PDA

Bekijk Volledige Versie : Hans Teeuwen nu op tv!



Arvid
21-04-03, 22:25
nederland 3
vet lachen!!! :) :) ;)

Mark
22-04-03, 11:14
Hij was erg leuk :lole:


hem quoten gaat je alleen wel de woede van christenen, joden, moslims en hells angels op de hals halen verveeld

(en vergeet de josti band niet..... tuig.... ;) )

manc
22-04-03, 11:31
Geplaatst door Mark
Hij was erg leuk :lole:


hem quoten gaat je alleen wel de woede van christenen, joden, moslims en hells angels op de hals halen verveeld

(en vergeet de josti band niet..... tuig.... ;) )

Das een mooie sketch inderdaad...down te loaden op kazaa voor de nieuwgierigen...als je hier niet om kan lachen ben je niet goed bij je hoofd...of andersom...je bent niet goed bij je verstand als je dit lollig vindt.

taouanza
22-04-03, 18:57
ik heb gekeken en ik heb niet gelachen

hard en zielig vond ik geweldig ik heb de bijbelscene wel 30 keer gezien, ik heb het zelfs uit mijn hoofd geleerd. maar nu vind ik het allemaal het zelfde. geef mij maar herman finkers en bert visser

ksis
22-04-03, 23:35
Kutjebef man ! (zijn uitdrukking voordat ik hier word verketerd).
Ik vond 'm in 97 en 98 goed op dreef maar ik vind het jammer dat "het grootste talent" de laatste jaren wat minder is gaan presteren/performen dan ik had gehoopt/verwacht.
Geldt overigens ook voor Herman Vinkers! .

Iglo
23-04-03, 00:25
Geplaatst door touanza
hard en zielig vond ik geweldig ik heb de bijbelscene wel 30 keer gezien, ik heb het zelfs uit mijn hoofd geleerd. maar nu vind ik het allemaal het zelfde. geef mij maar herman finkers en bert visser
[/B]
Dat stuk over de bijbel is een heel sterk stuk, net zoals Jaap Stobbe. Had je er ook om kunnen lachen als het om de Koran ging?


Geplaatst door ksis
Kutjebef man ! (zijn uitdrukking voordat ik hier word verketerd).
Ik vond 'm in 97 en 98 goed op dreef maar ik vind het jammer dat "het grootste talent" de laatste jaren wat minder is gaan presteren/performen dan ik had gehoopt/verwacht.
Geldt overigens ook voor Herman Vinkers! .
Herman Finkers is zwaar ziek, volgens mij leukemie oid, hij heeft al tijden geen programma meer gemaakt. Dat is echt zonde, want hij is de beste van allemaal, hij kan grappig zijn zonder te kwetsen.

In lourdes waar kreupelen zien en blinden lopen

taouanza
23-04-03, 20:26
je er ook Dat stuk over de bijbel is een heel sterk stuk, net zoals Jaap Stobbe. Had om kunnen lachen als het om de Koran ging?

kun je me vertellen waar dit op slaat? :moe:

ksis
23-04-03, 22:20
Is Herman Finkers ziek? Potverdorie! laat God/Allah/Krishna het Limbo_CDA_trio treffen i.p.v. Herman.

Weten jullie trouwens waarom wij nog geen regering hebben? De provincialen hebben het voor het zeggen in Den Haag ! let maar op het accent en GIJ zult begrijpen wat ik bedoel.
Kutjebef man, de komende jaren moet ik: en de provincialen en de mensen met een KUT-gebit en de (troetel-allochtoontje als minister vam emancipatie???) op het scherm en in mijn krant moeten .....

Haaaaaaaaans, Herrrrrrrrrrrrrman ! heluuuuuuuuuuuuuup

U weet niet wat Limbo_CDA_trio betekent? geen zorgen! Ik allo. zal U binnenkort een politieke analyse/onderricht geven. Ksis zal U vertellen hoe de vork in het CDA zit

Slaap niet lekker, Balki waakt niet over het land !