PDA

Bekijk Volledige Versie : Lente



Tomas
16-04-03, 09:11
De lente was gister zo verschrikkelijk mooi. Alles loopt uit en bloeit uitbundiger dan alle jaren hiervoor. En echt alle vrouwen zijn zonder uitzondering allemaal mooi. En fietsend door de Reeuwijkse plassen bedacht ik:

De bijna warme wind verdampt het zweet op mijn hoofd en armen.

Het nieuwe zwarte asfalt zoemt genietend onder mijn fietswielen door.

De volle maan verfraait tot het uiterste de schemertijd.

De sporadische huisjes, schuilend tussen bomen en achter sloten fonkelen met hun ramen.

Aan het eind van een schamele steiger zit een paartje,

als een vooruitgeschoven post in de oorlog die woedt boven de vogelplas.

Oorverdovend stiltegebied.

Mark
16-04-03, 09:33
Binnen werken is kut deze dagen.

vanaf vrijdag weer klote weer.

:jammer:

Joesoef
16-04-03, 09:49
Lekker "technisch" weer :wohaa: ff wat klanten bezoeken.......;)

Tomas
16-04-03, 09:52
Geplaatst door Mark
Binnen werken is kut deze dagen.

vanaf vrijdag weer klote weer.

:jammer:

Bijzonder mooi. Heel emotioneel en erg kernachtig gesteld.

Mark
16-04-03, 09:53
Geplaatst door Tomas
Bijzonder mooi. Heel emotioneel en erg kernachtig gesteld.

Ik kan er niks aan doen dat ik een gevoelige jongen ben :vlammen:

Tomas
16-04-03, 09:57
Geplaatst door Joesoef
Lekker "technisch" weer :wohaa: ff wat klanten bezoeken.......;)

Tja... Laten mijn klanten allemaal een gebouw met een dak erop hebben. Moet mij weer gebeuren.

barfly
16-04-03, 10:07
Ik zit hier heerlijk in een bosrijke omgeving alleen op een kamer met de balkondeuren wijd open en een vriendelijk zuchtje wind dat me wakker houdt :)

Tomas
16-04-03, 10:14
Geplaatst door barfly
Ik zit hier heerlijk in een bosrijke omgeving alleen op een kamer met de balkondeuren wijd open en een vriendelijk zuchtje wind dat me wakker houdt :)

Zo kan ik het ook:

Ik lig hier beschut achter glas in de zon te genieten van het geluid van de branding. Terwijl m'n secretaresse vraagt of ik nog zo'n koud glas bier wil en mededeelt dat al m'n afspraken zijn gecanceld voor vandaag. En de rest van de week. En of ze nog iets anders kan doen voor me...

* Schrik weer waakker *

Joesoef
16-04-03, 10:16
Geplaatst door Tomas
Tja... Laten mijn klanten allemaal een gebouw met een dak erop hebben. Moet mij weer gebeuren.



Ahum, onderweg kom je een hoop tegen en je kan wel eens oponthoud hebben. Vervelende terrasjes en zo.....

Je moet ook niet alles vertellen. :D

barfly
16-04-03, 10:19
Geplaatst door Tomas
Zo kan ik het ook:

Ik lig hier beschut achter glas in de zon te genieten van het geluid van de branding. Terwijl m'n secretaresse vraagt of ik nog zo'n koud glas bier wil en mededeelt dat al m'n afspraken zijn gecanceld voor vandaag. En de rest van de week. En of ze nog iets anders kan doen voor me...

* Schrik weer waakker *

hahah, Het enige dat mijn idyllische omstandigheden verziekt is de telefoon van gebruikers die d'r weer es geen zak van begrijpen :fpuh:

manc
16-04-03, 10:23
Geplaatst door barfly
hahah, Het enige dat mijn idyllische omstandigheden verziekt is de telefoon van gebruikers die d'r weer es geen zak van begrijpen :fpuh: Je klinkt als een gefrustreerde 1e lijns it-ers..cq: helpdesk.

barfly
16-04-03, 10:27
Geplaatst door manc
Je klinkt als een gefrustreerde 1e lijns it-ers..cq: helpdesk.

Bijna goed, niet gefrustreerd, wel IT'er en niet eerste lijns (Dan zou ik wel gefrustreerd zijn)