PDA

Bekijk Volledige Versie : Roden : Bomexperts ternauwernood aan dood ontsnapt



Joesoef
21-04-03, 09:40
Bomexperts ontmantelen doos ijshoorntjes

Uitgegeven: 21 april 2003 08:54

RODEN - Het Explosieven Opruimings Commando (EOC) heeft in de nacht van zondag op maandag een doos ijshoorntjes ontmanteld. Een medewerker van een tankstation in de Drentse plaats Roden ontdekte het 'verdachte pakketje' toen hij rond 23.00 uur wilde aflsuiten en belde de politie.

Het pakketje, een doos van ongeveer dertig centimeter groot, lag tegen een van de pompen aan. Een bomverkenner van de politie adviseerde het EOC in te schakelen. Het tankstation werd afgezet, maar de woningen in de buurt hoefden niet te worden ontruimd.

Het EOC arriveerde in de loop van de nacht en wist met röntgenfoto's algauw uit te sluiten dat er explosieven in de doos zaten. Uiteindelijk maakte een EOC'er tegen drie uur de doos open en ontdekte de ijshoorntjes. Hoe de doos er terechtgekomen is, is vooralsnog een raadsel.

mulan
21-04-03, 11:03
MUAHAHAHHAHHAHAHAHAH :haha:



Hoe vreselijk is dat........een team serieuze mannen die om een doos ijshoorntjes gaat staan..... :wohaa:

Puk
21-04-03, 15:25
Geplaatst door mulan
MUAHAHAHHAHHAHAHAHAH :haha:



Hoe vreselijk is dat........een team serieuze mannen die om een doos ijshoorntjes gaat staan..... :wohaa:

Minder vreselijk dan een team serieuze mannen die om een doos met een bom gaat staan.

mulan
21-04-03, 15:30
Geplaatst door Puk
Minder vreselijk dan een team serieuze mannen die om een doos met een bom gaat staan.

Sfeerverpester.................ik was aan het lachen :moe:

Puk
21-04-03, 16:02
Geplaatst door mulan
Sfeerverpester.................ik was aan het lachen :moe:

Ja hallo?! Je stelt zelf die vraag! Geef ik daar een passend antwoord op, is het wéér niet goed!

Verdorie...

:boos:

Waterval
21-04-03, 16:06
Geplaatst door Puk
Ja hallo?! Je stelt zelf die vraag! Geef ik daar een passend antwoord op, is het wéér niet goed!

Verdorie...

:boos:


Dat was nou dus een retorische vraag. Kom op man Puk, kom 's los. Niet zo serieus op ingaan overal.

~Panthera~
21-04-03, 16:21
Ze mochten hem toch wel opeten he? met dit weer ?

:D

What reminds me......... hard toe aan een "opfrissertje" :hihi:

Men neme:

1 glas
vullen met 6 bollen vanille roomijs.
Overgieten met vers sinaasappelsap
Aftoppen met veel slagroom.
Lepel erin......en smullen maar ! :wohaa:

Als ze me missen.........ik zit in de tuin. :nerd:


:zwaai:

Puk
21-04-03, 16:40
Geplaatst door Waterval
Dat was nou dus een retorische vraag. Kom op man Puk, kom 's los. Niet zo serieus op ingaan overal.

Ontploffende ijsjes is geen grap!

Maar ok. Het is lekker weer weer.

Leve het broeikaseffect!

Ik ga fijn een stukje rijden.

Joesoef
21-04-03, 17:00
Geplaatst door Puk
Ontploffende ijsjes is geen grap!

Ik ga fijn een stukje rijden.


Naar een benzinestation toevallig?