PDA

Bekijk Volledige Versie : AEL Cheppih : Lijfstraffen niet uit te sluiten



Joesoef
18-04-03, 12:14
bron : ref.dagblad

Over belangstelling had Mohammed Cheppih als aanstormend leider van AEL-Nederland donderdagavond niet te klagen. Zo’n 700 jongeren vulden de congreszaal van de Rotterdamse Erasmus Universiteit. De nieuwe voorman verbleekt echter bij het idool van de moslimjongeren, Dyab Abou Jahjah.
.
Marokkaanse studenten hadden een debat georganiseerd over de toekomst van de moslimbeweging. Het debat was bedoeld als kritische blik naar binnen. Het werd vooral een kennismaking met de denkbeelden van Mohammed Cheppih. Hij is door de Arabisch-Europese Liga (AEL) Nederland naar voren geschoven als de nieuwe voorzitter. Eind mei beslist het congres hierover.
.
In een recent interview zei hij de invoering van lijfstraffen niet uit te sluiten als de AEL aan de macht komt. Dat leidde al direct tot kamervragen. Juist donderdag raakte hij opnieuw in opspraak.
.
Cheppih blijkt betrokken te zijn bij een stichting die moslimextremisten een ideologische training zou hebben gegeven. Onder de deelnemers bevond zich Mohammed Atta, een van de kapers van de aanslagen op 11 september 2001. De training werd gegeven in de El-Tawheed-moskee in Amsterdam.
.
De stichting die de bijeenkomst organiseerde, was Al-Waqf al-Islaami-stichting uit Eindhoven. Volgens The Wall Street Journal onderzoeken inlichtingendiensten of cursussen van de betrokken stichting terrorisme hebben aangemoedigd door een radicale versie van de islam te onderwijzen. Cheppih spreekt dat in het artikel tegen. Hij zegt niet meer bij Al-Waqf betrokken te zijn.
.
De meeste jongeren die zijn afgekomen op het debat in de Rotterdamse arena zijn meisjes. Het gros draagt een hoofddoek. Waarom er zoveel vrouwvolk op de been is, kan de organisatie niet verklaren. „Misschien komen ze voor Dyab”, oppert een student. De populariteit van Abou Jahjah is nog steeds groot, hoewel hij zich lange tijd op de achtergrond houdt. Hij wil Cheppih duidelijk de ruimte bieden zich te profileren.
.
Die doet zijn uiterste best, maar kan niet verhullen dat hij het charisma van de Belgische moslimleider mist. Het applaus dat hem zo nu en dan ten deel valt, is wat plichtmatig. De echte ovaties zijn nog steeds voor Jahjah.
.
De opvattingen van Cheppih wijken nauwelijks af van wat we allemaal al eerder hebben gehoord. „De gevestigde moslimorganisaties hebben zich laten inpakken en bakken zoete broodjes de autoriteiten. Die gaan bij Balkenende langs om te vertellen dat alles goed gaat in Nederland en dat de koffie zo lekker is.”
.
Ook zijn ideeën over invoering van de islamitische wetgeving zijn niet nieuw. „De sharia zullen we niet blindelings toepassen. Eerst moet er een ander democratisch stelsel worden ingevoerd.”
.
De zaal maakt het hem niet echt lastig, behalve die ene man die wil weten voor welke richting in de islam de AEL kiest: de soennitische of sjiitische? Cheppih maakt zich daar nijdig om. „We zullen nooit één gemeenschap vormen zolang er zo wordt gedacht”, valt hij uit. Het is een van de weinige keren dat hij een warm applaus krijgt.

Mark
18-04-03, 12:18
Dyab heeft grouppies :hihi:

mulan
18-04-03, 12:25
Echt grappig om te zien hoe totaal anders het was zoals het hier staat................ovaties....yeah right,grote woorden gebruiken om het publiek af te schilderen als een kritiekloze kudde..... :rolleyes:

Mark
18-04-03, 12:27
Mulan, jij bent een meisje en volgens het bericht zaten er veel meisjes, dus het klopt :)

mulan
18-04-03, 12:31
Geplaatst door Mark
Mulan, jij bent een meisje en volgens het bericht zaten er veel meisjes, dus het klopt :)

Hmmm....dat heb jij goed opgemerkt,klopt.
Oke...dan klopt het allemaal dus wel,my mistake :D

NIS1
18-04-03, 12:33
Even een opmerking over die Marokkaanse meisjes. Het is me opgevallen, dat ze vromer zijn dan de jongens. Meisjes zijn echt heel erg bezig met integratie, Islam etc.

Ik denk niet, dat Dyab de echte oorzaak voor dit fenomeen is. Hij is natuurlijk wel een pusher..

De Marokkaanse meisjes worden volgens mij verkeerd ingeschat. Ik bedoel de meisjes die een HBO of WO volgen. Allemaal hoofddoekjes en bij mij op de UVA dragen sommige vrouwtjes zelfs een Jelaba (jurk). Heb het niet over het MBO volk. Dat hangt de hele dag op Hoog Catherijne.

Denk, dat veel mensen niet begrijpen dat juist de hoogopgeleiden zo met de Islam, integratie bezig zijn. Jammer, dat de media daar weinig aandacht aan besteed. Als journalist zou ik hier onderzoek naar doen. DE kapers waren allemaal pienter. Het moet je aan het denken zetten.

Bij de autochtonen komen de (rechts)extremisten toch vooral voor onder laagopgeleiden. Bij de Moslim zie je het omgekeerde. Mensen, die de beste studie's doen. Een mooie toekomst voor zich hebben. Pappa met veel geld.. De Franse Marokkaan bijvoorbeeld komt uit een heel modern Marokkaans gezin. Zussen, broers hebben geneeskunde gedaan. Hij was in Londen aan het studeren (Een management studie). Genoeg stof om een mooi wetenschappelijk onderzoek naar te doen...

Terug tot het bericht: Cheppie moeten ze opsluiten! Hij is een gevaar voor de samenleving.. Eikel!

Mark
18-04-03, 12:40
Geplaatst door NIS1
De Marokkaanse meisjes worden volgens mij verkeerd ingeschat. Ik bedoel de meisjes die een HBO of WO volgen. Allemaal hoofddoekjes en bij mij op de UVA dragen sommige vrouwtjes zelfs een Jelaba (jurk). Heb het niet over het MBO volk. Dat hangt de hele dag op Hoog Catherijne.



Wat is het verschil tussen MBO en HBO toch een keiharde scheiding :)

Maar NIS, dit is toch allemaal heel logisch te verklaren met psychologie? Lijkt mij i.i.g. allemaal erg logisch.

mulan
18-04-03, 12:42
Geplaatst door NIS1
Even een opmerking over die Marokkaanse meisjes. Het is me opgevallen, dat ze vromer zijn dan de jongens. Meisjes zijn echt heel erg bezig met integratie, Islam etc.

Ik denk niet, dat Dyab de echte oorzaak voor dit fonomeen is. Hij is natuurlijk wel een pusher..

De Marokkaanse meisjes worden volgens mij verkeerd ingeschat. Ik bedoel de meisjes die een HBO of WO volgen. Allemaal hoofddoekjes en bij mij op de UVA dragen sommige vrouwtjes zelfs een Jelaba (jurk). Heb het niet over het MBO volk. Dat hangt de hele dag op Hoog Catherijne.

Denk, dat veel mensen niet begrijpen dat juist de hoogopgeleiden zo met de Islam, integratie bezig zijn. Jammer, dat de media daar weinig aandacht aan besteed. Als journalist zou ik hier onderzoek naar doen. DE kapers waren allemaal pienter. Het moet je aan het denken zetten.

Bij de autochtonen komen de (rechts)extremisten toch vooral voor onder laagopgeleiden. Bij de Moslim zie je het omgekeerde. Mensen, die de beste studie's doen. Een mooie toekomst voor zich hebben. Pappa met veel geld.. De Franse Marokkaan bijvoorbeeld komt uit een heel modern Marokkaans gezin. Zussen, broers hebben geneeskunde gedaan. Hij was in Londen aan het studeren (Een management studie). Genoeg stof om een mooi wetenschappelijk onderzoek naar te doen...

Ik vind de kaper vergelijking iets te vergezocht en ook een beetje een rare vergelijking die mensen met dubieuse gedachten maar al te graag gebruiken om de AEL als een soort samensmelting te zien van alle gevaren die uit de Islamitische hoek komen.
Toch is het wel zo dat de hoger opgeleiden meestal op dit soort dingen afkomen.

NIS1
18-04-03, 12:44
Geplaatst door Mark
Wat is het verschil tussen MBO en HBO toch een keiharde scheiding :)

Maar NIS, dit is toch allemaal heel logisch te verklaren met psychologie? Lijkt mij i.i.g. allemaal erg logisch.

Wat is jou verklaring dan? Je moet AEL een defenitie geven. Ik hoor allemaal geluiden, die zeggen dat ze met LPF zijn te vergelijken. Is dat wel zo? Hebben ze ook dezelfde doelgroep als de LPF?

Anderen duwen AEL richting de extreem rechtse hoek..

Hoe moeten we AEL categoriseren? Denk, dat dit heel moeilijk is. Heb het gevoel, dat men daar op eigen titel spreekt en niet vanuit het gemeengoed van AEL. Neit dat ik dat accepteer, maar het is zo vaag geworden. Eerst had je Dyab als enige spreker. Zijn preken waren helder en weinig schokkend. Nu zie ik allemaal Pino's (lees: Sesamstraat), die denken dat ze de oplossing hebben. Voor iemand als Chieppig moet het verboden zijn om lid te worden van enige organisatie. Als ik de verhalen over fraude mag geloven dan. Het verbaast me niks. Elke Moskee heeft een familie die als baan heeft frauderen. De gemeente om geld vragen en dat in hun eigen zak steken.

Een idee voor de overheid: Verplicht de Moskee's (stichtingen) om een accountant hun boekhouding te laten doen. Overheid steekt trouwens amper geld in Moskee's. Het wordt allemaal door leden verzameld. Wat met dat geld gedaan wordt wil je niet weten. Dat geld gaat allemaal in zakken van familie's zoals Chieppig. Als ik de verhalen mag geloven dan. Ik ga nu af op beweringen die elders op deze forum worden gedaan.

manc
18-04-03, 12:57
Interessante gedachte...het zijn bij alle extremistische stromingen (rechts, links, islamitisch) altijd de hoogopgeleiden die de stroming 'bedenken', haar vormen...dat was bij de Nazi's zo, extreem links en dus waarschijnlijk ook bij de Islamitische extremisten...ik kan me iig niet voorstellen dat een mavoklantje 5 hoog achter (no offense to any1) met een radicale stroming op de proppen komt waar veel volgelingen op af komen...

Extreem links is, net als extremistisch islamitisch een beetje de speeltuin van losgeslagen intelligentsia..of je nu Cheppih, Volkert heet of lid bent van de Juche idelogie aanhang in Europa...het zijn allemaal 'slimmerd' (met een steekje los)...het 'vee' is trouwens altijd een beetje de domme (domgehouden massa)...

Mark
18-04-03, 13:00
Nou ok, ik ben dan wel een beta, maar iedereen weet dat psychologie enzo toch maar wat knutselwerk is dus ik doe een poging:

Pomtiedom, (ik ben nu even een hoogopgeleide vrouwelijke allochtoon in Nederland....)...

Ik zie dat mijn ouders hier naar toe zijn gehaald om allerlei vervelende klusjes op te knappen voor de Nederlanders en daarvoor nou niet bepaald gewaardeerd worden. Daarnaast wordt ik vies aangekeken door Sjonnie en Anitas die ik op een beschavings-schaal en intelligentieschaal met grote sprongen versla... en toch voelen zij zich beter en laten dat weten ook! Als hoger opgeleide heb ik sowieso een afkeer van plat volks vermaak en de ingetogenheid en studie die deel uitmaken van de Islam spreken mij zeer aan. Door zelf eens goed ind e koran te kijken kom ik erachter dat de privelleges voor mannen eigenlijk binnen mijn cultuur zijn ontstaan en niet aan de Koran kunnen worden ontleend :denk:

Nu komt er iemand naar voren die duidelijk verteld dat ik met mijn capaciteiten eigenlijk veel meer zou moeten krijgen wat betreft aanzien en respect dan dat ik nu krijg! Daarnaast veegt ie ook nog eens de vloer aan met die vervelende autochtonen en ziet er stiekem best lekker uit!

Daar wil ik meer van weten.

Nou en daar zit je dan met je vriendinnen (die Cheppih nemen we dan maar voor lief ;) )

the end.

Mark
18-04-03, 13:03
Geplaatst door manc
Interessante gedachte...het zijn bij alle extremistische stromingen (rechts, links, islamitisch) altijd de hoogopgeleiden die de stroming 'bedenken', haar vormen...dat was bij de Nazi's zo, extreem links en dus waarschijnlijk ook bij de Islamitische extremisten...ik kan me iig niet voorstellen dat een mavoklantje 5 hoog achter (no offense to any1) met een radicale stroming op de proppen komt waar veel volgelingen op af komen...

Extreem links is, net als extremistisch islamitisch een beetje de speeltuin van losgeslagen intelligentsia..of je nu Cheppih, Volkert heet of lid bent van de Juche idelogie aanhang in Europa...het zijn allemaal 'slimmerd' (met een steekje los)...het 'vee' is trouwens altijd een beetje de domme (domgehouden massa)...


ja ik ben in de weekenden ook bezig met een boek op te stellen waarin iedereen zich zal moeten bekeren tot mijn denkbeelden.

zie mijn onderschrift!!

Joesoef
18-04-03, 13:05
Geplaatst door NIS1


De Marokkaanse meisjes worden volgens mij verkeerd ingeschat. Ik bedoel de meisjes die een HBO of WO volgen. Allemaal hoofddoekjes en bij mij op de UVA dragen sommige vrouwtjes zelfs een Jelaba (jurk). Heb het niet over het MBO volk. Dat hangt de hele dag op Hoog Catherijne.



Ik zie het al voor me. Een patrouille opgezet door islamitische vrijwilligers die het Islamitisch moraal controleren. Een soort Bogus police.

nouwra
18-04-03, 13:13
Geplaatst door manc
Interessante gedachte...het zijn bij alle extremistische stromingen (rechts, links, islamitisch) altijd de hoogopgeleiden die de stroming 'bedenken', haar vormen...dat was bij de Nazi's zo, extreem links en dus waarschijnlijk ook bij de Islamitische extremisten...ik kan me iig niet voorstellen dat een mavoklantje 5 hoog achter (no offense to any1) met een radicale stroming op de proppen komt waar veel volgelingen op af komen...

Extreem links is, net als extremistisch islamitisch een beetje de speeltuin van losgeslagen intelligentsia..of je nu Cheppih, Volkert heet of lid bent van de Juche idelogie aanhang in Europa...het zijn allemaal 'slimmerd' (met een steekje los)...het 'vee' is trouwens altijd een beetje de domme (domgehouden massa)...

neeh, niet mee eens. Waarom een steekje los? Omdat ze andere opvattingen hebben dan degenen waar jij voor staat?
In dat geval vind ook ik dat er meerdere steekjes bij jou los zitten ;)

Ook de aanhang van de Ael is anders dan wat jij beweert. Het is namelijk geen domme maar juist de hoogopgeleide massa.

sienia
18-04-03, 13:20
Geplaatst door Mark
Nou ok, ik ben dan wel een beta, maar iedereen weet dat psychologie enzo toch maar wat knutselwerk is dus ik doe een poging:

Pomtiedom, (ik ben nu even een hoogopgeleide vrouwelijke allochtoon in Nederland....)...

Ik zie dat mijn ouders hier naar toe zijn gehaald om allerlei vervelende klusjes op te knappen voor de Nederlanders en daarvoor nou niet bepaald gewaardeerd worden. Daarnaast wordt ik vies aangekeken door Sjonnie en Anitas die ik op een beschavings-schaal en intelligentieschaal met grote sprongen versla... en toch voelen zij zich beter en laten dat weten ook! Als hoger opgeleide heb ik sowieso een afkeer van plat volks vermaak en de ingetogenheid en studie die deel uitmaken van de Islam spreken mij zeer aan. Door zelf eens goed ind e koran te kijken kom ik erachter dat de privelleges voor mannen eigenlijk binnen mijn cultuur zijn ontstaan en niet aan de Koran kunnen worden ontleend :denk:

Nu komt er iemand naar voren die duidelijk verteld dat ik met mijn capaciteiten eigenlijk veel meer zou moeten krijgen wat betreft aanzien en respect dan dat ik nu krijg! Daarnaast veegt ie ook nog eens de vloer aan met die vervelende autochtonen en ziet er stiekem best lekker uit!

Daar wil ik meer van weten.

Nou en daar zit je dan met je vriendinnen (die Cheppih nemen we dan maar voor lief ;) )

the end.

En dan is er ook nog een categorie slimme meiden die niets van de AEL moet hebben. Heb je daar ook een daderprofiel van? :D

nouwra
18-04-03, 13:20
Geplaatst door Mark
Nou ok, ik ben dan wel een beta, maar iedereen weet dat psychologie enzo toch maar wat knutselwerk is dus ik doe een poging:

Pomtiedom, (ik ben nu even een hoogopgeleide vrouwelijke allochtoon in Nederland....)...

Ik zie dat mijn ouders hier naar toe zijn gehaald om allerlei vervelende klusjes op te knappen voor de Nederlanders en daarvoor nou niet bepaald gewaardeerd worden. Daarnaast wordt ik vies aangekeken door Sjonnie en Anitas die ik op een beschavings-schaal en intelligentieschaal met grote sprongen versla... en toch voelen zij zich beter en laten dat weten ook! Als hoger opgeleide heb ik sowieso een afkeer van plat volks vermaak en de ingetogenheid en studie die deel uitmaken van de Islam spreken mij zeer aan. Door zelf eens goed ind e koran te kijken kom ik erachter dat de privelleges voor mannen eigenlijk binnen mijn cultuur zijn ontstaan en niet aan de Koran kunnen worden ontleend :denk:

Nu komt er iemand naar voren die duidelijk verteld dat ik met mijn capaciteiten eigenlijk veel meer zou moeten krijgen wat betreft aanzien en respect dan dat ik nu krijg! Daarnaast veegt ie ook nog eens de vloer aan met die vervelende autochtonen en ziet er stiekem best lekker uit!

Daar wil ik meer van weten.

Nou en daar zit je dan met je vriendinnen (die Cheppih nemen we dan maar voor lief ;) )

the end.

:giechel:

Dit komt ongetwijfeld van mevr. Mark

Afgezien van het toontje dat ik me beter zou voelen ben ik toch wel aangenaam verbluft..;)

En Dyab........mwah, die heeft zeker charme :)
Maar dat zou mij weer een leeghoofd maken, die voetbal leuk vind vanwege het kortje broekje van Kluivert :D

maw, inhoud prevaleert

Joesoef
18-04-03, 13:20
Geplaatst door nouwra


Ook de aanhang van de Ael is anders dan wat jij beweert. Het is namelijk geen domme maar juist de hoogopgeleide massa.


Het niet ligt alleen aan de opleiding maar ook de visie van geloven in de Islam. Beetje bange jongeren die de umma niet willen afvallen en pa niet willen kwetsen.

Mark
18-04-03, 13:22
Geplaatst door sienia
En dan is er ook nog een categorie slimme meiden die niets van de AEL moet hebben. Heb je daar ook een daderprofiel van? :D

Hmmm ga ik even hard over nadenken! :argwaan:

Mark
18-04-03, 13:24
Geplaatst door nouwra
:giechel:

Dit komt ongetwijfeld van mevr. Mark

Afgezien van het toontje dat ik me beter zou voelen ben ik toch wel aangenaam verbluft..;)

En Dyab........mwah, die heeft zeker charme :)
Maar dat zou mij weer een leeghoofd maken, die voetbal leuk vind vanwege het kortje broekje van Kluivert :D

maw, inhoud prevaleert

Hey hey dit komt van meneer Mark!

Maak je geen zorgen, zelfs intellectuele vrouwen vinden mannen soms ook om hun uiterlijk leuk :)

:stout:

nouwra
18-04-03, 13:27
Geplaatst door Joesoef
Het niet ligt alleen aan de opleiding maar ook de visie van geloven in de Islam.

leg uit


Beetje bange jongeren die de umma niet willen afvallen en pa niet willen kwetsen.

De Umma niet willen afvallen? m.a.w als je je niet aansluit bij de Ael, dan val je de umma per definitie af..??

Ook is het een feit dat vele eerste generatie Moslims niets van de Ael en in het bijzonder Jahjah moeten hebben (tis een Libier..). Die hebben geen zin in conflicten, willen genieten van hun oude dag. De kindjes kwetsen pa dus juist als ze zich Ael aanhanger verklaren (meestal)

manc
18-04-03, 13:35
Geplaatst door nouwra
neeh, niet mee eens. Waarom een steekje los? Omdat ze andere opvattingen hebben dan degenen waar jij voor staat? Nee, niet omdat ze andere opvattingen hebben, maar omdat ze extremistische, verwerpelijke, en soms gevaarlijke ideeen hebben. Cheppih die homo's de doodstraf wil geven, lijfstraffen wil invoeren en nog meer fijne ideeen verkondigd past wat mij betreft in het straatje van Jan-Maat en de Moa-isten.


In dat geval vind ook ik dat er meerdere steekjes bij jou los zitten ;)

Moewa, ik moet de eerste extremistische liberaal-democraat nog tegenkomen. :nl:


Ook de aanhang van de Ael is anders dan wat jij beweert. Het is namelijk geen domme maar juist de hoogopgeleide massa.

Die paar mensen in de zaal beschouw ik niet als het 'vee', het vee zijn de kvtmarokkaantjes die in Abu's naam de straten van Antwerpen onveilig maakten als een stelletje moderne bruinhemden.

Het kleine clubje congresgangers is net als bij extreem-links idd redelijk goed opgeleid ja.

Verder moet je natuurlijk altijd oppassen met analogieen en vergelijkingen en kan ik me ook erg goed in het stukje van Mark vinden.

nouwra
18-04-03, 13:37
Geplaatst door Mark
Hey hey dit komt van meneer Mark!

Maak je geen zorgen, zelfs intellectuele vrouwen vinden mannen soms ook om hun uiterlijk leuk :)

:stout:

tja, je hebt mannen die er mee te koop lopen, mooi maar hol in het hoofd..
En dan heb je natuurlijk mannen die beide hebben. In dat geval is het een dubbele win-situatie. Het oor geniet en het oog heeft ook wat :)

Nu vraag ik me af he, keren we het verhaaltje even om; Een bloedmooie, intellectuele vrouw die een speech houd, die aanhang probeert te vergaren voor haar ideologie..... keren mannen naast hun ogen ubderhaupt hun oren naar deze dame met inhoud..? :cheefbek:

(inhoud as in wat er in haar koppie zit ;) )

Joesoef
18-04-03, 13:38
Nouwra,

Het gaat om het soort gelovigen dat zich bij AEL aansluit.

nouwra
18-04-03, 13:45
Geplaatst door manc
Nee, niet omdat ze andere opvattingen hebben, maar omdat ze extremistische, verwerpelijke, en soms gevaarlijke ideeen hebben. Cheppih die homo's de doodstraf wil geven, lijfstraffen wil invoeren en nog meer fijne ideeen verkondigd past wat mij betreft in het straatje van Jan-Maat en de Moa-isten.

Dat oordeel over Chippih kan ik niet vellen. Kan je me wijzen waar dat staat over die doodstraf..?


Moewa, ik moet de eerste extremistische liberaal-democraat nog tegenkomen. :nl:

found him, maar liberaal, je komt me gematigd over...


Die paar mensen in de zaal beschouw ik niet als het 'vee', het vee zijn de kvtmarokkaantjes die in Abu's naam de straten van Antwerpen onveilig maakten als een stelletje moderne bruinhemden.

Het kleine clubje congresgangers is net als bij extreem-links idd redelijk goed opgeleid ja.


Da's een ander onderwerp, da's Belgie. In Nederland staan de zaken anders. En 700 kun je nu niet bepaald een 'paar' noemen. Ook de opkomst tijdens de promotour op Hbo scholen was wel meer dan een paar...

nouwra
18-04-03, 13:50
Geplaatst door Joesoef
Nouwra,

Het gaat om het soort gelovigen dat zich bij AEL aansluit.

Maar ik begrip juist niet wie je hier mee bedoelt. Zijn het de Sijieten, de Soennieten, de extremisten, de gematigden, degenen die eenheid willen, degenen die gerechtigheid willen....?

Mark
18-04-03, 13:50
Geplaatst door nouwra
tja, je hebt mannen die er mee te koop lopen, mooi maar hol in het hoofd..

Ja, ik moet toch wat :p



Geplaatst door nouwra


Nu vraag ik me af he, keren we het verhaaltje even om; Een bloedmooie, intellectuele vrouw die een speech houd, die aanhang probeert te vergaren voor haar ideologie..... keren mannen naast hun ogen ubderhaupt hun oren naar deze dame met inhoud..? :cheefbek:

(inhoud as in wat er in haar koppie zit ;) )


Kom Nouwra, je moet je niet met mannen vergelijken, daar sta je ver boven :)

Ik zou in ieder geval zeker naar haar uiterlijk kijken :) En als ze iets zinnigs te zeggen had ook nog luisteren.

Joesoef
18-04-03, 13:53
Geplaatst door nouwra
Maar ik begrip juist niet wie je hier mee bedoelt. Zijn het de Sijieten, de Soennieten, de extremisten, de gematigden, degenen die eenheid willen, degenen die gerechtigheid willen....?


Nee schat het is de AEL die graag de sharia wil toepassen "AEL Cheppih : Lijfstraffen niet uit te sluiten"

sienia
18-04-03, 13:54
Geplaatst door Mark
Ja, ik moet toch wat :p





Kom Nouwra, je moet je niet met mannen vergelijken, daar sta je ver boven :)

Ik zou in ieder geval zeker naar haar uiterlijk kijken :) En als ze iets zinnigs te zeggen had ook nog luisteren.

Een Femke Halsema.

nouwra
18-04-03, 14:04
Geplaatst door Joesoef
Nee schat het is de AEL die graag de sharia wil toepassen "AEL Cheppih : Lijfstraffen niet uit te sluiten"

Sorry joesoef, maar nu is me nog steeds niet duidelijk wie jij bedoelt met 'het soort gelovigen'.... :confused:

En wat betreft die lijfstraffen, hij mag natuurlijk roepen wat hij wil zolang hij de grondwettelijke scheidslijn niet overtreed. Roepen is 1, in de praktijk brengen is in deze een geheeel anders iets...

Mark
18-04-03, 14:05
Geplaatst door sienia
Een Femke Halsema.

Tja, naast andere politici ziet iedereen er wel goed uit :)

Maar na een wandelingetje op R'dam centraal direct na de collegeuren denk je er weer helemaal anders over ;)

Waarom kan ik niet gewoon op Sonja Silva stemmen :moe:

sienia
18-04-03, 14:06
Geplaatst door nouwra
Sorry joesoef, maar nu is me nog steeds niet duidelijk wie jij bedoelt met 'het soort gelovigen'.... :confused:

En wat betreft die lijfstraffen, hij mag natuurlijk roepen wat hij wil zolang hij de grondwettelijke scheidslijn niet overtreed. Roepen is 1, in de praktijk brengen is in deze een geheeel anders iets...
Niet dat ze m'n grootste vriendin is ofzo hoor, maar mag een Ayaan Hirsli Ali dan ook niet roepen wat ze wil zonder dat wij moslims daar pissed op worden?

nouwra
18-04-03, 14:09
Geplaatst door Mark
Ja, ik moet toch wat :p





Kom Nouwra, je moet je niet met mannen vergelijken, daar sta je ver boven :)

Ik zou in ieder geval zeker naar haar uiterlijk kijken :) En als ze iets zinnigs te zeggen had ook nog luisteren.

:giechel: Ik weet niet of je dit met opzet zo geformuleerd hebt, maar je beaamt mijn suggestieve vraag. "ik zou (1.) zeker kijken, en (dan pas 2.) als ze iets zinnigs te zeggen had ook nog luisteren

seksist :mad:

nouwra
18-04-03, 14:14
Geplaatst door sienia
Niet dat ze m'n grootste vriendin is ofzo hoor, maar mag een Ayaan Hirsli Ali dan ook niet roepen wat ze wil zonder dat wij moslims daar pissed op worden?

hm....nee, dat was een andere situatie. In deze heeft de Ael naar mijn weten niemand beledigd waar de grondwet dit als overtreding beschouwd.
Zou Chippih nu zeggen dat alle homo's achterlijke wezens zijn, dat vrouwen in de keuken thuis horen (PF) dan mag die club wat mij betreft opgedoekt worden, net als dat mens (indeed no friend of ours ;) )

manc
18-04-03, 14:20
Geplaatst door nouwra
Dat oordeel over Chippih kan ik niet vellen. Kan je me wijzen waar dat staat over die doodstraf..?

http://www.parool.nl/993620549389.html

''Wat u ook zegt, op homoseksualiteit staat de doodstraf volgens de koran. Wie echt gelooft wat allah zegt, kan dus geen homo zijn,'' hield Cheppih vol.

Iedereen die pleit voor doodstraf, lijftraffen over andere rare barabarij met danwel een Koran danwel een rood boekje van Mao in zijn pootjes is in mijn optiek iemand met een steekje los.



found him, maar liberaal, je komt me gematigd over...

Huh? Ik nie snap.



Da's een ander onderwerp, da's Belgie. In Nederland staan de zaken anders. En 700 kun je nu niet bepaald een 'paar' noemen. Ook de opkomst tijdens de promotour op Hbo scholen was wel meer dan een paar...

Ok, misschien moet ik mijn beeld bijstellen...dat verhaal van Mark leek me idd ook al redelijk goed doordacht.

Joesoef
18-04-03, 14:21
Geplaatst door nouwra
Sorry joesoef, maar nu is me nog steeds niet duidelijk wie jij bedoelt met 'het soort gelovigen'.... :confused:



Voorstanders van de sharia gebaseerd op de sprookjesbundels van de gebroeders boucharie en muslim.

Mark
18-04-03, 14:31
Geplaatst door nouwra
:giechel: Ik weet niet of je dit met opzet zo geformuleerd hebt, maar je beaamt mijn suggestieve vraag. "ik zou (1.) zeker kijken, en (dan pas 2.) als ze iets zinnigs te zeggen had ook nog luisteren

seksist :mad:

Dat was express ;)

Immers voordat ze haar mond opentrekt moet je toch wat doen :)

doet me denken aan een oud Delftsch vrouwvriendelijk spreekwoord:

"Bij vrouwen gaat het er niet om wat er uit hun mond komt maar om wat er in gaat " :student:

:knipoog:

nouwra
18-04-03, 17:03
Geplaatst door manc
http://www.parool.nl/993620549389.html

''Wat u ook zegt, op homoseksualiteit staat de doodstraf volgens de koran. Wie echt gelooft wat allah zegt, kan dus geen homo zijn,'' hield Cheppih vol.

Iedereen die pleit voor doodstraf, lijftraffen over andere rare barabarij met danwel een Koran danwel een rood boekje van Mao in zijn pootjes is in mijn optiek iemand met een steekje los.

Het staat er inderdaad. Maar ik hou me toch verre van oordeel, dagbladen staan nu niet bepaald bekend om hun objectiviteit.
En daarbij, moet je wel in context lezen, hij pleit niet voor de doodstraf hier in Nederland maar zegt simpelweg dat de Islam homoseksualiteit afwijst, dat is een feit.
Mijn standpunt is hetzelfde, Islam wijst het af, in Nederland is het een recht, so be it


Huh? Ik nie snap.

Een gematigd liberaal
Think about it ;)

nouwra
18-04-03, 17:11
Geplaatst door Joesoef
Voorstanders van de sharia gebaseerd op de sprookjesbundels van de gebroeders boucharie en muslim.

kijk, een Sjiietische broeder :)

Dus als ik in jouw redenatie moet mee gaan zijn er onder de ael aanhangers geen Sjieten?

En daarbij (of het er staat of niet) je hebt ook Moslims die de hadieths van Boucharie en Muslim raadplegen, maar geen voorstander noch tegenstander zijn van de Sharia.

Verder zijn er ook Moslims die voorstander zijn van de sharia, maar niets ophebben met de Ael, en andersom

Zo ken ik er nog een paar. Heel stigmatiserend dus.

Maar ik spaar je, ik zal het niet nog eens vragen :duim:

Joesoef
18-04-03, 17:45
Geplaatst door nouwra
kijk, een Sjiietische broeder :)



En

Nix niet sji-iet. Ik veruil het ene leugen niet voor het andere. Maar ik denk dat de kans niet groot zal zijn dat er sji-ieten op die naffer partij stemmen. Sji-ieten hebben het niet zo op Arabieren. Groot gelijk want de arabische cultuur is niets vergeleken met de Perzische.

De AEL is hetzelfde pot nat als de LPF en FN. Flotte babbel, nationalistisch gelul en geen inhoud.

Orakel
18-04-03, 18:20
Geplaatst door NIS1

De Marokkaanse meisjes worden volgens mij verkeerd ingeschat. Ik bedoel de meisjes die een HBO of WO volgen. Allemaal hoofddoekjes en bij mij op de UVA dragen sommige vrouwtjes zelfs een Jelaba (jurk). Heb het niet over het MBO volk. Dat hangt de hele dag op Hoog Catherijne.


Hoi NIS!,

ik hoop dat dit niet net zo denigrerend bedoeld is als het er staat.

Je hebt denk ik wel een punt in de zin dat hoger opgeleiden meer en anders betrokken zijn bij maatschappelijke ontwikkelingen en stromingen, zoals de AEL er één is.

Ik ben wel benieuwd naar de opbouw van het ledental van de AEL in dat opzicht, of b.v. als het gaat om de getalsmatige man-vrouw verhoudingen.

rafiq
18-04-03, 18:27
Beste yoesoef,

volgens mij ben je met een online offensief bezig tegen de AEL of tegen Cheppi of tegen iedereen die maar "opkomt" voor de Marokkanen.

Wat je hier veel ziet is dat mensen Marokkanen kwalificeren tot klootjes volk.
Voor dat jij dit klootjesvolk door het slijk gaat halen, behoor je wel even uit te leggen waarom je dat wil doen.

De reden lijkt simpel: Van domme mensen heb je veel meer last dan van slechte, omdat er zo veel van zijn en omdat ze zo gemakkelijk gemanipuleerd kunnen worden door anderen met kwade bedoelingen.

Jij ziet in Dyab of Muhammad mensen die de hele oemma kunnen wakkerschudden.
Er zijn nog vele anderen die er net zo over denken als jij, bijvoorbeeld NOVA, ZEMBLA, RTL BOULEVARD en Trouw om er maar een paar te noemen.

Men wil rust in de tent. Sommigen van jullie zullen zich ongetwijfeld wijlen Pim herinneren.
Na zijn dood was er niks dan goed over hem te zeggen. Van te voren werdt hij terecht aan de tand gevoeld en op vele zaken was hij gewoonweg fout.

Hij begreep als geen ander de waarde van desinformatie: Als je een leugen/zwakte maar vaak genoeg herhaalt, dan gaat iedereen geloven dat het de waarheid is. En dat is een gevaarlijk beginsel, vooral in deze tijden van massacommunicatie en de huidige anti-islam sfeer!

En yoesoef bonjourd er handig op mee.

En als zo vaak moet je niet de Nederlanders wantrouwen maar meer de mensen uit "eigen gelederen" die zijn een stuk valser.

Zara
18-04-03, 19:12
Rafiq,

Pas wakker?

sbahdoelillah

nouwra
18-04-03, 22:24
geplaatst door Joesoef
Het niet ligt alleen aan de opleiding maar ook de visie van geloven in de Islam. Beetje bange jongeren die de umma niet willen afvallen en pa niet willen kwetsen.

Het niet ligt alleen aan de opleiding maar ook de visie van geloven in de Islam.

Het gaat om het soort gelovigen dat zich bij AEL aansluit.

Voorstanders van de sharia gebaseerd op de sprookjesbundels van de gebroeders boucharie en muslim.

Nix niet sji-iet. Ik veruil het ene leugen niet voor het andere. Maar ik denk dat de kans niet groot zal zijn dat er sji-ieten op die naffer partij stemmen. Sji-ieten hebben het niet zo op Arabieren. Groot gelijk want de arabische cultuur is niets vergeleken met de Perzische.

De AEL is hetzelfde pot nat als de LPF en FN. Flotte babbel, nationalistisch gelul en geen inhoud.

Eerst zijn het jongeren die de umma niet zouden willen afvallen, dan degenen die pa niet willen afvallen, dan degenen die voorstander zijn van de Sharia, dan zijn het weer Soennieten, wat bedoel je nu precies want je blijft in circeltjes draaien.

Of zijn het nu de hoogopgeleide bange Arabisch Soennitische voorstanders van de Sharia die pa tevreden willen stellen en de umma niet willen afvallen?
Met deze strenge afbakening blijft er niet veel over een aanhang...:rolleyes:

Nergens heb ik gehoord of gelezen dat de Ael vertrekt vanuit een bepaalde visie op de Islam, laat staan zich richt op bepaalde groep Moslims. Noch heb ik gehoord of gelezen dat de Ael-aanhang bestaat uit Soennitische Moslims... Als jij die info wel hebt, gaarne een link hiernaar.
Luister jij uberhaupt wel naar wat hun visie is, of fantaseer je er maar op los om je eigen tegenstrijdige argumenten te kunnen bekrachtigen...?

Als klapper ga ook nog eens de ene cultuur superieur verklaren aan de ander en dit als subjectieve waarheid verkondigen. Daarbij hanteer je de afbakening Sjiet-Perzie en Soenniet-Arabie, wat absolute onzin als ik kijk naar de samenstelling van mijn stamboom

Nuance is zo te zien niet aan jou uitbesteed Joesoef

Kun je me een link geven naar dat onderzoek?

Joesoef
18-04-03, 22:48
De naam Arabische Europese Liga zegt genoeg, arabieren dus. Voornamelijk Marokkaanse aanhang. En braaf sounniet zoals Pa en de umma het willen.

Voor de rest is de nieuwe voorzitter zo slim geweest om zijn ideen over lijfstraffen alvast te spuien.

Opleiding zegt niets over nivo.

En perzie is inderdaad superieur aan Arabie.

nouwra
18-04-03, 23:16
Geplaatst door Joesoef
De naam Arabische Europese Liga zegt genoeg, arabieren dus. Voornamelijk Marokkaanse aanhang. En braaf sounniet zoals Pa en de umma het willen.

Voor de rest is de nieuwe voorzitter zo slim geweest om zijn ideen over lijfstraffen alvast te spuien.

Opleiding zegt niets over nivo.

En perzie is inderdaad superieur aan Arabie.

Goed, het ging dus over de Ael aanhang... Wie valt hieronder?
Het is heel simpel, geintegreerde Moslims die als tweederangs burgers worden beschouwd. (neemt niet weg dat deze gespeend is van oproerkraaiers)
Die hele sub-verdeling die jij maakt is gebasseerd op jouw afkeer van het Islamitische dat afwijkt van jouw mening broeder....

Jij projecteerd deze afkeer op de Ael en verzint hier vervolgens een verhaaltje bij waar zelfs de media geen logica in ziet

De rest laat zien dat je jezelf zo hoger acht, daar ga ik niet eens op in

Puk
19-04-03, 03:13
Geplaatst door Joesoef
bron : ref.dagblad

In een recent interview zei hij de invoering van lijfstraffen niet uit te sluiten als de AEL aan de macht komt. Dat leidde al direct tot kamervragen. Juist donderdag raakte hij opnieuw in opspraak.


Whoehahahahahahahahahahahahahahaha...
lijfstraffen!

De Arabische Europese Hezbollah gaat lijfstraffen invoeren.

Maar dan vind ik wel dat we het Nederlands moeten houden.

Ik blijf voor integratie en dus aanpassen aan Nederland.

Ik stel voor:

- afhakken van handen en neuzen
- brandmerken
- een goede huisvader spaart de roede niet
- verbanning
- tong afsnijden
- vrouwen die zich bezighouden met seks tegen betaling (prostitutie) moeten door de stad lopen. Om de hals dragen ze een zware steen. De stadsomroeper maakt zoveel kabaal dat iedereen komt kijken. Natuurlijk schamen deze vrouwen zich dood als iedereen hen later nawijst. Kijk daar gaat die hoer!
- vastzetten in schandpalen of schandblokken
- de pijnbank voor bekentenissen

en natuurlijk, niet te vergeten, ook doodstraffen, namelijk:

- radbraken, onthoofden en verbranden in de openlucht. Het volk is vrij om te kijken. De lijken van de misdadigers worden na hun dood opgehangen. Hiervoor is buiten de stad een speciaal galgenveld. Daar blijven ze hangen totdat er niets meer over is.

De Dam lijkt me wel een mooie plaats. Hoewel... is er een MacDonalds op de Dam?


P.S. Ik krijg plotseling ontzettend veel zin om die Cheppih een enorme lijfstraf te bezorgen!

Crazy...

P.P.S. Dit hoort bij het uitgekiende concept van de AEH. Autochtonen vinden dit niks. En waar leidt dat dus toe? Wij, moslims, mogen verdorie nog geeneens lijfstraffen invoeren! Hoe moeten wij dan integreren met Behoud van Eigen Identiteit? Als het zo moet gaan we Jihadden!

P.P.P.S "They are becoming hysterical. This is the result of frustration." Mohammed Saeed al-Sahaf, Iraqi Minister of Information (currently on administrative leave).

Puk
19-04-03, 03:32
Geplaatst door NIS1
Even een opmerking over die Marokkaanse meisjes. Het is me opgevallen, dat ze vromer zijn dan de jongens. Meisjes zijn echt heel erg bezig met integratie, Islam etc.

Ik denk niet, dat Dyab de echte oorzaak voor dit fenomeen is. Hij is natuurlijk wel een pusher..

De Marokkaanse meisjes worden volgens mij verkeerd ingeschat. Ik bedoel de meisjes die een HBO of WO volgen. Allemaal hoofddoekjes en bij mij op de UVA dragen sommige vrouwtjes zelfs een Jelaba (jurk). Heb het niet over het MBO volk. Dat hangt de hele dag op Hoog Catherijne.

Denk, dat veel mensen niet begrijpen dat juist de hoogopgeleiden zo met de Islam, integratie bezig zijn. Jammer, dat de media daar weinig aandacht aan besteed. Als journalist zou ik hier onderzoek naar doen. DE kapers waren allemaal pienter. Het moet je aan het denken zetten.

Bij de autochtonen komen de (rechts)extremisten toch vooral voor onder laagopgeleiden. Bij de Moslim zie je het omgekeerde. Mensen, die de beste studie's doen. Een mooie toekomst voor zich hebben. Pappa met veel geld.. De Franse Marokkaan bijvoorbeeld komt uit een heel modern Marokkaans gezin. Zussen, broers hebben geneeskunde gedaan. Hij was in Londen aan het studeren (Een management studie). Genoeg stof om een mooi wetenschappelijk onderzoek naar te doen...

Terug tot het bericht: Cheppie moeten ze opsluiten! Hij is een gevaar voor de samenleving.. Eikel!

Het zijn altijd die verdomde intellectuelen met een missie! Zij hebben het beste voor met het domme volk. Altijd weer types uit de 'middle class' of erger die de revolutie prediken. Sla je geschiedenisboeken er maar op na. Het zijn meestal goed opgeleide welvarende lieden die net niet tot de top behoren. Cheppih is een Eikel!

Puk
19-04-03, 03:36
Geplaatst door manc
Interessante gedachte...het zijn bij alle extremistische stromingen (rechts, links, islamitisch) altijd de hoogopgeleiden die de stroming 'bedenken', haar vormen...dat was bij de Nazi's zo, extreem links en dus waarschijnlijk ook bij de Islamitische extremisten...ik kan me iig niet voorstellen dat een mavoklantje 5 hoog achter (no offense to any1) met een radicale stroming op de proppen komt waar veel volgelingen op af komen...

Extreem links is, net als extremistisch islamitisch een beetje de speeltuin van losgeslagen intelligentsia..of je nu Cheppih, Volkert heet of lid bent van de Juche idelogie aanhang in Europa...het zijn allemaal 'slimmerd' (met een steekje los)...het 'vee' is trouwens altijd een beetje de domme (domgehouden massa)...

Juistum! Zie mijn reactie die ik al had getypt voordat ik dit bericht van jou las.

De Rode Roos heeft gelijk. Ik kan ons soms ook niet goed uit elkaar houden! :wink:

Puk
19-04-03, 03:40
Geplaatst door nouwra
:giechel:

Dit komt ongetwijfeld van mevr. Mark

Afgezien van het toontje dat ik me beter zou voelen ben ik toch wel aangenaam verbluft..;)

En Dyab........mwah, die heeft zeker charme :)
Maar dat zou mij weer een leeghoofd maken, die voetbal leuk vind vanwege het kortje broekje van Kluivert :D

maw, inhoud prevaleert

Je bedoelt de inhoud van dat broekje??

:engel:

Puk
19-04-03, 03:43
Geplaatst door Mark
Nou ok, ik ben dan wel een beta, maar iedereen weet dat psychologie enzo toch maar wat knutselwerk is dus ik doe een poging:

Pomtiedom, (ik ben nu even een hoogopgeleide vrouwelijke allochtoon in Nederland....)...

Ik zie dat mijn ouders hier naar toe zijn gehaald om allerlei vervelende klusjes op te knappen voor de Nederlanders en daarvoor nou niet bepaald gewaardeerd worden. Daarnaast wordt ik vies aangekeken door Sjonnie en Anitas die ik op een beschavings-schaal en intelligentieschaal met grote sprongen versla... en toch voelen zij zich beter en laten dat weten ook! Als hoger opgeleide heb ik sowieso een afkeer van plat volks vermaak en de ingetogenheid en studie die deel uitmaken van de Islam spreken mij zeer aan. Door zelf eens goed ind e koran te kijken kom ik erachter dat de privelleges voor mannen eigenlijk binnen mijn cultuur zijn ontstaan en niet aan de Koran kunnen worden ontleend :denk:

Nu komt er iemand naar voren die duidelijk verteld dat ik met mijn capaciteiten eigenlijk veel meer zou moeten krijgen wat betreft aanzien en respect dan dat ik nu krijg! Daarnaast veegt ie ook nog eens de vloer aan met die vervelende autochtonen en ziet er stiekem best lekker uit!

Daar wil ik meer van weten.

Nou en daar zit je dan met je vriendinnen (die Cheppih nemen we dan maar voor lief ;) )

the end.

Me snapt er helemaal nix van! Dus dan moet het wel kloppen!

:maf:

Puk
19-04-03, 03:49
Geplaatst door Mark
Ja, ik moet toch wat :p

Kom Nouwra, je moet je niet met mannen vergelijken, daar sta je ver boven :)

Ik zou in ieder geval zeker naar haar uiterlijk kijken :) En als ze iets zinnigs te zeggen had ook nog luisteren.

Nou... als ze echt bloedmooi is dan loopt mijn verstand hard achteruit!

Dan bevind ik me al snel op het niveau van een loodgieter.

Niets ten nadele van loodgieters overigens!

Vanwege verstopte putjes enzo.

Waar dan toch iets aan moet gebeuren.

Ik vrees dat ik heel erg verkeerd begrepen ga worden...

:moe:

Joesoef
19-04-03, 07:35
Geplaatst door nouwra
Goed, het ging dus over de Ael aanhang... Wie valt hieronder?
Het is heel simpel, geintegreerde Moslims die als tweederangs burgers worden beschouwd. (neemt niet weg dat deze gespeend is van oproerkraaiers)
Die hele sub-verdeling die jij maakt is gebasseerd op jouw afkeer van het Islamitische dat afwijkt van jouw mening broeder....



Ik heb deze subverdeling niet gemaakt hoor, daarvoor moet je bij de AEL wezen. De AEL gebruikt onderbuik gevoelens om leden en aandacht te trekken. Een charistmatische leider die populistische taal gebruikt zonder reel te wezen.

De AEL werkt hetzelfde als de LPF.

Het is alleen jammer dat mensen die zich uitgesloten voelen in de Nederlandse maatschapij laten vangen door populaire uitspraken over israel, joden en het middenoosten. Een reele gesprekspartner om de problemen op te lossen die de daadwerkelijke onderbuik gevoelens veroorzaken zal AEL nooit worden.

De AEL is al op sterven na dood. Het zal nooit wat worden. United we stand divided we fall. Kijk maar naar de LPF. Dit samengeraapt zooitje met populistische onderwerpen zal er nooit komen.

Wees slim en kijk innen de huidige politiek naar moslims die wel een boodschap hebben en dit standpunt duidelijk kunnen maken binnen de bestaande partijen. Daar heb je wat aan. En dat de huidige partijen niet luisteren komt door de moslims zelf. Ze trekken hun mond niet open omdat dat tot hun cultuur behoort. Intergreer in de huidige politiek en trek je mond open, stemmen genoeg die de poilitiek wakker kunnen schudden. je moet er alleen ZELF wat voor doen. Luie donder.

manc
19-04-03, 10:48
Geplaatst door Joesoef
....Wees slim en kijk innen de huidige politiek naar moslims die wel een boodschap hebben en dit standpunt duidelijk kunnen maken binnen de bestaande partijen. Daar heb je wat aan. En dat de huidige partijen niet luisteren komt door de moslims zelf. Ze trekken hun mond niet open omdat dat tot hun cultuur behoort. Intergreer in de huidige politiek en trek je mond open, stemmen genoeg die de poilitiek wakker kunnen schudden. je moet er alleen ZELF wat voor doen. Luie donder. [/B]

Goed stukje.

Waarom krijg ik altijd het gevoel dat juist de wat succesvollere en verstandigere mensen on de moslims dit zeggen? Het zijn hier de overduidelijke gefrustreerde agressieve schreeuwers als Sadeeq en General die de AEL omarmen...

Donna
19-04-03, 12:06
Geplaatst door Puk
Whoehahahahahahahahahahahahahahaha...
lijfstraffen!

De Arabische Europese Hezbollah gaat lijfstraffen invoeren.

Maar dan vind ik wel dat we het Nederlands moeten houden.

Ik blijf voor integratie en dus aanpassen aan Nederland.

Lijfstraffen passen best goed in de Nederlandse cultuur..... eigenlijk ;)


Geplaatst door Puk
Ik stel voor:

- afhakken van handen en neuzen
- brandmerken
- een goede huisvader spaart de roede niet
- verbanning
- tong afsnijden

Okee, dat past iets minder goed binnen Nederland, behalve die roede dan........


Geplaatst door Puk
[B]- vrouwen die zich bezighouden met seks tegen betaling (prostitutie) moeten door de stad lopen. Om de hals dragen ze een zware steen. De stadsomroeper maakt zoveel kabaal dat iedereen komt kijken. Natuurlijk schamen deze vrouwen zich dood als iedereen hen later nawijst. Kijk daar gaat die hoer!

Welnee! Dat is gratis reclame! In plaats van een zware steen hang je een telefoonnummer om hun nek. Dat is win-win ;) Het volk krijgt de publieke vernedering te zien, de hoer krijgt nieuwe klantjes.....


Geplaatst door Puk
[B]- vastzetten in schandpalen of schandblokken
- de pijnbank voor bekentenissen

Maak me GEK met je pijnbank!! :lole:

:zweep: Pukkie, ga maar vast aan die ketting hangen SLAAF! :D


Geplaatst door Puk
[B]P.S. Ik krijg plotseling ontzettend veel zin om die Cheppih een enorme lijfstraf te bezorgen!

Zie je wel! Je bent nu al bekeerd..... heb je ergens nog een leren string en gezichtsmaskertje voor hem liggen??


Do(mi)(n)na(nte) Donna. :strik:

~Panthera~
19-04-03, 12:19
Geplaatst door Donna
Lijfstraffen passen best goed in de Nederlandse cultuur..... eigenlijk ;)



Okee, dat past iets minder goed binnen Nederland, behalve die roede dan........



Welnee! Dat is gratis reclame! In plaats van een zware steen hang je een telefoonnummer om hun nek. Dat is win-win ;) Het volk krijgt de publieke vernedering te zien, de hoer krijgt nieuwe klantjes.....



Maak me GEK met je pijnbank!! :lole:

:zweep: Pukkie, ga maar vast aan die ketting hangen SLAAF! :D



Zie je wel! Je bent nu al bekeerd..... heb je ergens nog een leren string en gezichtsmaskertje voor hem liggen??


Do(mi)(n)na(nte) Donna. :strik:
-----------------

:lol: :lol: :lol:

:engel:

nouwra
19-04-03, 13:23
Geplaatst door Joesoef
Ik heb deze subverdeling niet gemaakt hoor, daarvoor moet je bij de AEL wezen. De AEL gebruikt onderbuik gevoelens om leden en aandacht te trekken. Een charistmatische leider die populistische taal gebruikt zonder reel te wezen.

Joesoef, je lijkt het zelf niet door te hebben. Jij spreekt je uit tegen de Ael, door volstrekt irrelevante aantijgingen als tegenargumenten naar voren te brengen. Het is overduidelijk dat jij je vervolgens niet tegen de Ael uitspreekt maar tegen de Islamitische identiteit.
Dat mag je helemaal zelf weten, maar durf het beestje dan ook bij zijn naam te noemen.
Jij hebt het over onderbuik gevoelens, maar het grappige is dat je die hier zelf te berde legt

Nogmaals: gaarne een link naar dat onderzoek


De AEL werkt hetzelfde als de LPF.

Het is alleen jammer dat mensen die zich uitgesloten voelen ( :moe: ) in de Nederlandse maatschapij laten vangen door populaire uitspraken over israel, joden en het middenoosten. Een reele gesprekspartner om de problemen op te lossen die de daadwerkelijke onderbuik gevoelens veroorzaken zal AEL nooit worden.

De AEL is al op sterven na dood. Het zal nooit wat worden. United we stand divided we fall. Kijk maar naar de LPF. Dit samengeraapt zooitje met populistische onderwerpen zal er nooit komen.

Wees slim en kijk innen de huidige politiek naar moslims die wel een boodschap hebben en dit standpunt duidelijk kunnen maken binnen de bestaande partijen. Daar heb je wat aan. En dat de huidige partijen niet luisteren komt door de moslims zelf. Ze trekken hun mond niet open omdat dat tot hun cultuur behoort. Intergreer in de huidige politiek en trek je mond open, stemmen genoeg die de poilitiek wakker kunnen schudden. je moet er alleen ZELF wat voor doen. Luie donder.

Dit stukje daar kan ik me ongeveer in vinden. Inderdaad met een houding als deze lijkt de Ael mij af te stevenen op isolering in de Nederlandse samenleving met alle gevolgen van dien. Ik ben geen voorstander van uitspraken als de titel van dit topic simpelweg omdat ze nvt zijn.
Het Palestina conflict reken ik hier niet onder. Ja, er heersen inmense onderbuik gevoelens (voorzover je deze nog zo kunt noemen) als het aankomt op dit onderwerp. Die gevoelens hebben hun oorsprong voor mij in Nederland. Hij stoot me ongelovelijk tegen de borst dat Nederland steun blijft verlenen aan de zionist ongeacht haar mensonterende daden. Nederland dat zo prat gaat op haar mensenrechten. Dit zelfde land dat daarentegen moord en brand schreeuwt als de Ael verklaart hetzelfde te willen doen voor de Palestijnen. Waar is de logica? Dan stel ik dat Nederland bijdraagt aan de isolatie door haar ogen te sluiten voor de groeiende onrust onder haar bevolking.

Maar dan, in de huidige politiek zouden Moslims zitten die wel een boodschap hebben en dit duidelijk naar voren weten te brengen. Wie zijn dat?? Vervolgens stel je dat de politiek niet luistert en dat het de schuld van de Moslims is die hun mond niet opentrekken. Zitten die Moslims met een boodschap nu wel of niet in die politiek...???

Beste Joesoef, wees nu eens duidelijk en durf uit te spreken wat je denkt. Daar is dit bord voor.

mulan
19-04-03, 13:32
Geplaatst door manc
Goed stukje.

Waarom krijg ik altijd het gevoel dat juist de wat succesvollere en verstandigere mensen on de moslims dit zeggen? Het zijn hier de overduidelijke gefrustreerde agressieve schreeuwers als Sadeeq en General die de AEL omarmen...

Verkeerde analyse.......sorry maar jij bent niet degene die mag gaan uitmaken wie verstandig is en wie niet.Ik denk dat dit juist het probleem is geweest de afgelopen jaren,Sini die er steeds bij wordt geroepen om het geheel te relativeren en de Nederlanders naar mond te praten zodat iedereen weer rustig kan gaan slapen.
Het kan best zijn dat mensen die wat directer zijn en wat gefrustreerder zijn zoals jij het noemt zich aansluiten bij de AEL maar volgens mij is dit ook maar een beperkte groep bij de AEL.

Alle moslims die hun mond open trekken binnen het aanbod van politieke partijen mag niet te ver gaan,wordt beperkt,hoe kun je dan verwachten dat mensen hen dan nog serieus nemen?

sadeeQ
19-04-03, 13:41
Geplaatst door manc
Goed stukje.

Waarom krijg ik altijd het gevoel dat juist de wat succesvollere en verstandigere mensen on de moslims dit zeggen? Het zijn hier de overduidelijke gefrustreerde agressieve schreeuwers als Sadeeq die de AEL omarmen...


loop niet zo te zeiken waterrat, ik heb de AEL nooit omarmd, :duivels: ik steun hun bestaans recht. ik word schijtziek van jankende zionistische honden en hun hetze tegen de AEL,dat is voor mij al reden genoeg om de AEL te steunen ook al kan ik me niet vinden in hun standpunten :zwaai:

manc
19-04-03, 13:52
Geplaatst door mulan
[B]Verkeerde analyse.......sorry maar jij bent niet degene die mag gaan uitmaken wie verstandig is en wie niet.

Ok, dat is een waardeoordeel.


Ik denk dat dit juist het probleem is geweest de afgelopen jaren,Sini die er steeds bij wordt geroepen om het geheel te relativeren en de Nederlanders naar mond te praten zodat iedereen weer rustig kan gaan slapen.

Er bestaan naast Sini ook zat echt kritische allochtonen die hun mond kunnen optrekken zonder daarbij tegen de ene na de andere scheen te moeten trappen.


Het kan best zijn dat mensen die wat directer zijn en wat gefrustreerder zijn zoals jij het noemt zich aansluiten bij de AEL maar volgens mij is dit ook maar een beperkte groep bij de AEL.

Beperkte groep of niet: het is wel de groep die het gezicht bepaald. En mensen als Nabil en mevrouw de woordvoerdster maken al wel de helft van het bestuur uit. Verder reken ik de heren Cheppig en Abou ook tot de categorie gefrustreerde schreeuwer.


Alle moslims die hun mond open trekken binnen het aanbod van politieke partijen mag niet te ver gaan,wordt beperkt,hoe kun je dan verwachten dat mensen hen dan nog serieus nemen?

Nee, het is precies andersom: hoe kan je verwachten dat ordinaire schreeuwers met middeleeuwse en agressieve praat ooit nog serieus genomen worden? Of dacht je nu echt dat vlagverbrandende figuren die 'met verraders rekenen we nog wel af'-teksten en andere praat politiek wensen te bedrijven serieus genomen werden? Dacht je nu echt dat er door deze figuren potten gebroken gaan worden?

Orakel
19-04-03, 20:12
Geplaatst door manc

Dacht je nu echt dat er door deze figuren potten gebroken gaan worden?

De AEL heeft geen standpunt t.a.v. homosexualiteit. :hardlach:

Puk
20-04-03, 01:46
Geplaatst door Donna
Lijfstraffen passen best goed in de Nederlandse cultuur..... eigenlijk ;)

Okee, dat past iets minder goed binnen Nederland, behalve die roede dan........

Welnee! Dat is gratis reclame! In plaats van een zware steen hang je een telefoonnummer om hun nek. Dat is win-win ;) Het volk krijgt de publieke vernedering te zien, de hoer krijgt nieuwe klantjes.....

Maak me GEK met je pijnbank!! :lole:

:zweep: Pukkie, ga maar vast aan die ketting hangen SLAAF! :D

Zie je wel! Je bent nu al bekeerd..... heb je ergens nog een leren string en gezichtsmaskertje voor hem liggen??

Do(mi)(n)na(nte) Donna. :strik:

:lol:

U heeft gelijk Domina Prima Donna!

De Shari'a sluit naadloos aan op de Nederlandse behoefte!

Zo had ik het nog niet bekeken.

SM-kelders zat in Nederland! En die zijn al heel goed uitgerust voor de Shari'a.

U bent ook nog eens heel praktisch Domina Prima Donna!

Maar terechtstellingen moeten toch wel in het openbaar?

Lekker met een frietje en een glaasje bier.

Bij slecht weer in de Arena natuurlijk. Dak eraf!

En doet U dan ook het beulswerk? Of gaat U dat te ver? :wink:

Domina Prima Donna in da House!


P.S. Ik heb een Ijzeren Maagd thuis? Zin?


Zie verder Syllabus Moord en Doodslag ter Ontspanning (http://www.xs4all.nl/~skoric/syllabus/).

Donna
20-04-03, 11:27
Geplaatst door Puk

En doet U dan ook het beulswerk? Of gaat U dat te ver? :wink:




Nou Pukkie, ik weet het nog niet. Ik denk dat ik het 1 keer voordoe, en daarna laat ik de hulpjes het werk doen. Ik coordineer dat dan.

Vanuit mijn grote luie stoel, die dan midden in de arena staat.:knife_hea

Verder vraag ik me serieus af wat de AEL met deze statements probeert te bereiken. Mag Cheppih zijn maatjes lijfstraffen opleggen? Tsja, er gebeuren wel vreemdere dingen in Nederland, als ze dat leker vinden, wie ben ik enzo.......

Hij is nu op buitenhof, misschien worden we daar wat wijzer van.