PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat vind je het leukst aan Marokkanen

Engel
22-04-03, 12:17
Ik vind het leukst aan Marokkanen,

Het geen wat hier staat en nog veel meer,...........

{Dina} _ {Zina}
24-04-03, 18:03
toen ik de topic nog niet had geopend moest k HARD lachen marokkanen en leuk???? :vreemd:

maar nu ik dit lees heb je wel gelijk ja k mis dit ook :droef: k mis maroccoooo

houbi
30-04-03, 18:35
ik zou niet weten wat leuk is aan
de marokanen
maar ze zijn gezellig :love:

XxXAichaXxX
18-05-03, 12:55
Ik wil jullie wel vertellen wat er erg leuk is aan marokkanen maar
dan zit ik hier morgen, en overmorgen en de dag daarna nog
dus om het in één zin te zeggen; Al het fijne dat 10 mensen samen bezitten, kun je terug vinden in 1 marokaan!!!

Onthoud dit goed Vele groetjes & xXx-jes Aicha

Badr Maghrani
20-05-03, 12:53
Ik vind het sociale aan de Marokkanen zo cool.
Als er iets is komen ze met zijn tienen vragen wat je probleem is.

Badr Maghrani
20-05-03, 12:59
Wat ik Leuk vindt aan Marokkanen is dat wij een grote dosis zelfsot hebben. Onze moppen bijvoorbeeld gaan meestal over domme acties van Marokkanen zelf. Turken hebben dat weer niet.

sahrouwia
27-05-03, 11:16
zo......... wat zo leuk aan ons is ,is niet te tellen op je vingers!
we zijn gewoon de bom wij hebben geen hard drug nodig om in een
feest stemming te komen (de meeste buitelanders niet hoor!)
wij hebben meer respect voor ons ouders dan de (nederlanders)
hoe we ook zijn opgegroed is anders meer regels waar ik antans heel erg blij mee ben
anders was ik nu een afgelebberde boterram!!!!!!!!!!!!!
hemdoelah van niet
nou ik wens ieder sahrouwi-a een fijne toekomst en de rest natuurlijk ook..!!
en als je op de goeie pat bent ga dan zo door en.
en vergeet niet wy are the bom!!!!!!!!!

Amina_17
05-06-03, 14:06
omdat we goed voor elkaar opkomen!!!
en helpen vaak elkaar!!!
alle mijn mening!! :ninja2: :maffia:

TunisiaGirl
23-06-03, 19:25
nou eigenlijk niks :Iluvu: maar ze zijn gewoon mooi

Syrian_girl17
27-06-03, 17:08
hey allemaal :zwaai:

Ik zelf ben geen marokkaan,ik kom uit syrie,maar ik heb alleen marokkaanse vrienden.

Maar alles aan een marokkaan is eigenlijk leuk. :duim:
Wallah ik meen het echt,ik bedoel ze komen voor elkaar op ,ze zijn aardig, leuk,gezellig,cool :cool: ,en ze hebben altijd van die leuke grappen :haha:
En ja...............zo kan ik wel doorgaan. :blij:
Ik mag jullie gewoon..!:D

Yallaaaaaah :zwaai: doeii

LieveMarocboy
14-07-03, 15:58
Geplaatst door {Dina} _ {Zina}
toen ik de topic nog niet had geopend moest k HARD lachen marokkanen en leuk???? :vreemd:

maar nu ik dit lees heb je wel gelijk ja k mis dit ook :droef: k mis maroccoooo

ll

moonwalker
17-07-03, 22:22
Alles wat er staat +onze gastvrijheid ==> Dat is de beroemdste eigenschap van marokkanen!

Groetjes,

moonwalker

rwina_zina
18-07-03, 15:35
moonwalker,
mee eens! :duim: :zwaai:

groetjes,
rwina_zina

sahrouwia
19-07-03, 20:25
he moonwalker
je heb helemaal gelijk jongen gen ander cultuur is zo gastvrij als ons
daar heb je helemaal gelijk in

maar he wean are jou ange walk toe the moon

hahahahah

maar ik wou alleen ff melden dat je gelijk had of gewoon hebt
nou doeg

gr sahrouwia

moonwalker
19-07-03, 23:50
Geplaatst door rwina_zina
moonwalker,
mee eens! :duim: :zwaai:

groetjes,
rwina_zina

:D
:zwaai:

moonwalker
19-07-03, 23:51
Geplaatst door sahrouwia
he moonwalker
je heb helemaal gelijk jongen gen ander cultuur is zo gastvrij als ons
daar heb je helemaal gelijk in

maar he wean are jou ange walk toe the moon

hahahahah

maar ik wou alleen ff melden dat je gelijk had of gewoon hebt
nou doeg

gr sahrouwia

Dank je hoor...and i dont walk TO the moon, i walk ON the moon...:D

groetjes,

moonwalker

sahrouwia
20-07-03, 11:55
yo moonwalker

oke dan en hoe bevald het je daar?????
haha :haha:

gr sahrouwia

moonwalker
20-07-03, 14:02
Yo Sahrouwia,

Het bevalt me heel goed hier hoor...dank je! Wat last van marsmannetjes maar voor de rest alles naar wens...:D

:zwaai:

sahrouwia
20-07-03, 14:26
HE JONGEN GENIET ER VAN ZO LANG HET NOG KAN!!!!!!!!!!!
IK GA ZO OP VAKANTIE NAAR MAROC EN NOG FIJNE DAGEN HE
VERGEET NIET DAT IK ALLES WIL WETEN HOE HET WAS OKE!!!
NOU IK MOET NU ECHT GAAN DOEG BESLAMA

GR SAHROUWIA

awatif
29-09-03, 13:08
MAROC RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

VOORAL DIE STANDAART PIPPA ETEN 'S AVONDS VOOR DE DEUR.
HET BLIJFT ALTIJD VET

Thinifien
01-10-03, 19:15
we zijn moslims inchalah
we kennen ons zelrespect ons eigenwaarde we denken we nemen ons inspiratie vanuit de islaam we denken niet van ons achterste net als sommige ongelovigen ze eten drinken en gaan naar de wc zielig en ze springen erop los je weet wat ik bedoel alhamdoelillah we zijn moslims

Imaane
10-10-03, 12:31
Het leukste aan marokkanen vind ik dat ze altijd behulpzaam zijn!! Maar dan heb ik het natuurlijk wel over de Islamitische Marokkanen he, dusss eigenlijk zijn moslims behulpzaam.... en dat marokkaanse gedeelte, achja, dat is gewoon een cultuur, en dat is niet meer dan mamita, henna en roddelen... no offense ;)

greetzzz :handbang:

Mounir20
10-10-03, 13:10
Oke genoeg over de positieve kanten van een Marokkaan...hoe zit het met de negatieve...? Want daar heeft de gemiddelde Marokkaan er ook wel heel wat van...of nie dan?

tamschoent9
10-10-03, 16:13
WIJ ZIJN GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!

That's all :stout:

marociana
11-10-03, 16:26
salaam mensen :hihi:
Ik heb ook gestemd op de 2e :jeweetog: :lachu:
omdat wij marokkanen gewoon gezellig zijn
beslemaaaaa boesa marociana

Hasiba11
13-10-03, 09:41
maroc! RULEZ!!!!!!!!!!! :handbang:

SweetEsma
16-10-03, 18:03
De samenleving en de gastvrijheid.... :romance:
Dakka elmarekchia..... :boogie:
marokaanse trouwfeesten die door gaan tot en met 6 uur sóchtends... :lole:
En zo kan ik nog uren door gaan,maar in 1 zin.... Marokanen zijn gewoon de BOMM... :D

lellemocro
21-10-03, 21:06
1 WOORD MAROKANEN ZIJN GEWOON DA BEST SAFI!!!!!!!!!!!!!! :D :D :duim:

sahrouwia
27-10-03, 09:36
HE MOUNIR20

het gene wat nou zo leuk is aan deze sait is dat er ook goei kanten zijn van marokkaanen daarom worden alleen ook maar goeien dingen gezegt over de MAROKKAANEN!!!
en als je naar het nieuws luisterd of kijkt daar vind je genoeg dingen over marokkaanen die slechte dingen doen en hard aan gepakt moeten worden!! ja zulke jongeren moeten hard aan gepakt worden ,MAAR laat de goeie er niet onderlijden dat wou ik ff melden!!!!
hoop dat je me hebt begrepen!!!!!

gr sahrouwia

Metropolitician
27-10-03, 09:37
Vraag is kennelijk niet gericht aan andere culturen.

sahrouwia
27-10-03, 09:41
IK BEGRIJP JE NIET WAT WIL JE DUIDELIJK MAKEN!!!!!!!

missmagreb
28-10-03, 14:53
ZOZO WAT LEUK IS AAN MAROKANEN:
1.BIJNA ALLE MAROKAANSE JONGENS ZIJN LKKR
2.MAROKANEN ZIJN HEEL ERG GEZELLIG
3.DAT VOORELKAAR OPKOMEN
4.DE MAROKAANSE BRUILOFTEN(NATUURLIJK)
5.ALLES

EN NOG VEEL MEER
WEEJOOW MAROKANEN ZIJN GEWOON THA BOMB
-XXX- MIJ DOEG :Iluvu:

zohraasilah
29-10-03, 14:21
IK VIND GEWOON DAT MAROKKANEN LAUW ZIJN ZE KOMEN ALTIJD VOOR ELKAAR OP EN DE TROUWFEESTEN DIE ZIJN NOG LAUWER NIET ZO'N SOFT FEESTJE GNOWA EN ORKERST EN VOORAL ALS WE DE BRUID WEGGAAN BRENGEN MET ONGEVEER 20 AUTO'S ALLEMAAL TOETEREND DAAROM ZIJN MAROKKANEN GEWOON LAUW
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

:) :baard: :gek: :roker: :tik: :fparty: :lole: :maf3: :maroc: :wohaa: :rambo:

sahrouwia
30-10-03, 09:14
hey zohra
je begrijpt wel dat, dat een klein deel is van de marokkaanen
die lauw zijn hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat jij schreef vind ik boe shit!!
ik ken zat marokaanen die hard aan hun school werken, een gezin op bouwen en ook nog een bijbaan hebben ik weet niet wie jij kent maar zo onmoedig je marokaanen die jou stuk lezen!
denk aan de anderen die hard aan hun toekomst werken meid!!!
bijvoorbeeld IKKE!!
hoop dat ik je wat duidelijk heb kunnen maken en volgens mij wist dat wel!!

thalla

sahrouwia

sahrouwia
30-10-03, 09:18
EN DIT NOG FF

MAROKAANSE BRUILOFTEN ZIJN ECHT WEL GAAF GEEN ANDER SOORT BRUILOFT IS ZO LEUK ALS DIE VAN ONS
EN VOORAL HET GEDEELTE ALS WE DE BRUID OP HALEN EN WEG BRENGEN MET 2OAUTOS MOOIER KAN TOCH NIET ALLEEN MET FAM WAT WIL JE NOG MEER.....................??

GR SAHROUWIA

Mounir20
03-11-03, 14:00
he Sahrouwia....

deze site zou je ook moeten gebruiken om over de slechte aspecten van Marokkanen te praten/discussieren...want ik wil niet horen wat de pers over ons denkt (daarmee word je doodgegooid)..maar wat Maroc jongeren denken over die andere groep Marocs die zo negatief in beeld komen (worden gebracht). Dit is een beetje onsamenhangend geschreven, maar ik hoop dat je me begrijpt...

Peace

Lala Mariam
04-11-03, 11:33
Wij zijn gastvrij, komen op voor elkaar, maken plezier, we hebben elhamdoulillah een mooi geloof nl. alIslaam,... -> kortom wij MGARBAA zijn gewoon AF hihi :duim:

Ma3a salama
Mariammeke

ouatif
12-11-03, 12:01
Wat ik leuk vind als marokaanse zijnde is dat gene wat er genoemd is maar ook het feit dat de islaam zwaar word geaccepteerd veel meer dan andere moslim culturen.

Naima

Goodnight
15-11-03, 23:51
is dit een tegen offensief van de negatieve berichten die men de laatste tijd te horen krijgt?
Leuke actie...alleen ben ik bang dat je eerste stelling een beetje achterhaald is.Moet je maar eens een avondje stappen.En op de Marokkaanse feesten waar alcohol verboden is???
Gewoon zuipen voor je naar het feestje gaat.Gevolg: agressieve jongemannen met te grijpgrage handjes en een vuile mond.

Maar ik ben Marokkaanse en ben gek op mijn land genoten,maar niet vanwege de dingen die je boven noemde want ik twijfel namelijk of dat wel nog zo is, de marokkaan bestaat niet meer( niet allemaal althans).

Maar ik snap dat je het zelf vertrouwen van Marokkaanse nederlanders wil opkrikken :boogjes:

moonwalker
15-11-03, 23:57
Geplaatst door Goodnight
is dit een tegen offensief van de negatieve berichten die men de laatste tijd te horen krijgt?
Leuke actie...alleen ben ik bang dat je eerste stelling een beetje achterhaald is.Moet je maar eens een avondje stappen.En op de Marokkaanse feesten waar alcohol verboden is???
Gewoon zuipen voor je naar het feestje gaat.Gevolg: agressieve jongemannen met te grijpgrage handjes en een vuile mond.

Maar ik ben Marokkaanse en ben gek op mijn land genoten,maar niet vanwege de dingen die je boven noemde want ik twijfel namelijk of dat wel nog zo is, de marokkaan bestaat niet meer( niet allemaal althans).

Maar ik snap dat je het zelf vertrouwen van Marokkaanse nederlanders wil opkrikken :boogjes:

:moe:

Van zulke berichten worden we juist de grond ingeboord. Het is wel zo dat veel marokkaanse jongeren alcohol nuttigen, met meiden het bed induiken en hasj roken alsof hun leven ervan afhangt. Maar we hebben het hier niet over de jongeren. We hebben het over ons cultuur. Dus marokkanen in het algemeen en niet alleen de mensen die drinken, roken en weet ik allemaal wat doen.

Ik kan je verzekeren dat we nog steeds even gastvrij zijn als onze voorouders. Dat zit in ons bloed. We kunnen de beste feestjes geven, dat zit ook in ons bloed. We staan altijd klaar voor elkaar, dat is ook nog iets wat in ons bloed zit. Ik weet niet met wie jij omgaat, maar begin maar met echte marokkanen om te gaan zou ik je adviseren.

mvg,

moonwalker

Goodnight
15-11-03, 23:59
Geplaatst door Mounir20
he Sahrouwia....

deze site zou je ook moeten gebruiken om over de slechte aspecten van Marokkanen te praten/discussieren...want ik wil niet horen wat de pers over ons denkt (daarmee word je doodgegooid)..maar wat Maroc jongeren denken over die andere groep Marocs die zo negatief in beeld komen (worden gebracht). Dit is een beetje onsamenhangend geschreven, maar ik hoop dat je me begrijpt...

Peace

ja daar ben ik ook eigenlijk wel benieuwd naar....
hoe vinden jullie al die negatieve dingen die jullie horen of meemaken?
We kunnen niet de media cosntant de schuld geven.
We zien en horen genoeg dingen en ik denk echt dat er een groep Marokkaanse jongeren is dat aan het ontsporen is en anderen met hen meesleuren...een soort van een sneeuw bal effect.

Mijn buurvrouw der kind was laatst beroofd door 2 schoffies van zijn fiets.
Zij is absoluut niet racistisch of anti marokkaans, de volgende dag krijgt een collega van mij een tik met een krant door een ander schoffie, die was met een groep vriendjes dus mijn collega durfde niet tegen hem te keer tegaan.
Dit is ook geen verzinsel, haal het dus niet uit de media.
Verder is het op een middelbare school waar mijn zusje zit schering en inslag...gevechten tussen marokkaanse meiden....ook geen media feitje...

Goodnight
16-11-03, 00:03
Moonwalker, voel je je in je wiek geschoten?
Ik zie gewoon feiten onder ogen en dat zouden meer mensen moeten doen.
En ik weet dit omdat ik juist veel met marokkanen omga, bijna alleen maar.....
Aan gezellig doen en gastvrij zijn en de leukste feesten geven hebben we alleen niet genoeg....
We moeten ons beter profileren en onze plaats in de maatschappij innemen op een positieve manier....of denk je dat het niets voorstelt al die negatieve dingen die gebeuren onder marokkaanse jongeren.
Dit zijn dingen die ik met eigen ogen zie by the way....

moonwalker
16-11-03, 00:19
Geplaatst door Goodnight
ja daar ben ik ook eigenlijk wel benieuwd naar....
hoe vinden jullie al die negatieve dingen die jullie horen of meemaken?
We kunnen niet de media cosntant de schuld geven.
We zien en horen genoeg dingen en ik denk echt dat er een groep Marokkaanse jongeren is dat aan het ontsporen is en anderen met hen meesleuren...een soort van een sneeuw bal effect.

Mijn buurvrouw der kind was laatst beroofd door 2 schoffies van zijn fiets.
Zij is absoluut niet racistisch of anti marokkaans, de volgende dag krijgt een collega van mij een tik met een krant door een ander schoffie, die was met een groep vriendjes dus mijn collega durfde niet tegen hem te keer tegaan.
Dit is ook geen verzinsel, haal het dus niet uit de media.
Verder is het op een middelbare school waar mijn zusje zit schering en inslag...gevechten tussen marokkaanse meiden....ook geen media feitje...

Het is zo dat de jongeren tegenwoordig geen respect meer hebben voor niemand. En wiens schuld is dat denk je? De Nederlandse maatschappij en de ouders.
Laten we beginnen met de maatschappij.

Als in Marokko een inbreker bij je inbreekt, wat doe je dan? Laat ik je vertellen wat wij doen. We pakken hem op en slaan hem helemaal in elkaar. Dan bellen we de politie of brengen we hem zelf naar de politie. De politie pakt hem op en slaat hem nog erger in elkaar, gooit hem in een kamer waar 20 mensen zitten en laten hem een paar maanden daar zitten wachten voordat hij naar de rechter moet, ALS er een rechter aanwezig is. Dan wil je niet eens weten wat er gebeurt met mensen die van toeristen jatten of nog ergere dingen doen.

Hier in Nederland word je naar de politiebureau gebracht, krijg je een kop koffie en een broodje kaas en word je naar huis gestuurd. Als je de dief in elkaar slaat dan mag hij je voor de rechter slepen en ben jij degene die fout bezig is. Als hij sowieso al in de gevangenis terechtkomt dan krijgt hij een cel voor hem alleen met alle luxe die hij zich kan wensen. Hoe wil je dan dat de jongeren verbeterd worden? Ze krijgen een kamer die ze niet eens thuis hebben, genoeg eten en weet ik veel wat ze nog meer doen in de gevangenissen.

Nu gaan we bij de ouders kijken. Ik woonde in Marokko tot 1994. Als ik iets fout deed werd ik helemaal in elkaar geslagen door mijn moeder. Daardoor heb ik geleerd het goede van het slechte te onderscheiden op een harde manier. En daar ben ik trots op.

Kijk nu naar de jongeren in Nederland. Ze weten dat als hun ouders ze slaan dan mogen ze naar de politie gaan en dan worden ze van hun ouders gescheiden. De ouders durven zoontje lief niet eens meer te slaan. En daar hebben ze ook geen tijd meer voor. Ik zie dat de meeste mannen de hele tijd rondbrengen in de Moskee. Hoe wil je je zoon opvoeden als je de hele dag in de Moskee zit? Allah vraagt dat niet van ons. Het is heel belangrijk om je kinderen op een goed manier op te voeden, maar daar schieten ze nu juist te kort.

Ik ben het wel met je eens dat een groep jongeren de verkeerde kant opgaat, maar niet iedereen is zo.

mvg,

moonwalker

moonwalker
16-11-03, 00:31
Geplaatst door Goodnight
Moonwalker, voel je je in je wiek geschoten?
Ik zie gewoon feiten onder ogen en dat zouden meer mensen moeten doen.
En ik weet dit omdat ik juist veel met marokkanen omga, bijna alleen maar.....
Aan gezellig doen en gastvrij zijn en de leukste feesten geven hebben we alleen niet genoeg....
We moeten ons beter profileren en onze plaats in de maatschappij innemen op een positieve manier....of denk je dat het niets voorstelt al die negatieve dingen die gebeuren onder marokkaanse jongeren.
Dit zijn dingen die ik met eigen ogen zie by the way....

Goodnight...Ik voel me helemaal niet in de wiek geschoten omdat ik niet tot dat soort tuig hoor.

Ik weet wat je bedoelt en daar ben ik het wel mee eens, maar je moet wel begrijpen dat niet iedereen zo is.
Ik ken genoeg mensen die niet stelen, niet vechten en op een goede manier hun toekomst aan het voorbereiden zijn.

Ik ben zelf genoeg keren gediscrimineerd, maar weet je wat? Ik neem het ze niet eens kwalijk. Ik zie hoe een groep marokkaanse jongeren bezig is om het ons moeilijk te maken. Zelfs bij solliciteren kom je met moeite doorheen. De marokkanen hebben nu een slechte naam en de media speelt daar een groot rol in.

Al die negatieve dingen waar je het over hebt zie ik ook om me heen. Maar wat kunnen wij eraan doen? Ze luisteren niet eens naar hun ouders laat staan naar ons. Bovendien denken ze van: "Laat ik maar stelen en snel geld verdienen. Dan hoef ik geen jaren te studeren om daarna elke dag van 8:30 tot vijf te werken." Ik zie genoeg marokkaanse jongeren zonder werk of wat dan ook op straat en als ze iets willen betalen dan halen ze een pak geld uit hun zak van honderdjes en vijfhonderd euro's.

Ze volgen het makkelijke leven, maar ze beseffen niet dat dat niet voor eeuwig gaat duren.

Ach ja...als we eenmaal beginnen over hen, dan ben ik bang dat ik nog een boek ga schrijven over hen.

Leef en laat leven is mijn motto.

Ik maak het beste van mijn leven en de rest mag doen en laten wat hij wil.

mvg,

moonwalker

rwina_zina
17-11-03, 09:15
salaam moonwalker, :D

ik las alle reacties hier en wilde er gelijk op reageren, tot dat ik zag dat jij had gereageert, je zegt gewoon precies wat ik ook dacht/denk
en je hebt helemaal gelijk! ik steun je mening!

dat wilde ik even zeggen, poeh scheelt mij wel veel typ werk! :lole:

spreek je snel!
rwina

moonwalker
18-11-03, 13:24
Geplaatst door rwina_zina
salaam moonwalker, :D

ik las alle reacties hier en wilde er gelijk op reageren, tot dat ik zag dat jij had gereageert, je zegt gewoon precies wat ik ook dacht/denk
en je hebt helemaal gelijk! ik steun je mening!

dat wilde ik even zeggen, poeh scheelt mij wel veel typ werk! :lole:

spreek je snel!
rwina

salaam rwina_zina,

Hahahaha...nou ik wist allang dat we op hetzelfde lijn zitten qua gedachten. ;)

Ben blij dat ik je het last van schrijven heb bespaard.

spreek je snel weer inshallah,

moonwalker

P.s: waarom antwoordt ze niet meer eigenlijk? Volgens mij was ik duidelijk genoeg. :hihi:

Soussia'86
29-11-03, 22:06
Ik vind alles wat er in de enquête staat leuk aan Marokkanen en ik ben heel fier dat ik Marokkaans ben.

Bigg Moroccan kiss!

aazem7
30-11-03, 00:40
Als ik in Marokko ben voor famillie bezoek en ik zie hoe mensen daar leven en genieten voor bijna niets en hoe ze met elkaar omgaan dan zeg ik :daar is gezelig en daar ben ik een trots Marokkaan.Maar als ik terug kom naar hier in Nedrland en ik pak de eerste de beste krant en zie wat ons broeders uitvreten binnen een maand tijd :schok: .En als ik zie hoe ons zusjes en broeders met elkaar omgaan????Ik heb nooit geweten dat er een verschil tussen een berber en een arabier tot dat ik naar hier kwam.(ik had het moeten weten)mijn vader is arabier en mijn moeder is berber en ik neem het ze kwaalek dat ze dat niet mee gegeven hebben in mijn opvoeding.(Even oefenen:Pa kut arabier en Ma stom riffie)nee sorry dan maar niet.Racisme! hebben wij uitgevonden. Vind je gek dat Nederlanders ((ons),dat doet mij pijn om deze woord uit te spreken)aanvallen.(wij) formen geen eenheid.Daarom zeg ik dat is de reden als ik hier ben ik schaam me dat ik Marokkaan ben.

vijftiger
18-12-03, 12:45
het leukste aan Marokkanen vind ik hun gastvrijheid!

20-12-03, 15:35
marokkaane kunnen lekker :) en ja we houden van :fparty: en ja sommige houden van :terrorist maar ja wat is het leven nou zonder marokkaane
thalla
groetjes selima :D

nadorgirl87
23-12-03, 20:38
Ik vindt dat wij marokkaanen gastvrij zijn. En we komen ook altijd voor mekaar op. Alles is gewoon leuk aan ons!!!

Amaleke
23-12-03, 21:16
salaam,

ik vind dit een hele goede vraag.
maar als je moet gaan kiezen gaat dat niet
ik denk wel dat er veel dat ook vinden;
ik kan alleen zeggen dat ik dit allemaal leuk vind en natuurlijk
nog veel meer!!!

xxxxkissesxxx

amaleke

mokerlady
29-01-04, 14:13
mokers zijn gewoon gunstig nixx aan te veranderen dusssss

nadiak
05-02-04, 12:21
Salaam

Ik kan alle Marokkaanen wel :auw: :auw: :auw: :auw:

wauhahhahahahaha geintje, waarom kon ik ze niet allemaal aanklikken????

misses H
10-02-04, 15:36
Marokkanen zijn gewoon leuk!!! :verliefd:

Dikke kussss.....

Invidia
12-02-04, 12:14
hahaha

ik heb nog nooit in mijn leven zoveel positiefs over marokkanen gelezen!

mokerlady
18-02-04, 14:19
heyyy mokers ik weet marokanen zijn moeilijk hahahahahhahahahahah
beslemaxxxmokerlady

mokerlady
18-02-04, 14:19
heyyy mokers ik weet marokanen zijn moeilijk hahahahahhahahahahah
beslemaxxxmokerlady

LostSoul
20-02-04, 11:49
Geplaatst door XxXAichaXxX
Ik wil jullie wel vertellen wat er erg leuk is aan marokkanen maar
dan zit ik hier morgen, en overmorgen en de dag daarna nog
dus om het in één zin te zeggen; Al het fijne dat 10 mensen samen bezitten, kun je terug vinden in 1 marokaan!!!

Onthoud dit goed Vele groetjes & xXx-jes Aicha

Al het slechte ook..:moe:

Hind..

boessa16
11-03-04, 13:55
weet je wat echt leuk is zitten op het dakterras en pippas eten en geestenverhalen en vooral in oujda!!!

Afwasser
10-04-04, 00:48
Marokkanen zijn gewoon lachen :D :D

Samieraatje
25-07-04, 22:41
Dat ze marokaans zijn

:haha:

Gangsta_O.C
25-07-04, 23:07
Ik kon er niet snel opkomen wat er zo leuk is aan de Marokkanen, maar als je naar de lijst kijkt is dat wel zo... Vooral met de vakanties nderweg naar Maroc en als je daar bent met buren , vrienden en familie dan merk je gewoon dat wij Marokkanen gewoon gezellig zijn...

Wat me ook opvalt is dat de Marokanen echt voor elkaar opkomen in mijn ogen tenminste zodra ze zien dat een Marokaan ruzie heeft komen ze je meestal altijd uit elkaar halen dat is een pluspunt...

In deze topic merk je dat Marokkanen toch wel goede kanten hebben terwijl er in de andere topic alleen maar negatieve dingen worden gezegt (niet allemaal hoor) ach jah hahaha ze kloppen allebei gewoon iedreen heeft twee kanten toch...

kus
Ouafae

xxjasminaxx
14-08-04, 13:44
hahaha wat leuk is aan ons wij zijn gewoon leuk en gezeillig Y love maroccccccc :cool:

lala_saida
15-08-04, 17:50
wij marokkanen zijn leuk omdat we voor elkaar opkomen , samen feesten , en als het ramadan is zijn we savonds gezellig samen en we hebben ook zoveel feesten, en de meeste gaan bijna elke jaar naar marokko ons familie bezoeken en interesant dingens zien en meemaken wij marokkanen zijn gewoon de MAX VIND JE NIET :turkije:

Eoft
05-10-04, 16:12
Het lauwste aan een Marokkaan is...
De lauwe bruiloften enzo..
Pippa voor de deur eten terwijl illegalen naar je fluiten of grijnzen met hun verrotte tanden :stout: soms heb ik echt zin om zo te doen :stomp:

maar vooral...
de gezelligheid op moskee enzo..
bij ons op moskee is het echt RWINNA!!!! (ben namelijk nog 11 jaar)
je moest eens weten
(als je het echt wilt weten moet je op mijn verhaal Rwinna! klikken)

hahaha!

ewa
beslamma
en ik wil geen commentaar op mijn leeftijd

"dan moet je het ook niet plaatsen"

Ach wat...

SKITTA!!!

Thazz
06-10-04, 14:43
kleine pik staat er niet bij! :lol:
ALLAH! :laser:

Eoft
06-10-04, 15:12
:ergleuk:erg leuk...

:jammer:

inesse
07-10-04, 18:13
marokanen zijn perfect dat je er zelfs geen woorden voor hebt!!!

maroclady trek je er niets van aan ben ook maar 13 bent ni alleen

moslima16
06-01-05, 16:19
Geplaatst door Badr Maghrani
:haha:

moslima16
06-01-05, 16:34
Geplaatst door aazem7
Als ik in Marokko ben voor famillie bezoek en ik zie hoe mensen daar leven en genieten voor bijna niets en hoe ze met elkaar omgaan dan zeg ik :daar is gezelig en daar ben ik een trots Marokkaan.Maar als ik terug kom naar hier in Nedrland en ik pak de eerste de beste krant en zie wat ons broeders uitvreten binnen een maand tijd :schok: .En als ik zie hoe ons zusjes en broeders met elkaar omgaan????Ik heb nooit geweten dat er een verschil tussen een berber en een arabier tot dat ik naar hier kwam.(ik had het moeten weten)mijn vader is arabier en mijn moeder is berber en ik neem het ze kwaalek dat ze dat niet mee gegeven hebben in mijn opvoeding.(Even oefenen:Pa kut arabier en Ma stom riffie)nee sorry dan maar niet.Racisme! hebben wij uitgevonden. Vind je gek dat Nederlanders ((ons),dat doet mij pijn om deze woord uit te spreken)aanvallen.(wij) formen geen eenheid.Daarom zeg ik dat is de reden als ik hier ben ik schaam me dat ik Marokkaan ben.

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik had op de basisschool en de middelbare school alleen Nederlanders in de klas. Toen ging naar de MBO en toen kwam met allemaal Marokkanen in de klas en het maakte ineens uit wat ik was Berbers of Arabisch. Daarvoor boeide het niemand...

En het antwoord op de discussie de tweede vind ik het gezelligst aan marokkanen.

Antwerpse_meid
07-01-05, 00:08
Geplaatst door Badr Maghrani

haha das eerder elbelwa ( nieuwsgierigheid) ja.

:blij:

marlies255
05-02-05, 18:57
wat leuk is aan Marokanen?? Moeilijk zo 1-2-3 te beantwoorden. Als ik de kranten lees dan vind ik de berichten over marokanen meestal niet zo leuk maar het zijn geen fabeltjes. Als ik echter in de marokaanse supermarkt kom en de eigenaar helpt mij met het zoeken van de beste bulgur of laat me alle olijven proeven, dan vind ik het daar top en de mensen in de winkel erg aardig. Ik heb verder heel veel respect voor de marokaanse jonge vrouwen die ik heb bemiddeld bij het zoeken naar een baan. Het is niet vanzelfsprekend dat ze een studie mochten volgen van hun ouders en ook net vanzelfsprekend dat ze die goede baan kregen . Daar hebben ze veel voor moeten doen. Maar het is meer dan leuk dat dat gelukt is!

888
06-02-05, 10:46
Leukst van Marokkanen is dat zij mij altijd groeten en als je iets vraagt en dat ze open voor je staan. Ook de glimlach vind ik wel leuk!

lolly
13-06-05, 17:06
ik heb de 2 de gekozen. ik vind ze gezellig. ik kan da ni beschrijven maar de meeste onder ons begrijpen het wel.

888
13-06-05, 20:00
Ja.