PDA

Bekijk Volledige Versie : st. Al-Waqf en tereur..........., onsmakelijke hetze tegen de moslims!



Abdelkarim
24-04-03, 12:55
As-salaamoe alaikoem


Nova is weer bezig om onze moskeen en stichtingen aan te vallen, het begint routine te worden. Dat Nova niks anders doet dan onze stichtingen zwart te maken voor eigen gewin, blijkt elke keer maar weer.

Onlangs zijn er twee uitzendingen geweest die over Al-Waqf gingen, deze uitzendingen zijn expres in tween gedeeld! Alsof er weer iets nieuws was over St. Al-Waqf. Ik vraag mij af waarom ze het niet in één keer hebben uitgezonden. Nee ik vraag het me niet af, ik denk wel dat ik het weet! Zie vorige alinea....

Ook wordt er elke keer beelden gebruikt van 11 september, van afghanistan en de twee van kashmir om de sfeer om het reportage erger te laten uitzien dan het eigenlijk is. Ook fijn dat ze de nabestaanden van 11-9 weer laten zien. Het is gewoon een hetze! Daar is nova heel goed in!

Deze laatste twee uitzendingen waren niet het begin, daarvoor al werd o.a. st.Al-Waqf zwart en verdacht gemaakt. Vinden wij het niet raar dat st. Al-Waqf toen niet werd aangepakt door de overheid? Dat de stichting niet voor de rechter moest komen? De uitzendingen zijn geweest, maar het bleek voor het openbaar ministerie geen aanleiding voor vervolging. Dat betekent dat ze niet strafbaar bezig zijn geweest en de aanklachten van nova op losse zand beruste!

Het is jammer dat er geen vertegenwoordiger bestaat die de media weer in evenwicht kan brengen. Die de media de waarheid kan vertellen en de leugens kan tegenspreken!

Ik herinner mij een uitspraak van president Chavez: De media zijn erger dan een atoombom!

Mooi om mee af te sluiten.....

Wa salaam

Abdelkarim


Moge Allah de mensen, die het slechte met de Islam en de moslims voorhebben, vernietigen!

lennart
24-04-03, 14:55
Nou die seminars die daar werden/worden gegeven leken me nu echt een voorbeeld voor een leefbare samenleving. De getuigenis van die vrouw was veelzeggend. Ik snap echt niet hoe deze mensen op het idee kunnen komen dat muziek slecht is; Wat dat betreft lijken ze net op die conservatieven uit de US.

sil
24-04-03, 20:33
onsmakelijke hetze tegen de moslims!

Smakelijke hetze tegen terrorisme