PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik Zit Zonder Baan ????

Manar20
17-04-03, 11:54
Hallo dames en heren

Ik zit nu een paar maanden zonder baan.

Kan iemand helpen of heeft iemand advies waar ik kan solliciteren..

Alle reacties zijn welkom....

Beslama

latima
17-04-03, 15:25
Geplaatst door Manar20
Hallo dames en heren

Beslama

Hoi,

ik raad je aan om langs uitzendbureau's te gaan die hebben ook heel vaak leuke bannen. En reageer ook op advertenties in de kranten, want werk komt niet naar je toe, je moet er zelf achteraan gaan.

Veel succes en je vind vast wel wat.

Groetjes van mij.

Manar20
17-04-03, 16:10
He Latima

Ik sta bij 10 uitzendbureau's ingeschreven en ik stuur per dag wel 5 brieven...en nog steeds niks..

Het is zo stil op de markt.

Maar goed inchAllah vind ik wat.....

blanke vla
17-04-03, 17:01
tjek deze dan

http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?threadid=60963

misschien is dat wat voor je

succes

ps watvoor baan zoek je??????????

saidaatje
17-04-03, 22:08
hey manar,

hier een goede tip ga je inschrijven bij het CWI (Centrum Werk Inkomen). Dit is i.p.v. de oude arbeidsbureau gekomen. Zij kunnen je goed helpen met het zoeken naar een baan. Ze kijken in welke fase je zit. Dat houdt in of dat je direct plaatsbaar bent of dat je nog scholing moet ondergaan enz. enz.
Gewoon langs gaan, en het voordeel is dat ze niks inhouden op je loon want het uitzendbureau wel doet. Want CWI is geen commerciele instelling.

Hoop voor je dat je hier iets aan hebt,

anders kan je altijd mailen voor verdere vragen hierover.

groetjes saidaatje

samira17
24-04-03, 08:02
Geplaatst door Manar20
Hallo dames en heren

Beslama

Als je nog naar school wil. Ik bedoel daarmee 1 dag per week naar school. Dan kan ik je helpen naar een baantje. Zo niet dan heb ik nog advies voor je kijk op internet. Startpagina en dan onder vacatures klik je op een van de site die je wil zien en daar staan dan veel vacatures.(je kunt zoeken tot je iets hebt gevonden dat je bevalt)
Ik wens je veel succes.

beslama

houbi
30-04-03, 18:39
hoi manar :koppel:
als ik jou was zou ik in de
stad zoeken of ze iemand nodig hebben
dat doe ik ook altijd en ik werk nu in
clct

ssamira
01-05-03, 21:03
ga zwart werken het verdient heel goed :zwaai:

sobhanaallah
02-05-03, 11:30
Salaam Manaar,
ik weet namelijk niet of je inmiddels nu al een baan heeft kunnen vinden.
ik weet niet wat je achtergrond is, bedoel wat voor studie je achter de rug hebt en welke werkervaringen hebt gehad. weet niet waar je ongeveer woont.
bij ons in de buurt hebben ze zon trajectbegeleider, zit in de buurthuis, die kan je daarmee helpen en ook rekening houdt met je wensen. verder zoals de anderen al zeiden op de kranten letten en erop reagen. je moet zelf nitaiteven nemen, ( open solisitatie brieven/ telefonisch)es maar actief ( op de uitzendbureau's moet je niet wacht, ze zijn vaak traag).

ik hoop dat je zo spoedig moeglijk iets kunt vinden
groeten, malika

Gambino
12-05-03, 12:26
ik heb werk voor je al je wilt . Gewoon 5 dagen per week , maandag tot en met donderdag en zaterdag. Het verdient maarliefst 50 euro per dag. Je word thuis opgehaald en word naar het bos gebracht .. waar je onvegeer 4 uurtjes moet kromstaan. Soms ook langs de A2 . Maar dat komt weinig voor. Na 3 maanden bij mij gewerkt te hebben krijg je een auto van de zaak. Na een jaar dan kan je eventueel groepsleider worden , met als gevolg natuurlijk een beter salaris , en extra´s . Ben je geínteresseerd stuur dan ff een prikbord mail. Ik reageer snel en dan kunnen we het er nog over hebben . mvg pimpos