PDA

Bekijk Volledige Versie : Proteïneshake



Couscousje
19-04-03, 19:58
Wist je dat?

Het doorslikken van sperma tijdens orale seks vermindert de kans op hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap. Althans, als dat voor de zwangerschap gebeurt. Een foetus bestaat namelijk voor de helft uit materiaal dat vreemd is voor je lijf. Door het sperma van je partner door te slikken, laat je je lichaam alvast wennen aan lichaamsvreemde stof.

www.gezondheidsplein.nl

:D

Cc

Orakel
19-04-03, 20:05
:hihi:

ad fundum :cola:

Nu nog in het ziekenfonds die shake en wij mannen zitten gebakken.

gaypride
19-04-03, 20:09
jammer dat ik niet zwanger kan worden :gniffel:

:melk: :D
Gp

Joesoef
19-04-03, 20:11
Deze link gaat bij mijn favorieten. :p

Abdul Karim
19-04-03, 20:17
Geplaatst door Joesoef
Deze link gaat bij mijn favorieten. :p

:lol: :hihi:

Couscousje
19-04-03, 20:40
*glunder*

:haha:

Cc

barfly
19-04-03, 20:56
Als ik ergens een bijdrage kan doen? :p

Dutchguy
19-04-03, 20:57
Geplaatst door Joesoef
Deze link gaat bij mijn favorieten. :p

Ik maak er ook een 'sticky' van. :p

~Panthera~
19-04-03, 22:10
Geplaatst door Couscousje
Wist je dat?

Het doorslikken van sperma tijdens orale seks vermindert de kans op hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap. Althans, als dat voor de zwangerschap gebeurt. Een foetus bestaat namelijk voor de helft uit materiaal dat vreemd is voor je lijf. Door het sperma van je partner door te slikken, laat je je lichaam alvast wennen aan lichaamsvreemde stof.

www.gezondheidsplein.nl

:D

Cc
------------------------

Alleen moeten de heren wel opletten wat ze eten, want "het" smaakt naar wat men eet. Dus geen zoute haring.. :hihi:

http://www.panthera.coolfreepages.com/eww.gif

Dutchguy
19-04-03, 22:23
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Alleen moeten de heren wel opletten wat ze eten, want "het" smaakt naar wat men eet. Dus geen zoute haring.. :hihi:

http://www.panthera.coolfreepages.com/eww.gif

... of stokvis of zeehond. Arme Eskimovrouwen. :schok:

Couscousje
19-04-03, 22:53
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Alleen moeten de heren wel opletten wat ze eten, want "het" smaakt naar wat men eet. Dus geen zoute haring.. :hihi:

http://www.panthera.coolfreepages.com/eww.gif

Gouden tip van PoesjUh!

:duim:

Cc

Joesoef
19-04-03, 23:14
Geplaatst door Couscousje
Gouden tip van PoesjUh!

:duim:

Cc


dat zal wel neerkomen op een hoop chocolade doorgespoeld met vanilla coke :wat?!:

~Panthera~
19-04-03, 23:55
Geplaatst door Couscousje
Gouden tip van PoesjUh!

:duim:

Cc
------------

Ach......t was maar een detail. :hihi:


:zwaai:

Donna
20-04-03, 11:41
Geplaatst door Couscousje
Wist je dat?

Het doorslikken van sperma tijdens orale seks vermindert de kans op hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap. Althans, als dat voor de zwangerschap gebeurt. Een foetus bestaat namelijk voor de helft uit materiaal dat vreemd is voor je lijf. Door het sperma van je partner door te slikken, laat je je lichaam alvast wennen aan lichaamsvreemde stof.

www.gezondheidsplein.nl

:D

Cc

Hebben ze dit ook in pilvorm? En hoe lang is 1 portie houdbaar?

mrz
20-04-03, 11:59
Ja Donna je hebt het in pilvorm, selenium is o.a. wat het lekker maakt. Zit veel in Tonijn. Dus lekkere tonijnsandwiches maken voor je mannetje.


Een foetus bestaat namelijk voor de helft uit materiaal dat vreemd is voor je lijf. Door het sperma van je partner door te slikken, laat je je lichaam alvast wennen aan lichaamsvreemde stof.

Lol Couscousje. Haha :D

BiL@L
20-04-03, 12:35
Pffff. Wat een onderwerp...

mulan
20-04-03, 13:16
There are some things you just don't want to hear about..........dit is er defenitly een van...... :verward:


MRZ....ik begrijp em nog steeds niet :nerveus:

Couscousje
20-04-03, 13:47
Willen de preutse huppelkutten à la BiL@L en mulan optyfen naar topics over burqa's en lijfstraffen binnen de Islam, waar ze thuishoren?

Dank u.

Cc

BiL@L
20-04-03, 13:49
Je hoeft niet preuts te zijn om een greintje fatsoen te hebben Cc.

Couscousje
20-04-03, 13:56
Geplaatst door BiL@L
Je hoeft niet preuts te zijn om een greintje fatsoen te hebben Cc.

Je moet preuts zijn om alles wat ook maar enigszins naar sex riekt af te keuren onder het mom van "fatsoen".

Donder op, kleuter.

Cc

mulan
20-04-03, 14:02
Geplaatst door Couscousje
Willen de preutse huppelkutten à la BiL@L en mulan optyfen naar topics over burqa's en lijfstraffen binnen de Islam, waar ze thuishoren?

Dank u.

Cc


Erg leuk...... :o

BiL@L
20-04-03, 14:05
Nee dat hoeft dus niet. Je kunt heel sexistisch zijn en zelfs fatsoen hebben. Dat kun je zijn door dit soort zaken enkel met je partner uit te wisselen op iedere manier dat je wenst.

Joesoef
20-04-03, 14:09
Geplaatst door BiL@L
Dat kun je zijn door dit soort zaken enkel met je partner uit te wisselen op iedere manier dat je wenst.


http://mysmilies.creativesell.net/contrib/geno/blowjob.gif
http://www.tcwozere.co.uk/~cracks/otn/funny/tdo13.gif http://smilies.jeeptalk.org/otn/realhappy/xxrotflmao.gif

Mark
20-04-03, 14:10
Geplaatst door BiL@L
Nee dat hoeft dus niet. Je kunt heel sexistisch zijn en zelfs fatsoen hebben.

:hihi:




Geplaatst door BiL@L

Dat kun je zijn door dit soort zaken enkel met je partner uit te wisselen op iedere manier dat je wenst.

:hihi: uitwisselen van dingen? lol

Couscousje
20-04-03, 14:11
Geplaatst door BiL@L
Nee dat hoeft dus niet. Je kunt heel sexistisch zijn en zelfs fatsoen hebben. Dat kun je zijn door dit soort zaken enkel met je partner uit te wisselen op iedere manier dat je wenst.

sex·´is·me (het ~)

1 verschijnsel waarbij personen op grond van hun geslacht een bepaalde rol wordt toebedeeld
2 verbale uitdrukking die van een dergelijke opvatting blijk geeft

Allereerst, een sexistisch persoon discrimineert op gronden van geslaGt. Voortaan een woordenboek raadplegen voor je hier zogenaamd met interessante woorden komt gooien om je punt duidelijk te maken.

Verder heeft niemand je uitgenodigd op deze thread en zeker niet om middels je ongewenste preutse mening de sfeer dusdanig te verpesten. Wat jij met je vrouwtje wilt doen en de manier waarop je dat kenbaar wilt maken zal mij een enorme rotzorg wezen.

Wees jij maar lekker preuts en steek je kop maar in het zand. Maar doe dat ergens anders, waar sex vies is en taboe. De Middeleeuwen bijvoorbeeld.

Daa-haag!

:zwaai:

Cc

BiL@L
20-04-03, 14:16
:)

Het zal me verbazen als 1 van jullie partners het op prijs zou stellen dat er met anderen over sex gefantaseerd wordt buiten de echtgenoot/echtgenote om. Dat vindt ik van geen respect betuigen. Hoe zou jij het vinden Cc als je (toekomstige?) man met andere vrouwen lekker over sexuele getinte onderwerpen aan het babbelen is? Ik moet er in ieder geval niets van hebben, als mijn vrouw of ik daar behoefte aan hebben dan doen we dat wel met elkaar... Is dat zo raar? Tis gewoon fatsoen.

Mark
20-04-03, 14:18
fantaseren over sex? een medische discussie zal je bedoelen.

BiL@L
20-04-03, 14:20
Geplaatst door Mark
fantaseren over sex? een medische discussie zal je bedoelen.

Sure...

mulan
20-04-03, 14:21
Geplaatst door BiL@L
:)

Het zal me verbazen als 1 van jullie partners het op prijs zou stellen dat er met anderen over sex gefantaseerd wordt buiten de echtgenoot/echtgenote om. Dat vindt ik van geen respect betuigen. Hoe zou jij het vinden Cc als je (toekomstige?) man met andere vrouwen lekker over sexuele getinte onderwerpen aan het babbelen is? Ik moet er in ieder geval niets van hebben, als mijn vrouw of ik daar behoefte aan hebben dan doen we dat wel met elkaar... Is dat zo raar? Tis gewoon fatsoen.

Tuurlijk is dat raar...........je bent gek... :boogjes:

Couscousje
20-04-03, 14:24
Geplaatst door BiL@L
:)

Het zal me verbazen als 1 van jullie partners het op prijs zou stellen dat er met anderen over sex gefantaseerd wordt buiten de echtgenoot/echtgenote om. Dat vindt ik van geen respect betuigen. Hoe zou jij het vinden Cc als je (toekomstige?) man met andere vrouwen lekker over sexuele getinte onderwerpen aan het babbelen is? Ik moet er in ieder geval niets van hebben, als mijn vrouw of ik daar behoefte aan hebben dan doen we dat wel met elkaar... Is dat zo raar? Tis gewoon fatsoen.

Who the hell is aan het fantaseren over sex?

:haha:

Damn, please, ga jezelf een lekkere ruk geven, want je projecteert nu je eigen gevoelens op anderen. Niet iedereen wordt geil als het woordje pik, kut, lul, kont, pijpen of beffen aan bod komt!

Deze topic was gewoon een klinische tekst over sperma en orale sex.

Get a hold on yourself, man. Ik voel plaatsvervangende sGaamte voor je.

Cc

BiL@L
20-04-03, 15:05
Ik moet anders nog wel de koningin deze woorden nog in de mond zien nemen. Of is zij ook preuts?

Maar je doet de indruk wekken dat je niet weet wat voor ideeen dergelijke onderwerpen kunnen opwekken? Aangezien je wel poogt te weten waar ik aan denk bij het lezen van een topic als deze, betwijfel ik dat. Hoe onjuist die gedachte ook is. Zo zie je maar Cc. Natuurlijk kan ik het je niet zwart op wit na geven, maar dat is juist ook niet de bedoeling. Mijn bedoeling was slechts om je op een normale manier te woord te staan over een maatschappelijk doch serieus punt.

Je moet het zo zien. Het is te vergelijken met een soort indoctrinatie, als iets maar vaak genoeg herhaald wordt begint diegene het ook te geloven. Ieder mens wil sex en liefde. Ieder mens heeft lust gevoelens naar sex en liefde. Maar dat betekent niet dat het verstandig is om daarmee 'klinische' onderwerpen aan te halen om alsnog bepaalde gedachten buiten de partner om te kunnen ventileren, die wel degelijk in verband staan met die gevoelens. Van het 1, komt het ander zoals men dat in de volksmond zegt.

Maarre, ik denk wel dat je mijn punt begrijpt. Dat je doet alsof je het niet begrijpt zal ik dan ook maar als schrale troost moeten nemen. Immers, Cc is geen Cc zonder Cc.
;)

Tomas
20-04-03, 16:58
He verdorie! Is er eindelijk weer eens een onderwerp waar ik in geinteresseerd ben, kom ik weer 's te laat. Wel balen.

Oh, Ron: hijs je broek op.

Maar goed. Ik begrijp die jonge ietwat puisterige onderzoekers in hun lange witte jassen die dit soort onderzoekjes uitvoeren wel. Uit verveling doen ze zo nu en dan wat met het zelf geproduceerde materiaal. En de fantasieen die bij dat creatieproces meespeelden zie je duidelijk terug in het onderzoeksresultaat. Logisch.

Dit kom je dan ook regelmatig tegen, maar ik begrijp niet waar de onderzoeksresultaten blijven van het vrouwelijke vocht. Dat boeit blijkbaar niemand? Of toont aan dat er nog altijd maar weinig vrouwen een beta richting kiezen.

Joesoef
20-04-03, 17:16
Wat ik mij zo afvraag, was dit onderzoek van een mannelijke onderzoeker? Dit omdat complot theoriëen hier op dit prikbord altijd erg in de belangstelling staan.

mrz
21-04-03, 00:47
Sorry Bilol maaruh, dit soort dingen staat gewoon op internet. En ik weet het ik moet niet voor anderen gaan denken en meer grote klootzak zijn maarja als je ECHT een klootzak wilt zijn :D, dan doe je dat juist, is ook nog helemaal leuk als je onderzoeken erbij moet halen om uit te leggen wat je al weet. Onderzoek zonder gevoel.... Muhahahaha. Kuch. Sorry.

Maar voor de complottheorieen de pan uitrijzen, dit soort dingen is allang bekend bij de gevoelloze "god" die internet heet... :rolleyes:

Waarom hobbel ik toch mee met de duivel terwijl een meisje ter plekke een zenuwinzinking krijgt :/ Fuck... :( :dood:

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH

mulan
21-04-03, 08:51
Geplaatst door mrz
Sorry Bilol maaruh, dit soort dingen staat gewoon op internet. En ik weet het ik moet niet voor anderen gaan denken en meer grote klootzak zijn maarja als je ECHT een klootzak wilt zijn :D, dan doe je dat juist, is ook nog helemaal leuk als je onderzoeken erbij moet halen om uit te leggen wat je al weet. Onderzoek zonder gevoel.... Muhahahaha. Kuch. Sorry.

Maar voor de complottheorieen de pan uitrijzen, dit soort dingen is allang bekend bij de gevoelloze "god" die internet heet... :rolleyes:

Waarom hobbel ik toch mee met de duivel terwijl een meisje ter plekke een zenuwinzinking krijgt :/ Fuck... :( :dood:

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH

Ach geef het gewoon toe....je bent gewoon een viespeuk :D

mrz
21-04-03, 09:44
Ik ben een monstertje... Viespeuk nah.

mulan
21-04-03, 09:55
Geplaatst door mrz
Ik ben een monstertje... Viespeuk nah.

Weten we dat ook weer...... :verward:

Arvid
21-04-03, 18:01
't moge onderhand wel duidelijk zijn wat voor 'beroep' Couscous heeft

Couscousje
21-04-03, 19:04
Geplaatst door Arvid
't moge onderhand wel duidelijk zijn wat voor 'beroep' Couscous heeft

Yep.

Ik ben de pooier van je moeder.

Ik wilde haar maar al te graag uitlenen voor dit onderzoek... :hihi:

Cc

Arvid
21-04-03, 20:54
Geplaatst door Couscousje
Yep.

Ik ben de pooier van je moeder.

Ik wilde haar maar al te graag uitlenen voor dit onderzoek... :hihi:

Cc

ja hoor
je postte hier een keer een foto van je
bevestigde al mijn vermoedens :giechel:

ps beetje meer respect voor je toekomstige baas mag ook wel

Couscousje
21-04-03, 21:21
Geplaatst door Arvid
ja hoor
je postte hier een keer een foto van je
bevestigde al mijn vermoedens :giechel:

ps beetje meer respect voor je toekomstige baas mag ook wel

Ja, zag je in de hoek van die foto nog je moeder instappen bij een neger, of was je dat ontgaan?

:hihi:

Cc