PDA

Bekijk Volledige Versie : Is dit nou een 'Fortuynistische' terrorist?



ZwYgStErr
24-04-03, 11:39
Bedreiger rechter Van der G. opgepakt

Amsterdam - Een 36-jarige man uit Den Bosch is gisteren aangehouden op verdenking van bedreiging met de dood van rechter F. Baduin die vorige week Volkert van der G. tot 18 jaar cel veroordeelde. De man heeft inmiddels bekend de rechter te hebben bedreigd uit ontevredenheid over dat vonnis. De verdachte zit nog vast. (ANP)

Bron: Spits.

Zouden we dit een Fortuynistische extremist/fundamentalist/terrorist kunnen noemen? (serieuze vraag)

Is,
24-04-03, 11:41
Fortuynfundamentalisten,

plexus
24-04-03, 11:48
Geplaatst door ZwYgStErr
Bedreiger rechter Van der G. opgepakt

Amsterdam - Een 36-jarige man uit Den Bosch is gisteren aangehouden op verdenking van bedreiging met de dood van rechter F. Baduin die vorige week Volkert van der G. tot 18 jaar cel veroordeelde. De man heeft inmiddels bekend de rechter te hebben bedreigd uit ontevredenheid over dat vonnis. De verdachte zit nog vast. (ANP)

Bron: Spits.

Zouden we dit een Fortuynistische extremist/fundamentalist/terrorist kunnen noemen? (serieuze vraag)

ik noem het apen! :aftel:

..een jaar of 5 lijkt me wel voldoende voor die aap!

Waterval
24-04-03, 11:50
Leve Volkert..


http://www.maroc.nl/photopost/data/500/8572naamloos-med.jpg

ZwYgStErr
24-04-03, 11:53
Geplaatst door Is,
Fortuynfundamentalisten,

Bekt lekker :p

manc
24-04-03, 13:01
Geplaatst door ZwYgStErr
Bedreiger rechter Van der G. opgepakt

Amsterdam - Een 36-jarige man uit Den Bosch is gisteren aangehouden op verdenking van bedreiging met de dood van rechter F. Baduin die vorige week Volkert van der G. tot 18 jaar cel veroordeelde. De man heeft inmiddels bekend de rechter te hebben bedreigd uit ontevredenheid over dat vonnis. De verdachte zit nog vast. (ANP)

Bron: Spits.

Zouden we dit een Fortuynistische extremist/fundamentalist/terrorist kunnen noemen? (serieuze vraag)

Een extremist een beetje wel een fundamentalist niet (dit is geen 'fortuynistische actie', fortuyn was een man van het woord, niet van de kogel) een terrorist is teveel eer voor dit stuk verdriet: als hij geschoten zou hebben zou ik hem dit wel hebben genoemd.

Ik denk dat de titel LOSER beter op zijn plaats is. Of agressieve malloot.

ZwYgStErr
24-04-03, 13:05
Geplaatst door manc
Een extremist een beetje wel een fundamentalist niet (dit is geen 'fortuynistische actie', fortuyn was een man van het woord, niet van de kogel) een terrorist is teveel eer voor dit stuk verdriet: als hij geschoten zou hebben zou ik hem dit wel hebben genoemd.

Ik denk dat de titel LOSER beter op zijn plaats is. Of agressieve malloot.

Zou je de bedreigers van Hirschi Ali ook 'agressieve malloten' noemen? Als ik mij niet vergis werden die in de media benoemd als 'Extremistische Moslims'...

manc
24-04-03, 13:17
Geplaatst door ZwYgStErr
Zou je de bedreigers van Hirschi Ali ook 'agressieve malloten' noemen? Als ik mij niet vergis werden die in de media benoemd als 'Extremistische Moslims'...

Ja. Dat waren zeer zeker agressieve malloten. Die net als deze eikel het verdienen om voor de rechter te worden gesleept. Dat ze extreem waren lijkt me vrij duidelijk, dat het moslim waren was geloof ik ook onomstreden, dacht ik.

Even ter verduidelijking:

1. de man is zeker lichtelijk extreem
2. de man is geen fundamentalist (hij is niet iemand die leeft naar de letter van de boeken van Professor Pim)
3. de man is geen echte terrorist. Volkert zou je een terrorist kunnen noemen, of een politiek moordenaar ofzo.

Je zou hem dus voor mijn part ook een 'extremistische Fortyunist' mogen noemen. Geen enkel probleem met die term.

Idrissi_1
24-04-03, 16:00
Geplaatst door manc
Ja. Dat waren zeer zeker agressieve malloten. Die net als deze eikel het verdienen om voor de rechter te worden gesleept. Dat ze extreem waren lijkt me vrij duidelijk, dat het moslim waren was geloof ik ook onomstreden, dacht ik.

Even ter verduidelijking:

1. de man is zeker lichtelijk extreem
2. de man is geen fundamentalist (hij is niet iemand die leeft naar de letter van de boeken van Professor Pim)
3. de man is geen echte terrorist. Volkert zou je een terrorist kunnen noemen, of een politiek moordenaar ofzo.

Je zou hem dus voor mijn part ook een 'extremistische Fortyunist' mogen noemen. Geen enkel probleem met die term.

Pardon. De bedreigers van Hirschi Ali zeker agressieve malloten.Jij hebt niet bepaald veel hersencellen, he.Laat ik eventjes een vrouw als H. Ali beschrijven.

Zij heeft diepbeledigende uitspraken gedaan over de Islam, de heilige brenger ervan en haar aanhangers. Zij heeft geprofiteerd van een zekere datum 11.09. om haarzelf een beter leventje te gunnen met alle flash, financien en nieuwe vriendjes die daarbij horen uiteraard. Zij heeft over de rug van 900.000 moslims haar roem en respect vergaard.
Deze actie heeft de solidariteit tussen moslims en niet moslims alleen maar sterk naar beneden gehaald. En dan kun je zometeen wel reageren met jullie moslims zus en zo. Maar naar mijn weten zijn zijn hier nooit aanslagen door ons gepleegd of NL proberen te bekeren. Onze ouders zijn hier gekomen om jullie vuile klusjes op te knappen en doen dat nog altijd. De meesten van ons zijn of student of netjes werkzaam in de NL samenleving met de daarbij horende belastinggave.

Jij bent niets meer dan een massameeloper, een huichelaar, een ongelovige, een onwetende. Wordt wakker of je staat hard op te janken op de Dag Des Oordeels.
En toch hoop ik t beste voor je. Iemand als jou weet toch niet beter.

Tomas
24-04-03, 16:07
Geplaatst door Idrissi_1
Iemand als jou weet toch niet beter.

Zeg licht in de duisternis,

Kan jij ook de beledigende uitspraken van AHA opschrijven.

sil
24-04-03, 21:38
Geplaatst door ZwYgStErr
Bedreiger rechter Van der G. opgepakt

Amsterdam - Een 36-jarige man uit Den Bosch is gisteren aangehouden op verdenking van bedreiging met de dood van rechter F. Baduin die vorige week Volkert van der G. tot 18 jaar cel veroordeelde. De man heeft inmiddels bekend de rechter te hebben bedreigd uit ontevredenheid over dat vonnis. De verdachte zit nog vast. (ANP)

Bron: Spits.

Zouden we dit een Fortuynistische extremist/fundamentalist/terrorist kunnen noemen? (serieuze vraag)

Nee een gek

Idrissi_1
24-04-03, 21:47
Geplaatst door Tomas
Zeg licht in de duisternis,

Kan jij ook de beledigende uitspraken van AHA opschrijven.

Hahah( lauching out loud )
ji bent echt grappig maat.
By the way wie is AHA?