PDA

Bekijk Volledige Versie : Feyenoord stadion vol AEL VLAGGEN !!!



The General
26-04-03, 00:02
Vrij Nederland 26 april 2003

AEL vlaggen
Waarom weet niemand maar sinds jaar en dag noemen Ajax-supporters zichzelf Joden en zwaaien ze met Israëlische vlaggen. De aanhangers van Feyenoord besloten dat het tijd was voor tegenactie en schaften duizenden Palestijnse vlaggen aan. Voor Ronny Naftaniel, directeur van het Centrum Informatie en Documentatie over Israël, was de maat weer eens vol. Voetbalfans mogen hun strijd niet uitvechten over de rug van de joodse gemeenschap, vond hij. Zijn bede leek te worden verhoord. Toen de clubs elkaar de vorige week troffen voor de halve finale van het Amstelcup-toernooi gold een stadionverbod op Israelisch én Palestijns dundoek. Op één onverlaat na hield iedereen zich keurig aan de regels. Toch is de Cidi-directeur niet tevreden. De Feyenoordsupporters hadden het verbod namelijk omzeild door massaal met AELvlaggen naar de Kuip te komen. Naftaniel: 'Wat mij betreft wordt er een algemeen vlaggenverbod voor stadions ingesteld. Ik zie trouwens nog liever de Palestijnse vlag dan die van de AEL.'


:melig: :melig: :melig: :melig:

De Rode Roos
26-04-03, 00:04
Ik stel voor dat we allemaal op 6 mei AEL vlaggen gaan ophangen als reactie op de vlaggen van Pim Fortuyn. :giechel:

The General
26-04-03, 00:10
hier klikuuhhh....

Dutchguy
26-04-03, 01:17
Kan me geen beter voorbeeld herinneren waarin geestelijke onvolwassenheid beter tot uiting komt.

Idrissi_1
26-04-03, 11:07
Geplaatst door Dutchguy
Kan me geen beter voorbeeld herinneren waarin geestelijke onvolwassenheid beter tot uiting komt.

Bedoel je de AEL_vlag?

gaypride
26-04-03, 11:25
De Feyenoordsupporters hadden het verbod namelijk omzeild door massaal met AELvlaggen naar de Kuip te komen.

nooit geweten dat er nog een paar hersencellen zaten in die kale nazihoofden

:jeweetog:
Gp

Donna
26-04-03, 11:47
Geplaatst door The General
De Feyenoordsupporters hadden het verbod namelijk omzeild door massaal met AELvlaggen naar de Kuip te komen.


Top! Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Lekker met een AEL vlag sissende geluiden maken en de hitlergroet brengen. Dat is pas leuk!

Een ding is wel heel positief. Dat ze de Palestijnse vlag niet meer gebruiken voor hun hersenloze supportersgedrag. Als ik een palestijn was zou ik me namelijk dood schamen, als ik ze met die vlag zou zien.

Waterval
26-04-03, 11:53
Donna,

Vind je het niet een beetje hypocriet dat mensen pas begonnen te kankeren na het opkomen van de Palestijnse vlaggen in het stadion. Jarenlang werd de bezettersvlag toegestaan, nu begint men te klagen.
Ik geef toe dat het misschien voor de de echte joden een doorn in het oog is; opgelaten randgroepjongeren met een bezettersvlag.

Donna
26-04-03, 12:10
Geplaatst door Waterval
Donna,

Vind je het niet een beetje hypocriet dat mensen pas begonnen te kankeren na het opkomen van de Palestijnse vlaggen in het stadion. Jarenlang werd de bezettersvlag toegestaan, nu begint men te klagen.
Ik geef toe dat het misschien voor de de echte joden een doorn in het oog is; opgelaten randgroepjongeren met een bezettersvlag.

Natuurlijk is dat hypocriet. Dat hele CIDI is zo hypocriet als de nete. De meest idiote actie die die Naftaniel de afgelopen tijd had vond ik nog wel die mailing naar 'vrienden van het cidi', dat ze op een 'trouw poll' over Gretta moesten gaan stemmen omdat de uitslag wel erg 'pro-palestijns' geworden was. Maarja, Ronny Naftaniel is dan ook een karikatuur van zichzelf.

Maargoed. Als ik AEL-NL was zou ik me wel effe achter mijn oren krabben als de hardcore Pim F aanhang met mijn vlag zou lopen zwaaien. Dan zou ik denken: where did we go wrong.

Misschien moeten we het picornie kickboxveldje weer in ere herstellen. Dan kan het probleem 'zichzelf oplossen'.

~Panthera~
26-04-03, 12:33
Geplaatst door gaypride
nooit geweten dat er nog een paar hersencellen zaten in die kale nazihoofden

:jeweetog:
Gp
-----------------


Zitten er ook niet : als je er op tikt, hoor je na 3 weken nog de gong. :hihi:

Dutchguy
26-04-03, 12:52
Geplaatst door Idrissi_1
Bedoel je de AEL_vlag?

Ik bedoel dat er in het Midden-Oosten een zeer ernstig conflict aan de hand is en dat een stel sukkels dat conflict gebruiken om elkaars cluppie zwart te maken.

Sukkels, van beide kanten.

Waterval
26-04-03, 13:45
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet veel verschil zie tussen het volk dat de afgelopen demonstratie met AEL- vlaggen liep, en het "volk" dat in het Feyenoord stadion met AEL vlaggen zwaait.

Mark
26-04-03, 14:41
Bah wat een vooroordelen over Feyenoord supporters hoor ik hier weer!

Hand in hand... kameraden!!!

:zwaai:



PS Volgend jaar wordt het weer gezelli met ADO Den Haag in de eredivisie :D

Waterval
26-04-03, 14:44
Geplaatst door Mark
Bah wat een vooroordelen over Feyenoord supporters hoor ik hier weer!

Hand in hand... kameraden!!!

:zwaai:




Oh, zijn dat Feyenoordsupporters die ik altijd in de stad hand in hand zie lopen?





































Ik haat voetbal :D

barfly
26-04-03, 14:51
Geplaatst door Mark
Bah wat een vooroordelen over Feyenoord supporters hoor ik hier weer!

Hand in hand... kameraden!!!

:zwaai:



PS Volgend jaar wordt het weer gezelli met ADO Den Haag in de eredivisie :D

Ik als geboren Hagenees kijk dan ook vol vreugde uit naar het moment dat het groen-gele leger weer door Nederland trekt! :D

Waterval
26-04-03, 15:06
Geplaatst door barfly
Ik als geboren Hagenees kijk dan ook vol vreugde uit naar het moment dat het groen-gele leger weer door Nederland trekt! :D


Niet op zondag, als het aan de nieuwe regering ligt.

Snake
26-04-03, 15:11
Het wordt weer heftig met ADO en vooral tegen AJAX! :auw: MET AJAX

barfly
26-04-03, 15:11
Geplaatst door Waterval
Niet op zondag, als het aan de nieuwe regering ligt.

Als 't inderdaad CDA, VVD, SGP en CU word, dan zal er wel meer leuks verdwijnen.... :jammer:

manc
11-05-03, 10:29
Een compromis?

http://www.maroc.nl/photopost/data/512/9943ael-med.jpg

Mark
11-05-03, 10:33
Geplaatst door manc
Een compromis?

http://www.maroc.nl/photopost/data/512/9943ael-med.jpg

:haha:

Geen gebrek aan vrije tijd manc?

Waterval
11-05-03, 10:36
Rotterdams Europese Liga


Dat verklaart het gedrag.

Joesoef
11-05-03, 10:49
Geplaatst door manc
Een compromis?

http://www.maroc.nl/photopost/data/512/9943ael-med.jpg

Waarom hebben die leeuwtjes stijve piemeltjes? :maf:

manc
11-05-03, 11:12
Geplaatst door Joesoef
Waarom hebben die leeuwtjes stijve piemeltjes? :maf: Eh...zo zie je maar, dat zelfs jij uit deze vlag iets kan halen wat je pleziert....dat hand-in-hand-kamaraden krijgt nu inderdaad een beetje een leren-broeken-snor-met-pet bijsmaakje.