PDA

Bekijk Volledige Versie : VVD verontrust over voorzitter AEL Mohammed Cheppig



Couscousje
14-04-03, 22:25
VVD verontrust over voorzitter AEL

Uitgegeven: 14 april 2003 22:44

DEN HAAG - De VVD is verontrust over de beoogd voorzitter van de Arabisch-Europese Liga (AEL) Nederland, Mohammed Cheppig. Tweede-Kamerlid Wilders van de VVD heeft de ministers van Justitie en Buitenlandse Zaken maandag gevraagd wat zij vinden van de opvattingen en activiteiten van Cheppig.

Wilders is bang dat de AEL-Nederland met Cheppig als voorzitter radicaler zal worden. De liberaal wijst onder meer op de in zijn ogen "onaanvaardbare en absurde" uitspraken van de 26-jarige Cheppig over de invoering van islamitische lijfstraffen in Nederland en over homoseksualiteit.

Ook wil Wilders weten hoe het zit met mogelijke financiële banden tussen Cheppig en geldschieters uit Saudi-Arabië en de hulp die hij verleent aan twaalf vermeende moslimterroristen die in Nederland vastzitten. De VVD'er baseert zich op uitspraken van Cheppig zelf in de media. Wilders vraagt zich af of de ministers hun opvatting en beleid inzake de AEL gaan aanpassen.

Het interim-bestuur van AEL-Nederland heeft Cheppig als enige kandidaat naar voren geschoven voor het voorzitterschap van deze nieuwe moslimorganisatie in Nederland. In mei kiest het congres de voorzitter.

Nu.nl

Cc

Orakel
14-04-03, 22:44
Van die Wilders ga ik nou radicaliseren.
Kijk dit is Wilders:

http://www.geertwilders.nl/uploads/pictures/209DBC8.jpg

Maar hij rookt niet!

Tomas
14-04-03, 22:59
Geplaatst door Orakel
Maar hij rookt niet!

Kijk dat bedoel ik nou: Pijn is fijn.


Maar als ie niet rookt, wat is er dan in godsnaam met z'n kapsel gebeurt?!

mrz
14-04-03, 23:39
Lol Thomas, lmao, :giechel:

En ik maar denken dat de VVD een van de weinige partijen was die nog radicaal durfde te zijn en overtuigd op te komen voor wat het dan ook moge zijn waar ze voor staan of waar ze in geloven. Naja is die misvatting ook weer de wereld uit geholpen. Wel beetje kinderachtig hoor. Heet je Wilders ben je tegen radicaliteit. Of da's misschien te kinderachtig voor die man. God knows. :moe:

Is het niet veel handiger de vrije radicalen naar het leger door te sturen ipv voorbarig te gaan klagen over AEL-radicaliteit en wat dies meer zij?

:kwaad: :aanwal:

Joesoef
15-04-03, 06:11
Flauw inelkaar gefotoshopt dat pruikje Orakel. :zweep:

Dutchguy
15-04-03, 07:22
Geplaatst door Joesoef
Flauw inelkaar gefotoshopt dat pruikje Orakel. :zweep:

Heheh, ik heb die man een paar keer op tv gezien en hij heeft dus echt dat haar. Erg maar waar.

Simon
15-04-03, 07:30
Nou ik ben het ook zeer waarschijnlijk met veel van de opvattingen van Cheppig niet eens. Maar om daar nu meteen verontrust over te worden ...? Ik geloof dat we daarom nog steeds zonder kabinet zitten. Het poldermodel is begraven. Daar ben ik dan weer verontrust over.

Simon

~Panthera~
15-04-03, 08:38
Geplaatst door Tafey Lewis
GOD ZIJ DANK VOOR DE VVD!

ik zie dat mijn lidmaatschapsgeld in ieder geval goed is besteed.
terwijl wouter bos en halsema nederland in de uitverkoop gooien waakt ten minste de volkspartij voor vrijheid en democratie nog over ons liberaal erfgoed. Voor vrijheid en tegen de debielen die hem willen inperken.

de sgp en klein rechts zijn al sinds jaar en dag een 5/6 zetels groepje dat symbool staat voor ons eigen autochtone middeleeuwse verleden. dat is geen import maar helaas cultuurgoed. niet dat ik er blij mee ben maar ok. de ael en hun saoudische meesters zijn wel import en daar mogen we vragen bij stellen. mag bij de sgp ook , daar niet van, maar die zijn nog niet zo geschift als de pseudo fascisten van de ael.
-------------

Correctie: de VVD waakt over mensen met veel poen.
Ergens anders zijn ze niet in geintresseert.
Een economie die steeds slechter gaat draaien omdat er niet wordt geinvesteerd. De lonen gaan omlaag, de uitkeringen gaan allemaal omlaag. Ziekenfondsen omhoog, huursubsidies naar beneden belastingen worden hoger voor de lagere inkomens, hogere inkomens krijgen minder belasting voor hun kiezen.
Toenemende werkloosheid etc etc.

Nog een fijne tijd toegewenst dankzijn de VVD en het CDA ! :duim:

NIS1
15-04-03, 09:17
Geplaatst door Tafey Lewis

de ael en hun saoudische meesters zijn wel import en daar mogen we vragen bij stellen. mag bij de sgp ook , daar niet van, maar die zijn nog niet zo geschift als de pseudo fascisten van de ael.

Import? Ben zelf geen AEL aanhanger, maar zie ze niet als import. Het zijn mensen die hier wonen en veel daarvan zijn hier geboren. Willen op deze manier aktief deelnemen aan de Nederlandse maatschappij. De overheid en de maatschappij behandeld ze als 'zij' en dit is hun antwoord. Het is "wij!" Burgerschap!! :jeweetog: Ze houden zich aan alle regels en proberen op die manier hun idee te verkopen. We leven in een democratie, toch? Ben het met veel van hun ideeen niet eens, maar ze hebben bestaansrecht en de toekomst moet ons leren..

Saoedisch geld? Hoeveel andere organisatie's worden niet door buitenlandse investeringen gesteund? In de Joodse gemeenschap wordt ook flink met geld gesmeten in de politiek. Denk, dat AEL hoort bij het integratie proces. Fouten maken.. vallen en opstaan.. Geef ze een kans, net zoals we allemaal de kans aan de lpf gaven. Met extreme uitspraken haalden ze de media en ik zie AEL hetzelfde doen.. "Islam is een achterlijke godsdienst " :duim:

Tomas
15-04-03, 11:09
Geplaatst door ~Panthera~

Correctie: de VVD waakt over mensen met veel poen.


Yes! Karikaturen!

PvdA: Alleen geinteresseerd in werkelozen en uitkeringsgerechtigden.
D'66: Alleen in de vorm, regeltjes en structuren.
CDA: Alleen in het beperken van de ethische kuezes.
GL: Alles wat de andere partijen een lagere prioriteit geven
LPF: Alleen in zichzelf
Rafiq: Alleen in Ron
Etc...

rafiq
15-04-03, 11:11
als je zo praat Tafely Lewis,

Dan val je nu terplekke van je geloof af. Bij jullie is dat eenmaal raciaal bepaald maar toch.

Dus jij als voorstander van dit soort politiek zou dus elke Rus, Ethiopier moeten weren in jouw Beloofde Land.

Want jij weet net als ik dat het veelal arme sloebers zijn. Mij is verteld dat men in Israel niet zit te wachten op spijtoptanten, remigranten en wat nog voor soort meer namen die men aan immigranten geeft.

Verklaar je eens nader!

Canaris
15-04-03, 11:16
wel rafiq, ik vind het stukje van Taffey bijzonder duidelijk.

Jouw stukje echter is als een boek met 7 zegels. Ik begrijp er geen bal van. verklaar jij eerst maar even , wat het standpunt van Taffey met betrekking tot "Verantwoordelijkheid" , of de doorgeslagen omverdeling , te maken heeft met het migratie beleid van Israel.

rafiq
15-04-03, 11:20
Hij verdedigd de standpunten van de VVD.

De meeste imjigranten van Israel zijn berooid. Die snoepen dusdingen af van de mensen die er "hard voor hebben gewerkt".

Dat isdus een materialitische kijk op het leven en is dus niet religieus ingegeven.

Maar laat Lewis eens reageren

Waiting
15-04-03, 12:07
Geplaatst door Tafey Lewis
GOD ZIJ DANK VOOR DE VVD!

ik zie dat mijn lidmaatschapsgeld in ieder geval goed is besteed.
terwijl wouter bos en halsema nederland in de uitverkoop gooien waakt ten minste de volkspartij voor vrijheid en democratie nog over ons liberaal erfgoed. Voor vrijheid en tegen de debielen die hem willen inperken.

de sgp en klein rechts zijn al sinds jaar en dag een 5/6 zetels groepje dat symbool staat voor ons eigen autochtone middeleeuwse verleden. dat is geen import maar helaas cultuurgoed. niet dat ik er blij mee ben maar ok. de ael en hun saoudische meesters zijn wel import en daar mogen we vragen bij stellen. mag bij de sgp ook , daar niet van, maar die zijn nog niet zo geschift als de pseudo fascisten van de ael.

Goed gezegd!

manc
15-04-03, 12:32
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Correctie: de VVD waakt over mensen met veel poen.
Ergens anders zijn ze niet in geintresseert.

Dat is absolute onzin. Dat is net zoiets doms als zeggen dat wouter Bos het ijzeren gordijn weer wil optrekken. De VVD waakt over de vrijheden, de rechten en de verantwoordelijkheden van het indivudu. De VVD staat voor een open maatschappij waar mensen zich vrijelijk kunnen ontwikkelen, ongeacht huidskleur, afkomst of religie, zonder te veel verstikkende bemoeienis van de staat.


Een economie die steeds slechter gaat draaien omdat er niet wordt geinvesteerd.



De lonen gaan omlaag, de uitkeringen gaan allemaal omlaag. Ziekenfondsen omhoog, huursubsidies naar beneden belastingen worden hoger voor de lagere inkomens, hogere inkomens krijgen minder belasting voor hun kiezen.
Toenemende werkloosheid etc etc.

We moeten de broekriem aan durven halen op plekken waar dat kan en investeren waar dat nodig is. Uiteindelijk is de motor voor onze verzorgingsstaat nog altijd de bedrijvigheid, momenteel lijkt het erop dat de verzorgingsstaat in toenemende mate een rem (of zullen we zeggen een molensteen) op de bedrijvigheid en de economie wordt.



Nog een fijne tijd toegewenst dankzijn de VVD en het CDA ! :duim:

Ah, dus de CDA en de VVD zijn hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de recessie? Voor de de CDA heeft het afgelopen decennium natuurlijk lekker veel geregeerd he?

observer
15-04-03, 13:20
doe Daawa, jij bent daar de uitgesproken persoon voor. En inderdaad ik doe veel aan gesalaamiseer en ik voel me echt buitengesloten al;sze me niet terug groeten.

Want salaam= vrede

En als ze geen wa aleikum salaam terug zeggen, betekend dat dan oorlog?
.

nee dat betekend dat ze je niet verstaan

probeer het eens in het nederlands, mischien krijg je dan antwoord

enne gezien de teksten die je hier met CC uitwisselt kan jewel wat vrede gebruiken

:koppel:

Mark
15-04-03, 16:40
Geplaatst door Tafey Lewis
correctie de vvd is een liberale partij
het liberalisme gaat uit van EIGEN verantwoordelijkheid en een gezonde sluitende begroting. dat riedelte van de vvd is voor de rijken is van die oude rode retoriek die je alleen nog in achtergestelde buurten tegenkomt.

ik heb 80% van mijn leven achter de schoolbanken gezeten, altijd goed mijn best gedaan en als ik hard werk en VERANTWOORDELIJKHEID neem ga ik nog goed verdienen ook. waarom zou ik dan 70% moeten dokken terwijl een of ander sjonnie en anita die liever naar trance partys gaan, geen reet leren en zeker geen verantwoordleijkheid willen veel minder betalen ?

waarom moet ik dokken voor mensen die niet het beste uit zichzelf willen halen maar gewoon een kratje bier willen en eens per jaar naar de costa del sol willen gaan ?
van mij mogen ze hoor daar niet van, maar ik ga het niet betalen.

sociaal zwakkeren die dat zijn anders dan door hunn eigen verantwoordl;eijkheid verdienen overheidssteun zolang dat betallbaar is.
als het aan de pvda, groen links en zeker de sp ligt, gaan we sinterklaasje spelen uit een zak die over twee jaar zo leeg is dat niemand meer iets kan.

nee het soiclaisme heeft afgedaan omdat het geen rekenign heeft gehouden met het free riders gedrag van de mensen.

geef geen geld uit wat je niet hebt, zorg goed voor diegenen die geld INLEGGEN want ZIJ en ZIJ alleen betalen voor die factoren die alleen geld KOSTEN.


Ik kan alleen maar zeggen: MEE EENS :duim:

VVD in de regering!!

Wizdom
16-04-03, 01:01
Cheppih for President :duim:

Vegis je niet, Cheppih wordt Minister President van Nederland!

:hihi: