PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouwen zijn de bron van corruptie en verleiding op aarde



lennart
25-04-03, 16:28
“Wait a second,” I told myself. “I found it!” The missing piece that explains everything.

How can we Saudis talk about women negotiating cultural barriers when the biggest cultural barrier of all stands solid as a concrete wall, unchanged through the passage of time: Uttering a woman’s name in public?

How can we call for rights for our women; find jobs for our female graduates; seek a larger role for women in social development — when even uttering a woman’s name in public is still unacceptable in our society?

(...)

We continue to believe that women are God’s curse to human beings and are the source of corruption and temptation on Earth.

We continue to think that they should be fully covered from head to toe in black so that they cannot seduce men. We continue to degrade them and think that men are superior to them, believing falsely that our religion tells us so.

I say, let’s start by uttering their names without feeling disgraced in public first, and then we can move on to talking about more jobs, women driving, rights, and a larger role for them in social development.

http://www.arabnews.com/Article.asp?ID=25517

Rare mensen die Saoudis.




of moet ik zeggen, die Saoudis begrijpen de ware aard van de vrouw :hihi:

Pixelshade
25-04-03, 16:50
Geplaatst door lennart



of moet ik zeggen, die Saoudis begrijpen de ware aard van de vrouw :hihi:

:roker:

Tomas
25-04-03, 16:54
Geplaatst door lennart

of moet ik zeggen, die Saoudis begrijpen de ware aard van de vrouw :hihi:

Als ze nou gewoon die gewillige lustobjecten waren gebleven zoals oorspronkelijk bedoeld, zag de wereld er heel anders uit. Zeker weten.

Donna
25-04-03, 16:56
Geplaatst door lennart
[BI say, let’s start by uttering their names without feeling disgraced in public first, and then we can move on to talking about more jobs, women driving, rights, and a larger role for them in social development.

[/B]

Dat lijkt me een prima volgorde! :D

Okee, allemaal even opletten (de mannen dan), zeg eens heel hard:

DONNA

Voelt goed niet....?

Okee, nog een keer dan:

DONNAAAA!!!!!!!!!!!!

Tomas
25-04-03, 17:01
Geplaatst door Donna

DONNAAAA!!!!!!!!!!!!

OK. Ik heb het gedaan, maar nu kijkt iedereen me raar aan.

Opeens heb ik het gevoel in s-a te zitten.

mrz
25-04-03, 17:09
Hmm tjsa maar waar haal je je energie vandaan of raak je die kwijt zonder vrouwen? Sorry dat ik het zo vreselijk platonisch zeg, maar koppeling gevoel en denken loopt bij meer mannen weleens beetje spaak geloof ik.

Vrouwen mogen dan de as van het kwaad zijn, zonder vrouwen zou het ERRRUG saai worden volgens mij. Maar misschien dat Bush ook stiekum een vrouwenhater is. Wie weet.

DONNAAAA

Wat doe je ons aan :)


Als ze nou gewoon die gewillige lustobjecten waren gebleven zoals oorspronkelijk bedoeld, zag de wereld er heel anders uit. Zeker weten.

Enig idee hoe fucking SAAI dat zou zijn?

lennart
25-04-03, 17:14
Geplaatst door mrz


misschien dat Bush ook stiekum een vrouwenhater is.

Pandora, Eva, in bijna alle culturen is de vrouw de bron van al het kwaad!

Tomas
25-04-03, 17:17
Geplaatst door mrz
Enig idee hoe fucking SAAI dat zou zijn?

Nou, voor mij niet. En voor jou is er dan altijd nog genmanipulatie.

mrz
25-04-03, 17:26
Hmm, die genmanipulatie daar zitten volgens mij gefrustreerde mannen achter die (saaie gewillige) vrouwen willen hoor.

my 2 cents

Tomas
25-04-03, 17:31
Geplaatst door mrz
Hmm, die genmanipulatie daar zitten volgens mij gefrustreerde mannen achter die (saaie gewillige) vrouwen willen hoor.


Je weet blijkbaar niet echt wat je nu wilt. Dan zus en nu weer zo.

Orakel
25-04-03, 18:39
Geplaatst door lennart

and then we can move on to talking about women driving...


Woowwww, hold your horses mate....

Ben errug open minded, maar dat driving dat doen we dus mooi zelf hé.
Evenals kaartlezen. :D

mrz
14-05-03, 14:49
Geplaatst door Tomas
Je weet blijkbaar niet echt wat je nu wilt. Dan zus en nu weer zo.

Dat weet ik juist heel goed, 1 foutje, het zij zo. Had het over een buurman o.a.. Ik zelf val juist op bitches geloof ik. :mad:

lennart
14-05-03, 15:35
Je kan beweren wat je wil J.M.T., maar we moeten de waarheid onder ogen zien.

lennart
14-05-03, 15:52
Geplaatst door J.M.T.
lennart
Ach, die heerlijke vrouwen! 'Femme Fatale' gezien in Groningen?

Groningen is zo ver weg :(

Als die expositie nu in Eindhoven was.

lennart
14-05-03, 16:23
Ik word altijd snel verleid door al die allochtoonse schoonheden hier in Eindhoven:(