PDA

Bekijk Volledige Versie : Kogelbrief voor rechter en officier



NIS1
19-04-03, 11:57
Magistraten proces Van der G. bedreigd

Uitgegeven: 19 april 2003 10:16
Laatst gewijzigd: 19 april 2003 11:28

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie in Amsterdam heeft kort na de uitspraak in de strafzaak tegen Volkert van der G., veroordeeld wegens de moord op Pim Fortuyn, een brief met daarin twee kogels ontvangen. De dreigbrief is gericht tegen zaaksofficier van justitie J. Plooy en rechtbankvoorzitter F. Bauduin en zou zijn gestuurd uit protest tegen het vonnis - achttien jaar cel - in de zaak-Van der G.

Mijn reaktie:

Door dit voorval mag Volkert van mij morgen vrij komen. Democratie? Democratie wordt niet door deze gekke kogelbriefschrijvers geaccepteerd. Zij zijn degene die een doodstraf verdienen. Hoe haal je het in je hoofd. Stelletje debielen.. Van mij mag je het met het vonnis niet eens zijn, maar deze stap nemen bewijst dat deze mensen meer gevaar voor de samenleving met zich mee brengen dan Volkert zelf.

~Panthera~
19-04-03, 13:02
Geplaatst door NIS1
Magistraten proces Van der G. bedreigd

Uitgegeven: 19 april 2003 10:16
Laatst gewijzigd: 19 april 2003 11:28

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie in Amsterdam heeft kort na de uitspraak in de strafzaak tegen Volkert van der G., veroordeeld wegens de moord op Pim Fortuyn, een brief met daarin twee kogels ontvangen. De dreigbrief is gericht tegen zaaksofficier van justitie J. Plooy en rechtbankvoorzitter F. Bauduin en zou zijn gestuurd uit protest tegen het vonnis - achttien jaar cel - in de zaak-Van der G.

Mijn reaktie:

Door dit voorval mag Volkert van mij morgen vrij komen. Democratie? Democratie wordt niet door deze gekke kogelbriefschrijvers geaccepteerd. Zij zijn degene die een doodstraf verdienen. Hoe haal je het in je hoofd. Stelletje debielen.. Van mij mag je het met het vonnis niet eens zijn, maar deze stap nemen bewijst dat deze mensen meer gevaar voor de samenleving met zich mee brengen dan Volkert zelf.
--------------

:duim:

Couscousje
19-04-03, 13:32
Het gaat weer helemaal nergens over tegenwoordig.

Cc

Snake
19-04-03, 16:37
Misschien zijn ze nie eens met de uitspraak, en sturen als teken van onvrede paar kogels naar deze personen. Laten we eerlijk zijn, Volkert verdient geen 18 jaar. Terwijl pedofielen kinderen verkrachten en vermoorden na enkele jaren vrij zijn en weer in herhaling vervallen. En waarom wordt er niets gezegd over minister Remkes, hij heeft het precies hetzelfde gedaan maar dan alleen met woorden.