PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat vind je het irritanste aan Marokkanen??

Engel
22-04-03, 12:05
Ik vind het irritantst aan Marokkanen,

Alles wat hier staat en nog meer..........

Cassablanca
22-04-03, 19:46
Geplaatst door Engel

Waarom kon je niet niets irritants kiezen.
alsof marokkanen altijd irritant in iets zijn.

Omdat ik namelijk niets irritants vindt aan marokkanen.

Engel
23-04-03, 08:35
Hallo Cassa,

Bekijk ook Wat vind je het leukst aan Marokkanen en lees daarop mijn antwoord.

Engel

berbersoogje
23-04-03, 12:30
Het irritants aan Marokkanen vind ik dat ze altijd vol met vooroordelen zitten! Zonder dat ze iemand kennen worden er allerlei soorten etiketten op de voorhoofd geplakt! Waarom???

Badr Maghrani
23-04-03, 16:29
zoals jullie mijn stukje waarschijnlijk al hebben gelezen:

SSSSSSSSSSKKKKKKKKKKSHHHHHHHHHHH!!!!
EWAAAAAAAAAAAA ZIN!!!!!!!!!!!!!!!

de marokkaanse versier acties zijn dramatisch

berbersoogje
24-04-03, 07:06
Hahaha! Ja, Badr Maghrani daar ben ik het helemaal mee eens!! Sommige versiertrucs zij vreselijk!! Je blijft erom lachen!! :haha:

{Dina} _ {Zina}
24-04-03, 18:11
Daaaammmnnnnzzzz zelfs niggers hebben de marokkaanse versiermethodes overgenomen :wat?!:

Fawaka dushi werkt dat niet???

hoor je altijd ewa a zeyn veen??? :schok:

ze3ma het is nog niet walgelijk genoeg als een ma3rabi dat tegen je zegt :cool: :rolleyes:

Koessies Dina

misslove
30-04-03, 16:41
Wat ik heeeeeeeel irritant vindt is dat als de boyzz je probere te versieren en lang naar je blijven staren!!!!Dan denk ik egt van ja rot op man ga iemand anders lastigvallen!!! :wat?!:
En wat ik ook heel erg irritant vindt is dat de mense over je gaan roddelen, alsof zij beter zijn!Ze denken dat zij en hun dochters beter zijn ZEHMA.Dan denk ik van ja fuck you man donder op met je geroddel!!!Dat zeg ik ook in hun gezicht,ik zeg ja waarom moet je gaan roddelen,dat is tog HARAM!!!En wat ik ook stom vindt is dat sommige vrouwen overdreven veel sieraden op doen en naar andere vrouwen kijken naar hun kleding en sieraden.TAZZZZZZZZ!!!!!ZEHMA ze zien er zooo goed uit met die kilo's sieraden op.Ewa dat moest er ff uit.SORRY!!!! :schreeuw:
BESLAMMA...
Hanan

houbi
30-04-03, 18:46
hoi engel :zwaai:
wat ik irritant vind van maroc boys is
ze zijn bijna allemaal 1pot nat

leila1981
02-05-03, 21:52
salaam iedereen,

Ik denk dat ieder volk zo zijn eigen irritanten dingen heeft en wat versieren betreft... maakt niet uit hoe ze het aanpakken... het heeft allemaal 1 doel..... :jeweetog:

Liefs Leila

Mezjan
03-05-03, 11:39
Het irritantst aan marrokanen is dat ze zo hypocriet zijn

chakroun
04-05-03, 19:15
Geplaatst door Cassablanca
Waarom kon je niet niets irritants kiezen.
alsof marokkanen altijd irritant in iets zijn.

Omdat ik namelijk niets irritants vindt aan marokkanen.

nou soms zie je heel veel dingen die irritant zijn van marokkanen vooral hun houdingen

chakroun
04-05-03, 19:17
Geplaatst door houbi
hoi engel :zwaai:
wat ik irritant vind van maroc boys is
ze zijn bijna allemaal 1pot nat

daar heb je groot gelijk in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chakroun
04-05-03, 19:20
Geplaatst door misslove
Wat ik heeeeeeeel irritant vindt is dat als de boyzz je probere te versieren en lang naar je blijven staren!!!!Dan denk ik egt van ja rot op man ga iemand anders lastigvallen!!! :wat?!:
En wat ik ook heel erg irritant vindt is dat de mense over je gaan roddelen, alsof zij beter zijn!Ze denken dat zij en hun dochters beter zijn ZEHMA.Dan denk ik van ja fuck you man donder op met je geroddel!!!Dat zeg ik ook in hun gezicht,ik zeg ja waarom moet je gaan roddelen,dat is tog HARAM!!!En wat ik ook stom vindt is dat sommige vrouwen overdreven veel sieraden op doen en naar andere vrouwen kijken naar hun kleding en sieraden.TAZZZZZZZZ!!!!!ZEHMA ze zien er zooo goed uit met die kilo's sieraden op.Ewa dat moest er ff uit.SORRY!!!! :schreeuw:
BESLAMMA...
Hanan

het ergste bij hun is dat ze denken dat ze tien keer beter zijn dan ons, en dat wij maar achterlijke mensen zijn die uit het buitenland komen om hun wat duidelijk te maken, van wij hebben zahma geld

Lovher
11-05-03, 18:21
Het eindeloos geroddel, terwijl ze zichzelf vergeten :loog:

bourim
12-05-03, 11:21
weet je wat jullie probleem is jullie willen dat mannen en vrouwen
gelijk zijn dat kan dan moet je volgens de islam leven en niet hier reageeren
en als je denkt dat je rechten niet gelijk zijn tegenover een ander "een beter mileu begint bij zelf" want als jij uitdagende kleding aantrekt hoe verwacht je dat andere mensen maagd blijven

No hope
15-05-03, 19:12
zie,ik begrijp ze echt ni.als ze je roepen en je kijkt niet naar hen dan noeme ze u een hoer,omda je ze geen tijd geeft.maar als je wel naar hen kijkt dan zeggen ze ook da je een hoer bent.OOk als je bijvoorbeeld weg ga met je vrienden en je komt Marokkanen tegen op straat die je helemaal niet kent, beginnen ze je direct uit te schelden: ga terug naar huis, wat doe je nog zo laat op straat,... En ik moet wel zegge dat het heel vernederend is als je met Belgische vrienden op stap bent.

Badr Maghrani
20-05-03, 12:57
Onze grootste probleem is onze temprament. Vooral bij Fessa en Casawa, je schrikt er gewoon van.

butterfly1983
28-05-03, 17:11
Jammer dat je niet alles aan kan klikken :lekpuh:

Pre-Star
04-06-03, 09:42
Heellllloooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeee

Ik vind niks irritants aan de marocs maar ik vind het wel irritant als iemand een heeeeeel erg interessante verhaal schrijft en die dan op de helft laat zitten en terwijl er een paar personen haar/hem gewoon vragen om de andere helft ze geen eens antwoord op geeft.

Komt het je misschien heel erg misschien bekend vooor?

Groetjes,

Pre-Star

TunisiaGirl
14-06-03, 18:18
Het eindeloos geroddel, terwijl ze zichzelf vergeten :jumping:

hannah
24-06-03, 20:37
sallaam allemaal ik word geiriteerd door marokkaanse vrouwen die roddellen van hier tot tokyo :verward:

ze kijken niet eerst naar hun zelf of naar hun dochters die doen nog meer slechte dingen :jammer:

bij mij hebben ze ook zoooooooo veel geroddeld dat ik er zelfs ziek van werd dat ik nu zelfs kontakten heb verbroken maar er kwam ook veel jaloersie bij hun dat ik er gewoon geen behoefte meer aan had om een vriendin te hebben. :aanwal:

masallama

MOcrO-haMidA
09-07-03, 12:18
die roddels !! ze praten en praten maar !

Ala0uia
17-07-03, 22:10
Ik haat als me moeder me broer wlidie noemt .. ik zeg meestal hij is je lievelingszoon he .. zegt ze 'neej iedereen is hetzelfde' .. alleen wlidie (slijm slijm) ken bgie sjwiema bezef ..
trrrrrrr ... :kwaad:

Malaak
22-07-03, 19:28
Ik vind het zig zag gedrag van Marokkanen het irritantst.. zeg gewoon wat je wil en draai er niet altijd ZOOOOO omheen!!
En NEE is NEE.. en dan moet je niet uuuurrreeeeeen blijven zeuren :boos:

tajji001
26-07-03, 14:19
Het irritants vind ik aan Marokkanen is, als ik met mijn verloofde door de stad loop dat je ze al hoort praten van wat doet ze met die Nederlander.

Het is toch mijn keus.....

Maar goed, ik doe het niet stiekem!

Lhouceima
02-08-03, 15:32
ik vind het eindeloos geroddel het meest irritant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:boos: :boos:

augustus
06-08-03, 08:29
Wat ik iritant vind is dat marokaanse meiden altijd een groepje moeten vormen en daarbij niet sociaal zijn kijk bv in de centrum (maakt niet uit waar) als je een groep marokaanse meiden zit staan, lopen moeten ze altijd met scheve oogen aan kijken dat vind ik iritant

EgyptGirl
06-08-03, 14:19
WEet je wat irritanste is ...

Dat mensen roddelen over anderen en zichzelf vergeten!!!!!!!!

Het eindeloos geroddel ...

Tijdens het roddelen vergeten ze zich zelf...
maar zodra ze naar een bruiloft gaan dan is het alleen ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik .... I look goodddd !!!

oh please laat me niet lachen ...
en vooral als die nep lach ... zo van
Ik haat je, maar lach toch naar je ... dan kan je zien wat voor mooie jurk ik aan heb !!!! en en en vergeet mijn haar niet want ik heb mijn haar gestijld....
vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Maar 1 ding moet je weten ... dit zie ik niet alleen bij marokkanen,
dit is over het algemeen dat sommige mensen zo lelijk tegen elkaar kunnen doen.

Nederlanders, spaanjaarden, italianen, amerikanen, egyptische, irakezen, iranezen, enz.

OemNadia
08-08-03, 20:54
Geplaatst door tajji001
Het irritants vind ik aan Marokkanen is, als ik met mijn verloofde door de stad loop dat je ze al hoort praten van wat doet ze met die Nederlander.

Het is toch mijn keus.....

Maar goed, ik doe het niet stiekem!

he he eindelijk ben ik dan toch niet de enige (ik nederlandse moslima als ik met mn man door de stad loop zie je die marrokkaanse meiden kijken van ja hoor hoe kan dat nou een van ons met zon nederlandse ....... je ziet ze niet alleen denken maar soms maken ze zelfs ruzie met je(terwijl mn man geen marrokaan is maar een algerijn)
1 keer toen ik 7 maand zwanger was van ons dochtertje nadia keek zon marrkoaans wijf me heel vals aan alsof ze zeggen wou wat doe je met die marrokaan want ze dneken namelijk altijd dat mn man een marrokaan is en toen ik treug keek op dezelfde manier begon te zeggen ja ik sla je verrot vieze kanker hoer kom maar hier bla bla bla kun je nagaan tegen iemand die zwanger is ik vind dat echt pas associaal daarentegen heb ik met marrokaanse mannen of jongens nooit problemen gehad ik weer niet waarom die meiden altijd zo onuitstaanbaar jaloers zijn op iets wat niet van hun is ik vind het schandalig ,sorrie hoor maar met nederlanders hbe ik zoiets nooit meegemaak en ik heb niets tegen andere volken maar een beetje respect mag wel het is me zelfs al overkomen dat meiden met hoofddoeken raar naar ons kijken nou mn man wordt ook soms heel kwaad waren denken ze altijd dat het niet kan of mag toevallig was ik alhamdoelilah als moslima voordat ik mn man kende en ookal was ik dat niet niemand heeft gewoon iets te zeggen over mijn ,man en mij ik moest dit even kwijt want ik zit hier al heel lang mee en nu las ik dat ik niet de enige ben

missie layla
11-08-03, 22:04
ja weet ik veel ze weten niet wat ze willen.

Oujdia4Life
22-08-03, 02:26
Het meest irritante vind ik het geroddel, ze roddelen er maar op los en vergeten zichzelf of vergeten dat ze niet eens de ware reden weten waarom iemand misschien doet hoe die doet,
Verder vind ik het feit dat marokanen uit marokko voornamelijk de vrouwen ons meiden ui europa afkeuren alleen omdat we hier wonen. Wij deugen niet enz enz nou ik ben dit jaar geweest en dingen die ik daar gezien heb zie je hier niet. Maarja doe lekker wat ik doe en trek je er niks van aan Thallaw Beslama :duim:

XXXXSamiraXXXX
25-08-03, 10:00
Geplaatst door OemNadia
he he eindelijk ben ik dan toch niet de enige (ik nederlandse moslima als ik met mn man door de stad loop zie je die marrokkaanse meiden kijken van ja hoor hoe kan dat nou een van ons met zon nederlandse ....... je ziet ze niet alleen denken maar soms maken ze zelfs ruzie met je(terwijl mn man geen marrokaan is maar een algerijn)
1 keer toen ik 7 maand zwanger was van ons dochtertje nadia keek zon marrkoaans wijf me heel vals aan alsof ze zeggen wou wat doe je met die marrokaan want ze dneken namelijk altijd dat mn man een marrokaan is en toen ik treug keek op dezelfde manier begon te zeggen ja ik sla je verrot vieze kanker hoer kom maar hier bla bla bla kun je nagaan tegen iemand die zwanger is ik vind dat echt pas associaal daarentegen heb ik met marrokaanse mannen of jongens nooit problemen gehad ik weer niet waarom die meiden altijd zo onuitstaanbaar jaloers zijn op iets wat niet van hun is ik vind het schandalig ,sorrie hoor maar met nederlanders hbe ik zoiets nooit meegemaak en ik heb niets tegen andere volken maar een beetje respect mag wel het is me zelfs al overkomen dat meiden met hoofddoeken raar naar ons kijken nou mn man wordt ook soms heel kwaad waren denken ze altijd dat het niet kan of mag toevallig was ik alhamdoelilah als moslima voordat ik mn man kende en ookal was ik dat niet niemand heeft gewoon iets te zeggen over mijn ,man en mij ik moest dit even kwijt want ik zit hier al heel lang mee en nu las ik dat ik niet de enige ben

gewoon doen net of hun lucht zijn

ikvindt het heel goed van je dat je moslaima bent geworden

zal allah(swt) altijd achter je staan

yasmin(i)
21-09-03, 14:42
Het eindeloos geroddel !!!! vooral bij meisjes.(niet allemaal hoor)

een voorbeeld als iemand mooier is ofzo is het meteen wat een hoer is dat.

terwijl ze zichzelf het einde vinden en 3 vriendjes regelijk hebben.

TFOE daar wor ik echt ziek van

AraBicGiRl
25-09-03, 15:05
Het eindeloos geroddel!!!!!
Alsof ze niks beters te doen hebben, niemand gunt elkaar meer wat het is alleen maar HAAT en JALOEZIE ..doe normaal hoor ze eten het vlees bijna van elkaar op!!

Ik ben zelf een toensia :tunis: , ik zeg niet dat wij niet roddelle , tuurlijk niet!!..maar bij marokkanen is het echt superr OVERDREVEN..(ik ben blij dat niet alle Marokkane zo zijn :duim: )

En ik haat die wijfen (ook wel boyz) die met alles en nog wat lopen te PRONKEN!! Geen leven!! :rolleyes:

TunisiaGirl
26-09-03, 21:45
Geplaatst door AraBicGiRl
Het eindeloos geroddel!!!!!
Alsof ze niks beters te doen hebben, niemand gunt elkaar meer wat het is alleen maar HAAT en JALOEZIE ..doe normaal hoor ze eten het vlees bijna van elkaar op!!

Ik ben zelf een toensia :tunis: , ik zeg niet dat wij niet roddelle , tuurlijk niet!!..maar bij marokkanen is het echt superr OVERDREVEN..(ik ben blij dat niet alle Marokkane zo zijn :duim: )

En ik haat die wijfen (ook wel boyz) die met alles en nog wat lopen te PRONKEN!! Geen leven!! :rolleyes:

toensia power!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

shema23
29-09-03, 17:27
ik vind dat je altyd moet opletten wat je zegt en doet anders gaan ze weer over je roddelen dat vind ik erg en van de jongens vind ik erg dat als je aandacht aan ze geeftje een hoer bent en als je ze geen aandacht geeft je een hoogmoed lijer noemen maar, ze zijn gelukkig niet allemaal zo want anders was ik niet getrouwd met 1 :koppel: kuzziez shema

SwEeTMoCrO
30-09-03, 19:22
Hey..

Marokanen Zijn Niet Altijd Vervelend..Overdrijven Is Ook Een Kunst..Anywayz Bye..KuSsZ..! :hihi:

nora m
16-10-03, 18:58
wat mij soms irriteerd aan de mgharba's(sommige niet allemaal).is dat als je voorbeeld met een jongen van je klas praat dat ze meteen denke dat je daarmee vekering hebt ofzo en ik heb dat al is voorgehad en wat ze toen allemaal zeiden . :( :( :(
X_X_X...boezaaa nora :blij:

karimmm1
17-10-03, 15:02
De eerste generatie marokkanen doen vaak zo overdreven...
Bijv. met de rapportenbespreking op school:

:student: Leraar: ''Uw zoon heeft mij een keer voor lul uitgescholden.''

:mrt2: Vader Hassan: ''Verschrikkelijk!! Moet shlaan! oooooohhh verschriekkelijk!! Vroegger in mij tijd wij ook met stok klappen krijg.''
Als nog een keer stout is mag wel shlaan! ooooohhhh verschriekkelijk!!

(weet je wel, alsof de hele wereld is vergaan!)

Oh wat heb ik dat vroeger irritant gevonden... :kotsen2:

Conclussie: De eerste generatie reageert altijd zo overdreven!!!

de groeten van de Master.

soeniet
20-10-03, 16:24
OemNadia ik vind dat je ontzettend gelijk hebt.

marokanen bestaan uit jaloezie, afgunst, hypokrietten, leugenaars ipv van uit bloedvaten, spieren enz.

ik ben getrouwd (ben zelf berber) en loop niet met een hoofdoek. heb een prachtige dochtertje....maar als ik op straat loop kijken van die vieze oude mannetjes naar mij en heb ook een keer een rotte opmerking gekregen. Mijn man is op hem afgestapt en hem duidelijk gemaakt dat wij getrouwd waren en dat hij de volgende keer niet gelijk moet oordelen. Mijn "familie" is ontzettend jarloes. Hoe kan een berber gelukkig zijn. Ik mag alles van mijn man..dus letterlijk alles en dat vinden marokanen ook niet goed.
Ik ben een hoer want ik ga uit en draag geen hoefddoek. Ik moet mij netjes kleden. Maar als je naar de geroddel luistert van de vrouwen dan hoor je alleen maar gevloek over hun mannen dat ze niks mogen doen en zeggen, maar als ze iemand zien die dat wel mag, dan ben je gelijk een hoer of heb je woedoe gebruikt...

En afgunst bij marokanen is er zeker als het gaat om een marokaanse jongen met een nederlandse meisje. Het eerste wat bij hen opkomt is waarom zij wel en ik niet. Mijn schoonzusje is Nederlands en ik ben dol op haar.

red_angel
21-10-03, 19:07
heeey aan alles wat er staat, ik ben wel tros op mijn land maar erlijk wij marokkaanen onder mekaar, we zijn kapot erg, geen wonder dat men ons met een halve oog aan kijkt, rodelen en jaloerzie daar zijn wij de marokkanen gespecialeerd in. weet je zullen wel denken wat praat zij allemaal, maar het is gewoon waar, moet je het zelf na gaan, lees de gegeven antwoorden bobven aan en kijk of het klopt, marokkanen hebben zo wel hun goei kant, maar ook een grote slechte. :traan1: .
jammer maar BEN NOG TROTS DAT IK ENE MAROKKANTJE BEN :stout:
KUSSSSSSSSSSS KAOUTAR

lellemocro
21-10-03, 21:10
MAROKANEN ZIJN GEWOON DA BEST KLAAR MENE IRRITANT :jumping:

soeniet
22-10-03, 07:20
Ik ben ook zeker trots dat ik een marokaanse ben.
Er zijn genoeg goede marokanen die wel goede dingen doen en niet roddelen, stelen enz. Helaas is de meerderheid en dan spreek ik voornamelijk (uit eigen ervaring) over de mensen in marokko. Helaas zijn die erg jarloes en misgunnend. We kunnen een goede volk worden als iedereen zich aan de Islam houdt ipv aan de cultuur. De cultuur maakt het dat Islam een slechte naam heeft (vind ik).

En ik vind het echt ontzettend jammer dat onze marokaanse jongens stees op het nieuws komen. Ze geven ons een zeer slechte naam. Ik moet op het werk steeds opkomen voor de marokanen die het weer "gedaan" hebben. En echt wordt er dood ziek van om contstant weer tegenin te moeten gaan en uit te moeten leggen wat zij doen nix met de Islam te maken heeft.

Maar ach...het komt ooit wel goed

Houda19
23-10-03, 22:18
waarom mag je niet alles aanklikken.
vind niet leuk :huil2:

groetjes verdrietige houda

et_2000nl
27-10-03, 17:03
Dat iedereen weet hoe je moet leven om een goed moslim te zijn en vervolgens allemaal anders leven. Hoog moralistisch, zo hoog dat je het nooit na kunt leven....

jobvdsande
01-11-03, 13:39
[ deleted ]

sarra
06-11-03, 08:10
weet je wat ik erg vind aan marokkaantjes is dat als een meisje gewoon contact maakt met een jongen dat hij meteen denkt dat ze helemaal gek op hem is maar ja zo gaat het een maal

oOMoslimaOo
08-11-03, 18:27
Uhm.. Heel ff denken hoor.. Ik heb gekozen voor de ene laatste omdat, jongens altijd denken dat ze meer mogen. Terwijl in de Koran staat dat een meisje en een jongen gelijk behandeld moeten worden!
Of niet soms??

Liefs
Naima.

Mohammed223
09-11-03, 17:06
Het irritantste aan marocs vind ik :

Alles wat in de poll staat
Ze weten niet wat deo is (...)
Ze willen ...
Ze willen ..
Ze willen ..
Ze geven? -.-

toto18
11-11-03, 11:24
He

SIZE=3]Als je het niet zo hebt op marokkanen wat doe je dan op deze SITE??[/SIZE] ,

laterzzzz

missoililly
20-11-03, 18:05
Het irritantst aan marrokanen is dat ze zo hypocriet zijn
dat ze te veel roddelen terwijl ze zelf het ergste zijn
die hopeloze versier truckjes
==========================
het leuke aan marokanen ?????
heb je dat dan :( :(
haha tuurlijk heb je dat ze zijn gezellig sommige dan he :fparty: :boogie: :boogie: :boogie: :giechel:

:wohaa: ~x~moi chaimae :wohaa:

:wohaa: ......chaimae....... :wohaa: :melig: J'aime deux choses dans la vie:toi et les roses.Les roses pour un jour et toi pour toujour! :melig:

[email protected]

2die4you
29-11-03, 20:37
Wat ik irritant vind aan marokkanen is:

Als ze in marokko zijn gedragen ze zich als miljoeners ,
en hier in nederland zijn het gewoon een stel zwerfers die
in de sociale dienst zitten.

dat irriteert mij heel erg.

Afz. 2die4you

hajartjeuhh
16-12-03, 14:36
wat ik wel irriterend vind aan de marokanen is dat ze steeds weer veralgemenen als je bv. met een vriendin op straat loopt die al een slechte naam heeft ben je net hetzelfde...wat ze ook nog vaak doen is onderscheid maken tussen Jbala en Rwaffa zolang je moslim bent zit het toch goed niet? voor mij maakt et niet uit jbala of rwaffa :rolleyes:

moehiem dit is mijn mening
xxxx hajar :)

love_angel
19-12-03, 11:44
de marokkaanse jongens met hun verhaaltjes, maaar ze gaan uitendelijk tog vreemd.

de meisjes als je een vriend hebt die ze meteen willen versieren

karimmm1
22-12-03, 15:55
Marokkanen hebben niets irritants. Ze liegen nooit, roddelen nooit, stelen nooit...Maken geen onderscheid tussen jongens en meisjes. Dus wat willen we nog meer?

WE MOETEN TROTS ZIJN DAT WE ZO'N GOEIE VOLK ZIJN!! :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping: :jumping:

elgharbi
23-12-03, 13:28
Gooi in plaats van marokkaan/se nerderlander/duitser/belg weet ik veel wat allemaal ervoor en je komt op de zelfde antwoorden.
Het maakt niet uit wat/waar je bent.
Dit zijn eigenschappen van de mens, die nooit zullen veranderen.
Maar waar is waar, alle hierboven beschreven keuzes kan je plaatsen bij menig marokkaanse mensen.

...........maar ik ben heilig, ik doe nooit wat !!!!!

Soussia'86
26-12-03, 19:23
Geplaatst door elgharbi
Gooi in plaats van marokkaan/se nerderlander/duitser/belg weet ik veel wat allemaal ervoor en je komt op de zelfde antwoorden.
Het maakt niet uit wat/waar je bent.
Dit zijn eigenschappen van de mens, die nooit zullen veranderen.
Maar waar is waar, alle hierboven beschreven keuzes kan je plaatsen bij menig marokkaanse mensen.

...........maar ik ben heilig, ik doe nooit wat !!!!!

Klopt! Dit zijn allemaal eigenschappen van de mens, niet specifiek van de Marokkanen alleen.

el3alia1
16-01-04, 19:09
Ik vind het irritant waneer men roddelt over anderen. Vooral als het in een moskee gebeurt alsof het een buurthuis is. Wat ik ook afschuwelijk vind zijn meiden met 3 kilo make-up op. Je hebt dan een schep nodig om hun ware gezicht te kunnen zien.

Een punt vind ik echter echt gaaf aan Marokkanaen en dat is als ze met z'n allen in zo'n busje naar Marokko gaan ...heerlijk gewoon ;)

Emel6
20-01-04, 09:05
Halllooooooooow?Moet ik julie geheugen even opfrissen,JULIE ZIJN OOK MAROKKANEN.

MissGucci
20-01-04, 13:01
EwA zo zijn marokkanen ze rodelen, stelen zijn criminelen maar hebben meestal een goeie hart (sommigen)

Ennnnnnnnnnn Ik BEn TevREden DAT Ik EeN Mocro Ben!!!!!! :fpuh:

MoCro For LiVe!!!!!!!!!!!!!! :zwaai:

Dus sWinGen maar :wohaa: :jumping: :wohaa: :jumping: :wohaa: :jumping: :wohaa: :jumping: :wohaa: :jumping: :wohaa: :wohaa: :jumping:

Moehim thallo en wees tevreden wat ben j bent...

laterzzzzzzzzzzzzz oujdia

MissGucci
21-01-04, 13:07
Ben der weer 'k zie dat 'k een kleine foutje heb gemaakt oeps oeps :student:

'k bedoel wees blij met wat je bent...:haha:

laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :duim: :duim:

Swoerden
21-01-04, 20:42
nou zal ik vertellen wat ik irritant vind an marokkanen......
nou heb je even een uur of twee........ :lekpuh: nou ik zal je zeggen iik vind het zwaar irritant dat de meeste marokkanen hun eigen regels maken... dus ze verzinnen zo een beetje hun eigen koran....
dit is haram en dit ook en dit ook en bla bla blabla dat vind ik irritant
groetjes S

Hayat1984
22-01-04, 18:09
[[B]FONT=courier new]Halloooooo,

Het irritantste aan marokkaanen vindt ik dat ze elkaar alles misgunnen.
Stel dat ik bv promotie krijg op het werk en de ander dus niet....nou..nou........ Dan wil je op een gegevend moment geen eens promotie meer omdat je dan bang bent voor al die kwade ogen!!

Wij zijn gewoon geen volksmensen.

Groetjes,
Hayat :auw:

Hayat1984
22-01-04, 18:10
Halloooooo,

Het irritantste aan marokkaanen vindt ik dat ze elkaar alles misgunnen.
Stel dat ik bv promotie krijg op het werk en de ander dus niet....nou..nou........ Dan wil je op een gegevend moment geen eens promotie meer omdat je dan bang bent voor al die kwade ogen!!

Wij zijn gewoon geen volksmensen.

Groetjes,
Hayat :auw:

Soussia'86
25-01-04, 22:51
Geplaatst door Emel6
Halllooooooooow?Moet ik julie geheugen even opfrissen,JULIE ZIJN OOK MAROKKANEN.

Eindelijk be3da iemand die het niet vergeten is!

boessa16
11-03-04, 13:46
ze (marokaanse jongens) denken dat ze elke meisje kunnen fleshen :fplayer: met die liefe woordjes van hun za3ma!!!!

boessa16
ze (marokaanse jongens) denken dat ze elke meisje kunnen fleshen :fplayer: met die liefe woordjes van hun za3ma!!!!

boessa16

boessa16

boessa16
11-03-04, 13:48
ik ben zelf half marokaans en half algerijns!!!!!

Chaim
04-05-04, 22:17
Geplaatst door Engel

Uhm Marokkaanse meiden praten te hard !

grapje ;)

Ik kies optie 1

rachida00000000
11-05-04, 12:06
Weet je wat het is met sommige meisjes die versieren zelf jongens en nu zitten ze de Marokkanse jongens zwart te maken.Jullie zijn zo zielig en hopeloos het zijn jullie eigen broeders en zusters in plaats van voor hun opkomen vooral in deze tijd zitten jullie hun zwart te maken.Overal hoor ik vooroordelen over Marokaanen alsof jullie de lieverdjes zijn.Het maakt me zo boos dat sommige wijven denken dat een ze heel wat zijn maar dat is niet zo.Jullie zijn de echte duivels vindt ik zelf.Doe even normaal iedereen doet wel verkeerde dingen niet allen DE MAROKKANEN.en Engel :lol: dat is voor jou en dit is voor de mensen die onze cultuur zwartmaken zonder reden en jij engel :terrorist :fuckit2:

rachida00000000
11-05-04, 12:06
Weet je wat het is met sommige meisjes die versieren zelf jongens en nu zitten ze de Marokkanse jongens zwart te maken.Jullie zijn zo zielig en hopeloos het zijn jullie eigen broeders en zusters in plaats van voor hun opkomen vooral in deze tijd zitten jullie hun zwart te maken.Overal hoor ik vooroordelen over Marokaanen alsof jullie de lieverdjes zijn.Het maakt me zo boos dat sommige wijven denken dat een ze heel wat zijn maar dat is niet zo.Jullie zijn de echte duivels vindt ik zelf.Doe even normaal iedereen doet wel verkeerde dingen niet allen DE MAROKKANEN.en Engel :lol: dat is voor jou en dit is voor de mensen die onze cultuur zwartmaken zonder reden en jij engel :terrorist :fuckit2:

RitaMaria
25-07-04, 17:03
Het eindeloos geroddel, terwijl ze zichzelf vergeten
De sociale controle alsof ze voor de CIA werken
Het overdreven veel eten als er bezoek is, terwijl we zelf daar een jaar mee doen
De lange weg naar Marokko in een volle bus met tien kinderen en 3000 kilo aan goederen
Het eindeloos gezeur van ouders dat het niet eens tijd wordt om te gaan trouwen

:lol: :haha: :hihi:

Gangsta_O.C
25-07-04, 22:59
Ik merk hier dat de Marokkanen onder n kam worden geschoren, wat er allemaal word gezegt het is zo maar niet iedereen is zo de 1 doet dit en de ander doet dat. Zoals waar ik woon word er ook over de meiden gepraat en ook over mij ze maken je gewoon zwart maar het gekke ervan is dat ze zelf ook zusjes hebben en dochters. Ik zeg het eerlijk als hun zusjes of dochters echt goed zijn dan mogen ze echt op me af komen en er alles eruit gooien maar zolang ze zelf niet heilig zijn moet ze er ook niet naar gedragen maar jah. Maar dat wil niet zeggen dat ieder Marokaan zo is.... Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik laat van me werk kom en langs een groep jongens moet lopen dat ze je versieren met de woorden hy schatje enzo en zodra ik doorloop hoor je ineens wajo ze heeft hoge moed van der zelf. dat is ook weer zoiets wat ik niet kan begrijpen als je ze aandacht geeft ben je een schat en als je ze negeerd dan ben je een h**r en heb je eigen dunk enzo...

Kan iemand mij daar een antwoord op geven of een reden?

Ach jah je hebt ze allemaal erin zitten...

Liefs Ouafae

miss_maroc16_4
28-07-04, 17:51
hey bij mij is het ook zo als je hen negeert dan is het omai das ne hoer of begginnen ze je te uit schelden en als je ze tijd geeft dan ben je hun schatje zoals je zij een antword ken ik je echt niet geven want ik zit in het zelfde probleem.ik hed het erover met mijn broer en die zij der is geen oplossing de meeste hier zijn zo het is de negatieve kant van de marokanen.men broer zij negeer hen gewoon en trek je ervan niks aan wat ze ook zegge.een tip scheld nooit trug of zo of ze doen nog wel iets erg.

mohim houdu nog goe he xxxjes vanuit belgie

Gangsta_O.C
28-07-04, 21:25
hahaha ewa jah daar zal ckr geen oplossing voor zijn. maar jah je broer heeft gelijk geen aandacht geven gewoon...

nou schat houd je rustig ik spreek je gauw...

Liefs,
Ouafae

C_blackrose
26-08-04, 15:55
Wat ik egt haat is de eigendunk van sommigen,en dat komt niet alleen voor bij marokanen hoor,bij elke volk.
en wat echt te gek is,is hun gastvriendelijk heid..:Iluvu:
Maar jah zo is elke volk,Het heeft zn voordelen en nadelen,met de nadelen moet je leren leven,en de voordelen moet je van genieten!
ene een beter volk begint bij jezelf..;)!!

marocgirl89
26-08-04, 17:10
Engel jij bent echt levenloos man!!Je zit marokanen gewoon zwart te maken :aftel: en nog iets voor jou :laser:

Lhouceima
27-08-04, 08:36
Ik vind niets irritant aan hun. Behalve dat ze vaak vooroordelen uiten............bah!

888
06-06-05, 20:09
Keiharde muziek.

no nonsens
08-06-05, 11:26
Geplaatst door Ras Delftenaar
Keiharde muziek. He ,Ras Delftenaar .Wat doe jij hier?Had ik niet achter je gezocht.Haha,dubbelleven yek?had een andere nick genomen ,was niemand erachter gekomen. : :boeps:

888
08-06-05, 19:44
Geplaatst door no nonsens
He ,Ras Delftenaar .Wat doe jij hier?Had ik niet achter je gezocht.Haha,dubbelleven yek?had een andere nick genomen ,was niemand erachter gekomen. : :boeps:

Ja, je moet soms de waarheid vertellen. Bedoel echt superkeiharde muziek in de nacht van sommige mensen. Zelf houd ik ook van harde muziek, maar dan overdag. Heb geen dubbelleven en houdt ervan om met landgenoten te discussieren en te praten. Dit geldt ook voor dit medium.

henya
25-06-05, 09:54
Wat ik het meeste haat is dat ze vanalles over je zeggen bij andere mensen over dat je teveel weggaat of te strakke kleren aandoet. Maar terwijl ze bij iemand zijn thuis aan het roddelen zijn is hun dochter of zoon wel ergens in een stad met iemand aan het rotzooien.

888
25-06-05, 12:37
Geplaatst door henya
Wat ik het meeste haat is dat ze vanalles over je zeggen bij andere mensen over dat je teveel weggaat of te strakke kleren aandoet. Maar terwijl ze bij iemand zijn thuis aan het roddelen zijn is hun dochter of zoon wel ergens in een stad met iemand aan het rotzooien.

Dit is helaas menselijk!

henya
25-06-05, 13:57
Dit is zeker menselijk. Maar ik bedoelde daarmee dat het bij sommige marokanen( de nadruk op sommigen) het veel erger is dan bij andere.

888
25-06-05, 14:06
Geplaatst door henya
Dit is zeker menselijk. Maar ik bedoelde daarmee dat het bij sommige marokanen( de nadruk op sommigen) het veel erger is dan bij andere.

Ja, bij andere bevolkingroepen is dit ook het geval.

xXmalikaXx
19-11-05, 14:03
Wat ik het meest haat is de hypocrisie :verward: En daarnaast kunnen de meiden ongelofelijk vals zijn... Het is al meer dan eens voorgekomen dat ze gewoon ruzie met je beginnen te maken op straat of bij het bushokje, terwijl ze je niet eens kennen :verward: En dan beginnen ze je in het Marokkaans uit te schelden, heel stoer ja :vingers: Vooral als ik met mijn moeder op straat loop (zij is nederlands) krijg je rare blikken.

henya
19-11-05, 14:30
Je zou niet raar aangekeken moeten worden omdat je moeder nederlander is.Ik vind het maar laag van die mensen!

888
20-11-05, 09:25
Geplaatst door xXmalikaXx
Wat ik het meest haat is de hypocrisie :verward: En daarnaast kunnen de meiden ongelofelijk vals zijn... Het is al meer dan eens voorgekomen dat ze gewoon ruzie met je beginnen te maken op straat of bij het bushokje, terwijl ze je niet eens kennen :verward: En dan beginnen ze je in het Marokkaans uit te schelden, heel stoer ja :vingers: Vooral als ik met mijn moeder op straat loop (zij is nederlands) krijg je rare blikken.

Vals en gemeen bij een aantal dat is zeker, terwijl mensen elkaars niet kennen beginnen een aantal met vooroordelen. Ik ken er een paar op het pb.

noualb23
20-11-05, 13:18
weet je wat ik verschrikkelijk vind aan de meeste marokkanen, dat als ze een zoon hebben die in de drugswereld zit, dat helemaal niet erg vinden, als het maar lekker veel geld oplevert, kunnen ze lekker snel eve een villa in maroc laten bouwen en er mee pronken, walgelijk!!!
en op de dag dat tie word opgepakt of word vermoord dan beginnen ze met janken!!!!!!!!!!!!!!!

nog iets als je al getrouwd ben en je hebt na 2 jaar nog geen kids, dat ze er dan toch zeker van overtuigd zijn dat er huwelijksproblemen zijn!!
doe net als ik: vraag aan de vrouwen of hun nog geen kinderen er bij nemen{terwijl ze er al 8 hebben} dan schrikken ze pas!
Je moet ze altijd een stapje voor zijn :wohaa:

888
21-11-05, 18:14
Geplaatst door noualb23
weet je wat ik verschrikkelijk vind aan de meeste marokkanen, dat als ze een zoon hebben die in de drugswereld zit, dat helemaal niet erg vinden, als het maar lekker veel geld oplevert, kunnen ze lekker snel eve een villa in maroc laten bouwen en er mee pronken, walgelijk!!!
en op de dag dat tie word opgepakt of word vermoord dan beginnen ze met janken!!!!!!!!!!!!!!!

nog iets als je al getrouwd ben en je hebt na 2 jaar nog geen kids, dat ze er dan toch zeker van overtuigd zijn dat er huwelijksproblemen zijn!!
doe net als ik: vraag aan de vrouwen of hun nog geen kinderen er bij nemen{terwijl ze er al 8 hebben} dan schrikken ze pas!
Je moet ze altijd een stapje voor zijn :wohaa:

Eerste tekst ben ik geheel met je eens, tweede tekst: over nog geen kinderen hebben na 2 jaar, dit kan toch pas na 4 jaar. Eerst genieten van het leven, als de kids erzijn kan dit minder.

ladyke
22-11-05, 12:05
de meesten horen marokanen en ze denken meteen: pfff... irritant.
maar mensen, irritante mensen heb je overal hoor.

we moeten er alleen het beste van maken en niet letten wat de ander doet of laat. laten we eerst kijken naar ons zelf en laat de anderen niet over je roddelen. als we dat allemaal zo gaan doen, dan kunnen ze gewoon niet meer roddelen snap je?

888
22-11-05, 13:05
Geplaatst door ladyke
de meesten horen marokanen en ze denken meteen: pfff... irritant.
maar mensen, irritante mensen heb je overal hoor.

we moeten er alleen het beste van maken en niet letten wat de ander doet of laat. laten we eerst kijken naar ons zelf en laat de anderen niet over je roddelen. als we dat allemaal zo gaan doen, dan kunnen ze gewoon niet meer roddelen snap je?

Yes

lebanese
26-11-05, 19:02
ik vind het niet irritant maar wel heel jammer,dat veel marokanen niet arabish kunnen,je hebt dan soms het gevoel alsof sommige mensen gewoon anders zijn,europees ofzo

888
28-11-05, 14:16
Geplaatst door lebanese
ik vind het niet irritant maar wel heel jammer,dat veel marokanen niet arabish kunnen,je hebt dan soms het gevoel alsof sommige mensen gewoon anders zijn,europees ofzo

H daar heb je aap uit de mouw. Als ze Europees zijn, waarom worden ze in Europa niet geaccepteerd?

angelsweetness
05-12-05, 20:16
wat ik irritant vind aan marokkanen??
ik denk dat ik dan zou moeten zeggen 'hun' cultuur

het is 'onze' cultuur die ervoor zorgt dat 'wij' marokanen vreemde en irritante zaken gaandoen zoals bv een jongen mag dit en dat maar een meisje niet!! dat is gebasseerd op cultuur en niet op islaam

gaan roddelen en steeds beter willen zijn dan de andere is ook niet gebasseerd op geloof

dochters en (tegenwoordig) ook al jonges gaan uithuwelijken dat is eveneens gebasseerd op cultuur!

ik vind het verdomt irritant dat de marokanen cultuur en islaam niet gescheiden kunnen houden in een perfecte wereld zou het juist mooi samen moeten gaan

xXmalikaXx
06-12-05, 18:11
De meeste Marokkanen in Nederland zijn berbers, en ze spreken dan wel gewoon Berbers, dus ik snap je punt niet. Ken in ieder geval geen Europeanen die berbers spreken :lekpuh:

xXmalikaXx
06-12-05, 18:12
sorry vergeten te quoten, was een reactie op lebanese

888
06-12-05, 18:33
Geplaatst door xXmalikaXx
sorry vergeten te quoten, was een reactie op lebanese

Dit maakt niets uit we weten wat je ermee bedoelt. In het begin toen ik op maroc.nl. zat vergat ik ook het noodzakelijke te queten.

goedkoop
06-12-05, 19:23
wat mij irriteert aan marokkanen is het feit dat we elkaar afkraken zonder reden. net als nu!!! iedereen heeft zijn gewoontes maar toch zeggen jullie "ik heb het niet graag". het is net alsof die persoon zoals jou moet gedragen. ik ben blij dat we allemaal anders zijn. je moet beter met een glimlach zeggen typisch mohammed, karima, laila,.....want ze zijn zo ingesteld. maar we kijken neer op hun en zeggen "ze irriteren mij". voor mijn part mogen de marokkaanse jongens verder doen met hun versiertrucs, mensen roddelen, bazig doen,....want zo zijn nu eenmaal mensen.

888
06-12-05, 19:50
Ja, ja, je hebt voor een deel wel gelijk.

sousia16
06-12-05, 20:25
eey maar ff iets wat er gewoon uit moet

als ik in een bus zit en ik zie nederlandse jongens 8erin zitten of gewoon negers die doen relaxt maar stel een groep marokaanse jongens nou seriues dan is het geschreeuw en wajjjowwww en al dat soort woorden en je hoort dan ook die chick en wijf etc sorry maar sommige zeggen iedereen is anders maar wij marokanen zijn dan wel heel erg exclusief

angelsweetness
06-12-05, 21:10
Geplaatst door sousia16

als ik in een bus zit en ik zie nederlandse jongens 8erin zitten of gewoon negers die doen relaxt maar stel een groep marokaanse jongens nou seriues dan is het geschreeuw en wajjjowwww en al dat soort woorden en je hoort dan ook die chick en wijf etc sorry maar sommige zeggen iedereen is anders maar wij marokanen zijn dan wel heel erg exclusief

hahaha meid je slaagt de nagel op de kop! :hihi:
exclusif we are indeed! :maf2:

xxxAssiaxxx

Zackia
07-12-05, 08:17
Vooroordelen, roddelen, mensen daarmee naar beneden halen, egoistisch en ze zijn ook nog eens rascistisch. Nee dat is een berber, nee dat is een arabier, nee dat is een soussie.

Kijk maar naar de relatie arabier-berber Ieder doet alsof de ander van een ander planeet komt en ze kijken op elkaar neer.

Belachelijk we zijn allemaal alhamdoelillah moslims dus daarmee ook broeders en zusters en we moeten ook niet het belangrijkste vergeten dat de islam op de eerste plaats staat boven onze cultuur en wereldse leven. Als men dit houdt dan zullen bovengenoemde eigenschappen vanzelf verdwijnen.

888
07-12-05, 18:22
Geplaatst door sousia16

Schaam je je dan?

sousia16
07-12-05, 19:44
nee absoluut niet en gelukkig ook niet maar tis ik ben nederlands en goed opgevoed en zowel mijn broertjes en ikzelf komen na school thuis maken huiswerk en gaan dan iets nuttigs doen opruimen slapen etc etc

maar ik zie egt niemand naar buite lopen op het hoekje staan omdat je daar hebt afgesproken en lekker hangen en vervolgens stoer doen en na paar jaar scootertje jatten ombouwen etc en de stad in elke dag

dat zie ik geen een marokaan doen hoor
het is wel een beetje van asociaal jongens hangen buiten omdat thuis niks te doen valt geen huiswerrk geen studie niks niet eens afruimen want zijn zussen doen dat dit is beetje macho achtig gedrag want in marokko (casablanca) ruimen al mijn neven af ruimen hun kamers op en doen boodschappe en alles strijke zelf en hange nie op straat maar thuis boekje lezen anders tv kijken met ouders praten
dus je kan me nie wijs maken dat in marokko zij zich europees gedragen en wij ons gedragen als 10 jaartjes geleden in marokko net andersom

Maar ik schaam me er niet voor
maar waarom gedragen we ons nie normaal en passen we ons aan het land en dan bedoel ik niet dat we de islam gaan veranderen of aanpassen nee alleen ons gedrag kan wel wat netter en je kan wel thuis arabish ofso praten en buite ook maar als je ergens een sollicitatie gesprek hebt als jonge dan ga je niet praten met diegene van enne ja ewa weetje ik had egt problemen vroeger maar tis weer over het was eg kanker erg enzo maar ik begin opnieuw het is normaal

Nou doe ermee wat je wilt

trouwens heb je de pik op mij dit is al de 2 de keer dat je commentaar op me hebt negatief commentaar

888
07-12-05, 19:48
Klopt inderdaad het Gedrag en hier gaat het juist om.

sousia16
07-12-05, 20:02
Nou bij deze ik schaam me niet voor andermans gedrag zolang ik maar weet dat ik me nooit zal gedragen maar als iemand me zegt van ehh sarah jij bent tog ook marokaans dan zeg ik ja dan zeggen ze vaak waarom ben jij dan anders en ja sarah je bent gewoon anders dan kan ik altijd zeggen tjah iedereen wordt anders opgevoed he je kan er niks aan doen als je ouders geen zak van je snappen !!!

En ik zit er egt nie mee ik ben zo'n type die alleen op zich zelf let en andere hun gang laat gaan ik ben nie egt het type dat op een bruiloft kan zeggen kijk es wat die aanheeft etc etc bemoei me alleen met MIJN gedrag

en inderdaad jij irriteert me egt ik hou nie van rare discussie van dezelfde persoon je haat me egt he

888
07-12-05, 20:08
Daarom kan je mensen of bevolkingsgroepen nooit over 1 kam scheren. Want 1 gedrag van iemand anders hoeft de jouwe niet te zijn.

angelsweetness
17-12-05, 17:42
nee sousia lieverd ik begrijp je volkomen
wij marokanen kunnen niet opvoeden
me moeder zei dat onlangs na dat ze op tv nanny 911 heeft gezien,
opvoeden begint niet aanje 14de wanneer je verkeerde pad op gaat nee opvoeding gebeurt van bij je geboorte, en wij marokanen hebben die mentaliteit niet! en dan mag je het draaien en keren zoveel je wilt, het is gewoon zo, moeders deze dagen kunnen hun puberzonen niet aan! maar dit wilt niet zeggen dat er helemaal geen hoop is, ik weet heel goed dat elk gezin anders is en de ene heeft goede opvoeding enmanieren en de andere niet, maar grotendeels niet en ik deel dus sousia's mening helemaal
aan de andere kant kant als ik ff naar mijn broers kijk
dan weet ik niet niet zozeer of het aan opvoeding ligt
want me ene broer(19jaar)is schat van een jongen, ie doet alles mee in het huishouden en is lief en bid en zul je nooit buiten zien hangen for no reason maar me andere broer die jonger is 16 die helpt helemaal niet in huishouden, is lui, doet enkel wat hij zin in heeft, spijbelt en hangt de hele dag buiten, maar hun opvoeding is dezelfde er komt alleen een tijd dat je als ouder zegt 'we hebben je opgevoed tot een man, we hebben je alle basiskennis die wemaar kunnen geven, gegeven zowel op vlak van islam als op vlak van gedrag en manieren en dergelijke nu is het aan jou om ofwel door te gaan met wat je geleerd hebben ofwel verkeerde pad opgaan' en zoals me broer van 16 zo zijn er veel en het zijn zij dit de maatschappij verzieken, het is niet omdat het mijn broertje is dat ik hemzal goed praten, verre van!
maar twijfelen aan de opvoeding vanmen ouders zal iknooit doen
en men volk haten of verafschuwen zalik ook nooit doen
maar als je me vraagt schaam je je voor dergelijke situatie's waarin weer een of ander marokkaan op het nieuws komt die weer wat uitgespookt heeft..dan ja! ja zeker dat ik me schaam, want wij als moslims zouden normaal voorbeeld volk moeten zijn voor hun (belgen)
islam predikt liefde, vrede, eerlijkheid, en zo van die zaken
dus als moslima schaam ik me in zijn plaats, aan de andere kant ben ik super trots wanneer een marokkaan op nieuws komt met goede nieusw

dit heeft niets te maken met over 1 kam scheren, dit heeft te maken met durf naar jezelf of naar je volk te kijken en met de vinger te wijzen in plaats van steeds de schuld op de belgen te steken....

Groetjes
Assia

(ps wat kan ik zagen he... :D )

sousia16
17-12-05, 19:30
hehe eindelijk die me een beetje begrijpt en niet zo iemand die zegt van jah sommige zijn asociaal maar betekent niet dat iedereen dat is blablabla en schaam je je dan zehma ze hebben trots....

maar iemand die er eerlijk voor uit te komen

ps kijk uit naar je next verhaal!!

haha kusjes SOusia

3bdelhak
28-12-05, 20:29
Geplaatst door sousia16
Nou bij deze ik schaam me niet voor andermans gedrag zolang ik maar weet dat ik me nooit zal gedragen maar als iemand me zegt van ehh sarah jij bent tog ook marokaans dan zeg ik ja dan zeggen ze vaak waarom ben jij dan anders en ja sarah je bent gewoon anders dan kan ik altijd zeggen tjah iedereen wordt anders opgevoed he je kan er niks aan doen als je ouders geen zak van je snappen !!!

En ik zit er egt nie mee ik ben zo'n type die alleen op zich zelf let en andere hun gang laat gaan ik ben nie egt het type dat op een bruiloft kan zeggen kijk es wat die aanheeft etc etc bemoei me alleen met MIJN gedrag

en inderdaad jij irriteert me egt ik hou nie van rare discussie van dezelfde persoon je haat me egt he

heey sousia

kijk je praat wel van dit dat mensen zeggen dat jij een goede marokaan bent enzo heel goed. maar denk jij dat het helpt om het beelt van de marokanen naar de positiefekant te trekken door ze dan verder zwart te gaan amken. alsof jij de enige bent die zich goed gedraagd en de rest niet.
aan je zelf vertrouwen ligt het niet dat heb je zeker, maar het enige wat ik kwijt wil. is dat er genoeg marokanen zijn die hele goede manieren hebben.
en voel je niet te goed om ook naar je vrienden toe een goed woordje te doen over jou land genoten. zodat we niet langer als de zondebokken worden aangewezen in de maatschapij!

3bdelhak
28-12-05, 20:39
ff nog een aanvulling....

dat berichtje hiervoor geld niet perse op dat bericht van sousia wat er boven staat maar op haar mening in het algemeen en ook die van. angelsweetness zij beweert wel van marokanen kunnen niet opvoeden dit dat miss is dat in veel gevallen ook wel zo maar wederom niet in ALLE!! dat betekend dan toch niet dat marokanen niet kunenn opvoeden ?
kijk als je marokaen zwart wil maken voeg elkaar dan toe op msn en voor daar onderling een convrensatie haters! denk maar heel goed na over waar jullie mee bezig zijn. je wil je hart miss luchten maar jullie doen dat op een hele verkeerde manier. Jullie maken namelijk een hele bevolkingsgroep zwart miss bedoelen julllie het niet zo? maar jah dan hoef je je nog net zo te uiten.

(als jullie het wel zo bedoelen om expres de marokanen zwart te maken. ga dan AUB ergens anders je mening geven)

angelsweetness
28-12-05, 23:37
Geplaatst door 3bdelhak
ff nog een aanvulling....

dat berichtje hiervoor geld niet perse op dat bericht van sousia wat er boven staat maar op haar mening in het algemeen en ook die van. angelsweetness zij beweert wel van marokanen kunnen niet opvoeden dit dat miss is dat in veel gevallen ook wel zo maar wederom niet in ALLE!! dat betekend dan toch niet dat marokanen niet kunenn opvoeden ?
kijk als je marokaen zwart wil maken voeg elkaar dan toe op msn en voor daar onderling een convrensatie haters! denk maar heel goed na over waar jullie mee bezig zijn. je wil je hart miss luchten maar jullie doen dat op een hele verkeerde manier. Jullie maken namelijk een hele bevolkingsgroep zwart miss bedoelen julllie het niet zo? maar jah dan hoef je je nog net zo te uiten.

(als jullie het wel zo bedoelen om expres de marokanen zwart te maken. ga dan AUB ergens anders je mening geven)

euhm lieve jongen je moet niet zo snel een verhaal of een menig een andere draai gaan geven als je mijn menig nog eens herleest zul je duidelijk zien dat ik hou van mijn volk en dat ik trots ben op mijn volk en dat ik mensen die mijn volk aanvallen ook zou aanvallen!!! maar!!! maar!! grote dikke vette maar! als iemand van mijn volk wat mispeuterd ga ik hem of haar niet goedpraten en ga ik me idd slecht voelen als men slecht praat over marokanen op het nieuws en wat opvoeding betreft 95%procent krijgt geen goede opvoeding en daar blijf ik bij en die ander 5% is zo klein dat mensen niet eens weten dat ze bestaan dus als je goed leest besef je wel dat jou mening en de mijne gelijk zijn ik hou van mijn volk en laat daar geen misverstand over zijn!!! Assia

3bdelhak
29-12-05, 15:18
lieve assia

jah kan kloppen dat ik niet alles van je heb gelezen maar ik voelde gewoon opdat moment dat dat bericht wel op zijn plaats was.
en miss komen onze meningen grotendeels wel over een. ergens verschillen ze toch.
jij zegt 95% doet het slecht als het om de opvoeding gaat. maar die 5 procent die het goed doet moeten we niet vergeten en die moeten we juist naar voren laten komen zodat daar een voorbeeld aan genomen kan worden. En niet zoals jij zegt die 5% procent is zo klein dat de meeste dat niet eens weten. ik zou zeggen voel je geroepen om daar verandering in te brengen.
daar verschilt onze mening een klein beetje verder waardeer ik je mening egt. en voel het van mij niet als een aanval. maar juist als een steuntej in de rug om elkaar te helpen.

angelsweetness
29-12-05, 19:38
Geplaatst door 3bdelhak
lieve assia

jah kan kloppen dat ik niet alles van je heb gelezen maar ik voelde gewoon opdat moment dat dat bericht wel op zijn plaats was.
en miss komen onze meningen grotendeels wel over een. ergens verschillen ze toch.
jij zegt 95% doet het slecht als het om de opvoeding gaat. maar die 5 procent die het goed doet moeten we niet vergeten en die moeten we juist naar voren laten komen zodat daar een voorbeeld aan genomen kan worden. En niet zoals jij zegt die 5% procent is zo klein dat de meeste dat niet eens weten. ik zou zeggen voel je geroepen om daar verandering in te brengen.
daar verschilt onze mening een klein beetje verder waardeer ik je mening egt. en voel het van mij niet als een aanval. maar juist als een steuntej in de rug om elkaar te helpen.

haha wel is goed kzal je raad niet weggooien, maar raad je het zelfde ook aan, draag jij ook je steentje bij om daar verandering in te brengen
want alleen kan ik niet veel doen
groeten
assia

aida_1
29-12-05, 21:29
Ik denk niet dat een bepaalde irritante eigenschap aan een bepaald volk kleeft...Maar het ligt aan de personen zelf!!!
Dus niet het irritantste aan marokanen maar het ligt aan de mensen waar je mee in aanraking komt.

Kus Moi

:staart:

BEAutifull
05-01-06, 21:31
SCHIJNHEILIGHEID !!!

BEAutifull
05-01-06, 21:31
SCHIJNHEILIGHEID !!!

nawel17
05-01-06, 21:47
weet je wat ik van marokkaane vind ze hebben allemaal stoere praatjes terwel zij allemaal een klein hartje hebben en als een jongen jou ziet voor dat jij thuis ben is de nieuws al door gegeven terel hun zusjes erger doen maar dat maakt niet uit maar ze moeten goed bij je broers over komen? sorry moest even uit

888
09-01-06, 20:25
Geplaatst door nawel17
weet je wat ik van marokkaane vind ze hebben allemaal stoere praatjes terwel zij allemaal een klein hartje hebben en als een jongen jou ziet voor dat jij thuis ben is de nieuws al door gegeven terel hun zusjes erger doen maar dat maakt niet uit maar ze moeten goed bij je broers over komen? sorry moest even uit

Ervaring?

amdaf
12-01-06, 17:11
Geplaatst door angelsweetness
euhm lieve jongen je moet niet zo snel een verhaal of een menig een andere draai gaan geven als je mijn menig nog eens herleest zul je duidelijk zien dat ik hou van mijn volk en dat ik trots ben op mijn volk en dat ik mensen die mijn volk aanvallen ook zou aanvallen!!! maar!!! maar!! grote dikke vette maar! als iemand van mijn volk wat mispeuterd ga ik hem of haar niet goedpraten en ga ik me idd slecht voelen als men slecht praat over marokanen op het nieuws en wat opvoeding betreft 95%procent krijgt geen goede opvoeding en daar blijf ik bij en die ander 5% is zo klein dat mensen niet eens weten dat ze bestaan dus als je goed leest besef je wel dat jou mening en de mijne gelijk zijn ik hou van mijn volk en laat daar geen misverstand over zijn!!! Assia

Ik heb ook mijn bedenkingen over de opvoeding.
Het begint al heel vroeg; als je je kinderen geen respect leert hebben voor hun ouders hoe verwacht je dan dat ze respect hebben voor hun leerkrachten/meerdere, als je je kinderen geen respect leert hebben voor hun zussen hoe verwacht je dan dat ze respect hebben voor de meisjes in het algemeen...
Het heeft allemaal te maken met de manier hoe ze thuis op bepaalde situaties reageren. Vroeger werd er altijd verwacht van een meisje dat zij moet zorgen voor haar broers. Daarmee bedoel ik dan babysitten, strijken, wassen, opruimen, eten klaarmaken,...Dat is gewoon verwennerij. Als de dochters het huis uit zijn en de moeder is ziek zouden ze gewoon verloren zijn.
En dat terwijl de jongens veel te veel tijd over hebben en hun tijd maar verdoen door naar buiten te gaan, want als jongen heb je geen beperkingen en kan en mag je alles doen!
Het is altijd dat de ouders dat veel te laat doorhebben dat ze verkeerd bezig zijn en de klok niet meer kunnen terugdraaien.
Je moet als ouder dan ook echt begaan zijn met de opvoeding van je kinderen (school, buitenschoolse activiteiten,vrienden,etc.)
Je zou ook je kinderen onderling als gelijken moeten behandelen.
Dezelfde beperkingen en toezeggingen voor meisjes als voor jongens.

Maar uiteindelijk praat ik vooral over hoe het er vroeger aan toe ging (misschien nog maar toch niet zo veel meer).
Ik heb wel een aantal reacties hier op deze topic gelezen die toch aangeven dat die het anders gaan aanpakken. Men leert ook uit de fouten van de ouders. En ieder ontwikkelt zijn eigen manier van opvoeding.
Ik wil mezelf niet als betweter voor doen, maar dit is mijn mening en wat ikzelf ook heb ondervonden tijdens mijn opvoeding.
Ik ben ondertussen ook zelf moeder.

Ik hoop dat niemand zich aangesproken voelt, maar toch ook een menig heeft/geeft.
:motorzaag :motorzaag :slapen: :slapen:
xxxxxxxxxxjes
FADJE

Ins
02-02-06, 21:36
Ja, je hebt gelijk, ik wil het ook anders aanpakken. Mijn zoon zal bijvoorbeeld mee in de keuken staan nu en dan, en ook de tafel opruimen. En nog veel meer taken die hem zullen leren dat hij veeleer een bewoner van ons huis is met enkele logische verplichtingen tot het bijdragen aan het welzijn van het huis en het comfort van alle gezinsleden, inclusief hijzelf dus.

Hij moet voelen dat hij een gelijkwaardig lid van het gezin is en geen uitverkoren koning: het zullen allemaal koningen zijn natuurlijk, jongens en meisjes, maar wel actieve koningen/koninginnen, die een klein beetje hun handen uit de mouwen steken, niet lui voor de tv hangen heel de dag, niet heel de dag buiten zitten zonder dat ik weet waar en met wie of zonder dat ik het toesta. Die zich bij voorkeur ontwikkelen in iets, hetzij sport of een kunstrichting, die ook iets willen doen met hun leven.

Dat willen is aan ons, ouders, om te kweken. Wij moeten onze kinderen hoop geven. Een kind heeft niets aan het vooruitzicht: als je ongeveer 18 bent, zal je trouwen en kindjes krijgen. Kan, maar dat is niet iets wat je er van een jonge leeftijd al in moet beginnen stampen, vind ik.

888
02-02-06, 21:42
@ins: inderdaad je moet vroeg beginnen om te leren, want als je je kind pas op de 18e begint te leren dan is dit meestal te laat.

Hoe oud is je zoon?

marwa1
22-02-06, 20:32
Geplaatst door Engel

marokanen de ergste volk die er is :kwaad:
ze kunnen hun bek nooit dicht houden ik woord nooit goed van :zweep:

888
23-02-06, 20:19
Geplaatst door marwa1
marokanen de ergste volk die er is :kwaad:
ze kunnen hun bek nooit dicht houden ik woord nooit goed van :zweep:

Veel roddels of valt het wel mee?

Douniia
30-05-06, 09:30
De ze3ma zo grote gelijkheid tussen wat een jongen mag en een meisjes mag. Ze mogen namelijk volgens de Koran evenveel niet

:zweep:

888
30-05-06, 19:09
Geplaatst door Douniia
De ze3ma zo grote gelijkheid tussen wat een jongen mag en een meisjes mag. Ze mogen namelijk volgens de Koran evenveel niet

:zweep:

Ze doen het toch. Best jammer.

ahlem_beauty
21-09-06, 18:04
weet je wat ik iritant vind aan marokkanen dat ze zich overal mee bemoeien
en die boyzzzzz die denken dat ze wat zijn en dat ze iedereen kunnen krijgen
sorry moest eruit :jeweetog:

888
23-09-06, 09:37
Geplaatst door ahlem_beauty
weet je wat ik irritant vind aan marokkanen dat ze zich overal mee bemoeien

Je hebt toch niet elke dag ervaring ermee?

Ins
15-10-06, 10:38
Geplaatst door Victoria
@ins: inderdaad je moet vroeg beginnen om te leren, want als je je kind pas op de 18e begint te leren dan is dit meestal te laat.

Hoe oud is je zoon?

Ik heb nog geen zoon :fpetaf: Was maar aan het filosoferen.

Ins
15-10-06, 10:40
Geplaatst door ahlem_beauty
weet je wat ik iritant vind aan marokkanen dat ze zich overal mee bemoeien

Is dit misschien de reden waarom de meiden steeds arroganter worden?

ahlem_beauty
15-10-06, 20:21
het kan ik zal het echt niet weten meid :ego:
doei doei :p

888
19-10-06, 19:00
Geplaatst door Ins
Ik heb nog geen zoon :fpetaf: Was maar aan het filosoferen.

Wel een dochter?

Ins
19-10-06, 20:12
Geplaatst door Victoria
Wel een dochter?

Ook niet.

888
22-10-06, 09:08
Geplaatst door Ins
Ook niet.

Dus nog kinderloos.

FaatjeMoesjoem
27-10-06, 12:51
Het irritanste van Marokkanen vind ik dat ze de islam alleen gebruiken in hun eigen voordeel....
Ik wil er niet al teveel op ingaan omdat iedereen wel weet wat ik ermee bedoel...

Ik heb even de laatste reacties gelezen, en daar ging het om de opvoeding..
De pasgetrouwde stellen die ik nu ken zien hun zoon en dochter gelijk in alles. Dus dat zal in de toekomst geen probleem meer zijn. Of dat nu om huishouden gaat of om discotheken...

Laten we het anders doen... Gebruik de Islam als leidraad in je opvoeding, en insaAllah zal het wel goed komen...;)

Als ik denk aan: Mijn dochter die ooit misschien thuis komt met een niet-moslim. Mijn zoon die ooit thuiskomt met een zwangere meid waar hij verantwoordelijk voor is, dan hou ik echt mijn hart vast. Maar met de Islam als mijn leidraad, weet ik dat welke probleem zich ook voordoet.. We komen er wel;)

Faat

brother
06-11-06, 09:20
weet jullie wat heel irritant is...

Dat jullie allemaal een grote bek hebben, terwijl het helemaal niet nodig is...

Leef en laat leven.. Maar wel op de juiste wijze.. wie niet wil, die moet maar later de concequentie aanvaarden..

:ego:

sam-sous
03-12-06, 10:47
Geplaatst door chakroun
daar heb je groot gelijk in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

samsous hier,

Om maar niet te spreken over onze maroc zusters!!

andalousia
13-12-06, 23:37
weet je wat irritant is??/gewoon suikerziekte opwekkend, killing is??

Dat eeuwige racisme tussen ons eigen volk:

wij zijn fessa, wij berbers, wij amazigh, wij swassa, wij casa, wij dit wij dat...waaaaaaaaaa 3ibadellah laten we ons vooral met deze onzin bezighouden en vergeten wat er allemaaaaaaaal gebeurd in de rest van de wereld en de racisme die in volle gang is tegen ons, arabieren, tegen ons moslims!!!!!!!

(maar ja, helaas sommigen hebben en kennen geen andere wereld dan onzin uitkramen)......

Nadeem
25-12-06, 17:26
ik d8 dat de jongens meestal niet marrokaanse dames gingen lastig vallen....maar goed...had ik dat weer ff mis...

Nadeem
25-12-06, 17:28
Geplaatst door FaatjeMoesjoem
Het irritanste van Marokkanen vind ik dat ze de islam alleen gebruiken in hun eigen voordeel....
Ik wil er niet al teveel op ingaan omdat iedereen wel weet wat ik ermee bedoel...

Ik heb even de laatste reacties gelezen, en daar ging het om de opvoeding..
De pasgetrouwde stellen die ik nu ken zien hun zoon en dochter gelijk in alles. Dus dat zal in de toekomst geen probleem meer zijn. Of dat nu om huishouden gaat of om discotheken...

Laten we het anders doen... Gebruik de Islam als leidraad in je opvoeding, en insaAllah zal het wel goed komen...;)

Als ik denk aan: Mijn dochter die ooit misschien thuis komt met een niet-moslim. Mijn zoon die ooit thuiskomt met een zwangere meid waar hij verantwoordelijk voor is, dan hou ik echt mijn hart vast. Maar met de Islam als mijn leidraad, weet ik dat welke probleem zich ook voordoet.. We komen er wel;)

Faat Petje af voor jou!!!!!!!!! Ik hoop echt dat jij een man krijgt die jou steunt met dit, want als je man je niet steunt, dan komt het zeker tot botsingen thuis....samen sta je sterker...

nogmaals, respect voor jou denkwijze!

FaatjeMoesjoem
02-01-07, 23:07
Geplaatst door Nadeem
Petje af voor jou!!!!!!!!! Ik hoop echt dat jij een man krijgt die jou steunt met dit, want als je man je niet steunt, dan komt het zeker tot botsingen thuis....samen sta je sterker...

nogmaals, respect voor jou denkwijze!

InsaAllah.. Dank je wel..

:D

Fa

hanan17
18-01-07, 11:22
en hun sterke verhalen hahah

sweetmadam
08-02-07, 21:09
dat ze zichzelf niet kkunnen zijn :cheefbek: maar anders voor doen dan ze zijn bah liefs

hasna_zina
13-03-07, 17:51
Het roddelen vind ik ook al irritant maar ik heb gestemd op iets anders. Dat andere = het gehang van de marokkaanse jongen op elke straathoek van 's morgensvroeg tot 's avondslaat :boos:. En als een maske laat op straat loopt (maar dan met gegronde reden; werk, ...) is ze een hoer. En ohja de sociale controle vind ik ook zo irritant niet te doen, precies zij zijn de MSI (Marokkaanse Street Investigation :loens: )

layster9
05-04-07, 16:06
de roddels vind ik echt overdreven!ze doen alsof hun beter zijn dan ons terwijl ze geen haartje beter zijn!plus de controle!ze zitten constans uit hun raam te kijken of we niks verkeerd doen stel je voor je stap uit een auto waarin een jongen de auto bestuurd(toevallig u neef is) wat gaan ze zeggen dat dat u vriend want ze hebben u zema zien kussen met die jongens!+de overdreven leugens!

leuk aan marokanen vind hun manier van feesten en hun grapjes!

DiamondGirl2060
09-05-07, 17:58
Wat dat ik haat is veel Bv: de overdreve make up die sommige maskes drage sorry ze ma das is al erg genoeg da ze oranje ziet ma die vegen derby is er een beetje overdreve aan, a ge u ni kunt schminken laat het dan links liggen, en dan weer die vieze blikke op straat die ze je geve me hun scheve poten omdat ze niet op hakken kunnen stappen kbedoel maar voor wie doet ge dat voor die GASTEN ofwa die u uiteindelyk tog hoer gaan noemen ge maakt u niet op voor u eigen ze. Snapte en dan die maskes verpeste dat voor andere want dan denken gasten da wy allemaal zo zyn ma da is ni ZO. Zoals wy maskes denken dat alle gasten klootzakken zyn, denken die da wy allemaal hoeren zyn en dat is niet zo (die vooroordelen) en zo kan ik verder blyven gaan. Meisjes jullie niet aangevallen voelen het is gwn de waarheid je moet het is langs een andere kant bekyke want wy maskes blyven concurreren tss elkander en dat is niet correct...

FaatjeMoesjoem
09-05-07, 20:49
Geplaatst door DiamondGirl2060
Wat dat ik haat is veel Bv: de overdreve make up die sommige maskes drage sorry ze ma das is al erg genoeg da ze oranje ziet ma die vegen derby is er een beetje overdreve aan, a ge u ni kunt schminken laat het dan links liggen, en dan weer die vieze blikke op straat die ze je geve me hun scheve poten omdat ze niet op hakken kunnen stappen kbedoel maar voor wie doet ge dat voor die GASTEN ofwa die u uiteindelyk tog hoer gaan noemen ge maakt u niet op voor u eigen ze. Snapte en dan die maskes verpeste dat voor andere want dan denken gasten da wy allemaal zo zyn ma da is ni ZO. Zoals wy maskes denken dat alle gasten klootzakken zyn, denken die da wy allemaal hoeren zyn en dat is niet zo (die vooroordelen) en zo kan ik verder blyven gaan. Meisjes jullie niet aangevallen voelen het is gwn de waarheid je moet het is langs een andere kant bekyke want wy maskes blyven concurreren tss elkander en dat is niet correct...

Schijnbaar dames die onzeker over hun uiterlijk zijn..
Je moet er niet van opkijken dame, ieder z`n eigen leven, en bovendien wat maakt het uit hoe een ander over je denkt?

Vooral over hoe een vent over een dame denkt, daar lig ik in elk geval niet wakker van...

DiamondGirl2060
10-05-07, 17:38
Klig er ook ni van wakker kmoet er alleen om lachen want uiteindelyk stap ik verder en lach ik hun uit dusjah en van de jongens trek ik my nix aan.

Morocka
11-05-07, 12:13
hahaha ja karimmm1 je hebt wel een punt.

Wat ik het meest irritant vind aan mocro's
is dat ze overal op het middelpunt willen staan.
altijd het verheffen van stemmen
en aandacht zoeken, of het nou in de tram is of in de stad.....alleen thuis, want ja......dan zijn ze heilig..

Bissous Mii

chessmatazz
30-06-07, 11:00
wat ik irritant aan marokkanen vind is dat wanneer ik een nap in de trein wil doen ze altijd zo rumoerig zijn

maak je maar niet zo druk, ik weet al dat jullie bestaan

salwa xxx
30-06-07, 15:31
salaaam

ik ga jullie 1DING zegge elke mens is anders!!!!
sommige zijn slecht ,sommige zijn goed
we zeggen zoveel slechte dingens over marokanen terwijl we zelf een marokaan zijn !! :wink:

ge moe juist u volk beschermen .
ik vind het ook nie leuk als jongens meisjes versieren en denken direct jah das een hoer of als ze beginnen te rodellen :(
:huil:
ewa ja zo ist leven

mohim das mijn mening :hardlach:

xxxxjes salwa uit belgie :blij: :blij: :) :) :blij:

ps: ik BEN ECHT HEEEEEEEL TROTS DA IK EEN MAROKAAN BEN !!!!!!

888
30-06-07, 20:24
Af en toe irritant zijn moet wel kunnen.

El Noor
02-08-07, 00:26
salaam

Wat mij op dit moment zoooooooo irriteert is het verschil die de marokkanen(niet allemaal natuurlijk) tussen hun zoons en dochters! Zeker op het moment waarop ze toelaten dat de zoon baas mag spelen over zijn zussen, een schande gewoon!! Ik walg ervan

Daarnaast is de voortdurende sociale controle ook vervelend maar daar trek ik mij gewoon niets van aan! Spijtig genoeg denken de meeste ouders daar anders over :vlammen: :vlammen: Het feit dat ze zoveel belang hechten aan de mening van anderen is hatelijk!!!!

groetjes.

chessmatazz
05-08-07, 20:42
ik vind Marokkanen de laatste jaren te lief

dat past helemaal niet bij ze

888
06-08-07, 20:46
Geplaatst door chessmatazz
ik vind Marokkanen de laatste jaren te lief

dat past helemaal niet bij ze

Alle mensen zijn lief of je nou iemand anders bent. Laat een mens in zijn of haar waarden.

chessmatazz
10-08-07, 23:39
alle mensen zijn lief?

I don't think so

Souffian20
28-08-07, 04:25
Marokkanen denk egttttt dat ze wat zijn!! :auw: gewoon hardnekkig aanpakken. :handbang: Zo ben ik ook genezen. :hihi: En drink ik soep via een rietje voor de rest van me leven. :schreeuw: En word ik schreeuwend in de nacht wakker door de nachtmerries o de nachtmerries. :haha: Maja uiteindelijk kunnen we alleen maar proberen te lachen :handbang: Af en toe Rocken :duivels: maar al en al de marokkanen goed aanpakken!! :boogie:

masannoor
28-09-07, 11:39
Ewa Marokkanen zijn rare mensen. punt andere lijn, en surtout die meisjes, ze peinzen dan ze alles zijn, sluw, genieperig, pienter. ewa die wijven kunnen zelf elkaar onderling niet uitstaan, ay ay ay,

mehdija
28-09-07, 14:14
de jongens weten niet hoe ze met meisjes om moeten gaan
dat is echt erg
zelfs als ze het goed bedoelen verpesten ze het nog

salwa xxx
28-09-07, 20:52
juuuww wallah ge hebt gelijk joh

groetjes salwa uit belgie :D :handbang: