PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionisten hebben iraq leeg geplunderd



Victory
24-04-03, 15:36
Salam :)

Binnenkort ziet u de geschiedenis van iraq in de Washington Museum. "Wij hebben deze objecten gevonden, en omdat Iraq nu nog onveilig is zullen wij ze hier houden totdat Iraq weer veilig is.(nooit?)"


Victory is back.

Tomas
24-04-03, 15:41
Geplaatst door Victory

Victory is back.

Waar zat je nou al die tijd, klootzak!

Ik heb me vreselijk zorgen gemaakt om je! Ik dacht echt dat het ergste gebeurd was!

Victory
24-04-03, 15:57
Geplaatst door Tomas
Waar zat je nou al die tijd, klootzak!

Ik heb me vreselijk zorgen gemaakt om je! Ik dacht echt dat het ergste gebeurd was!

heh, nee ik heb mezelf nog niet opgeblazen....

de reden dat ik weg was, was omdat ik al mijn upc 'producten' aan hun terug heb gegeven en andere providers genomen heb. :p (internet/telefoon/etc..) :D

Ik haat ze! Stelletje bloedzuigers!! (zelfs nu ik niks van hun heb krijg ik rekeningen van hun) :(

Mark
24-04-03, 16:11
He verdomme, ik had Tomas bijna ervan overtuigd dat je naar Irak was vertrokken om lekker mee te jihaden!


welkom terug :fpetaf:

Victory
24-04-03, 16:41
Geplaatst door Mark
He verdomme, ik had Tomas bijna ervan overtuigd dat je naar Irak was vertrokken om lekker mee te jihaden!


welkom terug :fpetaf:

Bijna had je gelijk. :p

De mujahedin die daar wel zijn gegaan voelen zich erg verraden, en weten eigenlijk niet meer wat ze moeten doen... hoorde van mijn broer dat zijn vriend -> zijn vriend (snap je em?)... in irak is, en hij vertelde dat ze zich enorm verraden voelen en niet weten of ze terug moeten keren of moeten doorvechten tot de laatste man.

Vervloekt zij saddam de laffaard, en al zijn volgelingen!

Tomas
24-04-03, 16:44
Geplaatst door Victory
heh, nee ik heb mezelf nog niet opgeblazen....

de reden dat ik weg was, was omdat ik al mijn upc 'producten' aan hun terug heb gegeven en andere providers genomen heb. :p (internet/telefoon/etc..) :D

Ik haat ze! Stelletje bloedzuigers!! (zelfs nu ik niks van hun heb krijg ik rekeningen van hun) :(

Vandaar dat je voro je vertrek zo depri overkwam. Dat lag dus zoals bij heel vele mensen aan het upc-syndroom.

Als je mij meehelpt kpn op te blazen, dan wil ik jou wel helpen om upc op te blazen. En dan wel op z'n NL's, zonder onszelf erbij dus.

Pixelshade
24-04-03, 17:19
Geplaatst door Victory

de reden dat ik weg was, was omdat ik al mijn upc 'producten' aan hun terug heb gegeven en andere providers genomen heb. :p (internet/telefoon/etc..) :D

Ik haat ze! Stelletje bloedzuigers!! (zelfs nu ik niks van hun heb krijg ik rekeningen van hun) :(

salaam bro, its good ghave you bak! :student:

i know the feeling, ze hadden mij erook af geknikkerd omdat we hun rekeningen niet wildden betalen (we hadden ze al betaald)
maar adsl doet wonderen, hoewel die kut multi-pc modem me er elke paar minuten afknikkeren :gsm:

en waar is shaheed? wat heb je met hem gedaan? :huil:

Victory
24-04-03, 17:53
Geplaatst door Pixelshade
salaam bro, its good ghave you bak! :student:

i know the feeling, ze hadden mij erook af geknikkerd omdat we hun rekeningen niet wildden betalen (we hadden ze al betaald)
maar adsl doet wonderen, hoewel die kut multi-pc modem me er elke paar minuten afknikkeren :gsm:

en waar is shaheed? wat heb je met hem gedaan? :huil:

salam

ik vind mijn adsl wel koel... het is echt snel...


en shaheed? :( ik weet het niet, laatste email van hem die ik hier zie is van 11-02-2003.... ging over de demonstratie.... kweet et niet... mischien is ie daar gaan vechten ofzo? heh... who knows... mischien is ie hier met een ander naam?

NIS1
24-04-03, 18:41
Geplaatst door Victory
Salam :)

Binnenkort ziet u de geschiedenis van iraq in de Washington Museum. "Wij hebben deze objecten gevonden, en omdat Iraq nu nog onveilig is zullen wij ze hier houden totdat Iraq weer veilig is.(nooit?)"


Victory is back.

Salaam Victory! Welkom terug bro.. :boogie:

barfly
24-04-03, 20:20
Geplaatst door Victory
Salam :)

Binnenkort ziet u de geschiedenis van iraq in de Washington Museum. "Wij hebben deze objecten gevonden, en omdat Iraq nu nog onveilig is zullen wij ze hier houden totdat Iraq weer veilig is.(nooit?)"


Victory is back.

Leuk dat je d'r weer bent Victory! De extremisten begonnen al schaars te worden :D

Pixelshade
24-04-03, 20:24
Geplaatst door Victory
salam

ik vind mijn adsl wel koel... het is echt snel...


en shaheed? :( ik weet het niet, laatste email van hem die ik hier zie is van 11-02-2003.... ging over de demonstratie.... kweet et niet... mischien is ie daar gaan vechten ofzo? heh... who knows... mischien is ie hier met een ander naam?

als je vette adsl hebt wel, maar me ouders waren te gierig daarvoor dus hebben we adsl-lite, met een multi pc modem, die me er altijd afflikkert

shaheed was al een lange tijd weg voordat de oorlog uitbrak, dus ik weet niet waar die gozer uithangt

anyway, tis goed om weer een gelovige op het forum te hebben zodat we ons kunnen versterken in de strijd tegen de ongelovigen (mark, tomas beware!) bandiet

Victory
24-04-03, 21:56
Geplaatst door NIS1
Salaam Victory! Welkom terug bro.. :boogie:

alaikom assalam :p


Geplaatst door Pixelshade
als je vette adsl hebt wel, maar me ouders waren te gierig daarvoor dus hebben we adsl-lite, met een multi pc modem, die me er altijd afflikkert

shaheed was al een lange tijd weg voordat de oorlog uitbrak, dus ik weet niet waar die gozer uithangt

anyway, tis goed om weer een gelovige op het forum te hebben zodat we ons kunnen versterken in de strijd tegen de ongelovigen (mark, tomas beware!) bandiet

Ik heb een ADSL 2048 (download), 512 (upload). :boogie:

Pixelshade
24-04-03, 22:05
Geplaatst door Victory
alaikom assalam :p



Ik heb een ADSL 2048 (download), 512 (upload). :boogie:

256, 128, uit me hoofd :fpuh:

Victory
24-04-03, 22:15
Geplaatst door Pixelshade
256, 128, uit me hoofd :fpuh:

damn langzaam, ik wilde eerst ook die nemen... maar vond em toch te langzaam... deze verbinding kost me wel 65,- per maand :/ wel lekker snel.... :p het is toch maar 10 euro duurder dan tering upc