PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouwen willen kinderen van oer-man.



Waterval
24-04-03, 21:38
Otzi the Iceman

Misschien krijgt de prehistorische man genaamd "Otzi the Iceman" die ongeveer 5000 jaar geleden stierf nog in de 21e eeuw nageslacht. Alex Susanna, directeur van het museum waar de oerman is tentoongesteld, krijgt dagelijks brieven van vrouwen die graag kinderen van deze man willen hebbben. Tot nu toe heeft de directeur nog alle aanvragen geweigerd.

Mark
24-04-03, 21:46
vrouwen zijn zieke wezens, dit is al het zoveelste bizarre verhaal van vrouwen dat ik deze week hoor!

Waterval
24-04-03, 21:59
Geplaatst door Mark
vrouwen zijn zieke wezens, dit is al het zoveelste bizarre verhaal van vrouwen dat ik deze week hoor!

Ruzie thuis wela?

sadeeQ
24-04-03, 22:03
Geplaatst door Waterval
Ruzie thuis wela?

:giechel: :giechel:

ik denk dat mark een beetje gespannen is.over een paar weken wordt ie ontmaagd door zijn toekomstige vrouw :lekpuh:

Orakel
24-04-03, 22:15
Vrouwen willen kinderen van oer-man.

Edv, waar hang je uit kerel. Ze moeten je hebben.

Couscousje
25-04-03, 11:44
:haha:

Cc

Donna
25-04-03, 11:47
Gad-Ver-Damme.

Dat is echt een ranzig verhaal.

Krijg je een zoon met 20 kilo haar op zijn rug. Lekker dan.

kaassietoch
25-04-03, 11:57
Geplaatst door Donna
Gad-Ver-Damme.

Dat is echt een ranzig verhaal.

Krijg je een zoon met 20 kilo haar op zijn rug. Lekker dan.

Oh en wat dacht je van de opvoeding van zo'n knaap?

Je hele huis onder de grottekeningen, de kat van de buren op een houtskoolvuurtje in de woonkamer, Het schoolhoofd dat zich telefonisch beklaagt over de 'weinig ontwikkelde sociale vaardigheden' van je zoon waarin het frequent gebruik van een knots de hoofdrol speelt, woedende ouders van het vriendinnetje dat aan haar haren naar een potje doktertje spelen gesleept is, de vlooienplagen op de kamer van zoonlief tijdens warme zomerdagen, nee niet aan beginnen.

Aan de andere kant geen gezeur om een scooter op zijn zestiende...

Orakel
25-04-03, 13:47
Geplaatst door kaassietoch
Oh en wat dacht je van de opvoeding van zo'n knaap?

Je hele huis onder de grottekeningen, de kat van de buren op een houtskoolvuurtje in de woonkamer, Het schoolhoofd dat zich telefonisch beklaagt over de 'weinig ontwikkelde sociale vaardigheden' van je zoon waarin het frequent gebruik van een knots de hoofdrol speelt, woedende ouders van het vriendinnetje dat aan haar haren naar een potje doktertje spelen gesleept is, de vlooienplagen op de kamer van zoonlief tijdens warme zomerdagen, nee niet aan beginnen.

Aan de andere kant geen gezeur om een scooter op zijn zestiende...

:D :gniffel: :gniffel: :D

mrz
25-04-03, 17:48
Zullen mijn ouders het daarom zo moeilijk gehad hebben met me vroeger? Wat heb ik ze aangedaan :rolleyes: Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat er zo oer is aan je opsomming kaassietoch.

Kan die directeur wel begrijpen. Die wil alle aanvragen persoonlijk afhandelen natuurlijk.

Donna
25-04-03, 18:06
Geplaatst door mrz
Kan die directeur wel begrijpen. Die wil alle aanvragen persoonlijk afhandelen natuurlijk.

:lol: :lol:

CyberMujahida
25-04-03, 18:54
Geplaatst door kaassietoch
Oh en wat dacht je van de opvoeding van zo'n knaap?

Je hele huis onder de grottekeningen, de kat van de buren op een houtskoolvuurtje in de woonkamer, Het schoolhoofd dat zich telefonisch beklaagt over de 'weinig ontwikkelde sociale vaardigheden' van je zoon waarin het frequent gebruik van een knots de hoofdrol speelt, woedende ouders van het vriendinnetje dat aan haar haren naar een potje doktertje spelen gesleept is, de vlooienplagen op de kamer van zoonlief tijdens warme zomerdagen, nee niet aan beginnen.

Aan de andere kant geen gezeur om een scooter op zijn zestiende...

:hihi: