PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone blanke nederlandse jongeren mishandelen bejaarde vrouw



Shaheed
26-04-03, 19:51
Negen jongeren hebben maandenlang een verwarde en vereenzaamde vrouw in Waalre (NB) geterroriseerd. Ze mishandelden het 59-jarige, alleenwonende slachtoffer, richtten vernielingen aan in haar huis en plunderden haar bankrekening.

De 13- tot 17-jarige jongens en meisjes zijn opgepakt en na verhoor naar huis gestuurd. Alleen de oudste, een jongen uit Valkenswaard, zit nog vast. Hij zou ook bij de vrouw hebben ingebroken.

Na deze inbraak kwamen de jongeren in steeds wisselende groepjes vanaf eind vorig jaar bij de vrouw over de vloer. Ze eisten geld en kregen dat ook. Later namen ze het bankpasje van de vrouw mee en pinden zelf geld. Soms zag het slachtoffer kans haar woning te ontvluchten als de jongeren via de achterdeur binnenkwamen.

De terreur kwam onlangs tot een einde, doordat buurtbewoners de politie meldden dat er iets mis was met de vrouw. Agenten ontdekten een enorme ravage in haar huis. De jeugdbende had onder meer eieren tegen de muren gegooid en meubilair kort en klein geslagen.

Het slachtoffer is opgenomen in een verpleeghuis. Volgens de politie moeten de ouders van de verdachten hebben gemerkt dat hun kinderen geregeld over veel geld beschikten. De politie houdt rekening met de mogelijkheid dat er meer jongeren bij de terreur waren betrokken.



Die kut-autochtonen ook......blijven maar doorgaan met het terroriseren van onschuldigen.





P.S. Shaheed (de verschrikkelijke fundi) is back! :wink:

Victory
26-04-03, 20:20
Salam...

is ie weer back hoor... ik ook gisteren ofzo....... :lekpuh:

lennart
26-04-03, 20:21
Dan wordt het toch weer gezellig :duim:

Shaheed
26-04-03, 20:34
Geplaatst door Victory
Salam...

is ie weer back hoor... ik ook gisteren ofzo....... :lekpuh:



Salam Victory long time no see.............


Ik zal je binnenkort mailen waar ik me de afgelopen maanden mee heb bezig gehouden.




:)

Shaheed
26-04-03, 20:35
Geplaatst door lennart
Dan wordt het toch weer gezellig :duim:



:wohaa: :fparty:

Donna
26-04-03, 22:02
Geplaatst door Shaheed


P.S. Shaheed (de verschrikkelijke fundi) is back! :wink:


:lole:

Welcome back Shaheed!! Het werd hier saai dus ik ben blij dat je er weer bent :D

:zwaai:

Victory
26-04-03, 22:46
Geplaatst door Donna
:lole:

Welcome back Shaheed!! Het werd hier saai dus ik ben blij dat je er weer bent :D

:zwaai:


kzag je laatst trouwens op tv... :p je word steeds bekender?

Orakel
26-04-03, 22:47
Hier, nog zo eentje:

Vrouw verkracht en gegijzeld door vader van vriendin 26-04-2003

Een 21-jarige vrouw uit Schiedam is in een woning aan de Brede Hilledijk gegijzeld en verkracht door de vader van een vriendin. Dat meldt de politie Rotterdam-Rijnmond. De vrouw sliep in de woning van een vriendin toen zij door de 52-jarige man, die ook naar de woning was gekomen, vrijdagochtend werd belaagd en verkracht.

De vrouw werd vervolgens de gehele dag onder dwang vastgehouden in de woning. Aan het einde van de middag werd de vrouw met de 52-jarige man meegenomen in zijn auto. Het slachtoffer wist via een mobiele telefoon de politie te waarschuwen, waarna het arrestatieteam haar op de Van Aerssenlaan bevrijdde.

De 52-jarige Rotterdammer werd aangehouden en overgebracht naar het bureau. Hij is in verzekering gesteld. De recherche van het district Feijenoord-Ridderster stelt een nader onderzoek in.

[Copyright 2003, Novum]

Als de etniciteit niet genoemd wordt, mag ik er van uitgaan dat het een Nederlander is?
Niet dat dat het drama minder erg maakt, maar toch.

Pixelshade
27-04-03, 02:20
haha! Shaheed is back, de ongelovigen kunnen hun borst weer nat maken! :fpiraat:

KaFkA
27-04-03, 06:45
Wie zegt dat het autochtonen waren?

Mark
27-04-03, 12:10
Geplaatst door Shaheed


P.S. Shaheed (de verschrikkelijke fundi) is back! :wink:

:lole:

Hmmmm curieus! De oorlog in Irak is NET afgelopen en Shaheed en Victory duiken weer op.... lekker bruin geworden jongens? :p



Nu er weer wat mensen zijn met een duidelijke mening denk ik dat ik maar weer eens een voorjaarsoffensief ga beginnen tegen God, Religie en alle andere dingen waar ik tegen ben :handbang: