PDA

Bekijk Volledige Versie : 240 uur werkstraf geeist tegen gelovige gestoorde man voor 4 jaar lang verkrachten



Mark
22-04-03, 13:38
Vier jaar lang werd een vrouw uit Vaassen verkracht, vernederd, opgesloten en mishandeld door haar man, met wie ze in 1995 trouwde.

De man, die streng protestants-christelijk was opgevoed, dacht dat hij recht had op seks, ook als zijn vrouw dat niet wilde. Hij beriep zich daarvoor op de bijbeltekst uit 1 Korinthiërs 7 : "De vrouw heeft niet zelf over haar lichaam te beschikken, doch haar man". Het regeltje dat erop volgde : "En eveneens heeft de man niet zelf over zijn lichaam te beschikken doch zijn vrouw" heeft hij gevoeglijk buiten beschouwing gelaten.

De man oefende zijn recht op seks uit, ook als de vrouw dat niet wilde. Daarvoor sloot hij haar op en dwong haar tot gemeenschap. In 1999, het jaar dat het huwelijk strandde, sloot hij ook zijn schoonmoeder een poosje op na een ruzie over de erfenis.

De vrouw stapte pas vorig jaar met haar verhaal naar de politie. Haar man schrok daar toch wel behoorlijk van. Volgens hem handelde hij vaak uit "onmacht". Volgens zijn eigen zeggen is hij een zachtaardig persoon.

De rechtbank eiste een werkstraf van 240 uur, een straf die de beschuldigde zelf had voorgesteld, omdat hij bij een gevangenisstraf zijn baan zou verliezen. Binnen twee weken volgt uitspraak

Mark
22-04-03, 13:39
Zo zie je maar weer hoe gevaarlijk religieuze geschriften zijn wanneer ze gehanteerd worden doro zwakzinnigen.

Deze gevaarlijke religiefanaat moet voor altijd worden opgesloten, immers wat zal hij NIET doen als hij denkt dat God het wil.....

Donna
22-04-03, 13:58
Geplaatst door Mark

De rechtbank eiste een werkstraf van 240 uur, een straf die de beschuldigde zelf had voorgesteld, omdat hij bij een gevangenisstraf zijn baan zou verliezen. Binnen twee weken volgt uitspraak


GDVRRRRRRRRRRRRRRRRDMME!!!! Sorry hoor, maar hier word je toch WOEST van?

Een man verkracht zijn vrouw 4 JAAR LANG, sluit haar op en de rechtbank eist 240 uur perkjes schoffelen???? SCHANDE! Zelfs bolletjesslikkers wordne strenger bestraft, die worden tenminste nog opgesloten.

:mad:

Deze rechtbank heeft 2 weken om tot een fatsoenlijker inzicht te komen. :aftel:

Mark
22-04-03, 13:59
Hij kan zich nog altijd beroepen op zijn recht van godsdienstvrijheid.... dat gaat immers boven alles.

lennart
22-04-03, 14:03
De rechtbank eiste een werkstraf van 240 uur, een straf die de beschuldigde zelf had voorgesteld, omdat hij bij een gevangenisstraf zijn baan zou verliezen. Binnen twee weken volgt uitspraak


Ik snap het niet, de rechtbank eist de straf en gaat die straf over twee weken opleggen? Of eist het Openbare ministerie 240 uur, of de verdediging? Onduidelijk artikel; de schrijver zou 10 stokslagen moeten krijgen; de prikker 5 voor het verspreiden van deze wazige voorstelling van zaken.

Tomas
22-04-03, 14:03
Geplaatst door Mark
Het regeltje dat erop volgde : "En eveneens heeft de man niet zelf over zijn lichaam te beschikken doch zijn vrouw" heeft hij gevoeglijk buiten beschouwing gelaten.


Nou dat is zijn schuld toch niet als zij daar niks mee deed.

Dus die 240 uur is nog te veel.

mrz
22-04-03, 14:07
Wat zal hij niet doen ja... Normaal liefhebben? De mensheid vernietigen? Oh nee wacht ff dat is wat Bush al wilde. :aanwal: Boring.

Bush of achterban hebben het mooi bekeken, die proberen al onze egotjes op te lossen met de genetisch gemanipuleerde inteeltshit genaamd soja. Over verkrachting gesproken...

:slaap:

Tomas
22-04-03, 14:19
Geplaatst door mrz
Wat zal hij niet doen ja... Normaal liefhebben? De mensheid vernietigen? Oh nee wacht ff dat is wat Bush al wilde. :aanwal: Boring.

Bush of achterban hebben het mooi bekeken, die proberen al onze egotjes op te lossen met de genetisch gemanipuleerde inteeltshit genaamd soja. Over verkrachting gesproken...

:slaap:

Je moet het maar eerlijk zeggen als ik me vergis, hoor. Maar ik denk wel eens dat jij iets hebt met genmanipulatie?

mrz
22-04-03, 14:34
Ik heb er iets VAN ben ik bang... Een punthoofd en een muur om me heen waar de honden geen brood van lusten.

Als eeuwige optimist zie ik namelijk problemen vooral als iets BUITEN mezelf waar altijd oplossingen voor te vinden zijn. Alleen als de oplossingen naar je toekomen ipv dat je er moeite voor hoeft te doen...
Where's the fucking fun in that :watte?:

AAAAARHGHGGGH.

Mark
22-04-03, 14:46
Ligt het nou aan mij of zijn de zinnen van mrz na 5 keer lezen nog niet te volgen? :verward:

mulan
22-04-03, 14:48
Geplaatst door Mark
Ligt het nou aan mij of zijn de zinnen van mrz na 5 keer lezen nog niet te volgen? :verward:

Het ligt aan jou :tik: .....je moet het namelijk 6 keer lezen en dan wordt het een en ander een stuk duidelijker. :wat?!:

Tomas
22-04-03, 15:01
Geplaatst door mrz
Ik heb er iets VAN ben ik bang... Een punthoofd en een muur om me heen waar de honden geen brood van lusten.

Ja, ik ken dat gevoel.


Als eeuwige optimist zie ik namelijk problemen vooral als iets BUITEN mezelf waar altijd oplossingen voor te vinden zijn.

Daar moet je gewoon niet zo opletten, joh. Laat ze het lekekr zelf uitoeken.


Alleen als de oplossingen naar je toekomen ipv dat je er moeite voor hoeft te doen...

Ja, vervelend. Maak er gewoon het beste van. Laat het voor wat het is. En accepteer de consequenties. Go with the flow. Weet je.


Where's the fucking fun in that :watte?:

Wie zal het zeggen?


AAAAARHGHGGGH.

Ga ik helemaal met je in mee.

F@rid@
22-04-03, 20:52
Geplaatst door Tomas
Nou dat is zijn schuld toch niet als zij daar niks mee deed.

Dus die 240 uur is nog te veel.
Hey ik d8 het niet he 240 uur te veel. Toevallig ken ik iemand die vanaf kinds af aan verkracht is en dat is niet leuk! Wat denk je hoe iemand zich voelt om jaren lang verkracht te worden. Je voelt je angstig en ontwetend als verkracht bent en wordt. Je weet niet wat je met zo'n situatie aan moet. En ik moet zeggen, ik vind dit een domme opmerking, maar we leven in een democratische samenleving (ahum) dus het is jou mening.
Nog een ding: 'Denk na voordat je iets zegt.'

Mark
22-04-03, 20:55
Geplaatst door F@rid@
Hey ik d8 het niet he 240 uur te veel. Toevallig ken ik iemand die vanaf kinds af aan verkracht is en dat is niet leuk! Wat denk je hoe iemand zich voelt om jaren lang verkracht te worden. Je voelt je angstig en ontwetend als verkracht bent en wordt. Je weet niet wat je met zo'n situatie aan moet. En ik moet zeggen, ik vind dit een domme opmerking, maar we leven in een democratische samenleving (ahum) dus het is jou mening.
Nog een ding: 'Denk na voordat je iets zegt.'

Inderdaad, het werd tijd dat iemand Tomas terecht wees over zijn opmerkingen op deze topic!

Orakel
22-04-03, 21:13
Ik heb nou nooit begrepen waar die rode mieren hun organisatiegraad vandaan halen, als ze (volgens ons mensen) niet na kunnen denken.
:fucyc:

Tomas
22-04-03, 21:29
Geplaatst door Mark
Inderdaad, het werd tijd dat iemand Tomas terecht wees over zijn opmerkingen op deze topic!

Dat je al die moeite neemt om een nieuwe nick te creeren.

Maar toegegeven: hij is wel leuk.

En willen jullie nu onmiddelijk allemaal ophouden met mrz te pesten?!

mrz
22-04-03, 22:45
Ik heb nou nooit begrepen waar die rode mieren hun organisatiegraad vandaan halen, als ze (volgens ons mensen) niet na kunnen denken.

Damn, gemeen verhaal was dat ja. :wink:

~Panthera~
22-04-03, 23:33
Conclusie: de dominante gen in een sealpoint is blaauw. :D
Niet dat je daar iets aan hebt, als je een Devon wil. :verward:

Orakel
22-04-03, 23:50
Geplaatst door ~Panthera~
Conclusie: de dominante gen in een sealpoint is blaauw. :D
Niet dat je daar iets aan hebt, als je een Devon wil. :verward:

:D

Zit jij ook al in de verkeerde topic.

Volgens mij moeten we hier zijn:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=61431

Ik heb nee ingevuld. :tover:

~Panthera~
22-04-03, 23:52
Geplaatst door Orakel
:D

Zit jij ook al in de verkeerde topic.

Volgens mij moeten we hier zijn:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=61431

Ik heb nee ingevuld. :tover:

:stomp: Dat had JA moeten zijn.....oen !!


:engel:

mrz
23-04-03, 00:08
Haha luister maar goed naar Orakel ~Panthera~, ik ben inderdaad een etterbak, het product van softe druk.

:fpuh:

~Panthera~
23-04-03, 00:44
Geplaatst door mrz
Haha luister maar goed naar Orakel ~Panthera~, ik ben inderdaad een etterbak, het product van softe druk.

:fpuh:
---------------------------

http://www.panthera.coolfreepages.com/smoky.gif