PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit vind ik nou het nieuws van de dag!



Dienna
24-04-03, 13:26
Donderdag 24 April 2003

Doek tegen opwaaiende tennisrokjes

Zwolle - Rijkswaterstaat heeft tennisvereniging De Pelikaan in Zwolle een groot doek aangeboden om de tennisbanen langs de snelweg A28 af te schermen. De vereniging en de Zwolse afdeling van verkeersorganisatie 3VO vrezen gevaarlijke situaties, omdat weggebruikers ruim zicht hebben op de spelers en daarmee ook op opwaaiende tennisrokjes van dames op de baan.

Eerder onttrok de dichte begroeiing langs de weg de sporters aan het zicht, maar wegens werkzaamheden zijn alle bomen gekapt. Rijkswaterstaat biedt nu worteldoek aan, dat normaal wordt gebruikt om wortelgroei onder grind te voorkomen. Er zijn er geen grote kosten aan de gift verbonden.

De vereniging twijfelt nog over het aanbod. Voorzitter D. Drijber: ,,We willen voorkomen dat het een kwetsbare constructie wordt die bij een windvlaag omver gaat. Ook de kosten bekijken we nu.''

(Rotterdams Dagblad)

Waar gaat het heen?! Het is toch te belachelijk voor woorden dat er een heel doek wordt aangeschaft ipv die stomme wijven een behoorlijke broek te laten dragen?!

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan!? :moe:

mrz
24-04-03, 14:11
Sport behoorlijk kut hoor met lange broek dunkt mij.

Mark
24-04-03, 14:14
Geplaatst door Dienna
Donderdag 24 April 2003


Waar gaat het heen?! Het is toch te belachelijk voor woorden dat er een heel doek wordt aangeschaft ipv die stomme wijven een behoorlijke broek te laten dragen?!

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan!? :moe:

Helemaal mee eens, die stomme wijven moeten gewoon thuis blijven en schoonmaken. Dat tennis heeft geen enkele functie behalve ongewenste contacten met het andere geslacht tot gevolg hebben!

Als er iemand crasht dan hoop ik dat ze die verleidsters in het gevang gooien :duim:

mulan
24-04-03, 14:22
Inderdaad een beetje overdreven zo'n groot doek,zeker als je het met een broek of voor mijn part korte broek kunt oplossen.Of je gaat langs de weg staan en controleren welke viespeuk achter het stuur zit........... :p


Sport helemaal niet rot hoor mrz......op de middelbare school mijn leuke sportbroek aan en daar ging ik....(zo snel ging ik niet maar even voor het idee)................op een gegeven moment ging iedereen ook nog eens een sportbroek dragen,meelopers :p

Idrissi_1
24-04-03, 14:24
Kijk, hier wordt een mens toch vrolijk van.

Bart
24-04-03, 14:25
Geplaatst door Mark
Helemaal mee eens, die stomme wijven moeten gewoon thuis blijven en schoonmaken. Dat tennis heeft geen enkele functie behalve ongewenste contacten met het andere geslacht tot gevolg hebben!

Als er iemand crasht dan hoop ik dat ze die verleidsters in het gevang gooien :duim:

:lol:

Bart
24-04-03, 14:28
Geplaatst door mulan
Inderdaad een beetje overdreven zo'n groot doek,zeker als je het met een broek of voor mijn part korte broek kunt oplossen.Of je gaat langs de weg staan en controleren welke viespeuk achter het stuur zit........... :p

Hoezo "oplossen"? Er hoeft toch helemaal niets opgelost te worden? Gewoon niets doen hoor. Deze ophef is nogal overdreven. Toch maakt Dienna er haar nieuws van de dag van. Ach ja, dat zegt meer over Dienna...

mulan
24-04-03, 14:33
Geplaatst door Bart
Hoezo "oplossen"? Er hoeft toch helemaal niets opgelost te worden? Gewoon niets doen hoor. Deze ophef is nogal overdreven. Toch maakt Dienna er haar nieuws van de dag van. Ach ja, dat zegt meer over Dienna...

Nee het is niet bepaald wereldnieuws.......so?
Ik lees ook maar wat er staat en als ze er veel geld in gaan stoppen vind ik dat persoonlijk geldverspilling...

barfly
24-04-03, 17:43
Misschien een idee voor Nike om sport-burqa's te gaan maken? :p

Bart
24-04-03, 17:46
Geplaatst door mulan
Nee het is niet bepaald wereldnieuws.......so?
Ik lees ook maar wat er staat en als ze er veel geld in gaan stoppen vind ik dat persoonlijk geldverspilling...

Het ging mij om het woord "oplossen".

mulan
24-04-03, 20:42
Geplaatst door Bart
Het ging mij om het woord "oplossen".

Ja nou........hoe moet ik het dan noemen,je ziet maar hoe je het wilt zien maar ik neem aan dat jij denkt dat ik met het woord "oplossen" bedoel dat het een soort eerste stap is de vrouwen terug in de kleren te krijgen of zo.....??Dat er een diepere betekenis achter mijn gebruik van het woordje "oplossen" ging.......??

Bart
25-04-03, 16:01
Geplaatst door mulan
Ja nou........hoe moet ik het dan noemen,je ziet maar hoe je het wilt zien maar ik neem aan dat jij denkt dat ik met het woord "oplossen" bedoel dat het een soort eerste stap is de vrouwen terug in de kleren te krijgen of zo.....??Dat er een diepere betekenis achter mijn gebruik van het woordje "oplossen" ging.......??

Nee, "oplossen" suggereert dat er een probleem zou zijn. En dat is er niet wat mij betreft.

lennart
25-04-03, 16:20
Geplaatst door Bart
Nee, "oplossen" suggereert dat er een probleem zou zijn. En dat is er niet wat mij betreft.

Volgens Rijkswaterstaat dus wel :)