PDA

Bekijk Volledige Versie : Madonna-site gehackt; cd te downloaden



Tomas
22-04-03, 09:59
Geplaatst door Donna
http://www.phrack-dont-give-a-shit-about-dmca.org/.

:lole:

Zeker druk op je werk?

Donna
22-04-03, 10:01
Geplaatst door Tomas
Zeker druk op je werk?

Geen idee, ik ben er net :D

Allesh goed?

Tomas
22-04-03, 10:10
Geplaatst door Donna
Geen idee, ik ben er net :D

Ja, dat verbaast me niks als je nog om 2 uur zit te prikken.


Allesh goed?

Gawel. Vertel nog 's waarom het zo goed is om niet te roken. Misschien dat vieze plaatjes van doorrookte longen helpt.

En jij alles goed?

~Panthera~
22-04-03, 10:11
:zweep: :hihi:

Donna
22-04-03, 10:18
Geplaatst door Tomas
Ja, dat verbaast me niks als je nog om 2 uur zit te prikken.

1 uur, de klok staat hier een uur voor ;) Jijmag dit zeggen trouwens, Ron niet :D




Geplaatst door Tomas
Gawel. Vertel nog 's waarom het zo goed is om niet te roken. Misschien dat vieze plaatjes van doorrookte longen helpt.

En jij alles goed?

Het is goed om niet te roken omdat je omgeving er dan geen last van heeft. Stuur me via Pm anders effe een korte update rond de stand van zaken nu, positieve en negatieve kanten, reacties, etc. Ben wel benieuwd eigenlijk, en ik zal niet antwoorden :D

plexus
22-04-03, 10:21
...dit ruikt inderdaad naar een dikke vette marketing stunt!!! :student:

Tomas
22-04-03, 10:30
Geplaatst door Donna
1 uur, de klok staat hier een uur voor ;) Jijmag dit zeggen trouwens, Ron niet :D

1 uur dan. Ook goed.

Ik moet wel toegeven dat de enige stukjes die ik van Ron lees toch wel zijn persoonlijke frustraties zijn. Zodra hij iets serieus schrijft haak ik af. Kan me aandacht er dan niet bijhouden.


Het is goed om niet te roken omdat je omgeving er dan geen last van heeft.

Ik twijfel... Ook als ik buiten rook?


Stuur me via Pm anders effe een korte update rond de stand van zaken nu, positieve en negatieve kanten, reacties, etc. Ben wel benieuwd eigenlijk, en ik zal niet antwoorden :D

Aan jou heb ik echt een hele steun! Fijn. Als jij dat nou eerst doet en ik antwoord daar dus ook niet op. Dan doe ik het daarna. En zo kunnen we datbest wel lang volhouden denk ik...