PDA

Bekijk Volledige Versie : Lieve fans van Pim



Waterval
16-04-03, 11:07
In een achterlijke cultuur had Volkert een naar jullie gevoel rechtvaardiger straf gehad. Maakt dat jullie achterlijk?

manc
16-04-03, 11:22
Geplaatst door Waterval
In een achterlijke cultuur had Volkert een naar jullie gevoel rechtvaardiger straf gehad. Maakt dat jullie achterlijk?


In de VS toch ook?

p.s. ik vind dat je wel heel makkelijk al die pimmisten op een hoop gooit...
p.p.s. In zo'n 'achterlijke' cultuur had de dader helemaal geen straf gehad: Pim was immers een homo en was dus per definitie iemand die het verdiende om afgemaakt te worden. ;)

Fillastiene
16-04-03, 11:34
Geplaatst door manc
In de VS toch ook?

p.s. ik vind dat je wel heel makkelijk al die pimmisten op een hoop gooit...
p.p.s. In zo'n 'achterlijke' cultuur had de dader helemaal geen straf gehad: Pim was immers een homo en was dus per definitie iemand die het verdiende om afgemaakt te worden. ;)

Als Pim was afgemaakt, was het nooit zover gekomen dat hij vermoord werd door Volgert van de G. die zijn dochterje nu moet missen...

Lima. (...over vreemde vergelijkingen gesproken.)

Waterval
16-04-03, 12:02
Geplaatst door manc
In de VS toch ook?





Dat zeg ik toch; in een achterlijke cultuur.. ;)

manc
16-04-03, 12:22
Geplaatst door Waterval
Dat zeg ik toch; in een achterlijke cultuur.. ;)

Ik *wist* gewoon dat iemand deze inkopper wel even zou verzilveren toen ik dit schreef...

sienia
16-04-03, 13:39
Geplaatst door manc
Ik *wist* gewoon dat iemand deze inkopper wel even zou verzilveren toen ik dit schreef...

:moe:

Rood
16-04-03, 15:19
Pim Fortuyn aanhangers zijn enge "eigen volk eerst" ADO/Den Haag voetbalhooligans. Tuig van de richel! Zag je die lui gisteren op TV? :wow:

manc
16-04-03, 15:26
Geplaatst door Rood
Pim Fortuyn aanhangers zijn enge "eigen volk eerst" ADO/Den Haag voetbalhooligans. Tuig van de richel! Zag je die lui gisteren op TV? :wow:

Ja, ze zijn dom, hebben geen respect voor andersdenkenden en ze generaliseren ook nog eens verschrikkelijk! Jij gelukkig niet. :knipoog: