PDA

Bekijk Volledige Versie : Eenderde Nederlanders gaat wel eens vreemd



BiL@L
16-04-03, 07:16
HOOFDDORP - Zeker eenderde van de Nederlanders trekt de broek wel eens uit in 'verboden gebied'. Bovendien kent 43 procent van de Nederlanders vrienden en kennissen die vreemdgaan. Toch keurt 76 procent van de ondervraagden een slippertje af, zo blijkt uit de 'Vreemdgaan-enquête' die Playboy deze maand in zijn jubileumnummer publiceert. De Nederlandse Playboy bestaat twintig jaar.

Voor het onderzoek heeft het bureau NetPanel 810 mannen en vrouwen ondervraagd. Vreemdgaan is volgens 45 procent van alle Nederlandse mannen en vrouwen niet direct schadelijk voor de vaste relatie. Een kleine 40 procent dat buiten de pot piest, biecht dat trouwens op, 24 procent vertelt het niemand en 30 procent deelt de heimelijke liefde met een vriend of vriendin.

Overspel is overigens voor 91 procent van de ondervraagden de daad zelf. Tongzoenen wordt door 67 procent van de Nederlanders gekwalificeerd als vreemdgaan, telefoonseks door 44 procent en erotisch chatten door 27 procent. De achtergronden van het slippertje liggen bij een kwart van de mensen meestal in onweerstaanbare lustgevoelens, verliefdheid (14 procent), behoefte aan spanning (12 procent) en relatiedipje (11 procent).

De favoriete partners in crime ontmoet de vreemdganger vaak toevallig (23 procent), maar ook collega's doen het goed, stelt 17 procent. Daarnaast zijn het vakantieliefdes (15 procent) en oude liefdes (10 procent). Playboy constateert tevens dat 44 procent van de mannen het leuk vindt als hun partner vreemdgaat. Bijna de helft wil er graag bij zijn. Slechts 3 procent van de vrouwen vindt het leuk als hun partner een slippertje maakt.

http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.nederlanders.vreemdgaan.html

manc
16-04-03, 07:47
Ze hebben ooit in ziekenhuizen een gekeken hoeveel % van de babies statisch gezien NIET van de vader zouden kunnen zijn (bloedgroep)...ik geloof dat 1 op 10 kinderen buitenechtelijk is..dat getal is nogal universeel en overal op de wereld geldig...heeft te maken met het fris houden van de genenpoel...

Simon
16-04-03, 08:03
Geplaatst door manc
Ze hebben ooit in ziekenhuizen een gekeken hoeveel % van de babies statisch gezien NIET van de vader zouden kunnen zijn (bloedgroep)...ik geloof dat 1 op 10 kinderen buitenechtelijk is..dat getal is nogal universeel en overal op de wereld geldig...heeft te maken met het fris houden van de genenpoel...

Dat was een onderzoek in de VS. Of het overal geldig is zou ik niet weten. Ik zou het wel eens herhaald willen zien in andere landen.

Simon

Mark
16-04-03, 08:11
Geplaatst door BiL@L


. Vreemdgaan is volgens 45 procent van alle Nederlandse mannen en vrouwen niet direct schadelijk voor de vaste relatie.



dat lijkt me nog al vreemd, misschien geldt dit als de partner er nooit achter komet ofzo.


Geplaatst door BiL@L

Overspel is overigens voor 91 procent van de ondervraagden de daad zelf. Tongzoenen wordt door 67 procent van de Nederlanders gekwalificeerd als vreemdgaan, telefoonseks door 44 procent en erotisch chatten door 27 procent.



Grappig hoe relatief deze grens blijkbaar is voor sommige handelingen.


Geplaatst door BiL@L

Playboy constateert tevens dat 44 procent van de mannen het leuk vindt als hun partner vreemdgaat. Bijna de helft wil er graag bij zijn.



Dit verbaasd mij ook nogal, of bedoelen ze dat de vrouw met een andere vrouw zou vreemdgaan? Ja dan willen de meeste mannen er wel bij zijn natuurlijk :)



ps. is dit onderzoek representatief? zijn er ook moslims geinterviewd?

ps2: voor een groot gedeelte klopt het wel, zelfs ik ken iemand die vreemdgaat :zwaai:

manc
16-04-03, 08:16
Geplaatst door Simon
Dat was een onderzoek in de VS. Of het overal geldig is zou ik niet weten. Ik zou het wel eens herhaald willen zien in andere landen.

Simon Oh, jij hebt een beter geheugen dan ik...ik dacht dat de auteur iets zei over het overal geldend zijn van dat getal...heeft met gezonde evolutie te maken ofzo.

Mark
16-04-03, 08:19
Geplaatst door manc
Oh, jij hebt een beter geheugen dan ik...ik dacht dat de auteur iets zei over het overal geldend zijn van dat getal...heeft met gezonde evolutie te maken ofzo.

Er bestaat gewoon een universele slet-factor? :p

manc
16-04-03, 08:26
Geplaatst door Mark
Er bestaat gewoon een universele slet-factor? :p Nee, je zou het de koekoek- factor kunnen noemen...het heeft zin om je nageslacht op te laten voeden door een ander (kost jou namelijk geen energie) MAAR die ander moet dan wel DENKEN dat het zijn eigen kroost betreft: immers als ELK kind 'van een ander' zou zijn zijn mannen minder geneigd de opvoeding (goed) op zich te nemen.

Mark
16-04-03, 08:32
Geplaatst door manc
Nee, je zou het de koekoek- factor kunnen noemen...het heeft zin om je nageslacht op te laten voeden door een ander (kost jou namelijk geen energie) MAAR die ander moet dan wel DENKEN dat het zijn eigen kroost betreft: immers als ELK kind 'van een ander' zou zijn zijn mannen minder geneigd de opvoeding (goed) op zich te nemen.


Wetenschappelijke verantwoording van sexuele uitspattingen zijn cool :fpetaf:

Meer geld voor research hiernaar! :duim:

manc
16-04-03, 08:39
Geplaatst door Mark
Wetenschappelijke verantwoording van sexuele uitspattingen zijn cool :fpetaf:

Meer geld voor research hiernaar! :duim:

Dat ga ik aan je liefje vertellen! ;)

Mark
16-04-03, 08:51
Geplaatst door manc
Dat ga ik aan je liefje vertellen! ;)


zucht, wat was het vroeger een mooie tijd toen niemand hier wist wie ik ben :wat?!:

manc
16-04-03, 10:30
Geplaatst door Tafey Lewis
weet iemand wat nou de reden is dat cc en rafiq problemen hebben in hun relatie? oeps verkeerde topic zie ik........;)

Ja, CC wil een knappe, lange, donkerharige man met een goede baan, goed in bed, humor..iemand op HBO niveau met een fijn inkomen die haar tegenwicht kan bieden maar ook kan verwennen...de model poldermoslim dus. Niet een kalende, zelfingenomen, brildragende, vieze, oude man.

Ron daarentegen kan alleen verliefd worden op slanke, exotische, bruine, jonge jongens en zichzelf.

Dat is ongeveer wat er mis is tussen die 2.

~Panthera~
16-04-03, 13:05
Geplaatst door BiL@L
HOOFDDORP - Zeker eenderde van de Nederlanders trekt de broek wel eens uit in 'verboden gebied'. Bovendien kent 43 procent van de Nederlanders vrienden en kennissen die vreemdgaan. Toch keurt 76 procent van de ondervraagden een slippertje af, zo blijkt uit de 'Vreemdgaan-enquête' die Playboy deze maand in zijn jubileumnummer publiceert. De Nederlandse Playboy bestaat twintig jaar.

Voor het onderzoek heeft het bureau NetPanel 810 mannen en vrouwen ondervraagd. Vreemdgaan is volgens 45 procent van alle Nederlandse mannen en vrouwen niet direct schadelijk voor de vaste relatie. Een kleine 40 procent dat buiten de pot piest, biecht dat trouwens op, 24 procent vertelt het niemand en 30 procent deelt de heimelijke liefde met een vriend of vriendin.

Overspel is overigens voor 91 procent van de ondervraagden de daad zelf. Tongzoenen wordt door 67 procent van de Nederlanders gekwalificeerd als vreemdgaan, telefoonseks door 44 procent en erotisch chatten door 27 procent. De achtergronden van het slippertje liggen bij een kwart van de mensen meestal in onweerstaanbare lustgevoelens, verliefdheid (14 procent), behoefte aan spanning (12 procent) en relatiedipje (11 procent).

De favoriete partners in crime ontmoet de vreemdganger vaak toevallig (23 procent), maar ook collega's doen het goed, stelt 17 procent. Daarnaast zijn het vakantieliefdes (15 procent) en oude liefdes (10 procent). Playboy constateert tevens dat 44 procent van de mannen het leuk vindt als hun partner vreemdgaat. Bijna de helft wil er graag bij zijn. Slechts 3 procent van de vrouwen vindt het leuk als hun partner een slippertje maakt.

http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.nederlanders.vreemdgaan.html
---------------------------------

Zit ik bij die 2/3 die het niet doet, :( , ben dus ook al niet "modern". :huil: :huil: :huil:

Mark
16-04-03, 13:07
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------------

Zit ik bij die 2/3 die het niet doet, :( , ben dus ook al niet "modern". :huil: :huil: :huil:


En dat terwijl er een goeie kans is dat je man wel wil dat je het doet en mee wil doen! :jeweetog:

manc
16-04-03, 13:08
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------------

Zit ik bij die 2/3 die het niet doet, :( , ben dus ook al niet "modern". :huil: :huil: :huil:

Moewah...het is van alle tijden hoor. Zowel vreemd gaan als niet vreemd gaan.