PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirsi Ali wordt niet vervolgd



plexus
23-04-03, 08:58
Het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali wordt niet vervolgd voor haar uitspraken over de islam in januari in Trouw. Dat is besloten door de officier van justitie in Amsterdam.

De (so called) politicologe van Somalische komaf zei in Trouw dat ze de profeet Mohammed naar westerse maatstaven een tiran en een perverse man vindt. Organisaties van moslims en individuele personen deden daarop in diverse plaatsen aangifte.

Volgens het OM liggen in de kritiek van Hirsi Ali op Mohammed en de islam "geen conclusies besloten ten aanzien van moslims en wordt de waardigheid van hen als groep niet miskend".


---

indygirl_roosje
23-04-03, 17:55
Mooi is dat. Dus als men de grondlegger van een godsdienst beledigt en belastert, zijn er "geen conclusies aan besloten ten aanzien van die groep en wordt de waardigheid van hen niet miskend". Dus als ik morgen zeg dat de profeet Elia, een belangrijke profeet voor de joden, een "perverse tiran"is, beledig ik daar geen joden mee? Wat een nonsens zeg!!!!!!

Groetjes,

Rosalinda.

Joesoef
23-04-03, 18:28
Jammer dat je mensen niet kan vervolgen voor domheid. Zoals de moslims die aanstoot nemen aan haar uitspraken.

Abdelkarim
24-04-03, 10:46
Geplaatst door EdV
Ideeen en historische personen mag je met een gerust hart belachelijk maken of beledigen.
Jezus was een masochist. Niks op tegen.
Als er mensen zijn die zo dom zijn om er aanstoot aan te nemen....tja.

Ed


Probeer er geen twee verschillende dingen van te maken! Deze 'historische figuur' onze Profeet salallahoe alaihi wa sallam is ons meer lief dan ons eigen! Dus wanneer je hem uitscheldt, scheld je ELKE moslim uit!

Dat is wat die vieze stinkaap heeft gedaan! (Oftewel hirsi ali)



Abdelkarim

Joesoef
24-04-03, 21:21
Geplaatst door Abdelkarim



Dat is wat die vieze stinkaap heeft gedaan! (Oftewel hirsi ali)



Abdelkarim

Jij mag AHA dan wel een stink aap vinden, jij bent zo een domme patat etende gibraltar aap.

Aha heeft volstrekt gelijk met haar uitspraken! ze liegt absoluut niet!

sadeeQ
24-04-03, 22:38
Geplaatst door EdV
Ik wil je er wel even op wijzen, ter verheldering, dat het uitschelden van AHA voor vieze stinkaap WEL strafbaar is. Ik zou dus maar oppassen als ik jou was, al zie ik nog geen strafblad in het verschiet.

Ed

:lol: naar onze huidige maatstaven is die doorgebaken clitloze hoerige woestijn geit zonder meer een vieze stinkaap :aftel:

wat is daar strafbaar aan??


:vreemd:

Puk
25-04-03, 02:04
Er is iets ernstigs mis met sadeeQ!

Wij moeten voor het zielenheil van sadeeQ vrezen.

Ik heb nu al een paar postings van sadeeQ gelezen zonder de voor hem zo kenmerkende zinsnede "zionistische hond'.

Ook het woord "kakkerlak" kwam in die postings niet voor.

SadeeQ is zichzelve niet.