PDA

Bekijk Volledige Versie : Geband



Marsipulami
17-04-03, 23:58
Ik ben geband in de chatroom van Maroc.nl, maar op het prikbord lukt het nog om te prikken. Waarom worden aardige prikkers -zoals ik- eigenlijk geband op Maroc.nl ?http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/smile2.gif

Orakel
18-04-03, 00:11
Je bent een bruggenbouwer pur sang.

Maaruhh.... wat doe jij in een chatroom? :p

Is dat die met die microfoon? Want dan is het volgens mij niet de bedoeling dat je aardig bent.

Orakel
18-04-03, 00:12
O ja, waarom ben je er eigenlijk geband? Hehheheheheh..
kan me daar niks bij voorstellen....

alhoewel....

sadeeQ
18-04-03, 00:20
Geplaatst door Tafey Lewis
gebanned hmmmm er was een zeker M_D die werd gebanned in een vlaag van censuur, heel vreemd geen idee verder hoe dat zit ken die gozer niet. :student: toevallig ken ik die zionistische hond M_D wel.het was een smerige kakkerlak ,tegenwoordig gaat ie door het leven als teef lewis.

Marsipulami
18-04-03, 00:23
Geplaatst door Tafey Lewis
gebanned hmmmm er was een zeker M_D die werd gebanned in een vlaag van censuur, heel vreemd geen idee verder hoe dat zit ken die gozer niet.

magden_david, de joodse prikker die niet eens beseft dat de Nederlandse taal, hoofdletters, punten en komma's kent, was wel een fijne kerel waar ik het nooit mee eens was. tijdens de periode dat hij gebanned was heb ik het herhaaldelijk voor hem opgenomen, zonder veel bijval van autochtone of allochtone prikkers. Toch ben ik trots op die dissidente priksels op dit forum.

Marsipulami
18-04-03, 00:25
Geplaatst door Orakel
O ja, waarom ben je er eigenlijk geband? Hehheheheheh..
kan me daar niks bij voorstellen....

alhoewel....

Ik weet ook niet waarom... maar ik heb wel interesse in jouw 'alhoewel' ?

Mark
18-04-03, 08:10
Mars,

Heb je je beledigend uitgelaten op de chat of iets dergelijks?

Ik heb nooit veel positiefs over de chat gehoord en blijf er dus ver vandaan bandiet

manc
18-04-03, 08:20
Mars, het is onderhand bijna zo dat alleen leuke mensen geband worden..dus in jouw geval snap ik er inderdaad helemaal niks van dat je geband bent...

toch ben je niet geheel onaardig en heb ik maar op 'geheel terecht' gestemd: het voordeel van de twijfel krijg je dus van mij, net als ik indertijd van jou! :duim:

Mark
18-04-03, 08:38
Die antwoorden die hij ook verzint voor deze enquete :haha:

manc
18-04-03, 10:11
Geplaatst door Mark
Die antwoorden die hij ook verzint voor deze enquete :haha: Hahaha, die zijn alleen al een levenslange ban waard!

Marsipulami
18-04-03, 10:29
Geplaatst door Mark
Mars,

Heb je je beledigend uitgelaten op de chat of iets dergelijks?




Ikke ?...euhm...tja...kweenie...misschien...euh... een heeeeeeel klein beetje dan toch maar. :nerveus:

Mark
18-04-03, 10:31
Geplaatst door Marsipulami
Ikke ?...euhm...tja...kweenie...misschien...euh... een heeeeeeel klein beetje dan toch maar. :nerveus:

Ik kan me niet voorstellen dat een aardige jongen als jij iemand zou beledigen!

Of is een van de operators soms een autochtone Nederlander?

Couscousje
18-04-03, 11:20
*zuGt*

Marsipulami, jij bent gebanned om de volgende reden:

Je voerde een URL in op the main channel waarin het woord "geocities" in voorkomt. In de bots van Maroc.NL staat dat woord aangegeven als "forbidden", daar men altijd van die sites gebruik maakt om foto's van chatters op te publiceren en ze op the main channel te gooien. Om dat soort abuse tegen te gaan geeft Maroc.NL een filter ingebouwd, waarbij iedereen die dat woord gebruikt tijdelijk verwijderd wordt. Een tempban dus. Die zijn meestal 5 tot 10 minuten.

Om daar nou een hele thread op Nieuws van de dag aan te wijden vind ik niet van volwassenheid getuigen.

Met vriendelijke groet,

Cc

Tomas
18-04-03, 11:23
Eigenlijk zou je voor deze thread een levenslange ban moeten krijgen!

Mark
18-04-03, 11:55
Geplaatst door Couscousje
*zuGt*

Marsipulami, jij bent gebanned om de volgende reden:

Je voerde een URL in op the main channel waarin het woord "geocities" in voorkomt. In de bots van Maroc.NL staat dat woord aangegeven als "forbidden", daar men altijd van die sites gebruik maakt om foto's van chatters op te publiceren en ze op the main channel te gooien. Om dat soort abuse tegen te gaan geeft Maroc.NL een filter ingebouwd, waarbij iedereen die dat woord gebruikt tijdelijk verwijderd wordt. Een tempban dus. Die zijn meestal 5 tot 10 minuten.

Om daar nou een hele thread op Nieuws van de dag aan te wijden vind ik niet van volwassenheid getuigen.

Met vriendelijke groet,

Cc

Cc, vergeef het hem, hij is een Belg :D

Marsipulami
18-04-03, 12:29
Geplaatst door Couscousje
*zuGt*


Om daar nou een hele thread op Nieuws van de dag aan te wijden vind ik niet van volwassenheid getuigen.

Met vriendelijke groet,

Cc

:regie: I refuse to grow up

http://home.planet.nl/~gmmichel/rev11_bestanden/marsupilami.jpg

Couscousje
18-04-03, 14:40
Geplaatst door Marsipulami
:regie: I refuse to grow up

http://home.planet.nl/~gmmichel/rev11_bestanden/marsupilami.jpg

:haha:

Cc

Marsipulami
20-04-03, 11:01
Geplaatst door EdV
Ga bier brouwen, Belg en maak je eindelijk eens nuttig voor de mensheid!

Ed

Hmmm, wat voor nuttige dingen doe jij zoal voor de mensheid ? Ik kan helemaal geen bier brouwen. Das niks voor mij.

Donna
20-04-03, 11:32
Mars, jongen, waar hang je trouwens uit de laatste tijd.

Ik heb je oersaaie prikjes hier al lange tijd niet meer gelezen :p

Alles goed met je..?

:zwaai:

kingdom34
04-06-11, 20:24
Ik ben geband in de chatroom van Maroc.nl, maar op het prikbord lukt het nog om te prikken. Waarom worden aardige prikkers -zoals ik- eigenlijk geband op Maroc.nl ?http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/smile2.gif

Je kan gebannen worden omdat sommige mensen jou niet moeten, dat is vaak een persoonlijke reden waarom Moderators de macht hebben over je in de digitale wereld. het moet maar net eentje de verkeerde tegenkomen, dan kan het wel een andersom zijn ;)

Maar goed, wat was de reden voor dat je gebannen bent ?

Bofko
04-06-11, 21:11
Je kan gebannen worden omdat sommige mensen jou niet moeten, dat is vaak een persoonlijke reden waarom Moderators de macht hebben over je in de digitale wereld. het moet maar net eentje de verkeerde tegenkomen, dan kan het wel een andersom zijn ;)

Maar goed, wat was de reden voor dat je gebannen bent ?

uh... dit is een 8 jaar oud topic...

kingdom34
04-06-11, 23:30
uh... dit is een 8 jaar oud topic...

Weet ik, ik wil alleen maar reageren en min mening plaatsen :)
Ik ben niet de enige trouwens ;)