PDA

Bekijk Volledige Versie : Column Gerrit Komrij over Cheppih



Bief
18-04-03, 16:12
Onderstaand betoog is niet mijn mening, maar ik wilde het jullie niet onthouden. (domoor of schijtlaars aan u te bepalen ;-))

GOUDEN WOORDEN
'Het is toch prachtig dat jongeren hun leven willen geven voor hun idealen' .
Mohammed Cheppih

Gerrit Komrij

Je hebt er geluk mee, beste Cheppih, dat één op de twee autochtone Nederlanders en domoor is en de ander een schijtlaars. Daarom besteden ze nog eens aandacht aan je. Daarom durven ze je niet in je gezicht uit te lachen. Braaf hebben de Hollanders in hun krantjes gezet dat je als koranuitlegger en prediker-van-de-heilige-oorlog bent benoemd tot voorzitter van de Arabisch-Europese Liga, afdeling Nederland. 't Zou eigenlijk geen nieuws moeten zijn. Wat stelt het voor? Dat je de hopman zult worden van een stelletje verveelde hangjongeren, rijp voor de eerste praatjesmaker die op ze afstapt.
Ik zie Katendrechtse skinheads er niet over prakkiseren het leiderschap te aanvaarden van een hallelujah-roepende bijbeluitlegger. Die Sjeppie! zouden ze roepen. Mafketel! Maar in moslimkringen lijken de wonderen de wereld net uit. Marokkaanse jongeren omhelzen je bij tientallen, meldt de krant.
Wat je persoonlijke ideaal is, broeder Cheppih, is duidelijk. Je bent ingehuurd door Saoedische exstremisten om als worm te kronkelen in de westerse appel. Je bent de loonslaaf van moordenaars en bloedjassen. Maar wat zijn de idealen van de jongeren van wie jij het leven wilt wagen?
Jouw aanhang moet je zoeken onder werkloze pubers in portieken die maar niet zindelijk kunnen worden omdat ze zulke slappe vaders hebben. Uit recalcitrantie noemen ze hun drijfveer religie. Ze roepen jihad! zoals een zestienjarige christenhond verdomme! roept. Intussen brengen die jongeren niet eens de religieuze moed op hun Levi's uit te trekken en in jurken te gaan lopen.
Hoezo idealen? Moeten ze met pamfletten de deuren langs om het ware geloof te verspreiden? We barsten in Nederland al van de Jehova's Getuigen. Misschien, Cheppih, wil je de AEL-jongeren naast korancursussen ook loodgieterscursussen aanbieden zodat ze in Marokko en andere arme landen rioleringen kunnen aanleggen. Een beetje islamiet ruikt ook graag fris. Je bent idealist of je bent het niet. Je zou ze naar Irak kunnen sturen om mee te helpen aan de wederopbouw.
Of blijft het, net als bij je rolmodellen Osama en Saddam, meer bij dreigen dan doen? "De bewondering onder Marokkaanse jongeren, sympathisanten van de AEL, voor Bin Laden is groot", beweer je. Er is een bommetje gevallen en Bin Laden durft niet langer zijn gezicht te laten zien. Er is nóg een bommetje gevallen en Saddam Hussein is er met de staart tussen de benen vandoor. De hangjongeren van de AEL, beste Cheppih, zullen toch niet blijvend geloven in zulke Arabieren uit de gemiddelde lachfilm.
Kies ook jij het hazenpad, Cheppih, zodra je Marokkaantjes een andere held hebben gevonden? Ik geloof dat ik spreek namens alle Nederlandse damestasjes, benevens de snel slinkende groep nog ongemolesteerde meisjes, wanneer ik je aanraad niet al te zeer op het idealisme van je aanhang te vertrouwen.

NRC Handelsblad 17-4-2003

Mill
18-04-03, 16:35
Ik geloof dat ik spreek namens alle Nederlandse damestasjes, benevens de snel slinkende groep nog ongemolesteerde meisjes, wanneer ik je aanraad niet al te zeer op het idealisme van je aanhang te vertrouwen.

Ouch! De dichter des Vaderlands houdt zich niet in vandaag zeg.

Abdul Karim
18-04-03, 16:39
Deze kerel heeft meer dan Cc de pest aan Cheppih, terwijl Komrij volgens mij hem niet eens kent.

Abdul Karim
18-04-03, 16:41
Geplaatst door Mill
Ouch! De dichter des Vaderlands houdt zich niet in vandaag zeg.

En dat op Goede Vrijdag! :wink:

Bief
18-04-03, 16:46
Geplaatst door Abdul Karim
Deze kerel heeft meer dan Cc de pest aan Cheppih, terwijl Komrij volgens mij hem niet eens kent.

Komrij is homo en zoals uit bijna alle artikelen over Cheppih blijkt heeft laatstgenoemde het daar niet zo op...

Couscousje
18-04-03, 16:54
Geplaatst door Abdul Karim
Deze kerel heeft meer dan Cc de pest aan Cheppih, terwijl Komrij volgens mij hem niet eens kent.

:haha:

Maarre, Komrij... Cheppig verlaagt ziG niet tot de inferieure damestasjes...

Hij gaat liever voor het grote geld.

Onze witte-keppelcrimineel.

Cc

sadeeQ
18-04-03, 17:09
http://www.nb.co.za/Images/Frontend/Authors/Gerrit%20Komrij.jpg


gefrustreerde zionistische nicht :hihi: :hihi:

manc
18-04-03, 17:24
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Maarre, Komrij... Cheppig verlaagt ziG niet tot de inferieure damestasjes...

Hij gaat liever voor het grote geld.

Onze witte-keppelcrimineel.

Cc

"Witte kepel kriminaal" hahahaha...

....dat is een soort zwarte-baarden-krimineel?

Couscousje
18-04-03, 17:31
Geplaatst door manc
"Witte kepel kriminaal" hahahaha...

....dat is een soort zwarte-baarden-krimineel?

Gaat niet op bij hem. Cheppig is donkerblond met groene ogen.

Cc

manc
18-04-03, 17:42
Geplaatst door Couscousje
Gaat niet op bij hem. Cheppig is donkerblond met groene ogen.

Cc Ik ook.

Maar Cheppih heeft toch een redelijk donkere pluisbaard?

manc
18-04-03, 17:45
Geplaatst door Tafey Lewis
he sadeeq !! ik heb een foto gevonden van je toekomstige baas !
http://www.mcdonalds.nl/gfx/nieuws/zoeken_ronald.gif

lol.

sadeeQ
18-04-03, 17:49
Geplaatst door Tafey Lewis
he sadeeq !! ik heb een foto gevonden van je toekomstige baas !
http://www.mcdonalds.nl/gfx/nieuws/zoeken_ronald.gif

:boogie: leuke baas .ik mag mensen met gevoel voor humor, en is nog altijd beter dan jou baas ,smerige kakkerlak

http://www.sinai.org.nz/community/images/Flag.gif

Couscousje
18-04-03, 17:54
Geplaatst door manc
Ik ook.

Maar Cheppih heeft toch een redelijk donkere pluisbaard?

Neej hoor.

Die is ook donkerblond.

Cc

Viva Che!
18-04-03, 17:56
Geplaatst door Tafey Lewis
he sadeeq !! ik heb een foto gevonden van je toekomstige baas !
http://www.mcdonalds.nl/gfx/nieuws/zoeken_ronald.gif

Jij bent al die duizenden hardwerkende en te laagbetaalde McDonald's werknemers aan het demoniseren! ;)

manc
18-04-03, 23:41
Geplaatst door EdV
Leuke stukjes schrijft Gerrit.
Hij heeft natuurlijk een hekel aan domoren die voor lijfstraffen zijn en hun stupide baardje laten staan omdat God het zogenaamd wil.
Cheppiih zou wel eens geen blijvertje kunnen zijn.

Ed

:lol:

Orakel
18-04-03, 23:50
Geplaatst door Bief
[B].
Jouw aanhang moet je zoeken onder werkloze pubers in portieken die maar niet zindelijk kunnen worden omdat ze zulke slappe vaders hebben.

Ik geloof dat ik spreek namens alle Nederlandse damestasjes, benevens de snel slinkende groep nog ongemolesteerde meisjes, wanneer ik je aanraad niet al te zeer op het idealisme van je aanhang te vertrouwen.[/QUOTE]

Is beste kritiek en daar is op zich niks mis mee. Hij had zich wat mij betreft echter tot Cheppih mogen beperken, want het is een beetje laag om de vaders zo op de korrel te nemen. Erg makkelijk.

De aanhang blijkt trouwens behoorlijk opgeleid te zijn.

En die link met de tasjesroven is ook beneden alle peil.

sadeeQ
19-04-03, 00:06
Geplaatst door Orakel


Is beste kritiek en daar is op zich niks mis mee. Hij had zich wat mij betreft echter tot Cheppih mogen beperken, want het is een beetje laag om de vaders zo op de korrel te nemen. Erg makkelijk.

De aanhang blijkt trouwens behoorlijk opgeleid te zijn.

En die link met de tasjesroven is ook beneden alle peil.

:hardlach: het is niets anders dan gejank van een zionistische flikker.hun aanpak is heel bekend.

eerst roepen dat het anti semitisme is.
als dat niet werkt de holcoust en woII erbij slepen
als dat niet helpt de moslim extrimisme en jihad erbij halen
en als dat ook niet helpt slaat die zionist door en wordt het een ordinair scheld partij en gejank :p

dat zegt wel genoeg over dat soort idioten.

manc
19-04-03, 00:12
Geplaatst door sadeeQ
:hardlach: het is niets anders dan gejank van een zionistische flikker.hun aanpak is heel bekend.

eerst roepen dat het anti semitisme is.
als dat niet werkt de holcoust en woII erbij slepen
als dat niet helpt de moslim extrimisme en jihad erbij halen
en als dat ook niet helpt slaat die zionist door en wordt het een ordinair scheld partij en gejank :p

dat zegt wel genoeg over dat soort idioten.

En dat is nu zo fijn aan jou, Sadeeq, met jou wordt het nooit een ordinaire scheldpartij! Hulde!

Orakel
19-04-03, 00:12
Geplaatst door sadeeQ
:hardlach: het is niets anders dan gejank van een zionistische flikker.hun aanpak is heel bekend.

eerst roepen dat het anti semitisme is.
als dat niet werkt de holcoust en woII erbij slepen
als dat niet helpt de moslim extrimisme en jihad erbij halen
en als dat ook niet helpt slaat die zionist door en wordt het een ordinair scheld partij en gejank :p

dat zegt wel genoeg over dat soort idioten.

:hihi:

Tis een complot, wat ik je brom. Als ze door de argumenten heen zijn, krijgt waarschijnlijk onze na3na3 de schuld.

Ik had nog niet eerder gehoord van die Komrij, maar toen ik die foto zag wist ik genoeg. In zijn geval was ik ook gifmenger geworden.
Ik had alleen die foto wel mooi voor mezelf gehouden.

sadeeQ
19-04-03, 00:20
Geplaatst door manc
En dat is nu zo fijn aan jou, Sadeeq, met jou wordt het nooit een ordinaire scheldpartij! Hulde!

:haha: :haha:

mijn scheldpartijen zijn alleen bestemd voor mensen met gevoel voor humor :boogjes: en ik haal de geschiedenis nooit bij ik scheld meteen erop los :lachu: :lachu:

sadeeQ
19-04-03, 00:22
Geplaatst door Orakel
:hihi:

Tis een complot, wat ik je brom. Als ze door de argumenten heen zijn, krijgt waarschijnlijk onze na3na3 de schuld.

.

:huil: :huil:

die kut zionisten mogen doen wat ze maar willen,als ze maar niet aan onze na3na3 en couscous komen,want dan breekt de echte pleuris uit.

nouwra
19-04-03, 00:28
Geplaatst door Orakel
Tis een complot, wat ik je brom. Als ze door de argumenten heen zijn, krijgt waarschijnlijk onze na3na3 de schuld.

lag dus toch niet aan mij......:tik:

Orakel
19-04-03, 00:35
Geplaatst door nouwra
lag dus toch niet aan mij......:tik:

:p

Neuh, is denk ik de chemie geweest.

Wat heb jij trouwens een eng goed geheugen. :)

Puk
19-04-03, 05:12
Geplaatst door Tafey Lewis
wat gebeurt er als ze sadeeq toelaten op hamburger university????


http://www.angelfire.com/pa/McCracker/images/ronald.gif

:lachu: :duim:

Da's de leukste van vandaag!

U heeft de prijs gewonnen!

:fpimp:

Een gratis Big Mac Menu af te halen bij sadeeQ!

Puk
19-04-03, 05:16
Geplaatst door Tafey Lewis
niet voor niet de dichter des vaderlands!

Helemaal mee eens!

En daarom... geheel gratis:


De zittende politicus

Hij heeft nog nooit gedanst. Hij kent zijn doel.
Nog nooit is op zijn vale klerkensmoel
Zomaar een lach verschenen, maar die nacht.
Nadat de gek de nar had omgebracht,
Kroop hij zijn bed uit, glimmend van de pret,
En maakte hij onbespied een pirouette.
Dank, dank, riep hij, het monster is geveld.
Hij oefende het woord "geschokt" voor morgen
En sliep als twintig ossen kunnen slapen.
Straks is hij, voor de camera, vol zorgen.
Natuurlijk is hij zwaar tegen geweld.
Daar klinkt verdomd weer zijn belegen lied.
Hij loopt op straat, ondragelijk rechtschapen,
En ziet nog steeds het echte monster niet.

Gerrit Komrij (uit het NRC van 8 mei 2002)

Puk
19-04-03, 05:21
Geplaatst door Orakel
:hihi:

Tis een complot, wat ik je brom. Als ze door de argumenten heen zijn, krijgt waarschijnlijk onze na3na3 de schuld.

Ik had nog niet eerder gehoord van die Komrij, maar toen ik die foto zag wist ik genoeg. In zijn geval was ik ook gifmenger geworden.
Ik had alleen die foto wel mooi voor mezelf gehouden.

:duim:

Deze krijgt zeker de 2de prijs!

Eén MacKroket voor Orakel!

Neem maar alvast plaats Orakel!

SadeeQ komt het je zo brengen.

Puk
19-04-03, 05:23
Geplaatst door sadeeQ
:haha: :haha:

mijn scheldpartijen zijn alleen bestemd voor mensen met gevoel voor humor :boogjes: en ik haal de geschiedenis nooit bij ik scheld meteen erop los :lachu: :lachu:

Ok ok... en neem er zelf ook een!

:p

Simon
19-04-03, 10:26
De schrijfstijl van Komrij is altijd aanzienlijk beter geweest dan de meningen die hij te berde brengt. Om de doembeelden OBL en Saddam Hoessein van stal te halen is wel erg makkelijk. Niet dat Cheppih mij nu een aanwinst lijkt voor de AEL. Maar aan de andere kant maakt de keuze voor Cheppih duidelijker waar de AEL voor staat. Het is geen beweging voor dialoog en vernieuwing.

Simon

mulan
19-04-03, 11:48
Die vent mag zeggen wat hij wilt als ik hem maar niet serieus hoef te nemen......blablablabla :rolleyes:
Naar mijn mening stelt deze column niets voor. Iets in wat moeilijkere woorden plaatsen zodat het inhoudelijk lijkt,dacht het toch niet.Deze column is niets minder dan LAAG.

Bief
19-04-03, 12:38
Geplaatst door mulan
Die vent mag zeggen wat hij wilt als ik hem maar niet serieus hoef te nemen......blablablabla :rolleyes:
Naar mijn mening stelt deze column niets voor. Iets in wat moeilijkere woorden plaatsen zodat het inhoudelijk lijkt,dacht het toch niet.Deze column is niets minder dan LAAG.

Komrij insinueert en impliceert het nodige, ben ik met je eens. En die sneer naar vaders vind ik bijvorbeeld niet helemaal op z'n plaats. Ik vind de teneur nogal afbrekend. Maar 't is gericht aan Cheppih en die vertrouw ik ook niet helemaal.

Die bedreigde damestasjes en jonge Hollandse maagden zijn vanuit de Nederlandse optiek echter wel het probleem. Dan zegt de AEL-NL natuurlijk dat ze er niet voor de Nederlandse problemen zijn, maar het merendeel van de uitspraken in de pers van die club gaat over internationale betrekkingen, terwijl het emancipatoire programma voor die boefjes hier ten lande nog niet zo uit de verf komt. Hoe scoort de AEL eigenlijk bij die boefjes? En als die de AEL vragen "what's in it for me?" wat is daarop het antwoord?

~Panthera~
19-04-03, 13:22
Geplaatst door Bief
Hoe scoort de AEL eigenlijk bij die boefjes? En als die de AEL vragen "what's in it for me?" wat is daarop het antwoord?
-----------------

Pakje Tempex ? :nerveus:

Donna
19-04-03, 13:45
Geplaatst door Bief
Die bedreigde damestasjes en jonge Hollandse maagden zijn vanuit de Nederlandse optiek echter wel het probleem.


Jonge Hollandse maagden..?

:giechel: :giechel: :giechel:

Die was leuk............ :p

Snake
19-04-03, 16:02
Waarom hebben mensen zoveel haat tegenover Cheppih? Ik vind hem persoonlijk een zeer intelligente mannetje. En zegt absoluut geen verkeerde dingen! Mensen die hem aanvallen, kunnen van mij de .........krijgen. Ik denk dat de haat ontstaat omdat ze bang zijn voor de waarheid. Hij preekt absoluut geen haat, zegt alleen dingen die simpelweg gewoon waar zijn. Islam is geen haat!!! En die komrij is tog een lachertje, gewoon een zionist die moslims zwart wil maken. En couscous van jou begrijp ik het helemaal nie dat je hem pig noemt. Je bent zelf een pig als ik jou foto;s zie.

000NobelPrizes
19-04-03, 17:51
Geplaatst door sadeeQ
:hardlach: het is niets anders dan gejank van een zionistische flikker.hun aanpak is heel bekend.

eerst roepen dat het anti semitisme is.
als dat niet werkt de holcoust en woII erbij slepen
als dat niet helpt de moslim extrimisme en jihad erbij halen
en als dat ook niet helpt slaat die zionist door en wordt het een ordinair scheld partij en gejank :p

dat zegt wel genoeg over dat soort idioten.

Ik ben blij, Sadeeq, dat je zelf al door hebt dat met je geschreeuw en gescheld een idioot bent.

PS: Bestaat er zoiets als online bestraling die gezwellen als Sadeeq weg kunnen krijgen?

sadeeQ
19-04-03, 17:58
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ik ben blij, Sadeeq, dat je zelf al door hebt dat met je geschreeuw en gescheld een idioot bent.

PS: Bestaat er zoiets als online bestraling die gezwellen als Sadeeq weg kunnen krijgen?

:lol: aaah onze zionistische slet is er weer.heb je nog papa sharon een pijpbeurtje gegeven trutje?

:zweep: kanker gezwel zijn de zionistische kakkerlaken zoals jij en die smerige zionistische flikker :o

000NobelPrizes
19-04-03, 18:01
Hahahaha... daar is Sadeeqje weer. En zoals voorspeld, met gekrijs en gescheld die zijn 'beschaafde' manieren weer 's etaleren.

Espressootje te veel op, Sadeeqje? Moet er niet een blowtje overheen joh, word je kalm van.



PS: Er staat een lieftallige kameel naar je te knipogen. Dit is je kans!

sadeeQ
19-04-03, 18:06
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hahahaha... daar is Sadeeqje weer. En zoals voorspeld, met gekrijs en gescheld die zijn 'beschaafde' manieren weer 's etaleren.

Espressootje te veel op, Sadeeqje? Moet er niet een blowtje overheen joh, word je kalm van.

een zionistische slet uitlachen is een betere kick :lole:




PS: Er staat een lieftallige kameel naar je te knipogen. Dit is je kans!

voor zover ik weet vallen kamelen vooral op zionistische geiten als jij,weet je wel zeker dat ie niet naar jou staat te knipogen. :nerveus:

000NobelPrizes
19-04-03, 18:13
Weet je wat het voordeel is van seks met zionisten, Sadeeq? Je houdt er geen platjes aan over. :knipoog: Maar ga ervan uit dat dat niet de enige reden is om het nooit met Arabieren te doen.

PS: SOA-voorlichting in Noord-Afrika zou geen slechte zaak zijn. Er zitten daar meer ziektes onder de kaftans dan kloten, als je snapt wat ik bedoel (maar dat zal wel niet).

sadeeQ
19-04-03, 18:19
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Weet je wat het voordeel is van seks met zionisten, Sadeeq? Je houdt er geen platjes aan over. :knipoog: Maar ga ervan uit dat dat niet de enige reden is om het nooit met Arabieren te doen.
:hardlach: dat zeg ik dus ook.waarom denk je dat die kameel je zo graag wil bespringen?




PS: SOA-voorlichting in Noord-Afrika zou geen slechte zaak zijn. Er zitten daar meer ziektes onder de kaftans dan kloten, als je snapt wat ik bedoel (maar dat zal wel niet).

ooh zielige zionistische teef,wat hebben ze je allemaal aangedaan. :wijs: hopelijk heb je nog wel een beetje van genoten. :auw2:

000NobelPrizes
19-04-03, 19:07
Geplaatst door sadeeQ
:hardlach: dat zeg ik dus ook.waarom denk je dat die kameel je zo graag wil bespringen?



ooh zielige zionistische teef,wat hebben ze je allemaal aangedaan. :wijs: hopelijk heb je nog wel een beetje van genoten. :auw2:
En... zoals voorspeld: Sadeeqje heeft er weer 's niks van begrepen.

Ik zal je dan maar een simpeler stelling voorleggen. Hoeveel procent van de Arabieren is analfabeet?
1. Allemaal
2. De helft
3. Een kwart

Zou je die weten, Mensa-man?

sadeeQ
19-04-03, 20:17
Geplaatst door 151 NobelPrizes
En... zoals voorspeld: Sadeeqje heeft er weer 's niks van begrepen.

Ik zal je dan maar een simpeler stelling voorleggen. Hoeveel procent van de Arabieren is analfabeet?
1. Allemaal
2. De helft
3. Een kwart

Zou je die weten, Mensa-man?



:haha: :haha: :haha:


geen wonder dat de zionistische kakkerlaken als wilde beesten en barbaren door het leven gaan, de hersenen zitten bij de kakkerlaken onderin zo te zien :hardlach:
:moe: wat kan het me nou schelen of arabieren kunnen lezen of niet? of denk je soms dat ik een arabier ben domme zionistische wijf :hardlach: :hardlach:

maar ik ben wel sportief en zal je stelling beantwoorden



Ik zal je dan maar een simpeler stelling voorleggen. Hoeveel procent van de Arabieren is analfabeet?
1. Allemaal
2. De helft
3. Een kwart

:haha: :haha: nou ik denk antwoord 3,een kwart procent dus.0.025 %

en dan heb ik nu een stelling voor je:

hoeveel procenten van de zionisten zijn wilde beesten, barbaren,kindermoordenaars en smerige landjesdieven?

1- 99%
2- 98%
3- 97%

:hihi:

gaypride
19-04-03, 23:24
Intussen brengen die jongeren niet eens de religieuze moed op hun Levi's uit te trekken en in jurken te gaan lopen.


die Komrij is echt blind
de grote Voorjaarsmode 2003 voor de moderne Marokkaanse Amsterdamse jongeman is juist de jelaba met Nikes eronder en daarboven een kort leren jekkie met uiteraard de nep-schapenvacht kraag

:melig:
Gp

~Panthera~
19-04-03, 23:35
Geplaatst door gaypride
die Komrij is echt blind
de grote Voorjaarsmode 2003 voor de moderne Marokkaanse Amsterdamse jongeman is juist de jelaba met Nikes eronder en daarboven een kort leren jekkie met uiteraard de nep-schapenvacht kraag

:melig:
Gp
--------------------

Ja...door die "elegante" Nikes eronder WORDT je wel blind. :hihi:
Da's toch geen gezicht man !! :zweep:


:engel:

gaypride
19-04-03, 23:40
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Ja...door die "elegante" Nikes eronder WORDT je wel blind. :hihi:
Da's toch geen gezicht man !! :zweep:


:engel:

ik vind het wel een STATEMENT en ik vind het ook geinig om te zien!
echt waar je ziet het steeds meer!

:wink:
Gp

~Panthera~
20-04-03, 00:59
Geplaatst door gaypride
ik vind het wel een STATEMENT en ik vind het ook geinig om te zien!
echt waar je ziet het steeds meer!

:wink:
Gp
------------
Ja best joh....maar dan trek je er toch een paar mooie leren sandalen onder aan, toch niet die maffe Nikes ??? :schok:
Maar ieder zijn meug hoor, van mij mag iedereen aantrekken wat ie leuk of lekker vind zitten of staan. of liggen. :hihi:

:D

gaypride
20-04-03, 01:19
Geplaatst door ~Panthera~
------------
Ja best joh....maar dan trek je er toch een paar mooie leren sandalen onder aan, toch niet die maffe Nikes ??? :schok:
Maar ieder zijn meug hoor, van mij mag iedereen aantrekken wat ie leuk of lekker vind zitten of staan. of liggen. :hihi:

:D

Marokkanen zijn nou eenmaal MERK gevoelig

:hihi:
Gp

Bief
20-04-03, 11:00
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Pakje Tempex ? :nerveus:

Om ze te isoleren? Of Tampax? Of Tempo (snif)? Of Tempeh (lekker)?

Bief
20-04-03, 11:03
Geplaatst door mika

Ik vraag me trouwens af hoe extreem Beheer van Maroc.nl is en welke
woordkeus deze smilie moet verduidelijken :maffia:
Er staat onder Maffia maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat er een ander emotie mee wordt bedoeld.
Onschuldige uitlaatklep, maar opvattingen stellen me meer op mijn gemak dan smilies.

MIKA

Hier is duidelijk iets mis gegaan bij het posten. Mea culpa, hier moet niet staan "verveelde". maar V e R v E e L d E . nou krijg ik dat verrekte icoon weer nu ik probeer het te corrigeren.

Excuus

Donna
20-04-03, 12:19
Geplaatst door mika
De volgzame, (on)natuurlijk niet naar sex verlangende, bleke, bedekte, 3-hoog achter opgesloten, en (veronderstelde) Moslim-maagd is nog leuker. Of niet, als je kijkt naar al die opvanghuizen vol met 'stoute' 'mondige' moslima's. die ook eens maagd waren.

:haha:

MIKA


Je lacht wel, maar je bent niet blij. Zeg nou zelf Mika, 'jonge hollandse maagden' is nou niet direct de manier waarop meisjes die lastig worden gevallen het beste omschreven kunnen worden. Het legt de nadruk weer op dat typisch mannelijke territoriumgedrag, 'die Marokkaonen zitten aan onze maogden, kop eraf'. Tellen de niet-maagden niet meer mee in het maatschappelijk debat over de multiculturele problematiek? Laten we ons als geemancipeerde vrouwen weer in een paternalistische structuur dwingen?

Pffffff, ontspan je een beetje Mika.........

Donna
20-04-03, 12:38
Geplaatst door J.M.T.
De straffen van de sharia hebben nietts te maken met "multiculturele" problematiek, dus zul je alleen op de bres moeten staan voor moslimas!

Pas maar op Donna straks wordt jij middels jouw idealen en tolerantie ook nog eens gestenigd of in het openbaar afgeranseld! En indien niet jij dan zeer waarschijnlijk andere stoute vrouwen. Waarom niet toch - diversiteit van mening en het recht om eigen recht in hand te nemen mág in jouw multi-cultuurdom!

Blijf het verdedigen kind - met al de arrogantie die je er voor op kunt brengen!

JMT, multiculturele knuffelautochtoon van me, er is maar 1 vrouw die ik niet tegen deze aanranders en verkrachters zal verdedigen en dat ben jij. Jij kunt je immers je stormfront vriendjes bellen voor hulp, dus waarom zou je bijval van een links gevaar als ik willen accepteren.

Donna
20-04-03, 22:42
Geplaatst door mika
Ze vond het een beetje zielig wanneer je zo cynisch uit wil drukken over
Hollandse meiden, je vraagt erom Donna.
Het bevestigd ook weer die roddels van Marokkaanse moeders die
hun heilige zoontjes aanraden om sexueel te experimenteren met hollandse meiden en niet met Marokkaanse (veronderstelde) maagden.

Cynisch?

Al ik weet niet hoe lang proberen feministen in Nederland de mythe van de maagdelijkheid door te prikken, en vrouwen te vertellen dat ze, net als mannen, gewoon moeten doen waar ze zin in hebben. Dan komt 20 jaar na dato ene 'Bief' over 'jonge hollandsche maagden' zeiken en dan mag ik (als jonge nederlandse vrouw) niet even lachen? Moeten 'wij' nou jargon van 30 jaar oud opnieuw introduceren omdat sommige neanderthalers in Nederland van wie dan ook te horen krijgen dat ze met hollandse meisjes wel mogen experimenteren?


Geplaatst door mika
En of Marokkanen wel of niet aan "onze maagden" (haha) mogen
zitten daar maak ik me niet druk over hoor Donna. Doorgaans zijn hollandse meiden (wel of geen maagd) geemancipeerd genoeg om zelf te kiezen.


MIKA

Dat dacht ik ook ja.

Bief
21-04-03, 00:48
Geplaatst door Donna
Cynisch?

Al ik weet niet hoe lang proberen feministen in Nederland de mythe van de maagdelijkheid door te prikken, en vrouwen te vertellen dat ze, net als mannen, gewoon moeten doen waar ze zin in hebben. Dan komt 20 jaar na dato ene 'Bief' over 'jonge hollandsche maagden' zeiken en dan mag ik (als jonge nederlandse vrouw) niet even lachen? [QUOTE]

20 jaar na dato, 1993, niemand verbiedt jou te lachen, een lachende vrouw kan een verschrikking zijn, maar toch mag ik dat graag zien.

[QUOTE] Geplaatst door "ene Bief":boer:
Die bedreigde damestasjes en jonge Hollandse maagden zijn vanuit de Nederlandse optiek echter wel het probleem.

"Hollandsche maagden" bestaan evenals "Oudhollandsche kaas" en "feministiese aktiekommitees" niet meer hoezeer de middenstand je daar ook in wil laten geloven, en dat betreur ik niet ( hoewel die kaas....), de goeden niet te na gesproken. Vanuit de Nederlandse (dus niet de Nederlandsche) optiek heb ik gepost en bedoeld. Of dat de voorhoede of de achterhoede is is niet aan mij om te beoordelen . Feit is dat ik dit soort teksten met enige regelmaat hoor, van de gewone man/vrouw in de straat. Ik ben daar niet blij mee, maar vind dat ter voorkoming van eilanddenken belangrijk hier te berde te brengen.



Moeten 'wij' nou jargon van 30 jaar oud opnieuw introduceren omdat sommige neanderthalers in Nederland van wie dan ook te horen krijgen dat ze met hollandse meisjes wel mogen experimenteren?
[/B]

1973, Zal wel rhetorisch bedoeld zijn, denk ik. Misschien ligt het aan mij, maar de vraag was eigenlijk wat de AEL nou concreet aan die boefjes te bieden heeft. CONCREET en daar ontbrak het ook aan in de uitzending van 'Buitenhof' van zondag. Het spijt me wel, maar die Hollandse maagden zijn een zijspoor in dezen. De AEL pretendeert een grassrootsbeweging te zijn, en ze beginnen ook nog maar net, maar daar moeten toch ideeën over zijn? Ach, Donna, jij bent misschien niet de aangewezen persoon om daarop het antwoord te geven, wellicht The General, of wellicht Cheppih zelf?

Donna
21-04-03, 00:51
Geplaatst door Bief
Het spijt me wel, maar die Hollandse maagden zijn een zijspoor in dezen.

Inderdaad.

Ik moest er dan ook een beetje om lachen.

Verder ben ik benieuwd of Cheppih deze mannetjes idd persoonlijk een rotschop zal gaan verkopen.

mrz
21-04-03, 01:20
Is die Chipie eigenlijk nog wel maagd?

En rotschop. Ach. Sommige mannetjes zijn eerder slachtoffer van een "slechte" moeder waardoor de vader verzorging totaal op zich gaat nemen of erger de kinderen van ellende brutale koolmeesjes worden en ach. Schoppen is dan slechts kinderspel...

Bief
21-04-03, 01:27
Geplaatst door mrz
Sommige mannetjes zijn eerder slachtoffer van een "slechte" moeder waardoor de vader verzorging totaal op zich gaat nemen of erger de kinderen van ellende brutale koolmeesjes worden en ach. Schoppen is dan slechts kinderspel...

Laten we die ouders er nou even buiten laten... die hebben er wel mee te maken, maar niet in dit verband.

mrz
21-04-03, 02:09
Laten we die ouders er nou even buiten laten... die hebben er wel mee te maken, maar niet in dit verband.

Zucht magnesiummonster (zit ook in sperma btw) hoe ontstaan zulke ondragelijk rechtschapen monstertjes? Juist ja door gebrek aan tegengas. Koolmees. :stomp:
Wat kun je anders dan je eigen gevangenis gaan bouwen en je in je eigen lichaam gaan opsluiten als niets of niemand anders dat doet? Saai saai saaaai.