwongen te reageren.

Leuk nog een racist, daar hadden we er nog niet genoeg van op dit forum :rolleyes:

Arvid
14-04-03, 18:13
Geplaatst door soully
Daaaaaar zat ik op te wachten die eenheid ...............Die joden zaaien alleen woedeen haat tussen alle mansen en niet alleen bij de moslims bij alle bevolkings groepen met doel hun voorbestaan in de bezette Palastina die kunsmaatig is en blijft en niet lang zal blijven.

Wacht maar tot het westen en de rest van de wereld ook tegen hen zal keren en dan staan zij weer alleen zoals in de 2WO zo is Hitler gedwongen te reageren.

wat heb jij eigenlijk precies geleerd over WO2 op school?

taouanza
14-04-03, 19:40
Geplaatst door lalla Mina
I.E.L. ISLAMITISCHE EUROPESE LIGA IN PLAATS VAN A.E.L. ARABISCHE EUROPESE LIGA.....


Dit zou veel gunstiger zijn voor de nieuwe partij......
...en, zodat verschillende nationaliteiten over hun oorspronkelijkheid zwijgen.... net zo als de Imazaghiën die door de Joden zelfs worden gepromoot om voor hun roots op te komen. (pfff) De joden moedigen de Berbers aan omdat ze bang zijn dat A.E.L. een grote Islamitische goed georganiseerde organisatie/eenheid wordt. ....Terwijl er Joods organisatie's in overvloed zijn over de heel de wereld...
Dat is toch niet eerlijk?... jullie weten...ze verdraaien de boel en A.E.L. heeft dit allang in de gaten.

Ben je een moslim en wil je met I.E.L. verenigen dan kan je dat doen.

Zo hebben ze ook ontdekt dat er dan ook meer Nederlanders, Surinamers, Turken enz..... lid kunnen worden... of teminste in de toekomst kunnen stemmen.

Dus mensen, voor alle duidelijkheid en knoop dit goed in je oren...

HET GAAT NIET OM JE AFKOMST/ROOTS/STAM/OORSPRONKELIJKHEID....OF WAT DAN OOK..
HET GAAT EROM DAT JE MOSLIM BENT EN TOT EEN ISLAMITISCHE EENHEID WIL BEHOREN....

DUS... EENHEID EENHEID EENHEID en nog eens EENHEID.

ALS BESTE VOORBEELD GEEF IK JULLIE DE s'WERELDSE EENHEID VAN JODEN AAN WAT OP NMR 1 STAAT OVER DE HELE WERELD....

WIJ, MOSLIMS MOETEN DAT OOK DOEN...!!!!!
Lang leve de I.E.L. ISLAMITISCHE EUROPESE LIGA....

Ma3a Salaama....


P.S. een kopie van een andere forum





is dit een grap of zo?! dat opjutten van de berbers door joden om voor hun identiteit te komen. :jammer: :boos:
ik heb namelijk geen jood nodig om voor mijn identiteit op te komen

manc
15-04-03, 10:38
Geplaatst door lalla Mina
Nee ik geef niet toe dat we van de joden veel kunnen leren, het enige waar wij als moslims veel van kunnen leren de heilige koran, dat is ons bron van leven, onze fundering, ik haalde dat slechts aan als voorbeeld. 'slechts' een voorbeeld? Je noemde het 'het BESTE voorbeeld'...