PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Bush blokkeerde plannenmakerij oorlog Syrië'



Malcolm_X
15-04-03, 13:39
WASHINGTON - De Amerikaanse minister van Defensie, Donald Rumsfeld, heeft in de afgelopen weken opdrachten gegeven aan zijn topambtenaren om scenario's voor een eventuele oorlog tegen Syrië af te stoffen. De plannenmakerij is evenwel door zijn baas president Bush stilgelegd, aldus de Britse krant The Guardian dinsdag. Het dagblad baseert zich op bronnen in Washington.

Het voorbereidende werk voor een mogelijke verplaatsing van de oorlog in Irak naar buurland Syrië zou zijn uitgevoerd door onderminister Doug Feith van Defensie en William Luti, een topfunctionaris op het Pentagon. Feith en Luti speelden eerder een grote rol bij de voorbereidingen in het Witte Huis van de oorlog tegen Irak.

"De gesprekken over Syrië leidden uiteindelijk nergens heen. Het Witte Huis heeft de discussie eigenlijk afgebroken", aldus een bron bij de Amerikaanse inlichtingendiensten tegen de krant. De opstelling van de president zou samenhangen met het feit dat Bush zijn handen al vol heeft aan Irak en Afghanistan en dat er bovendien volgend jaar weer presidentsverkiezingen zijn in de VS.

www.telegraaf.nl



zoals jullie zien....staat het al vast....de kruisvaarder gaan weer op oorlogspad......

Jamal ibn Islam
15-04-03, 21:44
Inderdaad ja, ze zijn weer heet de joden. Ze hebben net nog het Iraakse volk toegetakeld met die troep van ze en nog geen week later 'kijken ' ze of er nog 'opties' openstaan om tot vreedzame manieren tot oplossingen te komen. Als ze dit soort taal uitslaan weet ik genoeg. Dit wordt heel zeker wéér een oorlog, daar ben ik van overtuigd. De Nederlandse media deed net zo hard mee. In elk bericht stond er "eventuele oorlog tegen Irak ". Yeah, sure...De Nederlandse media wist allang via hun joodse handlangers van The Washinton Post of whatever welke jodenkrant dat die oorlog zóu komen. Ze hebben de Nederlandse burgers bedrogen, omdat ze dat al wisten vóór de verkiezingen. En men wist dat de meeste Nederlanders tegen die oorlog waren, waardoor er dus minder mensen op het CDA zouden stemmen. Het zou me niet verbazen als het een complot is van het CDA zelf. Want het CDA staat voorop met het beantwoorden met een volle 'JA!' voor elke oorlog tegen moslims. IK zie de hypocrisie van het leugenachtige voorhoofd van Balkende&TerreurCo druipen iedere keer als hij weer eens met smerige ,leugenachtige onzin theorietjes komt die nergens op gebaseerd zijn. Dus bereid je maar vast voor, want de VS hebben volgens hun nog een lange 'zwarte lijst' te gaan, met- hoe kan het ook anders-bijna allemaal moslimstaten, behalve Noord Korea dan, omdat de VS weten dat heel Californie en misschien wel heel west -Amerika in puin gaat liggen als ze ruzie gaan zoeken met Noord Korea. Korea rulez.

Simon
16-04-03, 08:47
Jamal ibn Islam is als naamgeving wat verouderd: het moet tegenwoordig zijn JAMAI ibn Islam (aldus de Telegraaf) door het zionistische complot van IDOLS en de leugenachtige mollen bij ENDEMOL.

Simon